SPECJALISTA DS. PROMOCJI Kołobrzeg oferta pracy Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: Realizacja i monitoring realizacji Strategii Polityki Promocji Miasta, opracowanie zasad tworzenia materiałów wizualnych, koordynacja i weryfikacja realizacji działań promocyjnych wszystkich miejskich jednostek organizacyjnych. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stronie internetowej: www.rck.kolobrzeg.eu. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.

Data publikacji: 2020-02-07

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Realizacja i monitoring realizacji Strategii Polityki Promocji Miasta, opracowanie zasad tworzenia materiałów wizualnych, koordynacja i weryfikacja realizacji działań promocyjnych wszystkich miejskich jednostek organizacyjnych. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stronie internetowej: www.rck.kolobrzeg.eu. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie, administracja publiczna, turystyka, rekreacja, marketing

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy, referencje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 20.02.2020, Godziny : do godz. 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.rck.kolobrzeg.eu

Ulica pracodawcy: Solna

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: centrum kultury

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 10.02.2020

Oferta pracy ważna do: 20.02.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2a3a84c36e5ed8299b46aa91e9be9c8

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - 1 850 - 2 100 PLN

dwie zmiany: 06.00 14.00, 14.00-21.00
Delikatesy Kasia i Tomek Katarzyna Śmiglak-Sporna - 2016-07-19 - Miłosław (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. MAGAZYNOWANIA - 2 200 - 2 600 PLN

Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY - od 2 100 PLN

diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ ZAOPATRZENIOWIEC - 2 100 - 2 500 PLN

1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb izasad.2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen.4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrola terminowości.5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanie przyszłejsprzedaży6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie (gdy to wskazane)nowych dostawców.7.Nabywanie odpowiednich materiałów w najniższej możliwej cenie i wodpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-11 - Trzebiszyn (opolskie)

SPECJALISTA OD PRODUKCJI KASETONÓW ŚWIETLNYCH, SZYLDÓW, WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH - od 3 000 PLN

produkcja kasetonów świetlnych, szyldów, wyrobów z tworzyw sztucznych.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Ciemne (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.KOORDYNACJI KADROWO-PŁACOWEJ - od 2 000 PLN

PROWADZENIE DZIENNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY ZATRUDNIONYCH PZREZ AGENCJĘ PRACOWNIKÓW,SKANOWANIE PASZPORTÓW,
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skierniewice (łódzkie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH  - od 1 200 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu 
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- naliczanie wynagrodzeń,- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzedem Skarbowym, GUS,
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2016-11-18 - Rawicz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI - od 17 PLN

Koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych, współpraca z zewnętrznymi firmami
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU (KLINET ZAGRANICZNY) - od 2 000 PLN

poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY ŚRODOWISKA 1/2 ETATU - od 1 000 PLN

PROWADZENIE EWIDENCJI ODPADÓW, OPRACOWYWANIE I SKŁADANIE W WYZNACZONYCH TERMINACH ODPOWIEDNICH INFORMACJI ORAZ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI SPRAWOZDAWCZEJ DO WŁAŚCIWYCH ORGANÓW, MADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM ZASAD WŁAŚCIWEGO WYWOZU I UNIESZKODLIWIANIA POWSTAJĄCYCH ODPADÓW, PROWADZENIE ZEZWOLEŃ WODNO-PRAWNYCH NA ZRZUT ŚCIEKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W ZAKRESIE GOSPODARKI ŚCIEKAMI, EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ, ODBIORU I PRZEKAZYWANIA DO UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODAROWANIA ODPADAMI, PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - do 2 000 PLN

wprowadzanie danych do systemu ,obliczanie
GONAR BIS Sp. o . o. - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I KADR - do 2 800 PLN

Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Urbanowice (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - 2 500 - 3 000 PLN

- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)

KSIĘGOWY - 997,4 PLN

księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Dębe (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PREFABRYKACJI ROZDZIELNI ELEKTRYCZNYCH - od 2 250 PLN

Prefabrykacja rozdzielni elektrycznych, uruchomienie i serwis urzadzeń, sporządzenie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Przybyszewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW - od 2 000 PLN

prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI - od 2 200 PLN

Prace administracyjno-biurowe m.in.: sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych, realizacja zamówień materiałów i sprzętu biurowego, sporządzanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań działu organizacyjnego.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU - od 3 410 PLN

KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ.USTALENIE STRUKTURY NEGOCJACJI, PROWADZENIE NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI DOSTAWCAMI.OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.ZAPEWNIENIE TECHNICZNEJ I OPERACYJNEJ POMOCY DLA DZIAŁAŃ WSZYSTKICH DZIAŁÓW ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI.ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH.CZUWANIE NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM REALIZACJI DOSTAW ZGODNIE ZE ZŁOŻONYMI ZAMÓWIENIAMI.WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI CELNYMI W ZAKRESIE WYSYŁANYCH TOWARÓW ORAZ WŁAŚCIWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW.PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI. WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Podgrodzie (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1 316 PLN

Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA - 997,4 PLN

sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - do 2 750 PLN

Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH - NOWA WIEŚ - od 1 850 PLN

bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikatyjnych i majątkowych, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, praca na kalkulatorach do liczenia ofert. Praca dwuzmianowa w godz. 9-19; w soboty w godz. 9-14 od poniedziałku do soboty
"MULTI PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-01-21 - Nowa Wieś (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 14,7 PLN

sporządzanie raportów, negocjowanie warunków współpracy, kontakt z klientami, praca na terenie całego kraju, wymiar czasu pracy 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat