SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI) M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI) M/K
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-01-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (J. SŁOWEŃSKI) M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słoweński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie: średnie. Obsługa komputera. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta. Znajomość języka słoweńskiego na poziomie C1. Obowiązki: Kompleksowa obsługa klientów w języku słoweńskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie logistyczną obsługą zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje : Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin). Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu). Pakiet szkoleń. Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy). Możliwość wsparcia przy relokacji. Kontakt z pracodawcą CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/SŁ/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 05.01.2017
Oferta pracy ważna do: 16.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
ZYSKUJESZ PRACĘ Z WYJĄTKOWYMI LUDŹMI ORAZ W ZAANGAŻOWANYM ZESPOLE NASTAWIONYM NA WSPÓŁPRACĘ ORAZ REALIZACJĘ ZADAŃOBOK PENSJI PROGRAMY NAGRADZAJĄCE WYNIKI I INICJATYWĘBENEFITY TAKIE JAK KARTA MULTISPORT, UBEZPIECZENIE NA ŻYCIEROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWYCHOCZEKUJEMYWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE (PREFEROWANE WYŻSZE BĄDŹ STATUS STUDENTA)ORIENTACJĘ NA CEL, ZAANGAŻOWANIE I MOTYWACJĘUMIEJĘTNOŚĆ PLANOWANIA, SYSTEMATYCZNOŚĆ I DOBRĄ ORGANIZACJĘ PRACYPRAWO JAZDY KATEGORII B I DOŚWIADCZENIE W PROWADZENIU POJAZDÓWMILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY (WARUNEK NIEKONIECZNY)
GARDA SP. Z O.O. - 2018-04-18 - Rzeszów (podkarpackie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Pracownik zajmuje się identyfikacją, analizami i weryfikacją potrzeb biznesowych; prowadzi badania, ocenia oraz dokumentuje modele biznesowe: udoskonala procesy i wprowadza zmiany organizacyjne; planuje strategie i rozwój polityki biznesowej; rozwiązuje problemy biznesowe związane z procedurami działania organizacji, przedsiębiorstw, instytucji i td.Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie i obróbka materiałów drewnopochodnych, kompozytowych
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wsparcie procesu administracyjno-logistycznego, umawianie kurierów (obieg tonerów i drukarek), badanie satysfakcji klientów z obsługi, praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
praca w godzinach od 08:00 do 16:00; obsługa urządzeń rolniczych w Elewatorze , prace konserwatorskie , przyjęcie i wydanie zboża , utrzymanie porządku w Elewatorze
Al-Samer Sp Z O.O. - 2017-09-14 - Stargard (zachodniopomorskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
wystawianie faktur VAT, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w języku rosyjskim
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2016-06-24 - Karpicko (wielkopolskie)
Opracowanie strategii promocji, wyjazdów firmowych, wycieczek szkolnych, zarządzanie stronami www, opieka nad social media
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Niepołomice (małopolskie)
obsługa wózka jezdniowego,kompletacja towaru
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Ocena zgodności procesu, nadzór nad poprawnością procesów specjalnych, wsparcie w zakresie przygotowania założeń projektowych.
TRENKWALDER BENEFIT Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
nadzór nad pomiarami, kierowanie grupą elektroenergetyków
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 Im. Św. Barbary - 2017-01-24 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Słupca (wielkopolskie)
Wg. harmonogramuRPO
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Drezdenko (lubuskie)
Czynności związane z obsługą i dozorem kotłowni. Miejsce pracy: Grodzisk Wlkp.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-01-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Tłumaczenie ewentualnej korespondencji mailowej, obsługa sekretariatu, organizacja podróży służbowych dla zarządu, koordynowanie zadań projektowych, organizacja spotkań, przygotowywanie prezentacji, wsparcie w obowiązkach dyrektora zakładu.
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-03-24 - Nowa Sól (lubuskie)
Pozyskiwanie nowych KlientówBudowanie relacji z podmiotami handlowymi.
AGRO SZEWCZYK Tomasz Szewczyk - 2017-03-16 - Reducin (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów do spraw wykonywanych na stanowisku pracy, opracowywanie, tworzenie, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz jej ewidencja. Przestrzeganie prawa powszechnego oraz akt prawa wewnętrznego w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na danym stanowisku.Tworzenie pism kierowanych do dłyużników zajętych wierzytelności. Przygotowanie projektów pism, postanowień, informacji związanych z prowadzonym postępowaniem.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z Bangladeszu, wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach bengalskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie w ramach zawartego porozumienia (MOW), zachęcanie inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedażyFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Specjalista do spraw sprzedażyZakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2016-09-13 - Pątnów (łódzkie)
Obsługa klienta pod kątem właściwego doboru oraz sprzedaży części i akcesoriów samochodowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE ''AKAN'' s.c. - 2017-01-12 - Lubartów (lubelskie)
Zamawianie towarów, przyjmowanie na stan, ewidencjonowanie towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Gdynia (pomorskie)
PROFESJONALNE PRZEDSTAWIENIE OFERTY HANDLOWEJ ORAZ DORADZTWO W RAMACH OFEROWANYCH USŁUG (POPRZEZ KONTAKT MAILOWY, TELEFONICZNY, EWENTUALNIE OSOBISTY)OBSŁUGA TELEFONICZNA I ELEKTRONICZNA KLIENTÓW ZGODNIE Z NAJWYŻSZYMI STANDARDAMI JAKOŚCIBEZPOŚREDNIA WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM CONTENT MARKETINGU W CELU MONITOROWANIA STATUSU REALIZACJI ZLECEŃOBSŁUGA BAZY DANYCH KLIENTÓW W SYSTEMIE CRMINFORMOWANIE KLIENTÓW O PROCESIE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ, WYJAŚNIANIE NIEZGODNOŚCI I WĄTPLIWOŚCISPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ W PROCESIE OBSŁUGI KLIENTAWSPÓŁTWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII E-MARKETINGOWYCHPRZYGOTOWANIE RAPORTÓW Z PROWADZONYCH DZIAŁAŃ HANDLOWYCH
GRUPA WW - 2017-08-24 - Jasionka (podkarpackie)
- badanie jakości surowego materiału do produkcji, - kontrola jakości wyprodukowanej folii przezroczystej i metalizowanej, - badanie fizyko-chemicznych właściwości folii, - testowanie chemikaliów używanych do produkcji folii, - dbanie o aparaturę kontrolno-pomiarową, - tworzenie raportów, prowadzenie dokumentacji kontroli oraz audytów, - terminowa komunikacja ze wszystkimi działami.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Września (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-12-21 - Nowy Sącz (małopolskie)