SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW/ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gliwice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW/ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; umiejętność obsługi komputera i pakietu Office; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert przetargowych, składanie gwarancji przetargowych, tworzenie harmonogramów prac; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
Data publikacji: 2020-05-28
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; umiejętność obsługi komputera i pakietu Office; zakres obowiązków: przygotowywanie ofert przetargowych, składanie gwarancji przetargowych, tworzenie harmonogramów prac; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. PRZETARGÓW/ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2466
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 30.11.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik prac biurowych*
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 6312689090
danePracodawcy_regon: 38509868000000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Pl. Inwalidów Wojennych 12, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osobiste zgłoszenie w CAZ Gliwice w pok.007 w celu wydania skierowania do pracodawcy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2466
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0940000
Ulica pracodawcy: Pl. Inwalidów Wojennych
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 28.05.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.05.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e25e73fdd283459bd8efdfeefe1a2732
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami; fakturowanie; tworzenie raportów i zestawień w Excelu; przygotowywanie odpowiedzi na zapytania ofertowe; obsługa klienta poprzez kontakt telefoniczny oraz e-mailowy; jedna zmiana (7-15); kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "MAT" Mateusz Bujno - 2016-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
wykształcenie mile widziane kierunkowe lun mechanicznemile widziane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku lub podobnej branżyosoba do przyuczenia1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 3000 - 4000 zł brutto
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2019-01-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
-analiza rynku pod względem mozliwości kooperacyjnych w zakresie prac dotyczących budowania jednostek aluminiowych oraz innych obiektów dla przemysłu morskiego w tym również konstrukcji offshore,-prowadzenie akcji ofertowych,-pozyskiwanie nowych klientów,-prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji-sporządzanie umów
Alumare Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-01-05 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Procesowanie przychodzących zamówień, weryfikacja informacji oraz ich zgodności z zamówieniem, obsługa zapytań ze strony boznesu, procesowanie faktur oraz ich dystrybucja do klientów, ścisła współpraca z działami sprzedazy, usług oraz obsługi klienta.Umowa na okres próbny 3 miesiące a następnie umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2019-07-08 - Kraków (małopolskie)
Do zadań specjalisty ds. rozwoju zawodowego należy (m.in.):- Informowanie o możliwościach i zasadach korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez OHP.- Diagnozowanie zapotrzebowania na zawody i specjalności na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb szkoleniowych osób uprawnionych do szkolenia.- Sporządzanie i upowszechnianie planu szkoleń.- Rekrutacja osób uprawnionych do udziału w szkoleniach.- Monitorowanie prawidłowości realizacji umów oraz przebiegu szkoleń.- Terminowe przygotowywanie informacji dla potrzeb statystyki i analiz.
KUJAWSKO-POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W TORUNIU - 2019-12-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie szablonów WORD i Excel, formatowanie dokumentów, wprowadzanie danych do baz danych, kontrola jakości dokumentów.
AMELNAT - JAKUB CZŁONKA - 2018-08-20 - Kawęczynek (mazowieckie)
Obsługa gości restauracyjnych, praca związana z przygotowaniem do imprez.
Restauracja Na Wyspie Adam Dobrowolski - 2016-12-01 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
- zarządzanie dostępem do systemów informatycznych- analizowanie stanu technicznego urządzeń teleinformatycznych w KMP Żory- udzielanie technicznego wsparcia użytkownikom sprzętu teleinformatycznego- administrowanie lokalane systemem rejestracji radiowej i telefonicznej
Komenda Miejska Policji w Żorach - 2019-10-25 - Żory (śląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. przygotowywanie i koordynację kampanii promocyjnych i reklamowych Muzeum, kreowanie pozytywnego wizerunku Muzeum, kontakty z prasą, administrację stronami internetowymi Muzeum oraz profilami na portalach internetowych, wykonywanie projektów graficznych oraz przygotowywanie i koordynację działań eventowych.umowa na zastępstwo
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w multimedialnym salonie NC+, biegła obsługa komputera i kasy fiskalnej, wykonywanie operacji w systemie obsługi klienta, prezentacja oferty operatora, sprzedaż i doradztwo w zakresie produktów i usług NC+, wymiana i serwis sprzętu, usuwanie problemów technicznych zgłaszanych przez klientów, budowanie pozytywnych relacji z klientami, a także dbanie o wizerunek firmy
SAT-SYSTEM - 2017-03-10 - Kościan (wielkopolskie)
Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Pzp.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, pism urzędowych i innych dokumentów organizacyjnych w zakresie pracy działu.
WOJEWÓDZKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. MARSZAŁKA J. PIŁSUDSKIEGO W ŁODZI - 2018-01-23 - Łódź (łódzkie)
reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami pochodzenia indyjskiego, budowanie i utrzymywanie długofalowej współpracy i relacji z klientami z Indii, pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
OBSŁUGA TABLIC REKLAMOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Wołów (dolnośląskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-3/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-02-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PRACE PRZY POMIARACH GEODEZYJNYCH, PROWADZENIE DOKUMENTACJI
kontakt przez OHP - 2017-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
Przygotowywanie raportów, nadzór nad przeliczaniem podatków portugalskich /brazylijskich w języku angielskim i portugalskim, obsługa w języku portugalskim i języku angielskim, proponowanie uprawnień procesów.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie ofert, prezentacji, spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami, przygotowywanie raportów, tworzenie i aktualizacja bazy klientów
SWT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-07 - Zator (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Żywiec (śląskie)
Rozwiązywanie żądań klientów - rozwiązywanie nietechnicznych wniosków związanych z systemem, obejmujących korekty danych i aspekty wiedzy. Obsługa rocznych cyklów HR organizacja, przygotowanie, ładowanie i aktywacja danych; rozwiązywanie niespójności danych;Zarządzanie zmianą ścisła współpraca z zespołami projektowymi HR Systems. Stosowanie wspólnych metod i praktyk w różnych projektach, opracowywanie planów zarządzania zmianami, oceny interesariuszy i ocen wpływu dla usług HR;Zarządzanie wiedzą działanie jako opiekun wiedzy systemów HR w zakresie usług HR. Proaktywne określanie wymagań dotyczących wiedzy i luk. Przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemem.Ochrona danych HR identyfikacja, przechwytywanie i eskalacja ryzyka i problemów związana z danymi HR. Wspieranie inicjatyw związanych z ochroną danych HR, zgodnością i kontrolą. Uruchomienie i analiza różnych raportów z audytu danych. Śledzenie wszystkich zaangażowanych stron w sprawę korekt danych. Współpraca z odpowiednikami IS w zakresie bezpieczeństwa HR Sytems i wspieraj ich w okresowych dostępach i przeglądach ról. Kształcić użytkowników usług HR w zakresie aspektów związanych z ochroną danych HR
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Kraków (małopolskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Dbanie o stan techniczny nieruchomości. Zlecanie i kontrola bieżących napraw, prowadzenie dokumentacji technicznej, przygotowywanie planów remontowych, organizowanie prac remontowych.
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-09-08 - Opole (opolskie)
pomoc przy lakierowaniu łodzi
P&D Best Boats Service P. Kasprzak, D. Łątkowski Spółka Cywilna - 2018-03-22 - Wikielec (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
administrowanie bazami danych, obsługa aplikacji systemów biurowych i produkcyjnych, uczestnictwo w projektach IT
ANIMEX FOODS Sp. z o. o. sp.k. - 2016-02-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
rekrutacja pracownikow z krajów wschodnich
FULL FOREST SPÓŁKA Z OGRANICZNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
samochody ciężarowe
Prywatny Zakład Oczyszczania Miasta Waldemar Strach - 2018-11-21 - Bytom (śląskie)
Wg programu stażu w godz. 08.00-16.00 (pon) /07.00-15.00 (wt-pt)
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zawiercie (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej, zawieranie umów ubezpieczeniowych, prowadzenie biura
Centrum Ubezpieczeń "OLSTAF" Kredyty Leasing Michał Stafiniak - 2019-06-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
Praca przy wznoszeniu ścian zewnętrznych i wewnętrznych, pomoc przy pracach rozbiórkowych /oferta GCP Koniecpol/
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Kuźnica Wąsowska (śląskie)