SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI) K/M
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-12-28
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 500-2500 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK RUMUŃSKI) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka rumuńskiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/RO/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe)
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 31.12.2018
Oferta pracy ważna do: 14.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
1) prowadzenie rekrutacji na organizowane przez CKU formy kształcenia,2) prowadzenie dokumentacji słuchaczy oraz uczestników poszczególnych usług szkoleniowych,3) sporządzanie umów cywilnoprawnych,4 ) weryfikacja opłat za świadczone usługi edukacyjne,5) prowadzenie spraw administracyjno-technicznych związanych z organizowanymi formami kształcenia,6) tworzenie bazy danych pracodawców województwa dolnośląskiego,7) zamieszczanie ofert w Bazie Usług Rozwojowych oraz ich aktualizacja,8) udzielanie informacji na temat oferty edukacyjnej CKU,9) aktualizacja strony internetowej CKU,10) przygotowanie sprawozdań cząstkowych i końcowych w zakresie prowadzonych spraw,11) przygotowanie i przekazanie gromadzonej dokumentacji do archiwum.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
KIEROWCA KAT.DMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY DĘBICA I OKOLICE
Łukasz Bąk BĄK - TRAVEL - 2018-09-13 - Dębica (podkarpackie)
przyjmowanie i koordynowanie zamowien od klientównegocjowanie klientow warunków współpracy
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Niałek Wielki (wielkopolskie)
Kontakt z firmą matką (Niemcy), obsluga klientów hurtowych na terenie Polski, realizacja zamówień klientów,wysylanie zleceń transportowych, fakturowanie, branża: podłogi laminowe, winylowe, poliuretanowe i akrylowe. Umowa o pracę na czas nieokreślony, poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, umową o pracę na cazs określony. Praca na jedna zmianę: (;30-16:30 lub 9:00-17:00
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)
obsluga klientów
REJS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-27 - Białystok (podlaskie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-12-15 - Głogów (dolnośląskie)
poznanie statusu urzędu i zadań jednostki ,stosowanie instrukcji kancelaryjnej w obiegu dokumentacji w Wydziale Inspekcji,zapoznanie się z systemami informatycznymi w Urzędzie/Wydziale Inspekcji, poznanie procedur prowadzenia kontroli w terenie oraz na podstawie dokumentacji, praktyka w przygotowaniu dokumentacji kontrolnej oraz pokontrolnej w tym zarządzeń pokontrolnych, wystąpień do innych organów, prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji administracyjnych, archiwizacja dokumentacji
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2015-09-28 - Opole (opolskie)
przygotowywanie ofert zagranicznych kupna sprzedaży
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2016-08-19 - Hucisko (mazowieckie)
REKRUTACJA PRACOWNIKÓW TYMCZASOWYCH Z UKRAINY; BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA PRACOWNIKÓW; OBSŁUGA I KONTAKT Z KLIENTAMI; OBSŁUGA WEWNĘTRZNYCH SYSTEMÓW I NARZĘDZI HR; OBSŁUGA PROGRAMU RCP ORAZ MC OFFICE; WSPÓŁPRACA W INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMIWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ UKRAIŃSKIEGO I ROSYJSKIEGO, DOBRY ANGIELSKI, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW REKRUTACYJNYCH, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMU RCP, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE, PRAWO JAZDY KAT B
Issp Sp. z o.o. - 2018-04-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż towaru (branża spawalnicza)
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży na Ukrainie i w Rosji, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych, redagowanie tekstów reklamowych
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż tkanin. Kontakt tel. 41 306 13 50
KONEKT-BIS Sp. z o. o Sp. Komandytowa, ul. Ogrodowa 7D, Piekoszów - 2016-09-07 - Piekoszów (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych do 30 roku życia zgodnie z założeniami programu POWER
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w
Zespół Szkół nr 79 im Stanisława Kostki Potockiego - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta anglojęzycznego
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Pasiecznik (dolnośląskie)
Wg zadań zawodowych zgodnie z klasyfikacją zawodów i specjalności pod nr 243190
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
- Poszukiwanie wraz z uczestnikiem i samodzielnie miejsc stażu finansowanego ze środków UE lub miejsc pracy zgodnie z Indywidualnym Planem Działań (IPD), - Wsparcie uczestnika projektu na drodze do zatrudnienia, - Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzonymi formami wsparcia oraz monitoring staży i deklaracji zatrudnienia pracodawców, - Prowadzenie monitoringu obecności na stażach, - Rozliczanie zwrotów kosztów dojazdu, stypendiów stażowych.
INSTYTUT ORGANIZACJI PRZEDSIĘBIORSTW I TECHNIK INFORMACYJNYCH "INBIT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-08 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaz telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2017-08-18 - Gdynia (pomorskie)
-Projektowanie nowych oraz modernizacja istniejących układów elektrycznych i automatyki,-Przygotowywanie dokumentacji technicznej central wentylacyjnych,-Kontakt 58-741-87-34
CLIMA-PRODUKT SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Pszczółki (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym technicznym utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości wojskowych. Przygotowywanie dokumentacji do uruchamiania procedur przetargowych zadań ujętych w planach rzeczowo-finansowych. Koordynacja merytorycznej pracy inspektorów technicznego utrzymania nieruchomości. Współpraca z organami specjalistycznego nadzoru budowlanego, inspekcji ochrony środowiska i inspekcji pracy.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
bezpośrednia sprzedaż samochodów w salonie,realizacja planów sprzedażowych oraz jakościowych,przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji,aktywne pozyskiwanie klientów,dbałość o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi
MAZUREK Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Ofertowanie, zawieranie i realizacja umów handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Kraków (małopolskie)
wprowadzanie zdjęć z częściami samochodowymi na portale internetowe
Firma A.B.S -Andrzej Sobiech - 2018-02-10 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-Upowszechnianie informacji o prowadzonych działaniach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych;-Koordynowanie działalności szkoleniowej w jednostkach CEiPM Leszno;-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych;-Pozyskiwanie danych z jednostek utrzymujących rezultaty projektu OHP jako realizator usług rynku pracy,-Prowadzenie poradnictwa zawodowego dla młodzieży w wieku 15-25 lat,: bezrobotnych i młodzieży szkolnej
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-02-24 - Leszno (wielkopolskie)