SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI), K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI), K/M
Wynagrodzenie: od 4 900 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-07-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 900 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1000-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK LITEWSKI), K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.07.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
litewski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka litewskiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. SP/LT/2018
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 13.07.2018
Oferta pracy ważna do: 30.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zamawianie komponentów do produkcji asortymentu Firmy Wosana, współpraca z zagranicznymi kontrahentami. Import surowców potrzebnych do produkcji, negocjacje cenowe surowców.
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Andrychów (małopolskie)
Specjalista do spraw przetargów
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa klientów, sprzedażciągników i maszyn rolniczych
Techpom Sp. z o.o w Krzywonosi - 2016-11-10 - Krzywonoś (mazowieckie)
sprzedaż i dobór okularów korekcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Sejny (podlaskie)
Obsługa klientów i przedstawicieli, odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, czatem, mailem, faxem, pocztą tradycyjną, rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy lub przedstawienia nowej oferty. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów.Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00, umowa o pracę.Kontakt z pracodawcą e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.cominformacja o ofercie w sali E.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa maszyn i urządzeń, znajomość zagadnień elektrycznych, znajomość rysunku technicznego, sumienność, rzetelność i zdyscyplinowanie
ZAKŁAD MECHANIKI PRECYZYJNEJ " KRYZBYT" Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Bieruń (śląskie)
specjalista sprzadazy internetowej
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Obsługa projektów unijnych realizowanych przez firmę ReComp
ReComp Bujakowski, Majewski s.c. - 2018-06-27 - Rychwał (wielkopolskie)
prace konserwacyjne na instalacji elektrycznej, osprzęcie i urządzeniach elektrycznych; wykonywanie przeglądu i ocena stanu wyposażenia technicznego budynku
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista ds.płac -obsługa płacowa pracowników firmy,naliczanie wynagrodzeń,sporządzanie zgłoszeń i deklaracji:ZUS,PIT,GUS,współpraca z ZUS,GUS,US,przygotowanie raportów
"VALVEX" S.A. - 2016-03-01 - Jordanów (małopolskie)
- Przygotowywanie ofert handlowych- Koordynowanie zleceń produkcyjnych- Obsługa klienta, po przez nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi- Realizacja zamówień- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Nawiązywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami- Budowanie sieci kontaktów- Przygotowania dokumentacji wdrożeniowej- Przygotowywania analiz sprzedaży produktów- Wprowadzania do systemu zamówień- Przygotowywania formatek planów produkcyjnych- Zlecania transportów zagranicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Kartuzy (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szepietowo (podlaskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2018-02-06 - Łódź (łódzkie)
Organizacja oraz nadzór nad sprzętem i transportem.
"ELEKTROMONTER" S.C. Zakład Wykonawstwa Instalacji i Sieci Elektrycznych Jan Kuczko Mirosław Cieślak - 2018-05-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, min. 2 letnie doświadczenie w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej-beton, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Praca będzie polegać na sprzedaży materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Aplikacje należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) globalbeton.pl
GLOBAL BETON SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych, głownie z Ukrainy i Federacji Rosyjskiej; prowadzenie i budowanei bazsy danych kanddyatów do pracy tymczasowej; potwierdzanie wybranym kanddyatom do pracy tymczasowej warunków oferty, podpisywanie z nimi umów oraz koordynowanie przepływu dokumentów niezbędnych w dokumentacji pracowniczej; prowadzenie obsługi administracyjno-kadrowej pracowników tymczasowych, w tym. min: rozliczanie czasu pracy oraz informowanie o obowiązujących przepisach prawa pracy i regulacjach prawnych wynikajacych z ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych; koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych; wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznuymiw firmie w zakresie organizacji pracy, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych z wykorzytsaniem systemów mierzących kluczowe wskaźniki jakości, efektywności, produktywności i bezpieczeństwa pracy oraz przestrzegania obowiązujących procedur; zapewnianie odpowiedniego przepływuinformacji oraz zarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami tymczasowymi a klientem; sporządzanie raportów zgodnie z wytycznymi klienta; obejmujących min. analizę danych na poziomie jakościowym i ilościowymw kategoriach: terminowość, ilośc oraz jakość realizowanych zadań w stosunku do założonego planuoraz produktywność pracowników tymczasowych; nawiązaywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych min. poprzez reprezentowanie interesów klienta, dbanie o jego wizerunek oraz utrzymywanie wysokich standardów świadczonych usług, reprezentowanie firmy na targach pracy i innych imprezach branżowych mające na celu pozyskanie klientów; poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Ceków-Kolonia (wielkopolskie)
Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (projektowanie odzieży oraz wzornictwo wyrobów użytku osobistego i gospodarczego). Organizacja i rozwój sprzedaży na rynki wschodnie, znajomość konstruowania odzieży, doradztwo i obsługa klientów zagranicznych i krajowych.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
ewidencja i księgowanie listy płac, przygotowanie i uzgadnianie deklaracji VAT-7, VAT-UE, VAT-27, przygotowanie sprawozdań GUS, przygotowanie deklaracji INTRASTAT, ewidencja i księgowanie operacji gospodarczych dot. środków trwałych, rozliczanie i uzgadnianie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji ciągłychi rocznych, księgowanie, rozliczanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych, ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, ewidencja i księgowanie leasingów, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowanie danych na potrzeby Zarządu, czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2017-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie średnie; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, wysoka kultura osobista; telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa zlecenie przez 1 m-c, potem umowa o pracę;
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Gliwice (śląskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi.
ITEE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych, przyjmowanie dokumentów i przekazywanie ich do zakładów ubezpieczeń, prowadzenie ewidencji sprzedaży, dbanie o dobry wizerunek firmy i jej partnerów.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośredni i telefoniczny kontakt z klientami, przygotowywanie oferthandlowych, prezentacja produktów, poszukiwanie nowych klientów, dbanieo dobry wizerunek firmy., praca w godz.8-16
SEGAL Sebastian Waindzoch - 2016-09-22 - Opole (opolskie)
analizowanie rynku branżowego w Rosji i na Ukrainie, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z podmiotami mającymi siedzibę w Rosji i na Ukrainie, budowanie korzystnego wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Rzeszów (podkarpackie)
księgowanie faktur zakupu usług logistycznych, wystawianie faktur sprzedazy usług logistycznych, sporzadzanie raportów
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wronki (wielkopolskie)
prowadzenie dziennika korespodencji przychodzącej i wychodzącej; przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty; gromadzenie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji; uczestnictwo w spotkaniach w celu sporządzania protokołów lub notatek
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2016-03-24 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja i prowadzenie zleconych procesów rekrutacyjnych, zarządzanie obiegiem dokumentacji rekrutacyjnej, raportowanie wskaźników rekrutacyjnych w ramach prowadzonych procesów; doświadczenie; wykształcenie: zarządzanie zasobami ludzkimi, HR MANAGER
GS REGENTIS SP. Z O.O. WARSZAWA - 2016-04-18 - Ujazd (opolskie)
szycie konfekcji damskiej (dzianina)
PPHU ANGRA Anna Mazurowska - 2016-05-18 - Dziewulin (łódzkie)
kierowca pomocy drogowej, mechanik samochodowy
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Augustów (podlaskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)