SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I OFERT, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Mikołów oferta pracy JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I OFERT, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: - prowadzenie prac administracyjno - biurowych,- tworzenie i kompletowanie ofert,- prowadzenie bieżących rozliczeń,- wprowadzanie danych do KPiR,- kompletowanie dokumentcji,- organizacja pracy biura.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny: ok 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślony.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy lub na podstawie umowy zlecenia - do uzgodnienia z pracownikiemMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00 - możliwość zmiany godzin pracy

Data publikacji: 2019-12-12

Lokalizacja: Mikołów (śląskie)

Pracodawca: JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
43-195 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- prowadzenie prac administracyjno - biurowych,- tworzenie i kompletowanie ofert,- prowadzenie bieżących rozliczeń,- wprowadzanie danych do KPiR,- kompletowanie dokumentcji,- organizacja pracy biura.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny: ok 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślony.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy lub na podstawie umowy zlecenia - do uzgodnienia z pracownikiemMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00 - możliwość zmiany godzin pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie obowiązujące przy zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I OFERT, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie (dowolne), doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok, obsługa podstawowych programów komputerowych i informatyki, umiejętność redagowania pism, prowadzenia rozliczeń, znajomość przepisów podatkowych, mile widziane prawo jazdy kat.B, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym

Nazwa pracodawcy:
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Adres pracodawcy:
43-195 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVCertyfikaty

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: mikołowski

Gmina pracodawcy: Mikołów

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Mikołów

Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni

Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 13.12.2019

Oferta pracy ważna do: 12.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a66f8e63b73b2f1b41e68690b25e5b96

Podobne oferty pracy

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

wykonywanie zaprawy wurarskiej, dostarczanie towaru na budowie
FHU JACEK RÓŻAŃSKI KOMPLEKSOWE WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - 2018-06-28 - Żuromin (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN/PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 250 PLN

prace produkcyjne, obsługa maszyn, produkcja wiązek samochodowych
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I MONITORINGU - od 925 PLN

Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 500 PLN

koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, praca w godz. 8-16
NEŁSA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-08 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 500 PLN

Zakres czynności m.in.:-kontakt z kluczowymi klientami-kontakt z działem handlowym- wdrażanie nowych produktów- ustalanie promocji
ZAKŁADY MIĘSNE HENRYK KANIA S.A ODDZIAŁ W MOKRSKU - 2018-11-26 - Mokrsko (łódzkie)

PRACOWNIK INTROLIGATORNI - 2 000 - 2 500 PLN

Prace introligatorskie manualne. Mile widziane doświadczenie. Istnieje możliwość przyuczenia. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH - od 3 500 PLN

RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OPERACYJNYCH (POWER) - 997,4 PLN

przyjmowanie dostawpakowanie paczek/towarówznakowanie paczek, nadawanie listów przewozowychwystawianie paragonów fiskalnych i faktur VATwystawianie dokumentów magazywnowychidentyfikacja towarówsprawdzanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 100 PLN

1. Tworzenie, prowadzenie i modernizacja bazy danych geodezyjnych2. Pozyskiwanie i weryfikacja danych geodezyjnych ( w tym wyjazdy w teren) 3. Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych geodezyjnych dla potrzeb bazy danych geodezyjnych4. Analiza i wprowadzanie do bazy archiwalnych materiałów geodezyjnych5. Redakcja i opracowanie materiałów geodezyjnych przy użyciu stosowanych BHMW aplikacji do tworzenia morskich map nawigacyjnych6. Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych na polskich obszarach morskich oraz wydawanie komunikatów geodezyjnych.
BIURO HYDROGRAFICZNE MARYNARKI WOJENNEJ - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - 2 250 - 3 000 PLN

Aktywne wyszukiwanie opiekunów osób starszych,rekrutacja,przygotowywanie niezbędnych dokumentów
Pro- Senior Sp. z o.o - 2019-02-18 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA/ KOORDYNATOR(NR 5017) - od 4 000 PLN

Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA (NR 3763) - 2 200,6 - 3 061,49 PLN

analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-10-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SAMODZIELNY BRUKARZ - od 2 200 PLN

samodzielny brukarz, praca w 4 osobowej brygadzie pracowników, odpowiedzialność za należyte wykonanie prac na powierzonej budowie, odpowiedzialność za powierzony sprzęt do pracy. Na początek praca na umowę zlecenie. Praca na terenie woj. śląskiego.
PROFI-BUD M. Skotnicki T. Komorski Spółka Cywilna - 2016-10-13 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Darżkowo (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - od 13,7 PLN

kontaktwoanie się z zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie sie z produktem, który ma być przedmiotem rekalmy.-podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonwej rekalmy produktów lub usług,-dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, scenariuszy ich wersji telewizyjnych lub radiowych, projektów graficznych plkakatów, folderów itp.- ustalanie sposobu prezentacji treści reklamowych, -dokonywanie wyboruy najbardziej skutecznych nosników rekalmy.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Żory (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - do 4 000 PLN

handlowa sprzedaż owoców i warzyw, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, koordynowanie procesu sprzedaży produktuzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony (3 lata), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 250 PLN

monitorowanie rynku pod względem zamówień publicznychanalizowanie rynku i konkurencjitworzenie i przygotowywanie ofert zgodnie z Ustawą
PW Krystian Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Przysucha (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. WINDYKACJI TELEFONICZNEJ - 2 500 - 4 000 PLN

1. Kontakt telefoniczny z dłużnikami kancelarii;2. Nagocjowanie warunków spłaty zobowiązania, rozkładanie długu na raty;3. Sporządzanie pisemnych wezwań do zapłaty. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny: biuro (at) kancelariabielawski.euOferta znajduje się w sali: E,C,B
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 2 000 PLN

księgowanie WB, raportów kasowych, kontakt z klientami, bankami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW NOWYCH - od 2 100 PLN

demonstrowanie klientom wystawionych samochodów, wyepłnianie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w załatwianiu ubezpieczeń komunikacyjnych nabywanych samochodów
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Konin (wielkopolskie)

*SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH (PRACE INTERWENCYJNE) - od 2 100 PLN

administrowanie Współnotami Mieszkaniowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 2 500 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długofalowych relacji z obsługiwanymi klientami, organizowanie spotkań z klientami( w siedzibie siedzibie Spółki lub w delegacji), rejestracja i aktualizowanie danych kontrahentów w systemie, obsługa zamówień i zamówień specjalnych ( przyjmowanie zamówień, rejestracja zamówień w systemie, potwierdzanie zamówień w systemie, potwierdzania zamówienia klientowi, informacja klienta o brakach, ustalanie terminu realizacji zamówienia, fakturowanie). Realizacja założonego planu sprzedaży, tworzenie codziennej prognozy sprzedaży, bieżąca odpowiedź na zapytanie ofertowe klientów. Prowadzenie akcji promocyjnych, organizowanie dostaw do klientów, wyjazdy służbowe.
"BALTIC WOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Jasło (podkarpackie)

INSPEKTOR W LABORATORIUM DŁUGOŚCI, KĄTA I TERMODYNAMIKI W WYDZIALE TECHNICZNYM(NR 7328) - od 1 850 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontrola metrologiczna przyrządów pomiarowych,- prowadzenie bieżącej dokumentacji metrologicznej,- sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania ustawy Prawo o miarach, Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca w laboratoriach pomiarowych i w terenie.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce i otoczenie organizacyjno-technicznePraca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolnych i pomiarowych.Praca z wykorzystaniem komputera.Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, brak podjazdu, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 2 500 PLN

Zamawianie surowców i materiałów do produkcji. Przyjmowanie, wydawanie materiałów, ewidencja zasobów magazynowych.
Przedsiębiorstwo Pszczelarsko-Farmaceutyczne APIPOL-FARMA - 2016-05-25 - Myślenice (małopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 3 300 PLN

kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia dla pracowników podejmujacych zatrudnienia
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-05 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)