SPECJALISTA DS. PROMOCJI Kołobrzeg oferta pracy Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja i monitoring realizacji Strategii Polityki Promocji Miasta, opracowanie zasad tworzenia materiałów wizualnych, koordynacja i weryfikacja realizacji działań promocyjnych wszystkich miejskich jednostek organizacyjnych. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stronie internetowej: www.rck.kolobrzeg.eu. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja i monitoring realizacji Strategii Polityki Promocji Miasta, opracowanie zasad tworzenia materiałów wizualnych, koordynacja i weryfikacja realizacji działań promocyjnych wszystkich miejskich jednostek organizacyjnych. Szczegółowy zakres obowiązków znajduje się na stronie internetowej: www.rck.kolobrzeg.eu. Praca w Kołobrzegu w godz. 8-16.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROMOCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie, administracja publiczna, turystyka, rekreacja, marketing
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Regionalne Centrum Kultury im. Z. Herberta w Kołobrzegu (RCK)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Solna 1, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, LM, kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy, referencje, oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: 20.02.2020, Godziny : do godz. 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Adres strony pracodawcy: www.rck.kolobrzeg.eu
Ulica pracodawcy: Solna
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: centrum kultury
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 10.02.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d2a3a84c36e5ed8299b46aa91e9be9c8
Podobne oferty pracy
dwie zmiany: 06.00 14.00, 14.00-21.00
Delikatesy Kasia i Tomek Katarzyna Śmiglak-Sporna - 2016-07-19 - Miłosław (wielkopolskie)
Obsługa ruchu towaru pomiędzy Produkcją i Magazynem. Dokumentacja przepływu i rozmieszczenia towaru w magazynie zgodnie z obowiązującymi procedurami, Zapewnienie płynnej pracy maszyn produkcyjnych poprzez sprawne zapewnienie towaru na Produkcji wydawanym z Magazynu, Wystawienie dokumentacji magazynowej, Obsługa ruchu towaru podczas przyjęcia do Zakładu i wydania towaru z ZakładuSpotkanie Informacyjno- Rekrutacyjne Ząbkowice Śl. 15.12.2016 Godz. 10.00 Miejsce Spotkania: Starostwo Powiatowe, ul. Bolesława Prusa 5, Ząbkowice Śl. (sala konferencyjna nr 206)
MASFROST ZIĘBICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Ziębice (dolnośląskie)
diagnozowanie potrzeb w zakresie pozyskiwania funduszy, przygotowanie i składanie wniosków o finansowanie
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawie przedstawionych potrzeb izasad.2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen.4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrola terminowości.5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanie przyszłejsprzedaży6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie (gdy to wskazane)nowych dostawców.7.Nabywanie odpowiednich materiałów w najniższej możliwej cenie i wodpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości.
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-11 - Trzebiszyn (opolskie)
produkcja kasetonów świetlnych, szyldów, wyrobów z tworzyw sztucznych.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Ciemne (mazowieckie)
PROWADZENIE DZIENNEJ EWIDENCJI CZASU PRACY ZATRUDNIONYCH PZREZ AGENCJĘ PRACOWNIKÓW,SKANOWANIE PASZPORTÓW,
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Skierniewice (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej,- naliczanie wynagrodzeń,- prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzedem Skarbowym, GUS,
ODLEWNIA-RAWICZ SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI UKŁADOWEJ - 2016-11-18 - Rawicz (wielkopolskie)
Koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników tymczasowych, współpraca z zewnętrznymi firmami
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Kraków (małopolskie)
poszerzanie bazy odbiorców kontenerów, kontakt z klientem zagraniczną, nadzór nad realizacją pozyskanych zamówień, bieżąca analaiza rynku, pozyskiwanie nowym kanałów dystrybucji
Wielobranżowa Spółka Produkcyjna MIROSŁAWICE Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Mirosławice (dolnośląskie)
PROWADZENIE EWIDENCJI ODPADÓW, OPRACOWYWANIE I SKŁADANIE W WYZNACZONYCH TERMINACH ODPOWIEDNICH INFORMACJI ORAZ WYMAGANEJ DOKUMENTACJI SPRAWOZDAWCZEJ DO WŁAŚCIWYCH ORGANÓW, MADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM ZASAD WŁAŚCIWEGO WYWOZU I UNIESZKODLIWIANIA POWSTAJĄCYCH ODPADÓW, PROWADZENIE ZEZWOLEŃ WODNO-PRAWNYCH NA ZRZUT ŚCIEKÓW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W ZAKRESIE GOSPODARKI ŚCIEKAMI, EMISJI ZANIECZYSZCZEŃ, ODBIORU I PRZEKAZYWANIA DO UTYLIZACJI ODPADÓW MEDYCZNYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE PREFEROWANE WYŻSZE Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODAROWANIA ODPADAMI, PRZESZKOLENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA
109 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SZCZECINIE - 2017-05-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wprowadzanie danych do systemu ,obliczanie
GONAR BIS Sp. o . o. - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
Dekretacje i księgowanie dokumentów. Wystawianie faktur VAT, prowadzenie kadr i naliczanie płac, rozliczanie ZUS, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
"FRUITEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-26 - Urbanowice (opolskie)
Tynki, murowanie, gładzie, terakota.
"PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE LUX JANINA I BOGUSŁAW LEJMAN SPÓŁKA JAWNA" - 2019-05-21 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
NAFTOSERWIS sp. z o.o. - 2017-11-13 - Koluszki (łódzkie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Prowadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego dla kandydatów na opiekunów dla osób starszych.- Wynagrodzenie: 2500 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość obsługi komputera oraz poruszania się w środowisku internetowym. Kontakt telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-03 - Katowice (śląskie)
księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Dębe (mazowieckie)
Prefabrykacja rozdzielni elektrycznych, uruchomienie i serwis urzadzeń, sporządzenie dokumentacji technicznej
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Przybyszewo (wielkopolskie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Prace administracyjno-biurowe m.in.: sporządzanie dokumentacji dot. zamówień publicznych, realizacja zamówień materiałów i sprzętu biurowego, sporządzanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań działu organizacyjnego.
kontakt przez OHP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2018-09-11 - Ryki (lubelskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ.USTALENIE STRUKTURY NEGOCJACJI, PROWADZENIE NEGOCJACJI Z KLUCZOWYMI DOSTAWCAMI.OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.ZAPEWNIENIE TECHNICZNEJ I OPERACYJNEJ POMOCY DLA DZIAŁAŃ WSZYSTKICH DZIAŁÓW ZWIĄZANYCH Z ZAKUPAMI.ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH.CZUWANIE NAD PRAWIDŁOWYM PRZEBIEGIEM REALIZACJI DOSTAW ZGODNIE ZE ZŁOŻONYMI ZAMÓWIENIAMI.WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI CELNYMI W ZAKRESIE WYSYŁANYCH TOWARÓW ORAZ WŁAŚCIWEGO OBIEGU DOKUMENTÓW.PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI. WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-01 - Podgrodzie (podkarpackie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników; przygotowywanie od strony formalno-prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy; ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich; prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności; prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności; wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika; przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczyciel; sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczącym zatrudniania pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami; (np. SIO); sporządzanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa.
Zespół Szkół Nr 1 - 2018-02-07 - Sopot (pomorskie)
sprawdzanie realizacji ustawienia danych planistycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kwidzyn (pomorskie)
wg stanowiska
RAFAŁ LELONKIEWICZ "ERA WAKACJI" - 2019-02-27 - Marki (mazowieckie)
Do zdań specjalisty ds. administracyjnych będzie należało m.in. :- Przyjmowanie zleceń od klientów- Przygotowywanie wycen i pilnowanie terminów- Prowadzenie grafiku zleceń- Kontakt z klientem - Wystawianie faktur, przyjmowanie gotówki- Prowadzenie akt osobowych pracowników- Zamawianie materiałów eksploatacyjncych- Zakup materiałów biurowych- Przygotowywanie zestawień miesięcznych- Podliczanie czasu pracy pracowników- Prowadzenie kasy firmy- Przygotowywanie instrukcji do inwestycji- Wysyłanie przesyłek kurierem, pocztą
SECANS Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży ubezpieczeń komunikatyjnych i majątkowych, współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi, praca na kalkulatorach do liczenia ofert. Praca dwuzmianowa w godz. 9-19; w soboty w godz. 9-14 od poniedziałku do soboty
"MULTI PROGRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" - 2016-01-21 - Nowa Wieś (mazowieckie)
sporządzanie raportów, negocjowanie warunków współpracy, kontakt z klientami, praca na terenie całego kraju, wymiar czasu pracy 20h/tydzień
kontakt przez PUP - 2019-05-13 - Kraków (małopolskie)