SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FIRMY Dąbrowa Górnicza oferta pracy Aldona Sielska Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego "ALL-TOURIST"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FIRMY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: kontakt z firmą rachunkowo-księgową, przygotowanie dokumentacji i rozliczeń, przygotowanie danych do wniosków o płatność, harmonogramów płatności, sprawozdań finansowych, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnetrznej i zewnętrznej z wiazanej z realizacją i rozliczeniamu firmy, bieżąca obługa administracyjna projektów w zakresie przepływu dokumentów, itp.
Data publikacji: 2020-10-15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: Aldona Sielska Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego "ALL-TOURIST"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3-go Maja 32/4, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt z firmą rachunkowo-księgową, przygotowanie dokumentacji i rozliczeń, przygotowanie danych do wniosków o płatność, harmonogramów płatności, sprawozdań finansowych, prowadzenie dokumentacji oraz korespondencji wewnetrznej i zewnętrznej z wiazanej z realizacją i rozliczeniamu firmy, bieżąca obługa administracyjna projektów w zakresie przepływu dokumentów, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ FIRMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 4
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs-specjalista ds kadr z element. płac
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kurs księgowości komputerowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Nazwa pracodawcy:
Aldona Sielska Biuro Obsługi Ruchu Turystycznego "ALL-TOURIST"
danePracodawcy_nip: 6290004149
danePracodawcy_regon: 008435602
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Adres pracodawcy:
3-go Maja 32/4, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodPowiatu: 2465
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0939473
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 32
danePracodawcy_nrLokalu: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 15.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99e3a39e367c08b9c096b0e15dc79a60
Podobne oferty pracy
jw.
E 100 INTERNATIONAL TRADE SP. Z O. O. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie ofert handlowych, nawiązywanie kontaktu z klientami, prowadzenie negocjacji biznesowych, zawieranie umów handlowych, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)
sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców; załatwianie reklamacji zakupionych towarów; przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach; współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki, katalogi itp.) współpraca w badaniu sytuacji rynkowej i określaniu potrzeb rynku; informowanie o warunkach sprzedaży (stosowane upusty); zawieranie transakcji sprzedaży; sporządzanie faktur za towary
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa zamówień od kontrahentów
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Radom (mazowieckie)
Rekrutacja i selekcja pracowników, terminowa oraz wysokojakościowa realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego i niższego szczebla.Przeprowadzanie spotkań rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami, udzielanie informacji na temat dostępnych ofert pracy potencjalnym kandydatom, reprezentowanie firmy na rynku poprzez udział w targach i giełdach, budowanie i zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału firmy.
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji, nadzorowanie prawidłowego funkcjonowania zaopatrzenia magazynów kuchni i restauracji, nadzorowanie prawidłowego rozliczania gastronomii, przeprowadzanie inwentaryzacji, przyjmowanie zamówionego przez kierowników towaru, wprowadzanie do systemu faktur zakupowych
"FARMACOL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-01-22 - Ustroń (śląskie)
Telefoniczna sprzedaż reklam do gazet i portali, przygotowywanie ofert, obsługa stałych i pozyskiwanie nowych klientów, uczestnictwo w targach krajowych i zagranicznych.
EXCELIA D. OPALA S. JASTRZĘBSKI S.C. - 2018-05-10 - Gdynia (pomorskie)
-Pomoc przy elementach spawalniczych -Dbałość o powierzone narzędzia oraz stanowisko pracy -Mile widziana znajomość Rysunku Technicznego
kontakt przez OHP - 2019-05-15 - Sianów (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta biznesowego (B2B); akwizycja nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowywanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowanie firmy podczas spotkań z klientami oraz na targach branżowych; prowadzenie rozmów telefonicznych oraz korespondencji w formie pisemnej i elektronicznej w języku polskim i niemieckim; ogólne prace biurowe.
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-21 - Opole (opolskie)
Współpraca z Narzędziowniami zewnętrznymi w zakresie nowych projektów. Bezpośredni nadzór nad projektami uruchamianymi na wydziale Tłoczni. Wdrażanie nowych projektów i produktów. Nadzór nad wykonywaniem przyrządów, narzędzi i regeneracji oprzyrządowania.
kontakt przez PUP - 2019-10-31 - Prudnik (opolskie)
ANALIZOWANIE KOSZTÓW FIRMY, ORGANIZACJA PRACY W FIRMIE, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ZESTAWIEŃOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie cv na adres e-mail: praca.alhew (at) wp.pl
AL-HEW Hubert Wasik - 2016-01-25 - Płońsk (mazowieckie)
- inwentaryzacja - organizowanie spisów z natury stosownie do instrukcji inwentaryzacyjnej; - likwidacja - procedura likwidacji składników majątkowych- zmiany miejsca użytkowania - udział w procesach komisji doraźnej - umowy użyczenia sprzętu - komisja wyceny - udział i rejestr w pracach komisji
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2017-01-17 - Oświęcim (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-02-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Brak danych
Polska Izba Gospodarcza Czystości - 2016-08-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie pracą sklepu zgodnie z wytycznymi standardami, planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu sprzedażowego, realizowanie założonych planów sprzedażowych , aktywne wsparcie , doradztwo i obsługa klienta, budowanie wizerunku sklepu oraz dbanie o ekspozycję produktów.
MAK-CHEMIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-09-11 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej.Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PFRON, umów, świadectw pracy.
BORAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-05-21 - Adamówka (podkarpackie)
projektowanie i przygotowywanie dokumentacji technicznej na produkowanie przez przedsiębiorstwo wyroby, przygotowywanie dokumentacji warsztatowej
Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne "POMOT" sp. z o.o. w Chojnie - 2015-11-27 - Chojna (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie i obsługa gości.Obsługa poczty wychodzacej i przychodzącej.Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.Wsparcie kierownia działu w bieżących zadaniach.Obsługa sekretariatu.Realizacja zamówień.Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali E, C, Kontakt z pracodawcą - e-mail: praca (at) pfw.com.pl
Kancelaria Prawa Gospodarczego PFW Sp. z o.o. - 2020-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- Sprzedaż na kwiaciarnii,-Dbanie o towar (podlewanie, czyszczenie towaru, przygotowanie towaru do sprzedaży),- Obsł. kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łódź (łódzkie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-07-26 - Kornice (śląskie)
przyjmowanie i rekrutacja pracowników. Umowa na okres próbny z możliwością przedłużenia. Praca na 1/2 etatu (godz. do ustalenia). Kontakt z pracodawcą CV należy złożyć osobiście na dziennik podawczy w siedzibie firmy: os. Kopernika 10, 34-100 Wadowice.
Spółdzielnia Mieszkaniowa w Wadowicach - 2020-07-01 - Wadowice (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie w języku serbskim autorskich prac w zakresie sprzedaży produktów i usług IT, opracowanie i wdrożenie strategii działu e-commerce w ramach pracy z produktami znajdującymi się w portfolio firmy, copywriting tekstów reklamowych w języku serbskim w zakresie sprzedaży produktów i usług it, kreowanie rozpoznawalności marki na rynku serbskim, umowa o dzieło, wymiar czasu pracy: 100 godzin miesięcznie, tj. 25 godzin tygodniowo, wynagrodzenie: nie niższe niż 80 złotych brutto za godzinę, tj. 8000 zł brutto miesięcznie, przewidywany okres wykonywania umowy 08.11.2019 - 07.11.2022
kontakt przez PUP - 2019-10-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów poszukujących określonych specjalistó do zatrudnienia w firmie na rynku Polski z nastawieniem na zawód handlowca - kontakty głównie zdalne, z gotowością do uczestnictwa w spotkaniach biznesowych z klientem, zadania określone w porozumieniu i zgodnie z planem firmy, nawiązanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami - stałe kontakty z pozyskanymi klientami firmy, rozwój sprzedaży, bieząca analiza rynku pracy z perspektywy branży sprzedawców, kreowanie nowych pomysłów na podstawie własnych doświadczeń w pracy z klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spraw formalno - prawnych, prowadzenie spraw związanych z obsługa klienta, przedstawienie oferty mieszkań, sporządzanie umów sprzedaży mieszkań, sporządzanie i komplementowanie domukentów na potrzeby klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Reklama towarów polskich na rynku wschodnim, poszukiwanie konkretnych odbiorców, usług reklamowych. Wykształcenie średnie handlowe. Doświadczenie zawodowe 3-5 lat. Biegła znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Ząbki (mazowieckie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)