SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI Piastów oferta pracy Rafał Ziółkowski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Rozliczanie przelewów przychodzących, faktoring: zgłaszanie i rozliczanie faktur sprzedażowych, zgłaszanie nowych firm do faktoringu, przygotowywanie przelewów wychodzących, rozliczanie wpłat kasowych, kontrolowanie wpłat / wyjaśnianie niezgodności, bieżący monitoring płatności klientów, wystawianie not odsetkowych zgłaszanie do windykacji.Praca od pon- pt w godz. 8:00-16:00.
Data publikacji: 2019-06-13
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: Rafał Ziółkowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bodycha 97, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rozliczanie przelewów przychodzących, faktoring: zgłaszanie i rozliczanie faktur sprzedażowych, zgłaszanie nowych firm do faktoringu, przygotowywanie przelewów wychodzących, rozliczanie wpłat kasowych, kontrolowanie wpłat / wyjaśnianie niezgodności, bieżący monitoring płatności klientów, wystawianie not odsetkowych zgłaszanie do windykacji.Praca od pon- pt w godz. 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I WINDYKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia- średnie. Staż pracy- 2 lata. Uprawnienia/ umiejętności- obsługa pakietu MS Office oraz programu MAG.
Nazwa pracodawcy: Rafał Ziółkowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Bodycha 97, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piastów
Ulica pracodawcy: Bodycha
Numer budynku pracodawcy: 97
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 12.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aa43a1334b8e8732c4430761692a047e
Podobne oferty pracy
Współpraca z kontrahentami zagranicznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
KOLOR-PAK Sp. z .o.o - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prace murarskie i budowalne.
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- Dokonywanie zakupów w oparciu o Ustawę prawo zamówień publicznych i zakupów nie podlegających ustawie.- Opracowywanie i realizacja wydatków KPCP.- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego wraz z wymaganą dokumentacją i jej archiwizowanie.Praca w dni robocze w godzinach: 7.00-14.35Oferujemy:- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę- Pracę w przyjaznej atmosferze- Możliwość rozwoju zawodowego
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2019-01-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chorzów (śląskie)
prace biurowo-administyracyjne
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Jaworzno (śląskie)
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-03-13 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Zawiercie (śląskie)
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Białobrzegi (mazowieckie)
rekrutacja pracowników do pracy na terenie Holandii i Niemiec, podpisywanie umów z kandydatami, obsługa urządzeń biurowych, rozmowy kwalifikacyjne, obsługa targów pracy
GOOD JOB ALEKSANDER NOWAK - 2017-01-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca w biurze rachunkowym (program OPTIMA)
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy programów krajowych i międzynarodowych.
kontakt przez OHP - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentacji.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne S.A. - 2016-03-24 - Karczew (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami chińskimi, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych,odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach firmy
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Udział w procesie przygotowania projektów, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów, archiwizacja dokumentacji,rejestracja i koordynacja obiegu korespondencji, udział w procesie przygotowania dokumentów
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2018-11-08 - Zawiercie (śląskie)
Praca biurowa, obsługa klienta oraz systemu sprzedaży internetowej.Wykształcenie średnie, znajomość dowolnego języka obcego (angielski/niemiecki/czeski) w stopniu komunikatywnym.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Terminowe przygotowanie, przetwarzanie i uzgadnianie informacji finansowych oraz zarządczychPrzygotowanie i analiza raportów finansowych zgodnie z Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej oraz składanie raportów do instytucji nadzoru finansowego (banki centralne, agencje ratingowe, urzędy statystyczne, etc.)Przygotowanie i zatwierdzanie dzienników księgowych związanych z procesem zamknięcia miesiąca oraz korekty do księgowań dotyczących poprzedniego okresu rozliczeniowegoAnaliza zapytań dotyczących informacji finansowych pochodzących od klientów zewnętrznych, audytorów lub innych działów współpracującychSystematyczne usprawnianie procesu raportowania poprzez automatyzację zadań i minimalizację ręcznej interwencji w procesieAktywny udział w projektach dotyczących wprowadzania zmian w wymogach instytucji nadzoru finansowegoWeryfikacja poprawności zadań wykonywanych przez mniej doświadczonych członków zespołuOdpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnegoDziałanie zgodnie w polityką, procedurami oraz praktykami firmy
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia oceny formalnej i merytorycznej wniosków o przyznanie dotacji na miejsca pracy w przedsiębiorstwie zgodnie z Regulaminem udzielania bezzwrotnego wsparcia finansowego na tworzenie nowych miejsc pracy w nowo utworzonych lub istniejących przedsiębiorstwach społecznych bądź podmiotach ekonomii społecznej, wyłącznie pod warunkiem ich przekształcenia w przedsiębiorstwo społeczne. Przygotowanie umów w zakresie przekazania środków w ramach udzielonego bezzwrotnego wsparcia zgodnie z Regulaminem udzielania dotacji. Odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników w tym zebranie podpisów).Monitoring podmiotów, które otrzymały wsparcie.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-08-24 - Leszno (wielkopolskie)
-Wykonywanie specjalistycznych analiz, ekspertyz oraz opracowań z zakresu ochrony środowiska, -Opracowywanie wniosków o wydanie pozwoleń na wycinkę drzew i krzewów,- Nadzór i kontrola parametrów środowiskowych wynikających z przepisów prawa,- Współudział w opracowywaniu raportów o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, - Opracowywanie kart informacyjnych przedsięwzięcia, - Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami, przygotowywanie dokumentów do uzyskania uzgodnień i zezwoleń.
Pracownia ŻYWOKOST Waldemar Szendera - 2019-02-01 - Suszec (śląskie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)
obsługa sprzedaży internetowej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Cieszyn (śląskie)
kompletowanie zamowień, przyjmowanie towarów, ciągłe monitorowanie zapsaów magazynowych, składowanie towarów wg. okreslonego systemu, oferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
Kandydat będzie odpowiedzialny za przestrzeganie procedur wymaganych na podstawie umowy o dofinansowanie projektu pn. Modernizacja Opery Nova w Bydgoszczy oraz wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności na lata 2014 -2020 a także innych dokumentów powiązanych z realizowanym projektem. Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie wystąpień do MKiDN oraz WK-P.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2016-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
majster budowy
Piotr Pasadyn Zakład Usługowo Handlowy "DYNAMIC" - 2016-02-08 - Rzuchowa (małopolskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ropczyce (podkarpackie)