SPECJALISTA DS. ROLNYCH Łosiów oferta pracy Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROLNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniapraca: w biurze oraz w terenie, dysponowanie samochodem osobowym
Data publikacji: 2019-01-07
Lokalizacja: Łosiów (opolskie)
Pracodawca: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Główna 1, 49-330 Łosiów, powiat: brzeski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniapraca: w biurze oraz w terenie, dysponowanie samochodem osobowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROLNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łosiów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lewin Brzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), rolnicze
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie wyzsze rolnicze lub pokrewne
Nazwa pracodawcy: Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Główna 1, 49-330 Łosiów, powiat: brzeski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Lewin Brzeski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łosiów
Ulica pracodawcy: Główna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data dodania oferty pracy: 07.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie dokumentów zaopatrzenia (m.in. faktura), zamawianie towaru
VIVASANIT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. - 2018-10-19 - Skawina (małopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów ze współpracującymi kontrahentami, bieżąca obsługa sprzedaży. Praca wykonywana głównie w biurze.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy z Pracodawcą.
ELKOPOL Sp. z o.o. w Płońsku - 2019-04-02 - Płońsk (mazowieckie)
analiza danych dotyczących działalności spółki, przygotowywanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie wewnętrznymi bazami danych
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)
Kandydat musi posiadać wiedzę na temat siei telekomunikacyjnych, wiedzę na temat protokołów telekomunikacyjnych, znajomość : GSM BSS, oraz GPRS PCU: 2 G Switching Core network Operation and Mainteinance, BASe Station Subsystem Integration, Ipso Platform, Wirless WCDMA CS Engineed. ZAKRES OBOWIĄZKÓW:• administracja systemów, środowisk programistycznych, platformy programistycznej oraz jej modułów i aplikacji, łącznie z rozwiązywaniem problemów z nimi związanych (troubleshooting),• programowanie/kodowanie oraz rozwój platformy, a także powiązanych z nią aplikacji i komponentów,• aktywna praca nad wirtualizacją, konteneryzacją,• wdrażanie nowych technologii, metodologii oraz rozwiązań, ich integracja i rozwiązywanie problemów,• wdrażanie rozwiązań do automatyzacji pracy,
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie wszystkich działań transakcyjnych ds. zakupów P2P dla różnych kategorii na większym obszarze działania, koordynacja, transakcje, wspieranie c (at) mtt w przydzielonych kategoriach/ krajach, zwiekszenie skuteczności istniejących systemów i procesów, wsparcie przy transakcjach dla kupujacych, współpraca z klientami m.in. rynek arabski, obowiązki z zakresu zarządzania i komunikacji
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Poznań (wielkopolskie)
naliczanie płac, prowadzenie kadr
MIEJSKIE GIMNAZJUM NR 2 IM.ŁUKASZA GÓRNICKIEGO W OŚWIĘCIMIU - 2016-03-29 - Oświęcim (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, załatwianie bieżących spraw kadrowych
Świdnickie Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2016-07-28 - Świdnica (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2016-12-14 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
kontakt z kontrachentami
ABWood Spółka z o.o. - 2018-06-01 - Sławno (zachodniopomorskie)
1. Opracowywanie planów zakupów.2. Przyjmowanie i analizowanie nowych zamówień na dostawy, usługi, roboty budowlane pod kątem zamówień publicznych.3. Określenie trybu udzielenia zamówienia publicznego.4. Kontrola realizacji zawartych umów przetargowych.5. Kontrola realizacji zamówień do 30 000 euro.6. Doradztwo, konsultacje i pomoc komórkom organizacyjnym ZOZ w zakresie sporządzania opisu przedmiotu zamówienia oraz szacowania jego wartości.7. Doradztwo, konsultacje i pomoc w zakresie zamówień publicznych.8. Przygotowywanie dokumentów przetargowych.9. Udział w pracach komisji przetargowej.10. Ocena ofert.11. Opracowywanie projektów umów i konsultacje ich treści z Radcą Prawnym.12. Przygotowywanie opinii w zakresie dopuszczalności zmian treści zawartych umów przetargowych w związku z wpływającymi propozycjami aneksów do umów.13. Prowadzenie rejestru postępowań przetargowych oraz rejestru zawartych umów.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2018-06-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Opis stanowiska: Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań dla organów administracji państwowej (sporządzanie oraz składanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji międzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestrów dot. deklaracji VAT za pomocą programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporządzanie tabelek podsumowujących). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urzędem Skarbowym (składanie oraz redagowanie wniosków / pism / wyjaśnień). Opieka nad funkcjonowaniem biura: odbiór poczty, skanowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji mailowej, odbiór połączeń telefonicznych od kontrahentów / administracji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się firmie międzynarodowejPracę w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiejętności i doświadczenia kandydata; Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 3490 do 4920 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: księgowość, rachunkowość, prawo, ekonomia). Wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność, dokładność i zaangażowanie. Umiejętność analitycznego myślenia. Samodzielność i odpowiedzialność. Umiejętność pracy w zespole. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Praktyczna znajomość deklaracji VAT-7, VAT-UE, pojęcie o transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz doświadczenie na podobnych stanowiskach będzie bardzo cennym atutem. Warunek konieczny: dobra znajomość języka francuskiego lub angielskiego w mowie i w piśmie (preferowany język francuski). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)
- Zakres obowiązków:1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz wewnętrzne regulacje prawne, 2. Ewidencjonowanie elektroniczne dokumentów finansowych składanych przez jednostki realizujące, 3. Przygotowywanie dokumentów związanych z procedurą udzielania zamówień publicznych tj. ogłoszeń, SIWZ, itp., 4. Przyjmowanie i ewidencjonowanie ofert, 5. Prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych, 6. Bieżące monitorowanie zmian w prawie zamówień publicznych i ich właściwe uwzględnianie w prowadzonych postępowaniach, 7. Opracowywanie sprawozdań i raportów z udzielonych przez Uczelnię zamówień publicznych, administracyjno-techniczną obsługę Komisji ds. Przetargów Publicznych itp.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 07:30-15:30.Niezbędne wymagania:1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub prawnicze, 2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych,3. Dobra znajomość przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych,4. Samodzielność i dobra organizacja pracy,5. dobra znajomość pakietu Microsoft Office. Wymagania dodatkowe:- Ukończone studia podyplomowe, kursy, szkolenia z zakresu prawa zamówień publicznych,- Doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowywanych ze środków pochodzących z funduszy unijnych, w tym znajomość zasad kwalifikowalności wydatków.
UNIWERSYTET EKONOMICZNY W KATOWICACH - 2019-02-21 - Katowice (śląskie)
w/g potrzeb
Centrum Przygotowań Do Misji Zagranicznych - 2017-08-25 - Kielce (świętokrzyskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2017-02-06 - Pępowo (wielkopolskie)
obsługa bieżąca klientów odwiedzających placówkę firmy, obsługa interesantów zainteresowanychproduktami finansowymi.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Świdnica (dolnośląskie)
opracowywanie Planów Pracy i Sprawozdań z realizacji planu pracy WK OHP; koordynowanie i przygotowanie danych statystycznych niezbędnych do sporządzania dokumentów strategicznych WK OHP; opracowywanie wewnętrznych aktów normatywnych dotyczących działalności Wojewódzkiej Komendy OHP; analiza efektywności funkcjonowania podległych jednostek organizacyjnych; opracowywanie i nadzorowanie przebiegu procesu planowania i sprawozdawczości w jednostkach organizacyjnych; prowadzenie bazy danych podległych jednostek organizacyjnych oraz potencjału organizacyjnego uczestników WK OHP; sporządzanie okresowych zestawień zbiorczych danych statystycznych, dokonywanie analiz z nich wynikających i przedstawianie wniosków Wojewódzkiemu Komendantowi OHP; współpraca z pionem finansowym WK OHP w zakresie wykorzystywania środków finansowych wg przyznanego planu finansowego; współpraca merytoryczna w zakresie realizowanych zadań z pozostałymi zespołami WK OHP; sporządzanie dokumentów i druków statystycznych zgodnie z Instrukcją o Sprawozdawczości w Ochotniczych Hufcach Pracy; prowadzenie archiwum zakładowego; stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
tworzenie i edycja prezentacji wizualnych; poprawa estetyki wizualanej prezentacji, przygotowywanie dokumentów na spotkania z klientem; koordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadań; wspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa działu marketingu odbieranie telefonów i korespondencji, wystawianie faktur i wysyłka do kontrahentów, obsługa programu komputerowego sprzedaż wg schematu zamieszczonego na serwerze
Górnicza Fabryka Narzędzi Spółka z o.o. - 2019-06-07 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2016-10-24 - Chocianów (dolnośląskie)
Planowanie kierunków i rozwoju osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy. Planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy, koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń, sprawdzenie dokumentacji, sprawozdań, współpraca przy realizacji programów rynku pracy.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Kępno (wielkopolskie)
Rzetelne i bezstronne wywiązywanie się ze swoich obowiązków na stanowisku instruktora nauki jazdy.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-Zarządzanie procesem realizacji projektu -Realizacja procesów inwestycyjnych we współpracy z odpowiednimi komórkami Spółki -Kierowanie pracą członków zespołu projektowego -Prowadzenie projektów w EPM MS Project -Terminowa realizacja zadań oraz optymalizacja nakładów inwestycyjnych
CIECH Soda Polska s.a. - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw.
GRUPA CONTACTHOUSE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
PAŁAC MORTĘGI Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
jw.
Reeko Organizacja Odzysku Opakowań Spółka Akcyjna - 2016-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja kandydatów do pracy z Ukrainy; publikowanie ogłoszeń w Polsce i Ukrainie; koordynacja działań związanych z legalną pracę w Polsce: wiza, pozwolenie na pracę; opieka nad pracownikami w Polsce: sprawy bieżące; tłumaczenie dokumentów i obowiązków na stanowisku pracy;
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Ozimek (opolskie)
Srzątanie obiektu.Mile widziane osoby niepełnosprawne, miejsce wykonywania pracy: Cukrownia, Środa Wlkp.Pracodawca pokrywa koszty dojazdu do pracy.
PIAST BUSINESS SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-17 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Weryfikacja, rekrutacja kandydatów na wskazane stanowiska, monitorowanie procesu rekrutacji.
Gremi Personal Sp z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)