SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Skierniewice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA, OPIEKA NAD STRONĄ, PORTALAMI SPOŁECZNYMI, OBSŁUGA SKLEPU STACJONARNEGO ORAZ SKLEPU INTERNETOWEGO, DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Data publikacji: 2020-01-28
Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA, OPIEKA NAD STRONĄ, PORTALAMI SPOŁECZNYMI, OBSŁUGA SKLEPU STACJONARNEGO ORAZ SKLEPU INTERNETOWEGO, DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: GODZINY PRACY 8:00-16:00, 9:00-17:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+ SKIEROWANIE Z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Skierniewice
Gmina pracodawcy: Skierniewice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skierniewice
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
sprzedaż w kioskach Ruchu, usługi hydrauliczne, sprzedaż art. hydraulicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2020
Data dodania oferty pracy: 28.01.2020
Oferta pracy ważna do: 27.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 27.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e7d2e9699fdbd5334d05e5fab1314e29
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych; przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych; przygotowywanie innych dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy; ewidencja czasu pracy, rozliczanie nieobecności i urlopów; wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Sporządzanie list płac. Sporządzanie raportów oraz zestawień kadrowo-płącowych na potrzeby wewnętrzne firmy.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-02 - Wyszków (mazowieckie)
Kluczowe zadania dotyczą: tworzenia, nadzoru i realizacji planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialności za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzania zasad TPM w zakładzie tworzenia, nadzoru i realizacji planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenia działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenia i udziału w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzania dokumentacją techniczną, dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP.
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2017-05-16 - Zimna Wódka (opolskie)
- prowadzenie procesu rekrutacyjnego, stosownie do potrzeb Firmy, zarówno w odniesieniu do kandydatów z Polski, jak i kandydatów z Ukrainy, Białorusi, i innych państw, - aktywne pozyskiwanie kandydatów - w tym także wykorzystywanie mediów społecznościowych (mediów ukraińsko- lub rosyjskojęzycznych, wykorzystywanie przedsięwzięć typu Targi Pracy itp., - redagowanie i publikacja ogłoszen oraz współpraca z mediami, - wybór kandydatów spośród pozyskanych zgłoszeń aplikacyjnych, stosownie do określonych kryteriów i wymagań profilowych, - organizowanie i przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych, - ocena potencjału i przydatności do pracy przy zastosowaniu odpowiednich metod i narzędzi rekrutacyjnych,- prowadzenie działań komunikacyjnych pomiędzy Firmą a kandydatami (umawianie kandydatów, udzielanie informacji zwrotncyh itp.), - udział w procesie zatrudnienia i wdrożenia nowych pracowników, ze szczególnym uwzględnieniem bezpośredniego udziału w procesie legalizacji pracy cudzoziemców,- przygotowywanie raportów i statystyk z prowadzonych procesów rekrutacyjnych, - wspomaganie procesów kadrowych (procesu adpatacji, procesu szkolenia, procesów administracyjnych). Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas określony. Proponowany okres zatrudnienia: 5 lat.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-08-24 - Żary (lubuskie)
- realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia,- kontrola warunków pracy i dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,- pełnienie funkcji doradczej i kontrolnej w zakresie BHP,- kontrolowanie i eliminowanie zagrożeń w trakcie realizacji robót,- prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników,- prowadzenie dokumentacji BHP,- przygotowywanie analiz i raportów z zakresu BHP
Broton BHP Jakub Brotoń - 2019-01-14 - Dębica (podkarpackie)
Odpowiedzialność za rozbudowę struktury dostawców, utrzymanie dobrychrelacji z parterami handlowymi. Ciągły monitoring rynków motoryzacyjnych.Realizacja założonych celów, Raportowanie wyników. Wdrażanie iprowadzenie nowych projektów handlowych., praca w godzinach 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
Obsługa księgowa firm
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa tokarek CNC, frezarek. Mierzenie obrobionych części na urządzeniach pomiarowych. Kontrola wizualna wytoczonych części. Pakowanie części, prowadzenie dokumentacji jak np. arkusza wydajności i karty błędów.
Alu-Druckguss Sp. z o. o. - 2017-12-11 - Nowa Sól (lubuskie)
rozładunek/załadunek; kompletacja zamówień; kompletacja palet; obsługa wózka widłowego
ESA s.r.o. Sp z o.o. Oddział w Polsce - 2016-04-15 - Radzymin (mazowieckie)
sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-03-17 - Opole (opolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2019-08-19 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
relokowanie pojazdów między punktami obsługi Klientapomoc menadżerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie)
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa międzynarodowych klientów, - Prowadzenie i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń klientów, - Wspieranie zespołu przy tworzeniu materiałów marketingowych, - Korzystanie z portali społecznościowych, - Koordynowanie procesu tworzenia produkcji video. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą: 71 757 20 30.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne i skuteczne nawiązywanie współpracy z nowymi klientami, przygotowywanie ofert marketingowych, realizacja i koordynowanie zamówień, realizacja celów wynikajacych z przyjętej strategii marketingowej, itp.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ROL-MOT Sp. z o. o. - 2016-12-01 - Ciepielów (mazowieckie)
operator koparki lub koparko-ładowarki
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Żębocin (małopolskie)
Wykonywanie założeń projektowych i dok. technicznej dot. realizacji inwestycji i prac modernizacyjnych; prowadzenie spraw dot. uzyskania pozwolenia na budowę lub decyzji ustalającej warunki zabudowy.
Tarnowska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2020-01-31 - Tarnów (małopolskie)
obsługi komputera przy ewidencjonowaniu wjazdu pojazdów, Dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach 8:00 do 16:00
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2020-01-16 - Opole (opolskie)
• Ważenie dostaw przychodzących i wychodzących,• Obsługa programu wagowego,• Kontrola zgodności dokumentów wagowych oraz przewozowych,• Kontrola jakościowa surowca,• Pobieranie i archiwizowanie próbek surowca,• Udział w prowadzeniu dokumentacji systemu ISO, HACCP,• Współpraca z innymi działami w firmie.
Elpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-06-14 - Osina Mała (łódzkie)
kontrola zgodności oraz formalno-rachunkowej prawidłowości dowodów finansowo-księgowych, fakturowanie sprzedaży usług, rozliczanie raportów sprzedaży detalicznej, analiza stanów kont rozrachunkowych, uzgadnianie sald, wysyłanie wezwań do zapłaty, dekretacja i księgowanie dowodów zakupu, księgowanie faktur sprzedaży.Miejsce pracy: Wrocław ul. Lubińska 53 Praca od 8:00 : 16:00Praca na okres próbny : od 20.05- 19.08.2019Kontakt kandydatów z pracodawcą: katarzyna.szalata (at) spartan.wroc.plOferta w sali: E
WCT SPARTAN SP. Z O.O. - 2019-04-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie na stanowisku telemarketera mile widziane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
ZAOPATRZENIE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH-OPIEKUŃCZYCH "AXA" ANNA BOGDZIEWICZ - 2020-01-27 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż oprogramowania - osoba będzie miała za zadanie pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych/biznesowych. Przed aplikowaniem na ofertę kandydaci proszeni są o zaznajomienie z działalnością firmy www.itxon.plCV należy wysłać na e-mail: praca (at) itxon.pl
Systemy Informatyczne ITXON Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Częstochowa (śląskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, ukończone szkole z zakresu GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,Godzina zakończenia pracy : 17:00Praca na czas określony: od 15.09.2017 - 14.09.2018sala H
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa maszyn i urzadzeń produkcyjnych, kontrolowanie jakości wytwarzanego produktu, dbanie o czystość i porzadek, przestrzeganie przeposów BHP i p. poż. Praca ul. Oleśnicka 12 46-100 Namysłów
OTTO WORK FORCE EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-11 - Namysłów (opolskie)
Montaż podzespołów na linii produkcyjnej, prace manualne, przestrzeganie zasad bhp.
"Adecco Poland" Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2018-09-14 - Niepołomice (małopolskie)
Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej,Przygotowanie i sporządzanie list płac,Rozliczanie czasu pracy, administrowanie i rozliczanie urlopów i zwolnień lekarskich;Kontrolowanie ważności badań lekarskich ;Sporządzanie deklaracji oraz prowadzenie rozliczeń dla ZUS, US, PFRON, GUS;Rozliczanie umów cywilnoprawnych.Bieżąca obsługa pracowników,
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-23 - Podgrodzie (podkarpackie)
PRZYJMOWANIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJIPROWADZENIE ROZMÓW TELEFONICZNYCH I PRZEKAZYWANIE INFORMACJI OBSŁUGA URZĄDZEN BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Chlebowo (lubuskie)
przyjmowanie i wydawanie towaru na magazynie i dostarczanie towaru do klienta
"TOMEX" AGD ELEKTRONARZĘDZIA ANETA I TOMASZ KRAWCZYK S.C. - 2018-03-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)