SPECJALISTA DS. REKRUTACJI Dąbrowa Górnicza oferta pracy ŁOWCY PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, weryfikacja i selekcja kandydatów i umawianie spotkań, realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę, uczestnictwo w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako pracodawcy, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientem oraz pracownikami
Data publikacji: 2019-05-15
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Pracodawca: ŁOWCY PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:JANA III SOBIESKIEGO 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych, weryfikacja i selekcja kandydatów i umawianie spotkań, realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę, uczestnictwo w targach pracy, kreowanie wizerunku firmy jako pracodawcy, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientem oraz pracownikami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: kwota brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dąbrowa Górnicza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: kreatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy własnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Elastyczność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie, czynne prawo jazdy
Nazwa pracodawcy:
ŁOWCY PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 24, 41-300 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie w Dąbrowie Górniczej skierowania do pracy wydawane są u doradców klienta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: codziennie w dni robocze, Godziny : w godzinach pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Adres strony pracodawcy: www.lowcypracy.pl
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 24
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.05.2019
Data dodania oferty pracy: 15.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59ff7d5d5370dbad1a6b268eaee467cb
Podobne oferty pracy
Obsługa komputera, kontakt z klientem, tworzenie promocji
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Żywiec (śląskie)
Przyjmowanie i wprowadzanie do systemy wewnętrznego zamówień od klientów, organizacja transportów zewnętrznych
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-12 - Reńska Wieś (opolskie)
przyjmowanie zleceń ze szpitali i innych jednostek zamawiających krew i preparaty krwiopochodne, realizacja zleceń
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W łODZI - 2019-01-15 - Łódź (łódzkie)
pracę w biurze sporządzanie kalkulacji kosztów wyznaczanie marż pokrycia, analiza rentowności produktu Porównywanie i interpretacja kosztów rzeczywistych z kosztami planowanymi analiza odchyleń Prowadzenie kontroli wewnętrznej Analiza zużycia kluczowychmateriałów Analiza wydajności pracy pracowników produkcyjnych na poszczególnych zmianach Comiesięczna analiza wybranych materiałów pomocniczych Analizy ekonomiczne interpretacja wynikówekonomicznych przedsiębiorstwa Przygotowywanie prognoz sprawozdań finansowych w tym prognozy przepływów Kontrola przepływów należności, przygotowywanie monitów do klientów, Troska o przyszłość wyników finansowych oraz przyczyniania się tym do wyższej gospodarności.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Polkowice (dolnośląskie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych.
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-09-28 - Opole (opolskie)
wg stanowiska - kontakt z pracodawcą tel 71-3891116; e-mail : kadry (at) igbpiast.pl
ZACHODNIA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "PIAST" - 2016-05-10 - Wołów (dolnośląskie)
Prace stolarskie.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Przodkowo (pomorskie)
Obsługa i opieka nad klientem norweskojęzycznym, wsparcie techniczne i księgowe, sprzedaż towarów i usług dostosowanych do potrzeb klienta, doradztwo, prowadzenie szkoleń dla pracowników
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Kraków (małopolskie)
Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem w celu informowania o stanie jego zamówienia, kontakt w j. polskim i j. angielskim, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych rozmów, dbanie o porządek w dokumentach firmy, zbieranie informacji niezbędnych do sporządzenia wyceny, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, bezpośredni kontakt z klientem, uzupełnianie strony internetowej (tekstem oraz zdjęciami), kontrola działania strony internetowej. Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej np. bloga, rzetelność, uczciwość, komunikatywność, umiejętnośc szybkiego uczenia się.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Reda (pomorskie)
Nauka sprzedaży w sklepie odzieżowym
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Praca w siedzibie firmy we Wrocławiu ,a także cała Polska, pracodawca zapewnia dojazd oraz zakwaterowanie dyspozycyjność od 6 do 17 w różnych dniach,ok 168 godzin miesięcznie ,umowa zlecenie , a po okresie próbnym umowa o prace, w zależności od zlecenia monitoring pracowników,poszukiwanie nowych kandydatów,wprowadzanie pracowników na zakłady oraz poszukiwanie zakwaterowania ,praca w delegacjach ,prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, kontakt kandydatów z pracodawcą telefoniczny, Oferta pracy dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Katowice (śląskie)
Tworzenie i wystawianie aukcji obuwia na allegro.
THE BEST Dominik Gajos - 2016-02-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie: min. 1 rok; dobra znajomość jęz. niemieckiego; zakres obowiązków: samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji, weryfikacja, selekcja kandydatów, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INTERNATIONAL SERVICE ACTIVITY LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-29 - Zabrze (śląskie)
Zamawianie materiałów zg. z otrzymanym wykazem,Negocjowanie warunków handlowych,Poszukiwanie nowych dostawców,Analiza stanów magazynowych.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ce(docelowo na czas nieokreślony)MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:WyryPRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 6-14
SILESIA SHREDDERS S.C. - 2018-10-18 - Wyry (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie testów funkcjonalnych, integracyjnych, akceptacyjnych oraz wydolnościowych tworzonego oprogramowania; -Odbieranie zgłoszeń dotyczących wsparcia technicznego; -Identyfikowanie problemu oraz dostarczanie adekwatnych informacji; -Znajomość globalnych procedur firmy i stosowanie ich adekwatnie do sytuacji;
EPAM Systems Poland - 2017-07-31 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 4300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-21 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zadań związanych z ewidencją zdarzeń gospodarczych i prezentacja jej wyników.Zatrudnienie od marca 2019r. na podstawie umowy o pracę na okres próbnu, praca na jedną zmianę od 7.30-15.30.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2019-02-13 - Piła (wielkopolskie)
opracowywanie materiałów reklamowych oraz wykonywanie niskonakładowych wewnętrznej reklamy informacji dla potrzeb hotelu, działu SPA oraz recepcji,
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Mielno (zachodniopomorskie)
obsługa klientów lombardu, skup, sprzedaż,
AURUM SP. Z O.O. SP.K. - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczne negocjowanie terminu spłat zadłużenia, prowadzenie działań windykacyjnych z wykorzystaniem narzędzie przewidzianych w procedurze spółki, monitorowanie spłat, obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, realizacja zadań ilościowych i jakościowych, aktualizacja bazy adresowej dłużników, współpraca z innymi działami w celu rozwiązania zapytań klientów.
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż powierzchnik reklamowej, obsługa klientów, sprzedaż gadżetów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Puławy (lubelskie)
Wyrabianie różnego rodzaju ciasta, przygotowywanie deserów według specjalnych tureckich i arabskich receptur; dbanie o czystość w miejscu wykonywania pracy.
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Duchnice (mazowieckie)
przyjęcie, przechowywanie i wydawanie materiałów, kontrola jakości, ilości przyjmowanych towarów, gospodarowanie odpadami, współpraca z przełożonymi, składanie zamówień materiałów do magazynu, drobne naprawy i spawanie, umowa na okres próbny, docelowo umowa na czas nieokreślony
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "GROTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2019-03-20 - Zawiercie (śląskie)
wykonywanie prac remontowo - wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Marki (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w zakresie: dochodów, wydatków, przychodów, rozchodów i zaangażowania wydatków. Dekretacja i księgowanie dokumentów finansowo-księgowych w systemie komputerowym Agema. Windykacja należności. Bieżący monitoring realizowanych umów. Kontrola ewidencji księgowej sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku od towarów i usług. Kontrola prawidłowości sporządzania cząstkowej deklaracji VAT-7 (korekt deklaracji) za dany okres rozliczeniowy oraz składania deklaracji VAT. Współpraca z urzędem dzielnicy w zakresie rozliczeń podatku VAT. Kontrola i weryfikacja poprawności dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym zgodnie z obowiązującymi procedurami. Sporządzanie sprawozdań budżetowych tj. Rb 27S, Rb 28S, Rb 27ZZ, Rb 50, Rb N, Rb Z, Rb ZN zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów. Udział w przygotowaniu wniosków dotyczących zmian w planie finansowym, zmian w WPF, w analizach z wykonania planu finansowego oraz opracowywaniu projektu budżetu na kolejny rok budżetowy w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych. Przygotowanie danych i sporządzanie sprawozdań statystycznych, budżetowych i finansowych. Sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe z MUW w systemie CAS.
OPS Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy - 2019-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
NALICZANIE PŁAC, PROWADZENIE AKT PRACOWNICZYCH, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, OBSŁUGA KADROWO PŁACOWA FIRMY, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:praca (at) akta.com.pl
BIURO RACHUNKOWE BEATA KRÓL - 2016-11-30 - Szczecin (zachodniopomorskie)