SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2905) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2905)
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: -współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-przyjmowanie i realizacja zamówień;-tworzenie ofert handlowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Data publikacji: 2020-10-05
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-współpraca z aktualnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów;-przyjmowanie i realizacja zamówień;-tworzenie ofert handlowych oraz przygotowywanie materiałów promocyjnych;-doradztwo techniczno-handlowe oraz realizowanie planów sprzedaży;-budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy;Umowa o pracę, pełny etatWynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie brutto: od 3300 PLN + premie od obrotu
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|3
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY HURTOWEJ - BRANŻA CHŁODNICTWO I KLIMATYZACJA(NR 2905)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0461
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik handlowiec*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:wykształcenie: średnie techniczne lub wyższejęzyki obce: język angielski na poziomie zaawansowanymumiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. B;doświadczenie handlowe oraz umiejętność prowadzenia negocjacji;Inne wymagania:dobra znajomość obsługi komputera (programy biurowe i graficzne);mile widziana znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert Subiekt GT;
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
danePracodawcy_nip: 5540158291
danePracodawcy_regon: 090220013
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Sposób aplikacji:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adrese-mail: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0461
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0928363
Adres strony pracodawcy: www.prymusB2B.pl
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Profil działalności pracodawcy:
Kompleksowe zaopatrzenie dla chłodnictwa i klimatyzacji;Części zamienne do AGD i gastronomii;Sprzedaż hurtowa i detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|522305
Zawód wykonywany przez pracownika: technik handlowiec*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 05.10.2020
Oferta pracy ważna do: 11.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6fe13e4fb76d672bdda9c9c9096530d6
Podobne oferty pracy
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska - pozyskiwanie gruntownej wiedzy o rynku, na którym działa przedsiębiorstwo i konkurencji, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów - baza danych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), przyjmowanie i ewidencja zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania (zbieranie i kompletowanie dokumentów wysyłkowych od spedytora), fakturowanie sprzedaży, wyjaśnianie różnic cenowych powstałych podczas wprowadzania faktur oraz korekt, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowanie przesunięć towarów między jednostkami, przygotowanie zestawienia do księgowości (faktury, dokumenty dostawy), przygotowanie raportów sprzedażowych - analiza wyników sprzedaży, proponowanie działań usprawniających sprzedaż.
kontakt przez PUP - 2019-08-26 - Tuszów Narodowy (podkarpackie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. praca 8-16
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-25 - Opole (opolskie)
Planowanie wydatków na utrzymanie i remonty budynków i budowli, ocenianie stanu technicznego budynków i budowli na podstawie analizy wyników protokołów przeglądów okresowych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynków i budowli oraz książki obiektu budowlanego, kontrolowanie i organizowanie przeglądów okresowych obiektów zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa budowlanego, moniterowanie usterek ujętych w protokołach przeglądów technicznych , uzgodnianie i opiniowanie dokumentacji remontów i inwestycji obiektów, branie udziału w pracach komisji oceniających stan techniczny obiektów i przekazywanie pomieszczeń pod wynajem.
PKP SZYBKA KOLEJ MIEJSKA W TRÓJMIEŚCIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-29 - Gdynia (pomorskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie poczty pracodawcy oraz klientów i przekazywanie jej do odpowiednich osób, obsługa spotkań pracodawcy i klientów, zapewnienie sprawnego obiegu informacji
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i rozliczanie powierzonej gotówki, praca z ekspozycją towaru.
JBS MEDIA SŁAWOMIR BANASIAK - 2017-08-01 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa strony internetowej i prezentera, tworzenie treści oraz testowanie funkcjonalności; współtworzenie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej (newsletter) i zewnętrznej; organizacja konferencji, targów i wydarzeń branżowych; aktualizowanie informacji sprzedażowych w mediach; zarządzanie kampaniami w mediach społecznościowych; przygotowywanie i zamawianie materiałów promocyjnych; współtworzenie strategii marketingowej nowych projektów; współpraca z zewnętrznymi dostawcami (agencja reklamowa, dom mediowy, etc.); monitorowanie, raportowanie i rozliczanie podejmowanych działań; analizy rynku, grup docelowych oraz tendencji na rynku; kampanie SEM; zarządzanie usługami Google; koordynacja współpracy z twórcami treści copywriterami, grafikami, web designerami, czy biuramitłumaczeń; zostosowanie korporacyjnych materiałów marketingowych do lokalnego rynku; planowanie, koordynacja i rozliczanie budżetów dedykowanych poszczególnym projektom; prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych eventówpraca w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2020-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
POZYSKIWANIE KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI.
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-10-25 - Nowogard (zachodniopomorskie)
kontakt z klientami, organizacja szkoleń, wysyłanie ofert na szkolenia
EKSPERT s.c. Robert Owczarek, Paweł Hodorski - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
obliczanie wynagrodzeń za pracę oraz innych świadczeń pieniężnych należnych pracownikom na podstawie pzepisów płacowych, podatkowych oraz ZUS
Powiatowe Centrum Edukacyjne im. Eugeniusza Kwiatkowskiego - 2020-05-07 - Lębork (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
*Zarządzanie powierzonymi projektami inwestycyjnymi, *przycxzynianie sie do realizacji celów i zadań fabryki poprzez dbałość o terminowość i jakość wdrożenia projektów, *koordynowanie pracy między działami związanymi z realizacją inwestycji technicznych zakładu, *sporządzanie raportów z postepu projektów inwestycyjnych*negocjowanie kontraktów związanych z projektami inwestycyjnymi,*pozyskiwanie noweych dostawców usług i materiałów związanych z inwestycjami,*udzielanie wsparcia technicznego i doradztwa wszystkim działom w zakresie urządzeń i maszyn objętych inwestycjami*prowadzenie dokumentacji powierzonych projektów inwestycyjnych*odbiór usług i materiałów związanych z prowadzeniem projektami inwestycyjnymi,*współtworzenie budżetów projektowych,*uczestnictwo w tworzeniu i wdrażaniu dokumentacji systemowej
Froneri Polska Sp. z o.o. - 2016-12-20 - Namysłów (opolskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towaru, obsługa kasy fiskalnej i komputera, rzetelna obsługa klienta, dbanie o estetyke sklepu
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Lędziny (śląskie)
utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami, wysyłanie ofert, negocjacje handlowe, realizacja zamówień, wypisywanie faktur, praca w godz. 8:00 - 16:00
BEPPE Jolanta Marjańska - 2020-01-16 - Zawiercie (śląskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
redagowanie tekstów, obsługa strony internetowej, pozyskiwanie reklamodawców, promocja wydarzeń
CENTRUM KULTURY I SPORTU W SKAWINIE - 2017-06-06 - Skawina (małopolskie)
Obsługa klienta, układanie towaru, sprawdzanie terminów ważności towarów, przyjmowanie dostaw towarów, metkowanie przyjętego towaru, obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Koszyce Małe (małopolskie)
OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-11-21 - Trzciana (podkarpackie)
Robotnik oczyszczania miasta
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie i utrzymanie klientów, tworzenie ofert handlowych, sporządzanie dokumentacji przetargowej, analiza rynku i ofert konkurencji, obsługa reklamacji, fakturowanie sprzedaży, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi kontrahentami, organizacja transportu, zawieranie umów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, dbałość o dobry wizerunek firmy.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2020-01-02 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
- specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji,- zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży,- na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus,- obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku),- jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Początkowo umowa na czas określony, później przewidywana umowa na czas nieokreślony. Praca w systemie trzyzmianowym w godzinach: 8:45 - 17:00, 9:45 - 18:00, 10:45 - 19:00.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich (Rosja, Białoruś, Ukraina), budowanie bazy klientów i bazy sprzedażowej, obsługa partnerów handlowych ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca na terenie Wilczy. Osoba z doświadczeniem. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
PHU CABANBRUK GRZEGORZ CABAN - 2020-05-29 - Wilcza (śląskie)
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracodawców.2. Dokumentowanie zmian po otrzymaniu odpowiedniej dokumentacji w zakresie wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczania potrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.3. Sprawdzanie kompletności dokumentów niezbędnych do prowadzenia obsługi płacowej.4. Sporządzanie list płac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.5. Prowadzenie rozrachunków z pracownikami, w tym imiennej ewidencji wynagrodzeń pracowników.6. Wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem regulacji płac pracowników.7. Sporządzanie i przekazanie dokumentów zgłoszonych, rozliczeniowych i innych, wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych.8. Naliczanie w ustalonym terminie dodatkowego wynagrodzenia rocznego (13-stka) i innych.9. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.10. Przygotowywanie danych sprawozdawczych do SIO.11. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia i wynagradzania.12. Sporządzanie informacji, analiz i zestawień w zakresie prowadzonej obsługi płacowej.13. Wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników.14. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw płacowych.15. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczących spraw płacowych.16.Informowanie Głównego księgowego Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi zauwazonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwanych.17. Wykonywanie innych zadań wynikających z poleceń bezpośredniego przełożonego, obowiązujących przepisów prawa, statutu i aktów normatywnych pracodawcy.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-23 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, obsługa komputera, sprzedaż polis ubezpieczeniowych
Spectrum - Ubezpieczenia i Nadzory Budowlane Tomasz Lisowski - 2018-10-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa działu handlowego i marketingowego
ENERGO MECHANIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W RESTRUKTURYZACJI - 2019-08-12 - Chrzanów (małopolskie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)