SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI Regnów oferta pracy ZDROWY SMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, - sporządzanie raportów z produkcji, - sporządzanie rozliczeń produkcyjnych,- współpraca z działem produkcji w zakresie realizacji zamówień, - opracowywanie na potrzeby kierownictwa zakładu zestawień i raportów.
Data publikacji: 2019-07-01
Lokalizacja: Regnów (łódzkie)
Pracodawca: ZDROWY SMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 96-232 Regnów 50, powiat: rawski, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji produkcyjnej, - sporządzanie raportów z produkcji, - sporządzanie rozliczeń produkcyjnych,- współpraca z działem produkcji w zakresie realizacji zamówień, - opracowywanie na potrzeby kierownictwa zakładu zestawień i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Regnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: rawski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Regnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zarządzania dokumentacją
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: -Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: -Znajomość pakietu typu MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy:
ZDROWY SMAK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
KRZEMOWA 1, 60-002 Złotniki, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: poznański
Gmina pracodawcy: Suchy Las
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Złotniki
Ulica pracodawcy: KRZEMOWA
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zarządzania dokumentacją
Data dodania oferty pracy: 01.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6ead7f05acc50ff58d1f375d795f3f2b
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
Obsługa klienta, pozyskiwanie nowych klientów, wysyłanie ofert współpracy, tłumaczenie niezbędnych informacji na język hiszpański, uczestnictwo w targach.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
spawacz MIG/MAG
Work Service S.A. Wrocław - 2016-01-15 - Mielec (podkarpackie)
1. Szkolenie w zakresie BHP i p.poż.2. Zapoznanie ze strukturą działania oddziału.3. Obsługa komputera i programów komputerowych.4. Zapoznanie się z ofertą handlową dla klientów.5. Obsługa urządzeń biurowych.6. Nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu łęczyckiego.7. Obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczenia reklam w gazetach wydawanych przez Polska Press.8. Przedstawianie klientom ofert handlowych.9. Przyjmowanie ogłoszeń drobnych.10. Raportowanie swoich działań handlowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Łęczyca (łódzkie)
pozyskiwanie partnerów handlowych z krajów WNP. Aktywne uczestnictwo w planowaniu polityki cenowej i promocyjnej firmy w odeniesieniu do partnerów z krajów WNP. Analiza sprzedaży, rynku i potrzeb klientów z krajów WNP.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Chrzanów (dolnośląskie)
- praca na produkcji uszczelek- praca stojacaPraca w przedziale czasowym: 5.45 -13.45; 13.45 - 21.45; 21.45 - 5.45.Miejsce pracy w Łodzi ul. Kurczaki 130/ ul. Zakladowa 99.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników podległych działów. Prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem pracowników przydzielonych firm tymczasowych, rozliczanie czasu pracy. Przyjmowanie i obsługa pracowników (również telefoniczna). Wprowadzanie absencji pracowników do systemu kadrowo-płacowego. Raportowanie danych dotyczących zatrudnienia do przełożonego oraz do Koordynatora HR na produkcji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE S.A. - 2018-07-18 - Karczew (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa urządzen pakujących ; obsługa szczotkarek - maszyn do produkcji mopów sznurkowych; pakowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, sporządzanie i kontrola poprawności naliczeń list płac, sporządzanie i weryfikacja dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT, PEFRON
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Meblomark Zygmunt Daszczyk - 2018-06-26 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
prowadzenie różnych form i technik terapii zajęciowej w procesie leczenia uzależnień.
1.AUTO-GAZ Mirosław Sakwa 2.Przedsiębiorstwo Produkcji iPrzetwórstwa Olei i Tłuszczy Mirosław Sakwa - 2016-08-03 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
analizowanie rynku pod kątem oferty organizacji, osoby publicznej, promocji marki, kreowanie działań wzmacniających wizerunek marki organizacji, osoby publicznej, przygotowywanie materiałów promocyjnych i prasowych, organizowanie konferencji prasowych i eventów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Przemyśl (podkarpackie)
w/g potrzeb
PERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzór nad produkcją-kontrola jakości produkcji-tworzenie dokumentacji technicznej (m.in. protokoły zdawczo-odbiorcze)
Kotłorem spółka z o.o. - 2016-03-09 - Lubin (dolnośląskie)
Profesjonalna obsługa klientów w salonie. Analizowanie potrzeb klientów w celu dostosowania produktów. Aktywna sprzedaż produktów. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie długofalowych relacji z klientem.
MANPOWERGROUP Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Płock (mazowieckie)
Dostarczanie wsparcia pracownikom korzystającym z MS Office oraz wewnetrznych systemów IT. Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, rozwiązywanie zgłaszanych problemów, wspieranie procesów zarządzania zmianą w systemie, testowanie zmian, kontakt z użytkownikami i dostawcami zewnętrznymi oprogramowania/systemu.
KEMIRA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)
przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów, koordynowanie procesu realizacji projektu, obsluga administrayjno - finansowa
FUNDACJA "OKNO NA WSCHÓD" - 2017-04-18 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kiełczygłów (łódzkie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
samodzielne zarządzanie placówką, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klienta. sprzedaż produktów finansowych, wprowadzanie wniosków do systemów bankowych, praca w godz. 9-17. Dodatkowo do wynagrodzenia premia uznaniowa
Barbara Blaut Niezależny Operator finansowy Centrum - 2018-09-04 - Opole (opolskie)
Opracowanie planu przeglądów i konserwacji urządzeń mechanicznych oraz nadzór nad jego realizacją, opracowanie instrukcji oraz dokumentacji technicznej w celu wykonania prac remontowych, przygotowanie wykazu prac realizowanych podczas planowych postojach zakładu, negocjacja warunków oraz nadzór nad wykonaniem prac przez firmy zewnętrzne, negocjacja warunków, zamawianie części zamiennych oraz nadzór nad wykonaniem prac przez serwisy Zagraniczne, nadzór oraz realizacja zamówień w celu zapewnienia bezpiecznych stanów na magazynie ZUR-u, realizacja zakupów części zamiennych oraz usług poprzez platformę zakupową Logintrade. Współpraca z Działem Zakupów Centralnych w celu negocjacji warunków umów serwisowych oraz zakupu części zapasowych, opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz nadzór nad realizacją standardów ISO oraz BHP, organizacja oraz nadzór nad wykonaniem badań okresowych (rewizji zewnętrznych, rewizji wewnętrznych i prób ciśnieniowych) urządzeń podlegających pod dozór UDT, TDT oraz UM (po realizacji inwestycji 520m i 720m wokoło 540 urządzeń), udział przy ustalaniu warunków oraz realizacji prac inwestycyjnych, przygotowanie niezbędnej dokumentacji technicznej oraz listy części krytycznych dla nowych urządzeń, opracowanie oraz nadzór nad realizacją planu szkoleń pracowników ZUR-u.
BIOAGRA S.A. - 2019-06-28 - Goświnowice (opolskie)
bezpośrednia i pośrednia obsługa klientów z Chin i Wietnamu, wysyłka ofert
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, prasy mimośrodowej, walca i innych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaż internetowa towaru, robienie zdjęć, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa administracyjna dokumentów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, przedstawianie ofert handlowych telefonicznie i reprezentowanie Firmy, doradztwo handlowo-techniczne i sporządzanie ofert, realizowanie założonych planów i polityki sprzedaży, praca w zespole handlowym regionu sprzedaży, udział w targach. Wymagania: wykształcenie min. średnie lub wyższe ekonomiczne/techniczne, znajomość języka angielskiego lub niemieckiego ( komunikatywnie ) - mile widziana, zdolności do samodzielnej pracy w biurze / mobilnośc, automotywacji, dobrej organizacji, planowania pracy i wyznaczania priorytetów, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, otwartość w nawiązywaniu kontaktów i kultury osobistej, orientacja na rezultat i wysokiej jakości wykonywanych zadań, odporność na stres, konsekwencja i skuteczność w osiąganiu założonych celów, umiejetnośc komunikacji elektronicznej i znajomośc pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku specjalisty ds. handlowych B2B. Praca na 1 zmiane w godz: 8-16
Geldbach Polska Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Mysłowice (śląskie)