SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Rogozino oferta pracy BUDMAT Materiały Budowlane Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Profesjonalna obsługa klienta w zakresie działań sprzedażowych. Świadczenie usług doradztwa w zakresie oferowanych towarów. Kompleksowa obsługa dokumentacji sprzedażowej. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Realizacja zadań marketingowo-promocyjnych. Budowanie relacji ze stałymi i potencjalnymi klientami firmy. Raportowanie prowadzonych działań do bezpośredniego przełożonego.
Data publikacji: 2018-10-11
Lokalizacja: Rogozino (mazowieckie)
Pracodawca: BUDMAT Materiały Budowlane Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowe Boryszewo, 09-442 Rogozino, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Profesjonalna obsługa klienta w zakresie działań sprzedażowych. Świadczenie usług doradztwa w zakresie oferowanych towarów. Kompleksowa obsługa dokumentacji sprzedażowej. Dbanie o wysoką jakość obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy. Realizacja zadań marketingowo-promocyjnych. Budowanie relacji ze stałymi i potencjalnymi klientami firmy. Raportowanie prowadzonych działań do bezpośredniego przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rogozino
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Radzanowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie na podobnych stanowisku w branży budowlanej - mile widziane,odpowiedzialność, inicjatywa i umiejętność szybkiego uczenia, odpornośc na pracę w stresie i pod presją czasu, wysoka motywacja i nastawienie na realizację wyznaczonych celów
Nazwa pracodawcy: BUDMAT Materiały Budowlane Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
09-407 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVw tytule należy wpisać nr referencyjny: BMB/2018/3
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 09.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Opracowywanie technologii dla produktu, przygotowywanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych, kontrola merytoryczna zakresu wykonywanych robót, kontrola kosztów, kompleksowe przygotowanie zapytań ofertowych, udział w negocjacjach,
HUTA CYNKU "MIASTECZKO ŚLĄSKIE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-09-18 - Miasteczko Śląskie (śląskie)
obsługa klienta, pozyskiwanie nowego klienta
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Suwałki (podlaskie)
Analizowanie rynku i ofert konkurencji: Opracowywanie propozycji i nadzorowywanie realizacji strategii i planów marketingowych.Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klinentów oraz ustalenie ich hierarchii; Analizowanie czynników wywierających znaczący wpływ na poziom sprzedaży i prognozowanie popytu rynkowego z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych; Bieżaca obsługa graficzna materiałów informacyjnych, technicznych i promocyjnych. Pomoc w realizacji programów sprzedażowych i promocyjnych. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy
ASKMED Sp. z o.o.- Sanatorium Polanica - 2016-01-13 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Prowadzenie rozmów handlowych z producentami z Polski i Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Brzozów (podkarpackie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy. Obsługa połączeń przychodzących od klientów niemieckojęzycznych.OCZEKIWANIA PRACODAWCYWykształcenie średnie, umiejętność biegłej obsługi komputera, zdolność analitycznego myślenia, znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
Przygotowanie polityki sprzedażowej firmy na rynku ukr, przygotowanie ofert sprzedażowych w jęz ukr, przygotowanie dziennych i miesięcznych raportów ze sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie wyższe, pref. z zakresu ekonomii, administracji bądź zarządzania; 3 lata doświadczenia w zakresie księgowości; obsługa komputera; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)
Montaż instalacji klimatyzacyjno-wentylacyjnych.
CLIMA TECHNOLOGY - 2016-09-21 - Banino (pomorskie)
- upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;- koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;- analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;- pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy;- prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat, bezrobotnych i młodzieży szkolnej;
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2018-01-04 - Leszno (wielkopolskie)
Praca z bazą danych- rejestracja, aktualizacja, uzupełnianie informacji o klientach, budowanie pozytywnych relacji z klientami, dostosowywanie oferty do aktualnych potrzeb klienta, telefoniczne umawianie spotkań handlowych. Godziny pracy dowolne- do uzgodnienia lub praca zdalna.
Abakon Sp. z o.o., Sp. Komandytowa - 2016-03-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Puławy (lubelskie)
-Sprzedaż produktów sieci Orange,-Kontakt telefoniczny 668-819-574-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 10,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2015-11-09 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż imprez turystycznych, obsługa klienta, rozliczanie imprez
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2016-08-11 - Lębork (pomorskie)
nadzór nad prawidłową realizacją podstawy programowej, odpowiedzialność za jakość nauczania
CENTRUM NAUKI I BIZNESU ''ŻAK'' SP. Z O.O. - 2018-07-30 - Stargard (zachodniopomorskie)
Odbieranie telefonów, sprzedaż towarów przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Jasło (podkarpackie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami prawa, rejestracja operacji gospodarczo-finansowych, prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych, sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia, przygotowanie wniosków o płatność w ramach środków unijnych pod względem finansowym wraz z załącznikami, wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu, udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o pozyskanie środków unijnych w ramach LSR
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zapraszamy wszystkich chętnych kandydatów: studentów i absolwentów, mile widziane doświadczenie, znajomość podstaw e-marketingu i informatyki, biegła obsługa komputera i Internetu ,nastawienie na długookresowy wynik sprzedaży, umiejętność aktywnej sprzedaży i obsługi klientów, dyscyplina w planowaniu i wykonywaniu pracy;opieka nad klientem biznesowym, bieżący kontakt z bazą klientów, administrowanie bazą danych wsparcie sprzedaży, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa procesu sprzedaży przez internet, przyjmowanie zgłoszeńklientów składanych przez strone internetową, wprowadzanie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Opieka nad dziećmi i młodzieżą.
Domy Dla Dzieci Towarzystwa Nasz Dom - 2016-11-21 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, sprzedaż usług turustyczych, tworzenie ofert dla klientów, obsługa sprzętu biurowego, kontakt bezpośredni z kontrahentami i możliwość uczestnictwa w szkoleniach odbywających się w zakładzie pracy dot. ubezpieczeń turystycznych, sprzedaży ofert oraz poznawania obiektów turystycznych
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Będzin (śląskie)