SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ Gdańsk oferta pracy GLOBAL BUSINESS SERVICES PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Rejestracja zleceń, umów zakupu (praca w systemie SAP), Wprowadzanie umów oraz danych dotyczących zamówień do systemu, Wstępna autoryzacja zamówień w systemie, Prowadzenie aktualnej dokumentacji dotyczącej zamówień Współpraca z dostawcami w zakresie przygotowywania wstępnych sprawozdań i raportów, Współpraca z działem księgowości oraz logistyki.
Data publikacji: 2019-07-31
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: GLOBAL BUSINESS SERVICES PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 472, 80-319 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Rejestracja zleceń, umów zakupu (praca w systemie SAP), Wprowadzanie umów oraz danych dotyczących zamówień do systemu, Wstępna autoryzacja zamówień w systemie, Prowadzenie aktualnej dokumentacji dotyczącej zamówień Współpraca z dostawcami w zakresie przygotowywania wstępnych sprawozdań i raportów, Współpraca z działem księgowości oraz logistyki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie poufne. Uzależnione od kompetencji kandydata.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS EXCEL
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: dobra znajomość języka angielskiego, bardzo dobra praktyczna znajomość programu MS Excel, wykształcenie wyższe, preferowane kierunki - logistyka, finanse, księgowość, minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne. Wynagrodzenie poufne. Uzależnione od kompetencji kandydata. Jeśli jesteś zainteresowany/a ofertą pracy, proszę aplikować za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d06f843177a04384bbd66eaf5ffbf521
Nazwa pracodawcy:
GLOBAL BUSINESS SERVICES PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 472, 80-319 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Jeśli jesteś zainteresowany/a ofertą pracy, proszę aplikować za pomocą formularza zgłoszeniowego: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d06f843177a04384bbd66eaf5ffbf521
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=d06f843177a04384bbd66eaf5ffbf521
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 472
danePracodawcy_nrKraz: 9956
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 31.07.2019
Oferta pracy ważna do: 09.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4e446db33cea30449375e93c15ba25f3
Podobne oferty pracy
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-09-07 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wycieranie kurzu, zamiatanie, dezynfekcja podłóg. Mycie, czyszczenie, okurzanie łazienek i toalet. uzupełnianie środków sanitarno-higienicznych. Opróżnianie koszy do śmieci.
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Płock (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, zgłoszenie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, wdrażanie, zachowanie i kontrola przestrzegania certyfikatów jakościowych GGAP, Tesco Nurture, BRC.
Blue River Sp. z o.o - 2015-12-08 - Wąsosz (dolnośląskie)
s[przedaz samochodów ciężarowych i ciągników siodłowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów, negocjowanie warunków i zakresu współpracy z klientami (Pracodawca zapewnia służbowy samochód, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, atrakcyjny pakiet socjalny)
IDES CONSULTANTS POLSKA SPÓŁKA Z o.o. - 2018-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- tłumaczenie pisemne dokumentów służbowych będących we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego, w celu umożliwienia komunikacji między stronami;- tłumaczenie ustne podczas spotkań polsko-niemieckich pozostających we właściwości Centrum Współpracy/ Wydziału Granicznego , w celu umożliwienia kontaktu między stronami;- udział w przygotowaniu spotkań leżąych we właściwości Centrum Współpracy w celu sprawnej realizacji zadań centrum;- przepisywanie lub przygotowywanie pism na potrzeby centrum współpracy w celu umożliwienia sprawnego obiegu korespondencji;miejsce pracy: Świecko
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2017-03-22 - Świecko (lubuskie)
Handlowiec
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
jw.
GRS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
Organizację pracy zespołu kontroli jakości.Odpowiedzialność za poprawne przeprowadzenie wszystkich procesów kontroli jakości produktu (wg obowiązujących standardów)samodzielne rozwiązywanie podstawowych problemówjakościowych związanych z metodą produkcji, materiałem i błędami ludzkimiodpowiedzialność za kontrolę zmian 4M na liniachmontażowych prowadzenie samodzielnych projektów poprawiających organizacje pracy raportowanie przełożonym wyników pracy zespołu, problemów oraz ścisła współpraca z innymi działami w firmie mająca na celu poprawę jakości produktu nadzór nad ocenami pracowników, ocena brygadzistów Kontakt z dostawcami Prowadzenie analiz jakościowych oraz sporządzanie raportów Weryfikacja bieżących niezgodności
HEESUNG ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów. Utrzymywanie stałego i dobrego kontaktu z obecnymi klientami. Przygotowywanie i rozsyłanie ofert handlowych. Przygotowywanie umów z klientami. Rozliczanie z wykonanych prac. Praca na terenie woj. lubelskiego.
Cool Expert Waldemar Zań - 2019-06-05 - Stare Króle (lubelskie)
Opis stanowiska:•Nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów;•Dbanie o budowanie i utrzymanie dobrych relacji z istniejącymi klientami;•Prowadzenie baz danych klientów;•Przygotowywanie i prezentacja ofert techniczno-handlowych, negocjowanie warunków handlowych;•Doradztwo techniczne i wsparcie klienta;•Zarządzanie i nadzór nad zamówieniami od klientów;•Sporządzanie oraz wdrażanie działań marketingowych;•Zapewnienie stałej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej na podległym regionie;•Współpraca z dostawcami;•Bieżące raportowanie pracy;•Obszar działania: Polska południowo-zachodnia.Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia do pracy ( telefon, komórka, samochód)
Hydro-Instal T. Sieruta, B. Sieruta Sp.J. - 2015-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
praca Rzeszów
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- Samodzielne prowadzenie księgowości klientów biura (KPIR, KH). Sporządzanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie zeznań rocznych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość programu OPTIMA. Wymagana znajomość zagadnień prawa podatkowego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofertoraz kalkulacji obsługi, podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami itp
KM OKNO S.C. KLESZCZ BOGUSŁAW, KLESZCZ-WÓJCIK EWA - 2017-01-03 - Borowa (podkarpackie)
dbanie o poprawność procesów płacowych dla różnych krajów, odpowiedzialność za przygotowanie listy płac poprzez przesyłanie do dostawcy płac wszystkich niezbędnych danych w sposób terminowy, koordynacja i finalizowanie płac poprzez zatwierdzanie płatności, zarządzanie funduszem płac i / lub płatnościami dla pracowników, przygotowanie miesięcznych rozliczeń list płac, dodawanie wpisów do dziennika płac na koniec miesiąca, w oparciu o informacje otrzymane od zewnętrznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymogów, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi działami finansów, bliska współpraca nad miesięcznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a także przy audytach, odpowiedzialność za kontakty zarówno z dostawcą list płac jak i księgowością GL, raportowanie informacji dotyczących czasu wolnego pracowników, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodzeń.
MicroStrategy Poland Sp. z o. o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie zadań w siedzibach naszych Klientów i zdalnie w zakresie obsługi i serwisu systemów ComArch ERP Optima i ComArch ERP XL z uwzględnieniem obszaru księgowości, udział w realizacji ciekawych projektów wdrożeniowych systemów Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, analiza potrzeb i procesów biznesowych Klienta, konfigurowanie systemu wg wymagań i specyfiki Klienta, szkolenia użytkowników Klienta w zakresie obsługi systemu informatycznego, doradztwo użytkownikom w zakresie optymalnego wykorzystania systemu informatycznego, bieżąca edukacja w zakresie systemów informatycznych oraz z zastosowania informatyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem
MIKROSERWIS Spółka Cywilna Robert Bodendorf, Sebastian Możejko, Jakub Talewski - 2016-05-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie dokumentacji
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem RECEPCJONISTA / RECEPCJONISTKA, pracodawca zapewnia zakwaterowanie. Możliwość zapewnienia przez pracodawcę wyżywienia. Rodzaj zatrudnienia: umowa o dzieło. Wynagrodzenie 10zł/h netto.Wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15 w celu ustalenia terminu spotkania.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Turystyczne PRZYMORZE Spółka z o.o. - 2016-05-06 - Rowy (pomorskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Żory (śląskie)
- kompleksowa obsługa kadrowa pracowników- rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-12-27 - Miłków (dolnośląskie)
- przygotowywanie programów objazdowych i ich sprzedaż, - rozmowa z Klientem i omawianie szczegółów programów, - kontrola dokumentacji podróży, - utrzymywanie relacji z Klientami, kontatkowanie się z nimi celem finalizacji sprzedaży oferty. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 9-17, od poniedziałku do piątku. Przewidywany okres wykonywania pracy: rok.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-07-24 - Radomsko (łódzkie)
Odpowiedzialność za pełen proces obsługi zapotrzebowań na zakupy towarów i usług dla jednostek Maersk Drilling, Odpowiedzialność za wybór dostawców oraz pełen proces wprowadzania nowego dostawcy do struktur zakupowych,Odpowiedzialność za realizację dostaw w ujęciu czasowym i jakościowym, Kontrola kosztów i dokumentów księgowych potwierdzających zakup towarów i usług, Zarządzanie reklamacjami w zakresie łańcucha dostaw.
MAERSK DRILLING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w opracowywaniu zapytań ofertowych, kontakt z klientami/dostawcami, pomoc w opracowywaniu zamówień klientów, w opracowywaniu i wysyłaniu potwierdzeń zamówień, pomoc w dopilnowaniu terminowości realizacji dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów niemieckich
HD Hotel Delfin Sp. z o.o. - 2016-02-29 - Dąbki (zachodniopomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/pracodawcy_przedsiebiorcy/refundacja_kosztow_wyposazenia_lub_doposazenia_stanowisk_pracy.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wykonywanie materiałów marketingowych; obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gliwice (śląskie)
-aktywne poszukiwanie nowych klientów i firm pośredniczacych za granicą (zwłaszcza UE, Rosja, Ukraina)- analiza rynków zagranicznych w kontekście potencjału sprzedażowego- kompleksowa obsługa klientów zagranicznych wraz z doradztwem w zakresie oferowanego asortymentu- monitorowanie działań konkurencji na rynkach zagranicznych- współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy poza granicami kraju
MEWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-10-05 - Biłgoraj (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientamiPrezentacja oferty firmyDoradztwo w zakresie oferowanych usługpraca w terenie (powiat leszczyński)
Agrohandel s.j. A.Plecety, I.Plecety - 2016-08-02 - Lipno (wielkopolskie)
- Prowadzenie elektronicznego rejestru poczty przychodzącej i wychodzącej- Kontorla obiegu dokumentów w spółce zwłaszcza fakturhandlowyuch, proform, korygujących- Wystawianie faktur sprzedażowychw systemie Symfonia- Archiwizacja umów sprzedażowych i komletowanie dokumentacji- Przygotowywanie i wysyłanie wezwań do zapłaty- Kontrola i wystawianie gwarancji w systemie CRM- Wprowadzanie dokumentacji serwisowej i ewidencji zuzycia części do stemu CRM- Kontakt z urzedami- Zakupy biurowe
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Miszewko (pomorskie)