SPECJALISTA DS REMONTOWO-BUDOWLANYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Stanowisko: SPECJALISTA DS REMONTOWO-BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: planowanie prac remontowych i inwestycyjnych oraz koordynowanie ich realizacji (udział w ustalaniu zakresów i harmonogramów prac), udział w kontrolowaniu przebiegu inwestycji lub remontów, raportowanie i rozliczanie faktur, kontrola budynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego oraz infrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie z prowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach, analizowanie materiałów przetargowych i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowania oferty,kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców lub dostawców,prowadzenie spraw administracyjnych podległych nieruchomości,nadzór oraz kontrola nad usuwaniem skutków awarii oraz usterek,sporządzanie sprawozdań i wnioskówGodziny pracy 7:00 - 15:00po okresie prónym umowa na czas określonykontakt z pracodawcą: osobisty, rekrutacja (at) dodr.pl lub 71-339-86-56
Data publikacji: 2020-09-07
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie prac remontowych i inwestycyjnych oraz koordynowanie ich realizacji (udział w ustalaniu zakresów i harmonogramów prac), udział w kontrolowaniu przebiegu inwestycji lub remontów, raportowanie i rozliczanie faktur, kontrola budynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego oraz infrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie z prowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach, analizowanie materiałów przetargowych i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowania oferty,kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców lub dostawców,prowadzenie spraw administracyjnych podległych nieruchomości,nadzór oraz kontrola nad usuwaniem skutków awarii oraz usterek,sporządzanie sprawozdań i wnioskówGodziny pracy 7:00 - 15:00po okresie prónym umowa na czas określonykontakt z pracodawcą: osobisty, rekrutacja (at) dodr.pl lub 71-339-86-56
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS REMONTOWO-BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali technicy nauk fizycznych i technicznych gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość pakietu MS Office, wiedza i doświadczenie z zakresu budownictwa ogólnego, znajomość dokumentacji w procesach budowlanychmin. wykształcenuie średnie, mile widziane techniczne, doświadczenie na podobnym stanowisku 6 m-cy, wiedza i doświadczenie z zakresu budownictwa ogólnego,
Wymagania odnośnie stażu pracy:
[cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 0, [cbop.i18n.stazSerializer.miesiace]: 6
Nazwa pracodawcy: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
danePracodawcy_nip: 8961000264
danePracodawcy_regon: 006011298
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Zwycięska
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311990
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali technicy nauk fizycznych i technicznych gdzie indziej niesklasyfikowani
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 08.09.2020
Oferta pracy ważna do: 30.09.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5b5b00ac28b330987ad574f0b1b9e70a
Podobne oferty pracy
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-06-01 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie administracji biura, utrzymywanie kontaktu z firmami projektującymi WWW, przygotowywanie projektów graficznych i wdrożeniowych, rozwijanie nowych koncepcji i projektów informatycznych, opisywanie, dokumentacja i archiwizacja, przygotowywanie ofert , zamówień, umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, wystawianie dokumentów finansowo- księgowych, faktu vat, itp., realizacja zadań zleconych przez przełozonego
RFOG POLAND TOMASZ PASZKOWSKI - 2018-11-13 - Gryfice (zachodniopomorskie)
obsługa ubezpieczeniowo-usługowa, rozliczanie agentów terenowych, kontrola prowizji i zestawień prowizyjnych
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Żychlin (łódzkie)
Prace zgodne ze stanowiskiem.I zmiana
ELBLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ Sp. z o. o. - 2020-04-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb i zasad- znajdowanie odpowiednich dostawców- negocjowanie cen- upewnienie się o terminowości dostaw- podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Trzebiszyn (opolskie)
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów, związanych z eksportem towarów, monitoring rynku w poszukiwaniu potencjalnych kontrahentów zagranicznych, analiza wydajności działań eksportowych przedsiębiorstwa, eksport i ekspansja na rynki wschodnie, koordynowanie i logistyka związana ze znajomością ukraińskich i rosyjskich firm spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-08-16 - Swadzim (wielkopolskie)
Praca na budowie.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zrębice Pierwsze (śląskie)
bezpośredni kontakt z klientami ,zgłoszenie szkody w systemie ubezpieczyciela, współpraca z ubezpieczycielami, warsztatami, koordynacja całego procesu obsługi technicznej Klienta przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych oraz jakości obsługi klienta
AUTOKLIMAT Sp. z o.o. - 2018-08-06 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie ofert handlowych, kontakty z klientami, koordynowanie procesu sprzedaży produktu, inicjowanie i kształtowanie relacji z klientem, obsługa klientów przez cały okres procesu sprzedażowego, przygotwanie raportów ze sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Drwinia (małopolskie)
•kontrola merytoryczna nad prawidłową realizacją i przebiegiem zajęć w ramach Mobilnego Centrum Doradztwa Zawodowego;•pomoc doradcom zatrudnionym w Mobilnym Centrum Doradztwa Zawodowego, wsparcie w zakresie merytorycznym;•współpraca ze szkołami objętymi wsparciem w ramach Mobilnego Centrum Doradztwa Zawodowego, ustalenie harmonogramu realizacji zajęć oraz określenie ich zakresu merytorycznego •współpraca i wsparcie merytoryczne w zakresie korelacji prowadzonego poradnictwa zawodowego w Mobilnym Centrum Doradztwa Zawodowego z doradztwem zawodowym prowadzonym w szkołach;•rzetelne i terminowe sporządzanie sprawozdań merytorycznych z przebiegu realizacji projektu oraz przekazywanie ich koordynatorowi projektu; •współpraca z koordynatorem projektu oraz pozostałym personelem projektu;
Zespół Placówek Oświatowych - 2019-09-18 - Opole (opolskie)
Poszukiwanie uczestników na kluczowe szkolenia oferowanych przez firmę, zachęcanie do skorzystania ze szkoleń
"TOPAS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń sanitarnych, cieplnych, nadzór nad nimi.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. - 2017-03-07 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-4/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY/SŁUŻBY,ZESTAWIENIA, ANALIZY,WYPŁATA NALEŻNOŚCI Z TYT. GODZIN NADLICZBOWYCHPRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW DECYZJI KOMENDANTA WOJEWÓDZKIEGO,PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, AKTUALIZACJA DANYCH KADROWYCH,REALIZOWANIE ZADAŃ Z ZAKRESU PROFILAKTYKI I OCHRONY ZDROWIA,PRZYGOTOWANIE DOKUMENTACJI EMERYTALNEJOPRACOWANIE DOKUMENTÓW DO ARCHIWUM,PRZEPROWADZANIE KONTROLI W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH,SPORZADZANIE SPRAWOZDAŃ DO GUS,KPRM,ZUW I JEDNOSTKI NADRZĘDNEJ,PRZYGOTOWANIE PISM I DOKUMENTÓWZ ZAKRESU DZIAŁANIA WYDZIAŁU.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE PRAWNICZE LUB ADMINISTRACYJNE, ZNAJOMOŚC PROGRAMÓW MS OFIFICE, PRAWO JAZDY KAT B, DOŚWIADCZENIE POWYŻEJ 4 LAT W ADMINISTRACJI LUB 1,5 ROKU W DANYM OBSZARZE.WYNAGRODZENIE OKOŁO 2.600,00 BRUTTO
KOMENDA WOJEWÓDZKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2018-01-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zatrudnionych pracowników. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Sporządzanie zleconych rozliczeń.
WINSTAL Sp. z o.o - 2017-12-01 - Jasło (podkarpackie)
Czynności związane z rekrutacją, zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, sporzadzanie pozostałej dokumentacji kadrowej, prowadzenie sekretariatu.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2019-03-11 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji księgowejsporządzanie deklaracji podatkowychsporządzanie deklaracji ZUS
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-26 - Łódź (łódzkie)
prace dekarskie, ciesielskie, praca na terenie Zielonej Góry, pracodawca zapewnia dowóz z MOCH
ZAKŁAD BUDOWLANY BEN-DACH MARIUSZ BANACH - 2018-03-20 - Mochy (wielkopolskie)
sprzatanie obiektów
ASPEN Sp. z o.o. - 2017-08-16 - Głogów (dolnośląskie)
Specjalista do spraw eksportu
"VALVEX" S.A. - 2016-04-26 - Jordanów (małopolskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego; Kontrola jakości wyrobów gotowych; Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową; Szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie.
"ZAKŁADY MIĘSNE POLONUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-02 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS; rozliczanie delegacji pracowniczych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; zewnętrzna firma przeprowadza szkolenie pracowników.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami, analiza i uzgadnianie rozrachunków, przygotowywanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz udział w sporządzeniu deklaracji podatkowych, współpraca z innymi działami spółki i instytucjami zewnętrznymi.Zatrudnienie luty/marzec 2020r., pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, następnie umowa na czas określony - 33 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.00-15.00.
FABRYKA PAPIERU KACZORY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-21 - Kaczory (wielkopolskie)
prodikcja stolarki budowlanej
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL PARTYZANTÓW W LEGNICY
MKS MIEDŹ LEGNICA SA - 2019-09-03 - Legnica (dolnośląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń bankowych, - wdrażanie systemów sprawozdawczych, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
Gierada Janusz-Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "JAGDOR" - 2020-06-09 - Piskrzyn (świętokrzyskie)