SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKI Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKI
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:00-501 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 02.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Biegła znajomość języka rumuńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; Minimum średnie wykształcenie; Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; Odpowiedzialność za powierzone działania; Motywacja i zaangażowanie Kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym ( w j. rumuńskim); Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy; Możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; Premiowanie dobrych wyników; System szkoleń; Narzędzia niezbędne do pracy; Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; Możliwość używania, na co dzień języka rumuńskiego Przyjazną atmosferę pracy; Możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/RUM
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-501 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski, angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Posiadanie wiedzy z zakresu zasad GMP GHP i HACCP, Tworzenie zakresów i kosztorysów prac budowlanych, zawieranie umów z usługodawcami
GZELLA NET Sp.z.o.o. - 2017-06-12 - Osie (kujawsko-pomorskie)
Specjalista nauczania i terapii dzieci z niepełnosprawnością i zaburzeniami rozwojowymi.Tworzenie zajęć projektowych dla dzieci i młodzieży, realizacja warsztatów dla nauczycieli, realizacja zajęć z rodzicami, ewaluacja procesu nauczania.
BLUEFORM Marcin Kozłowski - 2016-12-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
praca w dziale zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-09-14 - Lębork (pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klientów z rynku francuskiego
IGOPAK Sp. z O. O. Sp. Komandytowo- Akcyjna - 2016-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)
WERYFIKACJA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ (HALE)WYCENA REALIZACJI HALPOSZUKIWANIE FIRM PODWYKONAWCZYCH DO REALIZACJI USŁUG (HALE),WYSYŁANIE ZAPYTAŃ OFERTOWYCH,BUDOWANIE TRWAŁYCH I DŁUGOFALOWYCH RELACJI Z PODWYKONAWCAMI
"INSTALBUD-RZESZÓW" SP. Z O.O. - 2017-03-15 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż instalacji elektrycznych
PIETRAS Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Tarnów (małopolskie)
- sporządzanie list płac, dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansowań SOD
LIMATHERM COMPONENTS Sp. zo.o. - 2016-07-01 - Chorzów (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, rejestracja absencji pracowników itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Prowdzenie gabinetu odnowy biologicznej, przeprowadzenie szczegółowego wywiadu dotyczacego stanu zdrowia i samopoczucia klienta.
HOTEL SPA Dr Irena Eris POLANICA ZDRÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
utrzymanie porządku i czystości na powierzonym rejonie, sprzątanie powierzchni utwardzonych i pielęgnacja trawników polegająca na usuwaniu śmieci (nieczystości), zgrabianie liści z trawników, pielenie chwastów, w okresie zimowym usuwanie z chodników śniegu, posypywanie piaskiem wejścia do klatek schodowych, sprzątanie śmietników polegające na usuwaniu śmieci rozsypanych wokół śmietników i wrzucanie ich do pojemników. Praca w godz. 6-14.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Korab" w Ustce - 2016-09-08 - Ustka (pomorskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: umiejętność obsługi klienta. Wymagane minimum 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta, ukończony kurs z zakresu obsługi klienta w języku włoskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, kontrolowanie aktualnosci obowiązkowych badań lekarskich, przygotowanie dok. związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, inne zlecone czynności
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - SKUBARCZEWO - 2017-07-21 - Skubarczewo (wielkopolskie)
- Realizacja projektów w zakresie działań marketingowych, przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, opracowywanie i redagowanie tekstów marketingowych, organizacja i uczestnictwo w imprezach, budowanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z obecnymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych, wsparcie działań promocyjnych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w prowadzeniu profili w mediach społecznościowych. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Prawo jazdy kat. B. Dobra komunikacja werbalna. Miłe usposobienie. Kreatywność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-608-92-00) celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: anna.perska (at) tvs.pl
TVS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Katowice (śląskie)
Współpraca z klientami, aktywna sprzedaż, przyjmowanie zamówień. Doradztwo produktowe.Wykonywanie korekt na powierzonym tekście. Współpraca z działem rozwoju. Ścisła współpraca z działem szkoleń i sprzedaży. Wyjazdy na szkolenia, targi, seminaria oraz prowadzenie szkoleń na terenie całej Polski.
Grehen sp. z o.o. - 2016-06-15 - Celestynów (mazowieckie)
- Wykonywanie prac murarskich. Praca na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagan doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku murarza lub na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 606-170-858) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Cietrzewi 11, 40-534 Katowice).
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "SAJMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Sosnowiec (śląskie)
Kontakty z hutami: Rosja, Ukraina, korespondencja, negocjacje, rozmowy, tłumaczenie dokumentacji handlowych z hutami
VISTEEL Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Gdynia (pomorskie)
Zapoznanie się w towarem znajdującym się w sklepieZapoznanie się z częścią magazynowąSkładanie zamówieńPrzyjęcie towaru, sprawdzanie ilości i jakości Metkowanie towaruUkładanie i eksponowanie towaru Praca z kasą fiskalną Nawiązywanie kontaktów z klientem Dbanie o estetykę i czystość w sklepie
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Gryfino (zachodniopomorskie)
- nadzór nad budową dróg
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Siemiatycze (podlaskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2015-10-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
NALICZANIE WYNAGRODZEŃ DLA PRACOWNIKÓW Z UMÓW O PRACĘ, EKWIWALENTY ZA NIEWYKORZYSTANE URLOPY WYPOCZYNKOWE, ODPRAWY EMERYTALNO-RENTOWE, DODATKOWE WYNAGRODZENIA ROCZNE, NAGRODY JUBILEUSZOWE, SPORZĄDZANIE LISTY WYPŁAT Z ZFŚS, NALICZANIE ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, INNYCH, SPORZĄDZANIE RAPORTÓW: ZUS, ZUA, SPRAWOZDANIA DO GUS, PFRON, WYSTAWIANIE RP-7WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W PROGRAMIE PŁATNIK, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE W NALICZANIU WYNAGRODZEŃ DLA NAUCZYCIELIPRACA OD 7-17 NA 0,75 ETATU
Szkoła Podstawowa Nr 41 z Oddziałami Integracyjnymi - 2018-08-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Monitorowanie działąń mających na celu zapewnienie stałego ulepszania systemu produkcyjnego, przygotowanie i zatwierdzanie dokumentacji związanej z realizacją inwestycji (projektów) oraz opracowanie i niezależne wyceny kosztów dodatkowych i eksploatacyjnych (w tym: mediów, kosztów remontu i/lub adaptacji oraz doposażenia) nowych inwestycji, projektowanie części maszyn, systemów i układów linii technologicznych, planowanie remontów i przeglądów produkcyjnych.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów s.a. - 2017-05-11 - Nysa (opolskie)
Planowanie, rozliczanie, monitoring procesu produkcji ciepła, energii elektrycznej oraz zapotrzebowania na paliwa
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przyjmowanie faktur, obsługa kasy fiskalnej, odbiór przesyłek
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Legnica (dolnośląskie)
według stanowiska
RYBICKI G.A Rybiccy S.C - 2016-03-17 - Garwolin (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; praca w ruchu ciągłym; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Ujazd (opolskie)
współpracowanie z dyrektorem generalnym i pozostałymi członkami kadry, tworzenie oraz pełnienie nadzoru nad wdrożeniem strategii operacyjnych, utrzymanie relacji z kluczowymi klientami, koordynowanie działań działu administracji, transportu, zarzadzanie zasobami ludzkimi w procesach rekrutacji i oceny pracowników, planowanie ścieżek rozwoju i sukcesji stanowisk
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Świebodzin (lubuskie)
SZKLIWIENIE PÓŁFABRYKATÓW BISKWITOWYCH, ROZŁADOWYWANIE GOTOWYCH WYROBÓW, ZAŁADUNEK - ROZŁADUNEK POSZKLIWIONYCH WYROBÓW.
Zakłady Porcelany Stołowej LUBIANA SA - 2017-08-02 - Łubiana (pomorskie)