SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI Pszczyna oferta pracy INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie opinii, pism, tworzenie zestawień, sprawozdań, raportów, notatek, kontrola oraz sprawdzanie poprawności otrzymanych danych, stała pomoc oraz współpraca z Inspektorami Nadzoru i innymi pracownikami biura. CV należy składać na adres: biuro (at) inkoconsulting.pl
Data publikacji: 2019-09-05
Lokalizacja: Pszczyna (śląskie)
Pracodawca: INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:DWORCOWA 18/6, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie opinii, pism, tworzenie zestawień, sprawozdań, raportów, notatek, kontrola oraz sprawdzanie poprawności otrzymanych danych, stała pomoc oraz współpraca z Inspektorami Nadzoru i innymi pracownikami biura. CV należy składać na adres: biuro (at) inkoconsulting.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRAWOZDAWCZOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pszczyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pszczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pszczyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy obsługi biurowej (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
średnie zawodowe, budowlane, kierunek: budownictwo drogowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
INKO CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
DWORCOWA 18/6, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres: biuro (at) inkoconsulting.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: pszczyński
Gmina pracodawcy: Pszczyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pszczyna
Ulica pracodawcy: DWORCOWA
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 05.09.2019
Oferta pracy ważna do: 03.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?50bed55048036fa4e775ebd64623e64e
Podobne oferty pracy
zastępowanie prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami wietnamskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie średnie; znajomość j. angielskiego; umiejętność obsługi urządzeń biurowych; bezpośrednia obsługa klientów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Gliwice (śląskie)
sporządzanie akt osobowych pracowników, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
FACTOR Sp. z o. o. - 2018-10-02 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa programów magazynowych, dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję, obsługa wózka widłowego oraz wózka elektrycznego
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kwidzyn (pomorskie)
terminowe i prawidłowe przetwarzanie transakcji-przejęcie własności i inicjatywy do czasu pomyslnej realizacji transakcji, stosowanie podejścia zapewnienia prawidłowości -dokładna weryfikacja zadań realizowanych samodzielnie, przygotowywanie raprtów, analiz i prezentacji, zgodnie z wymogami, komunikowanie się z wewnętrznym i zewnętrznymi interesariuszami w efektywny i skuteczny sposób, przekazywanie informacji zwrotnych na temat jakości, rozwiązywanie problemów i ich eskalacja w sposób terminowyi skuteczny, prowadzenie działań windykacyjnych dla jednostek operacyjnych Shell zlokalizowanych w krajach arabskich w ramach działaności finansowej, zapewnienie że zadlużenie klienta jest gromadzone zgodnie z zakontraktowanymi warunkami płatności z zgodnie z Instrukcją Kredytu dystrybucyjnego
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa merytoryczno-prawna osiedla mieszkaniowego.
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
Klasyfikowanie elementów tht i smd, przygotowanie element na montaż, liczenie elementów po produkcji, pilnowanie prawidłowych stanów magazynowych
PRINTOR SP. Z O.O - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-29 - Siedlce (mazowieckie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2015-12-01 - Andrespol (łódzkie)
Zakres zadań: *planowanie i nadzorowanie robót z zakresu utrzymania zieleni, *wnioskowanie o wydanie zezwoleń na wycięcie drzew lub krzewów w pasie drogowym, *zakładanie, utrzymanie i pielęgnacja zieleni przydrożnej, sadzenie drzew i ich usuwanie, *realizacja projektów zieleni miejskiej, *nadzór i prace pielęgnacyjne: nasadzanie roślin sezonowych, pielęgnacja nawierzchni alejek i kwater trawiasto żwirowych, koszenie, wertykulacja i areacja trawników, odchwaszczanie trawników mechaniczne, ręczne i chemiczne, nawożenie roślin, ochrona przed chorobami i szkodnikami,
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2016-03-11 - Września (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-02-18 - Bełchatów (łódzkie)
analiza stanów magazynowych surowców oraz ich prognozowanie,nadzór nad złożonym zamówieniem,kontakt oraz poszukiwanie dostawców krajowych i za granicy,prowadzenie skutecznych negocjacji,współpraca z pozostałymi działami firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE"HOBBY" PIOTR MATUSZEWSKINAZWA SKRÓCONA: P.W HOBBY P.MATUSZEWSKI - 2020-02-26 - Kobylarnia (kujawsko-pomorskie)
Łacznik pomiędzy Urzędami, załatwianie dokumentacji pracwoniczej, delegację na terenie Polski, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa administracyjno-kancelaryjna wydziału.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Bydgoszcz - 2019-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
selekcjonowanie obłogu dębowego na poszczególne klasy wg wymagań klienta
PPHU BOLIŃSKI - 2016-05-05 - Skrzynki (wielkopolskie)
1. Gospodarowanie środkami, zgodnie z zapisami wniosków projektowych, w tym budżetu i harmonogramu.2. Planowanie, wydatkowanie i rozliczanie środków przeznaczonych na realizację projektów zgodnie z przepisami i umową finansową projektów.3. Przygotowywanie bieżącej analizy finansowej projektów we współpracy z koordynatorami projektów, na potrzeby uprawnionych podmiotów.4. Przygotowywanie wniosków o płatność/sprawozdawczych w części finansowej.5. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednostki oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.6. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tych ewidencji księgowych.7. Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami.Wymagane dokumenty:Obowiązkowe:- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe.- Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE- Oświadczenie o niekaralności- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku- Dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.Forma składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać w wersji papierowej do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór nastanowisko: specjalista obsługi finansowej we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 6 września 2019r. do godziny 16:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia: www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Dorota Lignarska tel. (71) 782-35-14 w godz. 8.00 - 16.00.Umowa na zastępstwo.Praca w systemie jednozmianowymKontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 71 782 35 14
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-08-30 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie transportu krajowego, nadzorowanie realizacji zleceń transportowych, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Łaszczówka-Kolonia (lubelskie)
Demontaż pojazdów.
Mechanika Pojazdowa Blacharstwo Lakiernictwo Mariola Gańko - 2018-07-11 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
- rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych w Rosji,Ukrainy- przygotowanie treści i zamieszczanie ogłoszeń internetowych iprasowych- bieżąca obsługa pracowników tymczasowych w zakresie administracji personalnej- wprowadzanie danych do systemu ASSECO SOFTLAB ERP
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie kontaktów i negocjowanie warunków współpracy z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad nimi, realizacja założonych celów sprzedażowych, koordynowanie prac działu sprzedaży i transportu
Tadeusz Frej PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" - 2018-12-06 - Oświęcim (małopolskie)
Nadzorowanie i organizowanie sprzedaży, kontakt z kluczowymi klientami, delegacje, marketing,praca na terenie Polski, system czasu pracy wg. potrzeb pracodawcy
kontakt przez PUP - 2019-04-23 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie kart katalogowych, ulotek, katalogów produktów, projektowanie nowych produktów, reklam internetowych, sprzedaży gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Malbork (pomorskie)
Planowanie i nadzór nad realizacją remontów, prac konserwacyjnych, porządkowych, realizacja zakupów, prowadenie gospodarki materiałowej w zakresie środków trwałych i wyposażenia (sporządzanie inwentaryzacji), planowanie i realizacja prac potrzebnych do utrzymania we wsłaściwym stanie technicznym obiektu, ewidencja i aktualizacja posiadanej dokumentacji technicznej, sporządzanie umów, zleceń. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe o specjalności admiistracyjnej, wymagane 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych. Ogólna znajomość przepisów o działalności kulturalnej, zamówień publicznych, przepisów obejmujących gospodarowaniem i administrowaniem nieruchomościami, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B - mile widziane.
Mysłowicki Ośrodek Kultury - 2016-03-23 - Mysłowice (śląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznych
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-03-28 - Kartuzy (pomorskie)
• koordynacja i sprawowanie nadzoru nad realizacją umów na wykonanie budowy sieci kanalizacji sanitarnej• realizacja umowy o dofinansowanie (wnioski o płatność, harmonogramy, raporty okresowe, kwalifikowalność kosztów, działania informacyjno-promujące)• współpraca ze stronami procesu inwestycyjnego• pozyskiwanie opinii, uzgodnień, aktów administracyjnych niezbędnych w toku realizacji projektu• udział w spotkaniach roboczych oraz naradach na budowie związanych z realizacją kontraktów na roboty• udział w postępowaniach przetargowych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Wiszni Małej - 2017-08-22 - Strzeszów (dolnośląskie)
sporządzanie kalkulacji i wycen w programie Excel w oparciu o cost breakdown (podział kosztów), sporządzanie kalkulacji ofertowych, opracowywanie ofert, sporzadzanie kalkulacji roboczych, analiza komunetacji oraz przygotowanie ofert, współpraca z innymi działami przy pozyskiwaniu kontrahentów oraz ich realizacji
KAMET S.A. - 2017-11-10 - Reńska Wieś (opolskie)
przygotowanie półproduktów-granit włoski i indyjski
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
kontakty z klientamipromowanie wyrobówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
· Profesjonalną obsługę - rozmowa z Klientem, prezentacja i polecanie produktów· Zadania związane z towarem - przyjmowanie dostaw i implementacja na sali sprzedaży· Obsługę kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)