SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK WŁOSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK WŁOSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów z rynku włoskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-03-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów z rynku włoskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 1500-3000 zł netto premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK WŁOSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
włoski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość języka włoski na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku włoskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. [Zgłoszenia: rekrutacja (at) hrsystems.pl, 22 244 30 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.03.2019
Data dodania oferty pracy: 20.03.2019
Oferta pracy ważna do: 01.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Indywidualne prowadzenie klientów zgłaszających się do OWES;- Udzielanie informacji z zakresu procedur, formalności w procesie tworzenia podmiotów reintegracyjnych;- Wstępna analiza potrzeb, wymagań i oczekiwań klientów;- Tworzenie i wspieranie tworzenia podmiotów reintegracyjnych;- Diagnoza potrzeb PES w zakresie usług prawnych, księgowych i marketingowych oraz doradztwa biznesowego;- Współpraca z instytucjami rynku pracy, instytucjami pomocy i integracji społecznej oraz innymi instytucjami;- Wypracowywanie koncepcji współpracy między PES a innymi podmiotami otoczenia Ekonomii Społecznej;- Wymiana informacji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie tworzenia i funkcjonowania podmiotów reintegracyjnych.
Stowarzyszenie Wsparcie Społeczne "Ja-Ty-My" - 2019-01-31 - Łódź (łódzkie)
Tworzenie i wystawianie aukcji obuwia na allegro.
THE BEST Dominik Gajos - 2016-02-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie aut do naprawy w warsztacie. Kontakt z klientem. Nadzór nad pracą warsztatu.
Firma Handlowa "Moto Tech" Krzysztof Ćwiek - 2018-11-28 - Biłgoraj (lubelskie)
Prowadzenie zestawień finansowych oraz dokumentacji kadrowo-administracyjnej, kontakt z kontrahentami, centralą firmy w Holandi oraz praca z zespołem Habufa Polska.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Nysa (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Mława (mazowieckie)
Analiza dokumentacji, współpraca z podmiotami zewnętrznymi, udział w oględzinach, raportowanie
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Radomsko (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Świętochłowice (śląskie)
Analizowanie, badanie branży elektronicznej, informatycznej. Praca w godz. 7:30-15:30 w Niekaninie.
Towarzystwo Handlowe "ALPLAST" Sp. z o. o. Sp. k. - 2019-02-06 - Niekanin (zachodniopomorskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2016-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie pracowników
DAY&NIGHT LOGISTICS PAWEŁ PALACZ, MACIEJ RÓŻAŃSKI S.C. - 2018-07-23 - Drzecin (lubuskie)
pozyskiwanie Klientów biznesowych, utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z Klientami, budowanie bazy potencjalnych Klientów, udział w branżowych wydarzeniach targowych, kreowanie kierunków rozwoju działu, dokonywanie technicznych i logistycznych z Klientami, opracowywanie ofert dla Klientów i negocjowaniewarunków umów, badanie satysfakcji Klientów, nadzorowanie harmonogramu zlecenia.
ES-SYSTEM NT Sp. z o.o. - 2017-03-31 - Dobczyce (małopolskie)
Specjalista w dziale obsługi gości
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Solina (podkarpackie)
Przygotowywanie raportów i sprawozdań finansowych, codzienny kontakt z klientem obcojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
bezpośrednia obsługa klientów, przyjmowanie, wycena, eksponowanie towarów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Krynica Morska (pomorskie)
oferta subsydiowana skierowana do osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: przyjmowanie towaru i wydawanie klientowi, obsługa kasy fiskalnej, terminala, przyjmowanie płatności, obsługa maszyny prasującej.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z potencjalnym klientem, prezentowanie ofert, poszukiwanie nowych klientów, odpowiadanie na zapytania klientów, doradztwo i wsparcie klientów, budowanie relacji z istniejącymi klientami,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
YVONNE-N Sp. z o.o. - 2019-01-07 - Głogów (dolnośląskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów na terenie Polski, Czech, Słowacji, Niemiec;kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzanie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Oferta przeznaczona dla osób z orzeczonym st. niepełnosprawności zamieszkałych na terenie powiatu ziemskiego i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy; Wykształcenie: brak wymagań; obsługa komputera, mile widziana podstawowa znaj. programów graficznych (przewidziane szkolenie wstępne w tym zakresie);umiejętność org. pracy; doś.w marketingu int.; zakres obowiązków: obsługa programów biurowych, obsługa zamówień sklepu int., kontakt z klientem sklepu, przyg. do druku dokumentów i ich konwertowanie w programach graficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie kontroli gospodarki materiałowej i magazynowej
GRUPA AGROCENTRUM Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Grajewo (podlaskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Kicin (wielkopolskie)
Praca z Programem REWIZOR.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Ochrona mienia.
Apexim Sp.z.o.o - 2018-08-14 - Żary (lubuskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych w firmie. Dobór odpowiednich metod i narzędzi w celu realizowania założonego planu. Regularne wyjazdy do Ukrainy na zakład produkcyjny (Donetsky obwód).- Miejsce wykonywania pracy: Katowice + wyjazdy służbowe na teren Ukrainy oraz UE.- Znajomość języka ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się z kontrahentami z Ukrainy. Znajomość języka angielskiego jest wymagana do nawiązywania kontaktów z kontrahentami z Słowacji, Czech, Węgier, Austrii, Niemiec i Chin.- Praca: 8:00-16:00 + soboty. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe 5 lat jako specjalista do spraw marketingu i handlu. Doświadczenie w branży automotiv.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Katowice (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA, PRZYJMOWANIE I WYPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY- REZERWACJA TOWARU- MONITOROWANIE PROCESU ZAMÓWIENIA TOWARU- REALIZACJA USTALONYCH CELÓW HANDLOWYCH W ZAKRESIE TELEMARKETINGU
DALIMEX SP Z O.O. - 2018-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
specjalista ds. płac
HRK S.A. - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)