SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I OFERT, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY Mikołów oferta pracy JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I OFERT, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie prac administracyjno - biurowych,- tworzenie i kompletowanie ofert,- prowadzenie bieżących rozliczeń,- wprowadzanie danych do KPiR,- kompletowanie dokumentcji,- organizacja pracy biura.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny: ok 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślony.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy lub na podstawie umowy zlecenia - do uzgodnienia z pracownikiemMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00 - możliwość zmiany godzin pracy
Data publikacji: 2019-12-12
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-195 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie prac administracyjno - biurowych,- tworzenie i kompletowanie ofert,- prowadzenie bieżących rozliczeń,- wprowadzanie danych do KPiR,- kompletowanie dokumentcji,- organizacja pracy biura.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny: ok 3 m-ce, docelowo umowa na czas nieokreślony.Możliwość pracy w niepełnym wymiarze czasu pracy lub na podstawie umowy zlecenia - do uzgodnienia z pracownikiemMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn - pt, godz. 8.00-16.00 - możliwość zmiany godzin pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie obowiązujące przy zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I OFERT, PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie (dowolne), doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok, obsługa podstawowych programów komputerowych i informatyki, umiejętność redagowania pism, prowadzenia rozliczeń, znajomość przepisów podatkowych, mile widziane prawo jazdy kat.B, znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
JUNIPREX Zakład Kształtowania i Rekutywacji Terenów Zielonych Piotr Szmatloch
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
43-195 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CVCertyfikaty
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: pn-pt, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 13.12.2019
Oferta pracy ważna do: 12.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a66f8e63b73b2f1b41e68690b25e5b96
Podobne oferty pracy
-
P.H.U BUDEX ADAMOWICZ, DĄBROWSKI, SIEMASZKO SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-23 - Gryfice (zachodniopomorskie)
wykonywanie zaprawy wurarskiej, dostarczanie towaru na budowie
FHU JACEK RÓŻAŃSKI KOMPLEKSOWE WYKOŃCZENIA WNĘTRZ - 2018-06-28 - Żuromin (mazowieckie)
Montaż i demontaż urządzeń dźwigowych
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2016-01-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace produkcyjne, obsługa maszyn, produkcja wiązek samochodowych
kontakt przez OHP - 2019-05-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjantów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie rozliczania projektów; - monitoring działań prowadzonych przez LGD, w tym monitoring małych projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD w szczególności dot. informowania o zrealizowanych projektach w ramach inicjatywy LEADER; - zadania w ramach rozliczania działalności LGD w ramach inicjatywy LEADER, przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji z zakresu rozliczania i monitoringu oraz sporządzanie sprawozdań na potrzeby Instytucji Pośredniczącej; - obsługa posiedzeń Komisji Rewizyjnej, w tym protokołowanie; - pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER; - ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR; - wykonywanie innych poleceń kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, praca w godz. 8-16
NEŁSA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-08 - Opole (opolskie)
Zakres czynności m.in.:-kontakt z kluczowymi klientami-kontakt z działem handlowym- wdrażanie nowych produktów- ustalanie promocji
ZAKŁADY MIĘSNE HENRYK KANIA S.A ODDZIAŁ W MOKRSKU - 2018-11-26 - Mokrsko (łódzkie)
Prace introligatorskie manualne. Mile widziane doświadczenie. Istnieje możliwość przyuczenia. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
DRUKARNIA OFFSETOWA "WOWO" Sp. z o.o. - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
RONTECHTechnika czyszczenia i renowacji suchym lodemFirma świadcząca usługi ekologicznego, przemysłowego czyszczenia suchym lodem z wykorzystaniem wyspecjalizowanych maszyn oraz Partner sprzedażowy wyłącznego dystrybutora na Polskę maszyn czyszczących POLARJET AG, poszukuje kandydata na stanowisko:Specjalista ds. techniczno-handlowychMiejsce pracy : SłupskZadania jakie stawiamy:- pozyskiwanie oraz nawiązywanie współpracy z potencjalnymi kontrahentami , przygotowywanie i prezentacja ofert, - doradztwo techniczne,- organizowanie spotkań z kontrahentami, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji,- monitorowanie rynku i analiza konkurencji,- czynny udział w budowaniu polityki i strategii sprzedaży,- prowadzenie bazy danych kontrahentów, opieka i stałe monitorowanie ich potrzeb,- raportowanie efektów swojej pracy.Oferujemy:-wdrożenie stanowiskowe,- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- pracę w środowisku nowych, ekologicznych technologii,- możliwość rozwoju zawodowego,- niezbędne narzędzia pracy,- przyjazna atmosfera pracy,- motywacyjny system wynagradzania, adekwatny do efektów pracy,- samodzielne, pełne nowych wyzwań stanowisko. Praca w godz. 7-15. Preferowany kontakt e-mailowy z pracodawcą; kontakt osobisty w godz. 9-10.
RONTECH Ireneusz Ronkowski - 2016-05-24 - Słupsk (pomorskie)
przyjmowanie dostawpakowanie paczek/towarówznakowanie paczek, nadawanie listów przewozowychwystawianie paragonów fiskalnych i faktur VATwystawianie dokumentów magazywnowychidentyfikacja towarówsprawdzanie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Gdynia (pomorskie)
1. Tworzenie, prowadzenie i modernizacja bazy danych geodezyjnych2. Pozyskiwanie i weryfikacja danych geodezyjnych ( w tym wyjazdy w teren) 3. Gromadzenie, przetwarzanie i analiza danych geodezyjnych dla potrzeb bazy danych geodezyjnych4. Analiza i wprowadzanie do bazy archiwalnych materiałów geodezyjnych5. Redakcja i opracowanie materiałów geodezyjnych przy użyciu stosowanych BHMW aplikacji do tworzenia morskich map nawigacyjnych6. Monitorowanie realizacji zadań inwestycyjnych na polskich obszarach morskich oraz wydawanie komunikatów geodezyjnych.
BIURO HYDROGRAFICZNE MARYNARKI WOJENNEJ - 2017-02-13 - Gdynia (pomorskie)
Aktywne wyszukiwanie opiekunów osób starszych,rekrutacja,przygotowywanie niezbędnych dokumentów
Pro- Senior Sp. z o.o - 2019-02-18 - Opole (opolskie)
Podstawowe obowiązki:1. Obsługa komputera MS Office.2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich.3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługa księgowa i ewidencja w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej.6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową.7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca.8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności.9. Współpraca z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem.10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnęterznych.11. Ewidencja i kontrola działalności związanej z działalnością podstawową.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-07-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-10-02 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
samodzielny brukarz, praca w 4 osobowej brygadzie pracowników, odpowiedzialność za należyte wykonanie prac na powierzonej budowie, odpowiedzialność za powierzony sprzęt do pracy. Na początek praca na umowę zlecenie. Praca na terenie woj. śląskiego.
PROFI-BUD M. Skotnicki T. Komorski Spółka Cywilna - 2016-10-13 - Zabrze (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie kontaków, ciągła analiza rynku, tworzenie bazy kontaktów, budowanie relacji, kontakty z klientami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Darżkowo (pomorskie)
kontaktwoanie się z zleceniodawcą w celu reklamy produktów lub usług, zapoznawanie sie z produktem, który ma być przedmiotem rekalmy.-podejmowanie decyzji o formach i kierunkach prowadzonwej rekalmy produktów lub usług,-dobór treści reklamowych: tworzenie haseł i sloganów reklamowych, tekstów reklam, scenariuszy ich wersji telewizyjnych lub radiowych, projektów graficznych plkakatów, folderów itp.- ustalanie sposobu prezentacji treści reklamowych, -dokonywanie wyboruy najbardziej skutecznych nosników rekalmy.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Żory (śląskie)
handlowa sprzedaż owoców i warzyw, kreowanie polityki sprzedażowej firmy, koordynowanie procesu sprzedaży produktuzatrudnienie na umowę o pracę na czas określony (3 lata), praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Wrocław (dolnośląskie)
monitorowanie rynku pod względem zamówień publicznychanalizowanie rynku i konkurencjitworzenie i przygotowywanie ofert zgodnie z Ustawą
PW Krystian Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Przysucha (mazowieckie)
1. Kontakt telefoniczny z dłużnikami kancelarii;2. Nagocjowanie warunków spłaty zobowiązania, rozkładanie długu na raty;3. Sporządzanie pisemnych wezwań do zapłaty. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt z pracodawcą elektroniczny: biuro (at) kancelariabielawski.euOferta znajduje się w sali: E,C,B
KANCELARIA BIELAWSKI Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
księgowanie WB, raportów kasowych, kontakt z klientami, bankami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Białobrzegi (mazowieckie)
demonstrowanie klientom wystawionych samochodów, wyepłnianie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w załatwianiu ubezpieczeń komunikacyjnych nabywanych samochodów
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Konin (wielkopolskie)
administrowanie Współnotami Mieszkaniowymi
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie długofalowych relacji z obsługiwanymi klientami, organizowanie spotkań z klientami( w siedzibie siedzibie Spółki lub w delegacji), rejestracja i aktualizowanie danych kontrahentów w systemie, obsługa zamówień i zamówień specjalnych ( przyjmowanie zamówień, rejestracja zamówień w systemie, potwierdzanie zamówień w systemie, potwierdzania zamówienia klientowi, informacja klienta o brakach, ustalanie terminu realizacji zamówienia, fakturowanie). Realizacja założonego planu sprzedaży, tworzenie codziennej prognozy sprzedaży, bieżąca odpowiedź na zapytanie ofertowe klientów. Prowadzenie akcji promocyjnych, organizowanie dostaw do klientów, wyjazdy służbowe.
"BALTIC WOOD" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-24 - Jasło (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- kontrola metrologiczna przyrządów pomiarowych,- prowadzenie bieżącej dokumentacji metrologicznej,- sprawowanie nadzoru i kontroli przestrzegania ustawy Prawo o miarach, Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadańPraca w laboratoriach pomiarowych i w terenie.Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Miejsce i otoczenie organizacyjno-technicznePraca wykonywana w siedzibie urzędu i w terenie.Praca z wykorzystaniem specjalistycznych przyrządów kontrolnych i pomiarowych.Praca z wykorzystaniem komputera.Budynek urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy.Warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, brak podjazdu, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Okręgowy Urząd Miar w Bydgoszczy - 2016-10-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)
Zamawianie surowców i materiałów do produkcji. Przyjmowanie, wydawanie materiałów, ewidencja zasobów magazynowych.
Przedsiębiorstwo Pszczelarsko-Farmaceutyczne APIPOL-FARMA - 2016-05-25 - Myślenice (małopolskie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową, szkolenia dla pracowników podejmujacych zatrudnienia
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-05 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)