SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Mielec oferta pracy AIRBUS POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sprzedaż usług i wyrobów na rynku krajowym i zagranicznym w oparciu o procedury wewnętrzne.2. Zapewnienie terminowej realizacji wymagań kontraktowych.3. Prowadzenie formalnej dokumentacji projektowej.4. Bieżący kontakt z Klientem oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów we współpracy z osobami z różnych obszarów funkcjonalnych.5. Analiza rynku w celu identyfkacji nowych możliwości sprzedaży usług i towarów oraz perspektywistycznych kierunków rozwoju usług lotniczych.6. Opracowywanie ofert oraz wstępnych kalkulacji cenowych w odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz zgłoszone przetargi w kraju i za granicą.7. Działalność promocyjno-reklamowa, w tym udział w imprezach wystawienniczych, pokazach, sympozjach.8. Raportowanie w systemie SAP.9. Rozliczanie kontraktów.10. Identyfikacja ryzyk projektowych.11. Prowadzenie oficjalnej korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
Data publikacji: 2020-01-09
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: AIRBUS POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lotniskowa 33B, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Sprzedaż usług i wyrobów na rynku krajowym i zagranicznym w oparciu o procedury wewnętrzne.2. Zapewnienie terminowej realizacji wymagań kontraktowych.3. Prowadzenie formalnej dokumentacji projektowej.4. Bieżący kontakt z Klientem oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów we współpracy z osobami z różnych obszarów funkcjonalnych.5. Analiza rynku w celu identyfkacji nowych możliwości sprzedaży usług i towarów oraz perspektywistycznych kierunków rozwoju usług lotniczych.6. Opracowywanie ofert oraz wstępnych kalkulacji cenowych w odpowiedzi na otrzymane zapytania oraz zgłoszone przetargi w kraju i za granicą.7. Działalność promocyjno-reklamowa, w tym udział w imprezach wystawienniczych, pokazach, sympozjach.8. Raportowanie w systemie SAP.9. Rozliczanie kontraktów.10. Identyfikacja ryzyk projektowych.11. Prowadzenie oficjalnej korespondencji z instytucjami zewnętrznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premie i bonusy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Data zakończenia pracy: 14.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość języka angielskiego, znajomość pakietu office w szczególności Excel, mile widziana znajomość systemu SAP
Nazwa pracodawcy: AIRBUS POLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Lotniskowa 33B, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn.-pt., Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Lotniskowa
Numer budynku pracodawcy: 33B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 09.01.2020
Oferta pracy ważna do: 08.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dbfe2b58d87ae4b17b748966928a23c9
Podobne oferty pracy
praca w administracji firmy
BATON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA - 2017-01-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
Współpraca z klientami w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kalisz (wielkopolskie)
ORGANIZACJA SPŁYWU INFORMACJI Z ZEWNĄTRZ I WEWNĄTRZZAKŁADU, PROWADZENIE SPRAW OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, PROWADZENIE ARCHIWUM ZAKŁADOWEGO.
KPPD Szczecinek SA Zakład Przemysłu Drzewnego Białogard - 2019-02-14 - Białogard (zachodniopomorskie)
DO UZGODNIENIA
ENERGOSIECI PODKARPACIE SP. Z O.O. - 2018-10-22 - Rogoźnica (podkarpackie)
prowadzenie doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego;organizacja pokazów, demonstracji i szkoleń dla rolnikówudzielanie pomocy rolnikom i mieszkańcom wsi w zakresie sporządzania niezbędnej dokumentacji do uzyskania pomocy ze środków UE i innych instytucji. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużeniapraca: w biurze oraz w terenie, dysponowanie samochodem osobowym
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Łosiowie - 2019-01-07 - Łosiów (opolskie)
zarządzanie zakupami lub sprzedażą w hurtowni budowlanej
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie oraz aktualizacja akt osobowych pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów zlecenia, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, m.in.: przygotowywanie aneksów, dokumentów związanych z zawarciem i rozwiązaniem umowy o pracę (świadectw pracy), wystawianie różnego rodzaju zaświadczeń pracowniczych, prowadzenie polityki urlopowej; archiwizacja wniosków urlopowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie kontroli ważności szkoleń BHP pracowników, prowadzenie kontroli ważności badań lekarskich; wystawianie skierowań na badania lekarskie, weryfikacja oświadczeń o używaniu samochodów prywatnych do celów służbowych, weryfikacja rachunków do umów zlecenia, prowadzenie procesu rekrutacji (m.in. zamieszczanie ogłoszeń w prasie, internecie, itp)(godziny pracy 8-16)
PETRODOM PALIWA Sp. z o.o. - 2019-11-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Wentylacja, systemy kominowe, ogrzewanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Łódź (łódzkie)
-TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH NA PRODUKTY Z BRANŻY TECHNOLOGII I WYTWARZANIA;-WPROWADZANIE DANYCH KLIENTÓW ORAZ ZAKŁADANIE KARTOTEK DLA NOWYCH KLIENTÓW;-PRZYJMOWANIE I EWIDENCJA ZAMÓWIEŃ;-WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW DOSTAWY, FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY;-PRZYGOTOWANIE PRZESUNIĘĆ MIĘDZY JEDNOSTKAMI;-MONITOROWANIE STANÓW MAGAZYNOWYCH;-REALIZACJA DROBNYCH CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OBSŁUGI BIURA.
ENGRAM MMT SP Z OO SP K - 2018-12-13 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR-owej. Opracowywanie materiałów tekstowych w j. polskim i j. angielskim.
INGLOT SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Przemyśl (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia w sprzedaży np. usług, szkoleń, ubezpieczeń lub telefonicznej; praca biurowa; pozyskiwanie klientów; pośredni nadzór nad procesami handlowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PASJO.NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Gliwice (śląskie)
do uzgodnienia
PPHiU H-GAZ M.Hliniak W.Hliniak Sp.j. - 2016-03-03 - Tyczyn (podkarpackie)
- przygotowywanie ofert handlowych/przetargowych, - obsługa platform zakupowych, - pozyskiwanie zleceń, - utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi i nowymi kontrahentami- praca na terenie woj. śląskiego
Carbo-Toka Sp. z o.o. - 2019-04-05 - Tychy (śląskie)
Zakres obowiązków:• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-19 - Kościerzyna (pomorskie)
obsługa księgowa i kadrowa podmiotów gospodarczych.
SKARBEK Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Opole (opolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Kraków (małopolskie)
obsługa serwisu, realizacja zamówień, współpraca z serwisantami i stacja monitorowania , realizacja projektów, naprawa sprzętu IT
Komages sp. z o.o. - 2016-01-04 - Wawrów (lubuskie)
Zarządzanie powierzonym portfelem spraw w postępowaniu sądowo-egzekucyjnym, dobór odpowiedniej strategii i planowanie działań pod kątem maksymalizacji kwoty odzyskanej.Analiza i ocena aktualnej sytuacji finansowej dłużników oraz dobór optymalnych narzędzi windykacyjnych.Współpraca z kancelarią prawną, kancelariami komorniczymi i organami sądowymi w zakresie prowadzonych postępowań .Realizacja planów windykacyjnych zgodnie z wyznaczonymi celami.Prowadzenie ewidencji spraw na potrzeby sprawozdawczości.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa Centrum - 2018-12-07 - Bytom (śląskie)
Instalacja sprzętu komputerowego, drukującego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz ich awaryjnego zasilania do eksploatacji w miejscu przeznaczenia, serwisowanie sprzętu komputerowego, drukującego urządzeń wielofunkcyjnych oraz obserwacji technicznej. Zgłaszanie awarii ww. sprzętu oraz ich awaryjnego zasilania w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz asysta przy wizytach serwisów firm zewnętrznych, utrzymanie w gotowości do pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących poprzez wymainę zużytych materiałów eksploatacyjnych, modernizacja ww. sprzętu oraz urządzeń wchodzących w skład systemów teleinformatycznych i systemu telekopiowego.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-03-22 - Lubań (dolnośląskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, kontrola wejściowa surowców, udział w próbach technicznych oraz prób laboratoryjnych, przygotowanie i kontrola pierwszych wzorców wraz z dokumentacją, rozwiązywanie problemów jakościowych, współpraca ze wszystkimi działami firmy.
FORMASTER S.A. - 2016-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Realizacja zadań związanych z projektem stażowych EFS- naliczanie wysokości stypendiów stażowych (wypłata stypendium dla stażystów)- zgłoszenia, wyrejestrowania z ZUS, deklaracje ZUS- naliczanie stypendiów szkoleniowych- rozliczanie zwrotów kosztów dojazdu- weryfikacja faktur projektowych i ich opis- wprowadzenie faktur projektowych do uproszczonej ewidencji w Excel- przygotowanie postępu finansowego do wniosku o płatnośćRealizacja zdań związanych z działalnością szkoleniową:- przygotowanie dokumentacji dla klientów związanej z pozyskaniem dofinansowania na szkolenia - wystawianie faktur sprzedażowych- rozliczenia z trenerami (umowy zlecenia, faktury) i weryfikacja faktur kosztowych- prowadzenie i aktualizacja rejestrów i ewidencji - inne prace biurowe
Competence - Training & Coaching Barbara Jaśkiewicz - 2018-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
Projektowanie procesów technologicznych produkcji obuwia
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Nowy Targ (małopolskie)
planowanie strategi rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy,współtworzenie profilu kandydata, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji,wymagania: wyksztalcenie średnie, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, biegła znajomośc języka ukraińskiego lub rosyjskiego, podstawowa znajomość języka angielskiego, wynagrodzenie brutto 15,00 zł/h
KVB Fundacja "Słowianie Pomeranii" Sp.K. - 2019-04-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
tłumaczenia wzorów, praca w dziale eksportu
Warmia Due Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie kalkulacji cen wyrobów gotowych i usług, kalkulacja kosztów produkcji, analizowanie dokumentacji technicznej (rysunki techniczne), współpraca z działami wewnętrznymi zakresie procesów mających wpływ na cenę produktów, dbałość o wysoką jakość oraz terminowość wykonywanych kalkulacji , sporządzanie raportów i analiz, rozwój narzędzi do kalkulacji cenowych
WIRELAND Spółka z o.o. - 2016-04-14 - Bytów (pomorskie)
Tworzenie zamówień u kontrahentów, zamawianie brakującego towaru. Opracowanie analiz w excel, wprowadzanie danych do systemu klasy CRM/ERP, pisanie maili, wykonywanie połączeń telefonicznych, kupowanie materiałów.
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Oleśnica (dolnośląskie)
.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2020-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów banku zgodnie ze standardami, realizowanie zadań przydzielonych wg. zakresu czynności na stanowisku.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2019-02-14 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Rozwijanie oprogramowania L1 stacji bazowej LTE 5G
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Kraków (małopolskie)