SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-10-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie 1000-2500 zł netto+ benefity
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI) K/M (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, znajomość języka niemieckiego na poziomie C1-warunek konieczny w przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą; wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne; doskonała organizacja czasu własnej pracy; samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów; motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem. CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/DE/2018(istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 15.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie kadr, płac, rozliczenia ZUS i z US
PAGOK - MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
Testowanie rozwiązań systemów ERP, IT w Polsce. Testowanie projektów przetwarzania informacji. Raportowanie. Optymalizacja rozwiązań informatycznych.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdynia (pomorskie)
obsługa sklepu ALLEGRO oraz sklepu inter., wprowadzanie artykułów do sprzedaży, realizacja zamówień i przygotowanie ich do wysyłki
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
sprzedaż w sklepie, przyjmowanie i sprawdzanie zgodności towaru z fakturą, metkowanie, układanie na półkach sklepowych, obsługa kasy fiskalnej, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Bemowo Piskie (warmińsko-mazurskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie restauracją i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi w McDonald’s procedurami operacyjnymi, personalnymi, szkoleniowymi i ochrony środowiska; ponoszenie odpowiedzialności za powierzone mienie restauracji; kierowanie zespołem pracowników na obszarach restauracji w tym: obszar produkcji, obszar sprzedaży, zaplecze, sala restauracyjna i teren zewnętrzny; wykonywanie i nadzorowanie czynności związanych z obrotem gotówką zgodnie z zasadami bezpieczeństwa restauracji i procedurami obowiązującymi w McDonald's; sporządzanie raportów dotyczących działalności operacyjnej restauracji; obsługa poszczególnych stanowisk pracy w restauracji - w razie potrzeby; wypełnianie wszystkich zadań zleconych przez pracodawcę.
Twinstar Akradiusz Jakubowski - 2016-10-19 - Gdańsk (pomorskie)
bezpośredni nadzor nad magazynem części zamiennych do maszyn i urządzeń, kontrola ponoszonych wydatków z założeniami budżetowymi, współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie zamawiania części zamiennych i kontrola dostaw, współpraca ze specjalistami UR w zakresie optymalizacji dostępności części zamiennych, raportowanie zużycia części zamiennych,wykonywanie inwentaryzacji magazynu
IFA POWERTRAIN POLSKA SP. Z O. O. - 2018-02-09 - Zimna Wódka (opolskie)
Przygotowywanie projektów w programach graficznych, wykonywanie reklam, oklejanie szyb, tablic, samochodów folią reklamową.
FHU DEX-ART Dariusz Targosz - 2018-01-17 - Bieruń (śląskie)
Wsparcie Inżyniera Kontraktu odpowiedzialnego za realizację robót oraz zarządzanie Kontraktami pn: Budowa obwodnicy Olsztyna w ciągu drogi krajowej nr 16 oraz budowa S51 Olsztyn-Olsztynek na odc. Olsztyn-Wschód-Olsztyn Południe w podstawowych kwestiach prawnych,prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z zespołem biura
MGGP S.A. o/Warszawa - 2016-12-29 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
zapytania ofertowe, negocjacje , uzgadnianie umów,
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
Zamawianie materiałów budowalnych, obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Dębno (zachodniopomorskie)
- Opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Świebodzin (lubuskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Rosji
Metalbolt Sp. z o.o. - 2018-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Planowanie produkcji, marketing
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Lubichowo (pomorskie)
koordynowanie procesu sprzedaży produktu, realizacja założonych planów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży produktu
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Żyrardów (mazowieckie)
analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy, Białorusi i Rosji; pomoc w legalizacji pracy w RP;organizacja przyjazdu i zakwaterowania; przeprowadzenie testów j.polskiego;tłumaczenie dokumentów z języka ukraińskiego oraz rosyjskiego na język polski;
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
-Prace murarskie i ciesielskie,-Wynagrodzenie od 4.500,00 zł netto + premie-Pierwszy kontakt telefoniczny 691-784-364,-Praca na terenie powiatu tczewskiego,-Praca jednozmianowa,-Umowa na czas określony.
FVF DEVELOPMENT Krzysztof Szyca - 2018-02-14 - Tczew (pomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa klienta, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
Szcegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-10 - Toszek (śląskie)
Prowadzenie szkoleń dla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP. Praca 40 godz./tydz., od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
-
Publiczne Gimnazjum Nr 15 w Białymstoku - 2017-06-27 - Białystok (podlaskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów,bieżąca obsługa,przygotowywanie ofert handlowych,bieżąca analiza,monitorowanie zapytań ofertowych,praca w systemie CRP,ERP.
Odlewnia Kutno Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Kutno (łódzkie)
Kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa osób zatrudnionych na podstawie umów o pracę i umów cywilnoprawnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Kraków (małopolskie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie w callcenter lub sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-02-01 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych na rzecz firmy, sprzedaż oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Kraków (małopolskie)