SPECJALISTA DS PRODUKTU Z JĘZYKIEM URDU Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS PRODUKTU Z JĘZYKIEM URDU
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: - realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej firmy Udział w tworzeniu oferty produktów- dobór asortymentu promocyjnego - monitorowanie trendów na rynku - analiza wskaźników sprzedaży - udział w planowaniu i przygotowywaniu kampanii reklamowych - praca w języku urdu -praca jest w trybie mobilnym i stacjonarnym.
Data publikacji: 2019-01-25
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej firmy Udział w tworzeniu oferty produktów- dobór asortymentu promocyjnego - monitorowanie trendów na rynku - analiza wskaźników sprzedaży - udział w planowaniu i przygotowywaniu kampanii reklamowych - praca w języku urdu -praca jest w trybie mobilnym i stacjonarnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PRODUKTU Z JĘZYKIEM URDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- znajomość języka urdu w stopniu zaawansowanym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: SKIEROWANIE
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.01.2019
Oferta pracy ważna do: 08.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dostarczanie korespondencji oraz przekazów peniężnych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Żukowo (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
bezpośrednia i pośrednia obsługa klienta, obłsuga programów komputerowych dot. sprzedaży
"OFO" Spółka z o.o. Zalesie Barcińskie - 2016-03-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie dostaw, prowadzenie dokumentacji magazynowej, przechowywanie towaru, sortowanie, paczko-wanie i kompletowanie zamówień klientów, przekazywanie klientom lub dostawcom zamówień towarów, kontakt z dostawcami i klientami pochodzenia ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2019-07-03 - Łazy (mazowieckie)
Sprzątanie biura
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2019-05-09 - Bystry (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem - sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych - bieżące wsparcie klientów biura - przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Bełchatów (łódzkie)
Szczegółowe informacje na stronie ZWK OHP:http://zachodniopomorska-bip.ohp.pl/oferty-pracy/nabor-specjalista-ds-informatyki-zwk-ohp-w-szczecinie/
kontakt przez OHP - 2018-08-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowanie transakcji i zamówień sprzedaży, korespodencja z klientami, obsługa sprzedaży bezpośredniej i wysyłkowej, rozpatrywanie reklamacji, obsługa zamówien telefonicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Janowo (pomorskie)
Wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie dokumentacji sprzedaży, prowadzenie zestawień dokumentów sprzedaży. Przygotowywanie pieczywa do wywózki. Praca w piekarni.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców "ROBOTNIK" w Zamościu - 2017-07-14 - Zamość (lubelskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków. Praca na jedną zmianę. Wynagrodzenie na okresie próbnym 2500-3000 brutto.
Hydro Tech Sp z o o - 2018-04-24 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
przyjmowanie i przygotowywanie zamówień, kontakt z klientami, w tym rosyjskojęzycznymi, nadzór nad procesem produkcji
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Runów (mazowieckie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku portugalskim (odmiana brazylijska). Obsługa zapytań graczy z Portugalii i Brazylii. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz Socjal Media.- Wynagrodzenie: 5200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Doświadczenie w branży gier komputerowych lub obsłudze klienta mile widziane, ale nie wymagane. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość języka portugalskiego w stopniu C1 w piśmie. Wymagana znajomość języka angielskiego w stopniu B1 w mowie i piśmie. Uwagi: Znajomość języków obcych będzie sprawdzana wewnętrznymi testami językowymi firmy.
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie robót w zakresie instalacji i urządzeń niskoprądowych, konfiguracja systemów, bieżące konserwacje i naprawy systemów zrealizowanych kontraktów, przygotowanie zestawienia materiałów zgodnie z dokumentacją projektową.
ZEUS S.A. - 2015-11-24 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa Klienta - kontakt mailowy i telefoniczny, realizacja zamówień (pakowanie i dokumentacja), realizacja indywidualnych zadań administracyjnych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe PASSAN s.j. Andrzej Wojciechowski - 2016-02-22 - Wólka Wysoka (mazowieckie)
ochrona obiektu praca w godz. 7-19, 19-7
IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z o.o. - 2018-02-20 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
- Obsługa sklepu internetowego, platformy Allegro i innych- Zarządzanie portfolio produktów sprzedawanych w sklepie internetowym- Przygotowanie, wystawianie, wznawianie oferty produktowej- Obsługa zamówień, rozwiązywanie pojawiających się problemów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy- Wystawianie faktur/rachunków- Przygotowanie towaru do wysyłki
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA CREATIVEPAPER - 2015-12-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2015-12-16 - Jaraczewo (wielkopolskie)
- Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klientów. Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami. Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy. Bezpośrednia współpraca z działami PR i marketingu. Przygotowywanie ofert oraz materiałów prasowych. Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych i materiałów promocyjnych. Przeprowadzanie wywiadów oraz organizacja konferencji prasowych. Wizyty handlowe u klientów oraz reprezentacja firmy na eventach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia (700 do 1000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe: Dziennikarstwo lub Nauki Społeczne lub Marketing lub Politologia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów z przedstawicielami zarządów spółek i władzami samorządu. Umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji, swobodne formułowanie myśli i redagowania tekstów promocyjnych. Wymagana wysoka kultura i prezencja, umiejętność negocjacji, wysoka odporność na stres. Umiejętność kreatywnego myślenia ze zmysłem estetycznym. Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach pod presją czasu. Posiadanie wysokich umiejętności perswazji. Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Prace porządkowe, ręczne oczyszczanie ulic, chodników, sprzątanie tereanów zielonych.Możliwosć pracy na umowe zlecenie na okres 12 miesięcy.
GNOM SP. Z O.O. - 2018-09-24 - Łódź (łódzkie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych.
ADECCO POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-07 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
kontakt telefoniczny z dłużnikami jak i z klientami firmy, sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie obsługi kadrowo-administracyjnejzarządzanie relacjami pomiędzy pracownikami a klientamikoordynowanie procesu szkoleniowego zatrudfnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Świebodzin (lubuskie)
pozyskiwanie klientów, przedstawianie aktualnej oferty pożyczkowej
kontakt przez PUP - 2018-11-23 - Puławy (lubelskie)