SPECJALISTA DS. PRZYŁĄCZEŃ MEDIÓW Bielsk Podlaski oferta pracy "ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZYŁĄCZEŃ MEDIÓW
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: pozyskiwanie warunków przyłączy energii elektrycznej,pozyskiwanie warunków przyłączy wodno-kanalizacyjnych,pozyskiwanie warunków przyłączy gazowych,, analiza terminów i możliwości technicznych wykonywania przyłączy,nadzór nad zawarciem umów o przyłączenie i dystrybucje mediów,aktywny udział w realizacji przyłączeń zgodnie z założonym harmonogramem, współpraca z zespołem projektantów
Data publikacji: 2019-09-20
Lokalizacja: Bielsk Podlaski (podlaskie)
Pracodawca: "ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Piłsudskiego 45, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pozyskiwanie warunków przyłączy energii elektrycznej,pozyskiwanie warunków przyłączy wodno-kanalizacyjnych,pozyskiwanie warunków przyłączy gazowych,, analiza terminów i możliwości technicznych wykonywania przyłączy,nadzór nad zawarciem umów o przyłączenie i dystrybucje mediów,aktywny udział w realizacji przyłączeń zgodnie z założonym harmonogramem, współpraca z zespołem projektantów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRZYŁĄCZEŃ MEDIÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsk Podlaski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik urządzeń sanitarnych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2019
Data zakończenia pracy: 26.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie wyższe, praktyczna znajomość procesu przyłączania mediów do obiektów budowlanych,umiejętność czytania rysunków technicznych,znajomość procedur i przepisów prawnych związanych z realizacją przyłączy,dyspozycyjność i poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: "ARHELAN" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Adres pracodawcy:
Al. Piłsudskiego 45, 17-100 Bielsk Podlaski, powiat: bielski, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Bielsk Podlaski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsk Podlaski
Adres strony pracodawcy: www.arhelan.com.pl
Ulica pracodawcy: Al. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 45
Profil działalności pracodawcy: sieć sklepów spożywczo-przemysłowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku Podlaskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik urządzeń sanitarnych*
Data dodania oferty pracy: 20.09.2019
Oferta pracy ważna do: 19.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aee9d6a5ac938d2210bf1a175d1f75ef
Podobne oferty pracy
Wypik pieczywa. Praca w godzinach nocnych do uzgodnienia z pracodawcą.
Gminna Spółdzielnia SAMOPOMOC CHŁOPSKA w Zbuczynie - 2019-09-03 - Zbuczyn (mazowieckie)
wsparcie klientów telefoniczne, mailowe oraz za pośrednictwem czatu
Sitel Polska Sp.zo.o. - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
programowanie robotow,wdrażanie stanowisk zrobotyzowanych
MECHANIC-SYSTEM Sp. z o.o - 2018-11-28 - Dziewki (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-10-21 - Ząbki (mazowieckie)
Prowadzenie notatnika doświadczalnego, przeprowadzanie obserwacji i oceny skuteczności działania środka ochrony roślin, kompletowanie danych źródłowych i wprowadzanie ich do arkusza kalkulacyjnego, przekazywanie danych źródłowych oraz wyników Kierownikowi badań.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gać (dolnośląskie)
Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
Bieżąca obsługa działu administracyjno-biurowego polegająca na:-segregacji i kompletowaniu faktur i innych dokumentów księgowych,-weryfikacji otrzymywanych faktur,-obsłudze korespondencji,-wypełnianiu sprawozdań i pism,-ewidencjonowaniu dokumentacji firmy,-nadzór nad realizacją obowiązków formalnych i sprawozdawczych firmy.
P.W. MultiMax - 2016-10-07 - Zamość (lubelskie)
wspieranie procesów selekcji dostawców
MANULI HYDRAULICS MANUFACTURING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-05 - Radomsko (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Katowice (śląskie)
nawiązywanie kontaktów handlowych, sprzedaż usług, przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,
Ragnarok Studio Natalia Guzik-Ryś - 2017-01-26 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieranie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku fiemy oraz jej produktów.
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET w Koniecznie - 2016-02-15 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa klienta, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, współpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Sosnowiec (łódzkie)
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznym, zdrowotnymi, obsługa programów: PŁATNIK, SYMFONIA KADRI I PŁACE, terminowe i prawidłowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków, prowadzenie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, sporządzanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Min. 3 lata doświadczenia zawodowego na takim samym stanowisku. Umiejętność obsługi programów komputerowych: SYMFONIA, PŁATNIK. Umiejętność redagowania pism urzędowych.
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont
ARVATO POLSKA Sp. z o. o. - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Obsługa wózka widłowego, utrzymanie porządku na magazynie, stosowanie procedur magazynowych, dbałość o prawidłowy obrót towarów w magazynie.
CLAUDIE design Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-01-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
montaż struktur metalowych do siedzeń samochodowych, zgłaszanie awarii urządzeń, kontrola i rejestrowanie poprawności wykonywanych operacji, obsluga i utrzymanie systemu FIFO, Kanban, współpraca z działami wspomagającymi produkcję
Lear Corporation Poland II Sp. z o. o. - 2017-08-29 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami indyjskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prace biurowe, zbieranie informacji do projektów, zapoznanie się ze specyfiką wniosków o dofinansowanie. Udział w sporządzaniu wniosków, udział w promocji, pomoc w tworzeniu biznesplanów.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Sadurki (lubelskie)
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin jak również świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej/, raportów dla pracowników, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, k. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoz pracownika oraz kontrola ich aktualności, i. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, w. okresowa analiza funduszu płac, przestrzeganie tajemnicy służbowej, y. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Kierownika Ośrodka. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.- Znajomość języka Ukraińskiego, Rosyjskiego, Białoruskiego jest wymagana do: tworzenia regulaminów organizacyjnych, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Licencjat lub Magister. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Wymagane umiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy. Wymagana znajomość programów kadrowych. Wymagana biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, Internet). Wymagane wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres. Wymagana odpowiedzialność, sumienność oraz duże zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
sprzątanie klatek schodowych i terenów zielonych oraz terenu miasta
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Zgierz (łódzkie)
sprzedaż wyrobów produkowanych w Granit Strzegom, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, negocjacje handlowe, monitorowanie należności, raportowanie
Granit Strzegom Spółka Akcyjna - 2017-02-24 - Strzegom (dolnośląskie)
Zadania:- telefoniczna i osobista obsługa klienta- sprzedaż prenumerat i publikacji wydawnictwa- reprezentowanie wydawnictwa podczas targów, konferencji, imprez rolniczych- weryfikacja i wprowadzanie danych do systemuOferujemy:- pracę w stabilnej firmie- umowę o pracę- wynagrodzenie: podstawę + prowizję zależną od wyników sprzedażowych- program szkoleniowy
AGENCJA PROMOCJI ROLNICTWA I AGROBIZNESU "APRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-11 - Myślęcinek (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kadrowo-płacowa, szkolenie pracowników
kontakt przez PUP - 2019-04-11 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
uczestniczenie w zapewnieniu ochrony systemów i sieci teleinformatycznych funkcjonujących w 4RBLog, w których sa wytwarzane, przetwarzane, przechowywane lub przekazywane informacje niejawne, utrzymanie wymaganego przepisami poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego poprzez pełnienie funkcji kontrolnych w stosunku do administratorów systemu teleinformatycznego w Komendzie Bazy i podległych jednostek, pełnienie obowiązków Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w zakresie swojej odpowiedzialności w szczególności dla niejawnych systemów teleinformatycznych o klauzuli POUFNE, TAJNE, właściwa realizacja zadań przez Inspektorów Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w podległych Składach, Warsztatachpraca na umowę na orkes próbny, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
1)prowadzenie szkoleń dla rolników i innych mieszkańców obszarów wiejskich, w szczególności w zakresie:a)rozwoju przedsiębiorczości na obszarach wiejskich,b)promocji produktów lokalnych i regionalnych,c)różnicowania w kierunku działalności nierolniczej,d)rozwoju agroturystyki i turystyki wiejskiej oraz promocji wsi jako atrakcyjnego miejsca wypoczynku,e)ubiegania się o przyznanie pomocy finansowanej lub współfinansowanej ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej lub innych instytucji krajowych lub zagranicznych,f)modernizacji gospodarstw rolnych oraz wzmocnienia pozycji rolników na rynku,g)unowocześnienia wiejskiego gospodarstwa domowego,2)udzielania pomocy rolnikom i innym mieszkańcom obszarów wiejskich w zakresie sporządzania dokumentacji
Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Gdańsku - 2016-03-01 - Lubań (pomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Gostynin (mazowieckie)
Planowanie poszczególnych operacji (zadań) na stanowiskach roboczychPlanowanie produkcji w zakresie organizacji procesów pomocniczych, obsługowych i produkcyjnychOpracowywanie harmonogramów spływu cześci i wyrobów
ZAKŁAD MECHANIZACJI I NARZĘDZI "FOR-MECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-22 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Udział w przetargach, wypełnianie rosyjskich dokumentów przetargowych. Główne miejsce pracy: Elbląg, ul. Warszawska 66Godziny pracy: do ustalenia, pełen wymiar czasu pracy, I zmianaOkres zatrudnienia: 3 lata
kontakt przez PUP - 2019-09-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, przygotowywanie danych do naliczania płac, wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemu kadrowo płacowego, przygotowywanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, ewidencja czasu pracy pracowników, monitorowanie terminów związanych z upływem ważności zawartych umów, badań lekarskich, szkoleń BHP, przygotowywanie skierowań na badania wstępne, badania okresowe i badania kontrolne pracowników, monitorowanie zmian i udzielanie informacji z zakresu prawa pracy, przygotowywanie sprawozdań i raportów, przestrzeganie dyscypliny pracy oraz przepisów bhp i p.poż.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-08-16 - Zielona Góra (lubuskie)