SPECJALISTA DS. SIECI HANDLOWYCH Chorzów oferta pracy WEINDICH Spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SIECI HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów; współpraca i negocjacje z kupcami sieci handlowych; kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu; prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów; realizacja celów sprzedażowych; analiza rynku, produktów i konkurencji; reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; opracowywanie raportów sprzedażowych
Data publikacji: 2016-03-18
Lokalizacja: Chorzów (śląskie)
Pracodawca: WEINDICH Spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów; współpraca i negocjacje z kupcami sieci handlowych; kompleksowa obsługa Klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, w tym doradztwo w zakresie oferowanego sprzętu; prowadzenie spotkań handlowych i prezentacja produktów; realizacja celów sprzedażowych; analiza rynku, produktów i konkurencji; reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; opracowywanie raportów sprzedażowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie min. 1850zł brutto/do ustalenia wg. kwalifikacji i umiejętności + prowizja od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SIECI HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chorzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chorzów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chorzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość pakietu MS Office
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: p
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: WEINDICH Spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Adres pracodawcy:
Karola Adamieckiego, 41-503 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Chorzów
Gmina pracodawcy: Chorzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chorzów
Ulica pracodawcy: Karola Adamieckiego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świętochłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 18.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzór nad procesem sprzedaży w firmie, ofertowanie, przyjmowanie zamówień, wysyłka towaru, raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
Buchalter Sp. z o. o. - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
doręczanie korespondencji
POCZTA POLSKA S.A. - 2015-12-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
obsługa klienta, doradztwo produktowe, budowanie trwałej relacji handlowej (CV na adres e-mail: praca (at) gluc.com.pl)
Głuc Andrzej F.P.H.U. "GŁUC" - 2016-08-17 - Wadowice (małopolskie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-04 - Szamotuły (wielkopolskie)
praca
SALON FRYZJERSKO-KOSMETYCZNY NOWY STYL - 2016-06-22 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanoiweksiem
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Słupsk (pomorskie)
-pozyskiwanie nowych klientów biznesowych z sektora MSP i budowanie trwałych relacji,-analiza potrzeb klienta i przygotowywanie ofert w oparciu o dokonaną analizę,-aktywna sprzedaż produktów z branży energetycznej, ubezpieczeniowej, prawnej-negocjowanie warunków kontraktów.
WOMAX Wojciech Trzaskowski - 2016-08-31 - Karczew (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
Kontakt telefoniczny z dyrektorami placówek edukacyjnych : szkoły , przedszkola, biblioteki, domy kultury; prezentacja i sprzedaż książek edukacyjnych.
GLOBUS, BANIAK JAROSŁAW - 2018-01-25 - Tychy (śląskie)
organizowanie wieczorów tematycznych, pokazów artystycznych, teleturnieji, gier, obsługa imprez plenerowych
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Poświętne (mazowieckie)
rozliczanie pracopwników z powierzonych zadań , wyliczanie norm akordowych i kontrola za pomocą systemu zarządzania produkcją ERP
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Żołędzin (wielkopolskie)
-organizację szkoleń oraz szkoleń online (webinar)-koordynacja i zarządzanie od strony administracyjnej szkoleniami;-komunikacja z Klientem;-radzenie z problemami ad hoc, które mogą się wydarzyć w trakcie szkolenia; -organizacja cateringu na szkolenia; -organizowanie płatności za szkolenia;
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Kraków (małopolskie)
Rozwijanie kontaktów handlowych z istniejącymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów w kraju i zagranicą,aktywne pozyskiwanie nowych rynków zagranicznych, negocjacie handlowe zapewnienie wsparcia klienta oraz budowanie długofalowych kontaktów biznesowych, realizacja założonych planów sprzedaży,kompleksowa realizacja procesu sprzedaży: konstruowanie, prezentacja ofert, realizacja celów zgodnie z założeniami firmy,przygotowanie dokumentacji rejestracyjnej dla produktów na rynkach zagranicznych.WYMAGANIA: wykształcenie: średnie /wyższe dobra znajomośc j. angielskiego,zdolności analityczne oraz organizacyjne, dobra znajomość MS Office. KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2017-08-10 - Widna Góra (podkarpackie)
Obsługa klientów w zakresie przyjmowania zleceń, realizacji, ustalania terminów dostawy opracowanie wycen, przyjmowanie reklamacji, udzielanie porad technicznych.
Fabryka Mebli Biurowych "MDD" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-07 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
marketing internetowy i inny w hoteluwymagane 2 lata doświadczenia zawodowegozanjowość języków: j.niemiecki, j.angielski
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "LEDER" LESŁAW DERBIS - 2018-08-14 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie sprzedaży detalicznej w sklepie medycznym, przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów, zamawianie towaru u dostawców i producentów, przyjmowanie i załatwianie reklamacji klientów, prowadzenie ewidencji handlowej techniką komputerową i obsługa programu Kamsoft KS-APTEKA, obsługa kasy fiskalnej, dobór i pomoc klientom w stosowaniu i użytkowaniu sprzętu medycznego i ortopedycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa sprzedaży, kontakt z klientami, zakupy materiałów produkcyjnych.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)
Opis stanowiska:* obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych* prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur* sprzedaż kolonii i obozów na portalu turystycznym* obsługa rezerwacji obozów, kontakty z biurami podróży* prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników)* koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami)Wymagania* samodzielność, umiejętność rozmowy z klientami* kultura obsługi* dokładność, staranność* znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej średnio zaawansowanymOferujemyWynagrodzenie:* pensja podstawowa* premie* bezpłatny kurs językowyGodziny pracy:* od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00Forma zatrudnienia:* umowa zlecenie na okres próbny 1 m-c, po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat)
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:Umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych ,koordynacja przepływu informacji, aktywne poszukiwanie firm i tworzenie baz kontrahentów, praca biurowa , przedstawianie prezentacji multimedialnych, -Nawiązywanie kontaktów z klientami i umawianie spotkań-Prezentacja naszych produktów i usług-Doradztwo pod kątem wykorzystania naszych produktów-Budowanie długofalowych relacji z klientami-Cross-selling i up-selling-Realizacja miesięcznego i kwartalnego planu sprzedażyUwaga!: kopię CV należy przesyłać także przez formularz na www.bigcom.pl/cv
BIGCOM TOMASZ MORDEL - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
- Przyjmowanie zamówień od Klientów;- Wystawianie faktur, paragonów, listów przewozowych;- Wykonywanie prac biurowych;- Obsługa zwrotów od Klientów;- Kontakt z Klientem.Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- komunikatywna znajomośćjęzyka angielskiego;- łatwość szybkiego uczenia się;- umiejętność pracy pod presją czasu;- doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
DONACO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Racibórz (śląskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub 071 37 72 122
Wyższa Szkoła Zarządzania "Edukacja" - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
znajomość pełnej księgowości, rozliczenia podatkowe VAT, CIT i płacowe ZUS i PIT, prowadzenie ksiąg rachunkowych, sporządzanie raportów i sprawozdań dla Zarządu
kontakt przez OHP - 2016-03-01 - Pobłocie Wielkie (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)