SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY Brzozów oferta pracy ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH ARTGOS S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta– realizowanie planów sprzedażowych– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów– sporządzanie zleceń produkcyjnych- przygotowywanie raportów i rozliczeń- profesjonalne reprezentowanie firmy w zakresie oferowanych produktów- fakturowanie i monitorowanie załadunków
Data publikacji: 2019-06-04
Lokalizacja: Brzozów (podkarpackie)
Pracodawca: ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH ARTGOS S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeszowska 20, 36-200 Brzozów, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta– realizowanie planów sprzedażowych– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami– wprowadzanie danych klientów, zakładanie kartotek pozyskanych klientów– sporządzanie zleceń produkcyjnych- przygotowywanie raportów i rozliczeń- profesjonalne reprezentowanie firmy w zakresie oferowanych produktów- fakturowanie i monitorowanie załadunków
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzozowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzozów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH, PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH I FAKTUROWANIEM
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : biegła znajomość obsługi pakietu MS Office[Umiejętność 1] : prawojazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH ARTGOS S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Adres pracodawcy:
Rzeszowska 20, 36-200 Brzozów, powiat: brzozowski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: brzozowski
Gmina pracodawcy: Brzozów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozów
Ulica pracodawcy: Rzeszowska
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzozowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali analitycy systemów komputerowych i programiści gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.06.2019
Oferta pracy ważna do: 01.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 04.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 04.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d493e204fc5b5571bf73553d394ab73
Podobne oferty pracy
obsługa urzadzeń biurowych, zapoznanie sie ze strukturąorganizacji społeczno-zawodowej rolników, prowadzenie statystyki dotyczącej organów KR
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Rzeszów (podkarpackie)
- ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FIRMY WŚRÓD KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH ORAZ FIRMOWYCH- REALIZOWANIE STANDARDÓW SPRZEDAŻY OPARTYCH NA PRECYZYJNYM BADANIU POTRZEB KLIENTA- DOCIERANIE DO NOWYCH KLIENTÓW ORAZ WSPÓŁPRACA Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI- PRZYGOTOWANIE OFERT DLA KLIENTÓW- REALIZOWANIE WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa,utrzymywanie relacji z klientami , przygotowywanie ofert, praca od poniedziałku do piatku w godz. 8-16
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA TECHNICZNEGO I USŁUG INVEST-SUPPORT JACEK SMOKOWSKI - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
księgowanie wyciągów, wystawianie faktur, sporządzanie listy płac, gromadzenie i archiwizowanie dokumentów, sporządzanie zaświadczeń, praca na programie streamsoft, zgłoszenia do ZUS, wyrejestrowanie pracowników
JANI 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-06-06 - Zielona Góra (lubuskie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą, rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie biura, spraw kadrowych, bieżąca obsługa sekretariatu
Zakład Instalatorstwa Elektrycznego i Telekomunikacyjnego Józef Wieloch Busko-Z. - 2017-05-24 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
iw.
SALUS PSYCHOLOG AGNIESZKA DYRDA-JAWORSKA - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
udział w zespole aktualizującym dokumenty LGD, prowadzenie doradztwa dla beneficjentów , obsługa związana z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR,organizacja pracy Rady Stowarzyszenia, przygotowanie i składanie wniosków o pomoc finansową na funkcjonowanie LGD i realizację przedsięwzięć określonych w LSR, przygotowanie i składanie wniosków o płatność, przygotowywanie sprawozdań okresowych z przeprowadzonych działań, przygotowanie sprawozdań z realizacji LSR, sporządzanie opinii dotyczących problemów związanych z realizacją projektów, poszukiwanie możliwości dofinansowań, przygotowywanie i udziału LGD w targach, konferencjach, szkoleniach, imprezach społeczno-kulturalnych i innych wydarzeniach, organizacja i prowadzenie spotkań ze społecznością lokalną, konkursów, szkoleń
Razem dla Radomki Lokalna Grupa Działania - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)
jw.
RESORTOWE CENTRUM ZARZĄDZANIA SIECIAMI I USŁUGAMI TELEINFORMATYCZNYMI - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wspieranie procesów biznesowych. Wspieranie bieżącej komunikacji między zespołami. Wspieranie menadżerów projektów w wykonywaniu codziennych zadań. Zarządzanie specyfikacją wymagań oraz oczekiwaniami interesariuszy.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
- obsługa zamówień internetowych- przygotowanie zamówień do druku, wysyłki- personalizacja zaproszeń
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Wilanowo (pomorskie)
jw
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie zawodowe, 3 letnie doświadczenie. Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem stali zbrojeniowej do montażu, czyszczenie, prostowanie, ciecię i gięcie oraz montaż siatek i szkieletów zbrojeniowych, układanie i montowanie ich w deskowniach lub formach. Kontakt osobisty z pracodawcą.
HM SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Rybnik (śląskie)
-bezpośrednia sprzedaż samochodów w Salonie PEUGEOT,-aktywne pozyskiwanie klientów,-analiza potrzeb klientów,-prezentacja samochodów,-przeprowadzanie jazd próbnych,-budowanie pozytywnego wizerunku salonu i marki na rynku lokalnym godziny pracy: system równoważny czasu pracy
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2017-03-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów,utrzymywanie obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-10-11 - Drzewica (łódzkie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
sprzedaż art. spożywczych, obsługa kasy fisklanej
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
obsługa maszyny wycinającej, pakowanie wyciętych etykiet, dostarczanie materiałów do maszyny wycinającej, obsługa maszyny Gallus
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Parzniew (mazowieckie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników, obsługa kadrowo-płacowa
P.P.U.H. "PLANDEX" SPÓŁKA JAWNA - 2016-02-02 - Stęszew (wielkopolskie)
specjalistyczne usługi opiekuńcze: usługi rewalidacyjne, psychologiczne, sam na sam - dla 3 dzieci po 32 godz. na każde dziecko
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W BOGUCHWALE - 2016-01-14 - Boguchwała (podkarpackie)
Wsparcie Kierowników Sprzedaży zakresie realizacji planów i zadań sprzedażowych.Wdrażanie nowych produktów i przeprowadzanie akcji sprzedażowych.Analizowanie rynku ubezpieczeniowego oraz monitoring działań konkurencji.Zapewnienie terminowego i jakościowego przygotowania dokumentacji ubezpieczeniowej.Badanie potrzeb szkoleniowych podmiotów sprzedaży oraz prowadzenie szkoleń produktowych.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń S.A. Iława - 2018-06-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie dokumentów rekrutacyjnych, przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń osób aplikujących do udziału w projekcie, udział w Komisji rekrutacyjnej, organizacja staży, opieka nad uczestnikami projektu w trakcie staży, wspieranieprocesu zatrudnienia uczestników projektu.
Lubelski Ośrodek Samopomocy - 2016-05-06 - Siedlce (mazowieckie)
praca w charakterze księgowego / księgowej
Elewarr Sp. z o.o. - 2019-04-10 - Gądki (wielkopolskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)