SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Zamość oferta pracy ZDI sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Uczestnictwo w naradach roboczych na budowie i sporządzanie protokołów,pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,wykonywanie finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami,sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań, opracowanie świadectw dotyczących ilości i wartości wykonanych robót,wykonywanie finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami,opracowanie raportów miesięcznych , kwartalnych, rocznych i końcowych budów,sporządzanie dokumentacji fotograficznej kontraktów,przygotowanie dokumentów akceptacji materiałów dla Inżyniera Kontraktu,przygotowanie protokołu odbioru końcowego robót,wypełnianie zobowiązań dotyczących sprawozdawczości, wynikających z umów pomiędzy Pracodawcą a Zamawiającym,terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków oraz ich wykonywanie w taki sposób aby zapewnić koordynację pracy pozostałych członków personelu,wykonywanie swoich obowiązków sumiennie i odpowiedzialnie w sposób odpowiadający standardowi staranności, wymaganej od osoby zajmującej się obsługą inwestycji i nie podejmowaniu działań na niekorzyść Pracodawcy. prowadzenie bieżącej korespondencji,opracowywanie raportów, analiz na polecenie Inżyniera Kontraktu,opracowywanie korespondencji na polecenie Inżyniera Kontraktu,wyjazdy na budowę,współpraca z Inspektorami Nadzoru i innymi pracownikami biur,wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Data publikacji: 2020-09-15
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: ZDI sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Uczestnictwo w naradach roboczych na budowie i sporządzanie protokołów,pomoc przy prowadzeniu dokumentacji budowy,wykonywanie finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami,sporządzanie sprawozdań, analiz, notatek i informacji dotyczących realizowanych zadań, opracowanie świadectw dotyczących ilości i wartości wykonanych robót,wykonywanie finansowych rozliczeń kontraktów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń oraz stosowanymi regulacjami,opracowanie raportów miesięcznych , kwartalnych, rocznych i końcowych budów,sporządzanie dokumentacji fotograficznej kontraktów,przygotowanie dokumentów akceptacji materiałów dla Inżyniera Kontraktu,przygotowanie protokołu odbioru końcowego robót,wypełnianie zobowiązań dotyczących sprawozdawczości, wynikających z umów pomiędzy Pracodawcą a Zamawiającym,terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków oraz ich wykonywanie w taki sposób aby zapewnić koordynację pracy pozostałych członków personelu,wykonywanie swoich obowiązków sumiennie i odpowiedzialnie w sposób odpowiadający standardowi staranności, wymaganej od osoby zajmującej się obsługą inwestycji i nie podejmowaniu działań na niekorzyść Pracodawcy. prowadzenie bieżącej korespondencji,opracowywanie raportów, analiz na polecenie Inżyniera Kontraktu,opracowywanie korespondencji na polecenie Inżyniera Kontraktu,wyjazdy na budowę,współpraca z Inspektorami Nadzoru i innymi pracownikami biur,wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0664
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Microsoft Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętności analityczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: osoba kreatywna
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne. Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość obowiązujących przepisów prawa oraz aktualna wiedza techniczna w zakresie budownictwa, zorientowanie na cel
Nazwa pracodawcy: ZDI sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 9221002143
danePracodawcy_regon: 950188927
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Jana Kiepury 6, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Zamość
danePracodawcy_kodPowiatu: 0664
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Zamość
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0987510
Ulica pracodawcy: Jana Kiepury
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|331203
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.09.2020
Data dodania oferty pracy: 15.09.2020
Oferta pracy ważna do: 13.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c4ce3e160ba33fb55682afd5c64bc075
Podobne oferty pracy
planowanie, koordynacja i realizacja działań martekingowych w firmie, przygotowanie ofert dla klientów, praca z białoruskimi kontrahentami, określanie warunków dostawy, produkcji, zbieranie ofert
kontakt przez PUP - 2020-10-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
Zamawiane surowców na produkcję
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FLEISCH MANNSCHAFT Polska Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Świdwin (zachodniopomorskie)
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, TWORZENIE OFERT SPRZEDAŻY, KONTAKT Z DOSTAWCAMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KONTRAHENTÓW, KOORDYNACJA DOSTAW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ I AKTYWNOŚĆ W DZIAŁANIU, PRAWO JAZDY KAT. B, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.NIEMIECKIEGO;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca przy produkcji i wydawaniu posiłków, zmywanie naczyń, praca w godzinach 11-19
OSIŃSKI ANDRZEJ Bar "CHABEREK" Andrzej Osiński - 2018-10-17 - Opole (opolskie)
Odbieranie połączeń od klientów z Niemiec. Udzielanie porad w języku niemieckim. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.Praca od poniedziałku do soboty - możliwość dopasowania godzin. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
ADECCO Poland sp. z o.o. - 2016-04-07 - Lubartów (lubelskie)
Praca w transporcie międzynarodowym (wyjazdy jadno tygodniowe, wolne weekendy).
Usługi Transportowe Skup i Sprzedaż Surowców Wtórnych "Pap-Trans" Piotr Brożek - 2017-04-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa biura ubezpieczeniowego, przygotowywanie ofert
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rozliczenia z ZUS
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Tczew (pomorskie)
staż - wykonywanie prac administracyjno-biurowych, pomoc w organizacji i ewaluacji szkoleń, obsługa komputera, obsługa sekretariatu, pisanie wniosków unijnych. Praca przy komputerze - ok. 6 h/dziennie
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Tworzenie oferty hotelowej, pozyskiwanie, obsługa klientów. Praca w godz. 8.00-16.00WYMAGANIA: wykształcenie średnieKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 535 685 995, 16 736 11 20
PREIS Paweł Preisner - 2017-03-02 - Radawa (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Ławy (mazowieckie)
przygotowywanie produktów do robienia pizzy oraz pieczenie
RestaCat Żaneta Gurbała - 2017-01-31 - Lgota Murowana (śląskie)
Praca polega na: wprowadzaniu danych do systemu opartego na rozwiązaniach klasy GIS (danych graficznych sieci oraz atrybutów poszczególnych obiektów na podstawie dokumentacji technicznej udostępnionej przez gestora sieci); weryfikacji wprowadzanych danych. Wymagamy podstawowej znajomości infrastruktury sieciowej - wiedza dotycząca sieci energetycznej oraz umiejętność czytania dokumentacji (w tym rysunku technicznego elektrycznego) będzie dodatkowym atutem. Oferujemy:- pracę w młodym dynamicznie rozwijającym się zespole- możliwość zdobycia szerokiej wiedzy o budowie oraz funkcjonowaniu systemów elektroenergetycznych- bezpłatne szkolenia- wynagrodzenie uzależnione od wyników
CADEXPERT Sp z o.o. - 2016-08-11 - Łódź (łódzkie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta / Handlu - Pracownik biurowy
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
Wykonywanie elewacji
MAREK LABUDA Firma Ogólnobudowlana "MALBUD" - 2016-04-19 - Mrozy (pomorskie)
-raportowanie statusu działań w ramach podległego obszaru oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem do Kierownika i/lub Dyrektora Jakości-nadzorowanie i promowanie jakości procesów realizowanych w ramach przydzielonych obowiązków dla spełnienia wymagań klienta-aktywne uczestnictwo w auditach strony trzeciej (certyfikujących)-uczestniczenie w spotkaniach jakościowych-zapewnienie świadomości i wiedzy pracowników na podległym obszarze w zakresie obowiązujących norm i standardów jakościowych oraz wymagań klienta-rozwijanie świadomości pro-jakościowej na podległym obszarze-zarządzanie i zapewnienie nadzoru nad: a)planowaniem, przeprowadzaniem auditów procesu, LPA, produktu;b)procesem rekwalifikacji we współpracy z inżynierami jakości Klienta oraz laboratoriami wewnętrznymi i zewnętrznymic)implementowaniem statystycznej kontroli jakości procesówd)działaniami korygującymi wynikającymi z auditów klienta, wewnętrznych, procesów oraz inicjowanie działań zapobiegawczych i przewidującyche)dokumentacją jakości na podległym obszarzef)sprzętem kontrolno-pomiarowym na podległym obszarzeg)definiowanie testów , badanie rynku pod kątem dostępnych urządzeń testowych, nadzór nad zakupem instalacji testowych, pomiarowychh)systemem gromadzenia i aktualizowania LLC dla Zakładu-współpraca z inżynierami jakości Klienta w ramach wizyt, auditów, reklamacji-współpraca z działem Technicznym i Działem Produkcji w zakresie nowych i realizowanych projektów dla klienta-wsparcie przy przygotowaniach nowych uruchomień pod względem jakości-wsparcie przy przygotowaniach wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenia przez klienta (PPAP) -tworzenie raportów i analiz jakościowych dla Dyrektora jakości-dbałość o bezpieczeństwo danych w systemach Maflow, klienta i poufność uzyskanych informacji oraz aktywny udział w procesie reagowania na incydenty w zakresie bezpieczeństwa informacji-wykonywanie innych zadań przekazanych przez przełożonegoWysokość wynagrodzenia uzależniona od kwalifikacji kandydata
BORYSZEW SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)
aktywizacja sprzedaży na rynku arabskim, planowanie, wdrażanie i monitorowanie w branży spożywczej
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Sosnowiec (śląskie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
Sprawowanie opieki na dziećmi, pielęgnowanie ich oraz dbanie o prawidłowy rozwój, bezpieczeństwo.
"MATI" - 2019-01-17 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pisanie wniosków, wypełnianie wniosków obszarowych ARiMR
Grupa Producentów "KASZTELAN" Sp. z.o.o. - 2017-11-14 - Daszyna (łódzkie)
obsługa klienta polegająca na sprzedaży, doborze artykułów medycznych, praca w sklepie medycznym
LEMAR E. CZYŻA, P. BIELEŃ SPÓŁKA JAWNA - 2019-09-02 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
sprzedaż ubezpieczeń, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie ofert, kontakt telefoniczny i bezpośredni z klientem
PORT POLIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Brwinów (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące zasady specjalisty, zgodnie ze standardami metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej, przeprowadzanie badań i wydawanie opinii na zlecenie sądu lub prokuratury zgodnie z tezą sądu (prokuratury), analiza akt spraw, realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego w terminie wcześniej ustalonym, przez kierownika OZSS, sporządzanie opinii wraz z wnioskami w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych - zakres opinii ujmuje wynik badań, które specjalista uzna za niezbędne, omawianie z pozostałymi członkami zespołu opiniującego całokształtu opinii- wnioski z badań specjalności opracowują wspólnie. Okres zatrudnienia 1 rok z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2019-05-17 - Chojnice (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-08-30 - Gdynia (pomorskie)
Aktywny i skuteczny rozwój bazy obsługiwanych klientów, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, dbanie o pozytywny wizerunek firmy i dystrybuowanych marek.
GRUPA PASCAL sp. zo.o. - 2019-07-05 - Nysa (opolskie)
Wykształcenie średnie; komunikatywność; obsługa i pozyskiwanie klientów; możliwość dopasowania godzin; umowa zlecenie; miejsce pracy Gliwice;
MT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-14 - Gliwice (śląskie)