SPECJALISTA DS. PRODUKCJI Ustroń oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Optymalizacja wszelkich procesów produkcyjnych. Analiza procesów produkcyjnych. Weryfikacja i nadzór nad dokumentacją produkcyjną. Analizowanie, opracowywanie planów i wprowadzanie usprawnień w procesach w celu ich poprawy pod kątem zwiększania bezpieczeństwa, poprawy jakości, wzrostu wydajności, skrócenia czasu produkcji, redukcji kosztów i strat.
Data publikacji: 2019-04-12
Lokalizacja: Ustroń (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Ustroń, powiat: cieszyński, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Optymalizacja wszelkich procesów produkcyjnych. Analiza procesów produkcyjnych. Weryfikacja i nadzór nad dokumentacją produkcyjną. Analizowanie, opracowywanie planów i wprowadzanie usprawnień w procesach w celu ich poprawy pod kątem zwiększania bezpieczeństwa, poprawy jakości, wzrostu wydajności, skrócenia czasu produkcji, redukcji kosztów i strat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji oraz doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustroń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Doświadczenie na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej (mile widziane w sektorze automitive). Znajomość narzędzi Lean Manufacturing oraz doświadczenie w koordynacji projektów z tego obszaru.Znajomość zagadnień IATF 16949. Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Skoczów
Adres pracodawcy:
ks. Ewangelisty Jana Mocko 14, 43-430 Skoczów, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Skoczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skoczów
Ulica pracodawcy: ks. Ewangelisty Jana Mocko
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Skoczów
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 12.04.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d36e3f405ea2918eb4f565ad81a6e847
Podobne oferty pracy
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
-Sprzedaż produktów (przedłużanie umów) sieci Orange,-Kontakt: telefoniczny 668-819-574; e-mail: nrokicka (at) leasingteam.pl-Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy,-Wynagrodzenie od 11,00 zł brutto/h,-Praca między godz. 8 a 16 lub miedzy godz. 13 a 21.
LeasingTeam sp. z o. o. - 2016-04-18 - Tczew (pomorskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami, pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Kraków (małopolskie)
realizacja zadań związanych z zagospodarowaniem nieruchomości Spółki (aktywne pozyskiwanie i negocjowanieumów najmu pomieszczeń, powierzchni reklamowych, infrastruktury technicznej); • zawieranie i rozwiązywanie umównajmu i dzierżawy dotyczących nieruchomości Spółki • obsługa rozległej sieci najemców, w tym wystawianie fakturza najem i dzierżawę, bieżąca kontrola płatności i zadłużenia • przygotowywanie raportów i informacji dotyczącychzarządzania umowami najmu/dzierżawy • wyjaśnianie zgłaszanych przez najemców/dzierżawców problemów związanychz zarządzaniem umową • bieżące prowadzenie Rejestru umów najmu/dzierżawy • aktualizacja danych w informatycznychbazach danych stosowanych w jednostce, w zakresie realizowanych zadań; • przygotowywanie projektów umów, pism,wniosków itp.Sala E
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2018-06-13 - Kłodzko (dolnośląskie)
CV proszę przesłać na adres: bartosz.lancucki (at) agroartim.plZakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji działu handlowego, nadzór i prowadzenie rozliczeń zawartych umów, wystawianie faktur RR i VAT, wsparcie logistyczne w realizacji zawartych umów, wsparcie działu handlowego.
AGRO ARTIM Sp.zo.o - 2017-04-10 - Stawiec (pomorskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, telefoniczna sprzedaż usług windykacyjnych, prowadzenie negocjacji i zawieranie umów, budowanie długofalowej współpracy z Klientami, obsługa posprzedażowa i oferowanie nowych usług Klientom. Kontakt z pracodawcą: 509-282-574 lub pelnomocnik (at) aif.com.pl
AIF KANCELARIA Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż oferty reklamowej w seriwsach internetowych (reklama Google AdWords, reklama CPC, CPM, Facebook Ads oraz inne) - telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi,- przygotowywanie ofert oraz prezentacji,- negocjowanie warunków współpracy,- budowanie długotrwałych relacji z klientem,- przygotowywanie raportów sprzedażowych i zestawień. Praca w godzinach 8-16
e-direct POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Opole (opolskie)
opracowanie materiałów/dokumentacji szkoleniowej,pomoc w prowadzeniu szkoleń, pomoc w organizowaniu szkoleń, pomoc w przygotowaniu ma\teriałow reklamowych, pomoc w aktualizacji strony internetowej, prowadzenie rejestrów, pomoc w obsłudze klientów, dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Katowice (śląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, zaawansowana obsługa pakietu ms office 2010, znajomość ms excel, umiejętność poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań, analiza finansów przedsiębiorstwa, analityka finansowa udział w przygotowaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych; minimum roczne doświadczenie w pracy w finansach, księgowości lub prognozach finansowych; wiedza i doświadczenie w zakresie Funduszy Europejskich; wiedza i doświadczenie metod ocen ryzyka, tworzenia rezerw oraz zarządzania kapitałem w działalności kredytowej/pożyczkowej
SMB Consulting - 2016-01-25 - Lublin (lubelskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ROWERÓW, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, OBSŁUGA SYSTEMU SPRZEDAŻOWEGO SUBIEKT, ZAPOZNANIE SIĘ ORAZ SPRZEDAŻ TOWARÓW HANDLOWYCH Z BRANŻY ROWEROWEJ, BIEŻĄCA ANALIZA DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW HANDLOWYCH ORAZ ZGŁASZANIE ZAPOTRZEBOWANIA NA BRAKUJĄCY TOWAR, NABYWANIE WIEDZY W ZAKRESIE BRANŻY ROWEROWEJ ITP.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Polkowice (dolnośląskie)
Samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla w dziedzinie IT, rozwijanie bazy kandydatów pod katem projektów rekrutacyjnych, analiza rynku, ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Kraków (małopolskie)
- Przygotowywanie dokumentów do biura rachunkowego. Gospodarka magazynowo - rachunkowa w komputerze.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjackie). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lata na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość komputera. Mile widziana znajomość programu SUBIEKT GT. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: intermirex (at) interia.pl
"INTER-MIREX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-17 - Katowice (śląskie)
przeprowadzenie kontroli warunków pracy, zapewnianie szkoleń bhp, prowadzenie rejestru wypadków(8 godziny pracy w tygodniu)
Zespół Szkół Ogólnokształcących - 2019-01-02 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Monitorowanie możliwości finansowania wydarzeń realizowanych przez Bibliotekę ze źródeł zewnętrznych. Pozyskiwanie dodatkowych funduszy - przygotowywanie wniosków, monitorowanie realizacji zadań, rozliczanie projektów. Włączanie się w działania związane z promocją i marketingiem instytucji. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych. Wymagana znajomość uwarunkowań prawnych dotyczących instytucji kultury, wiedza na temat podstawowych zasad fundraisingu, sponsoringu. Wymagana znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-254-60-98) w godz.: 8:00-14:00 lub e-mail: kadry (at) mbp.katowice.pl
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W KATOWICACH - 2018-02-28 - Katowice (śląskie)
Praca nad publikacjami firmowymi(opracowywanie ulotek, folderów reklamowych), prowadzenie firmowych stron internetowych, publikacja reklam prasowych, uczestnictwo w spotkaniach i szkoleniach klientów, dokumentacja wydarzeń promocyjnych, inne zadania realizowanhe w dziale marketingu.
AGROSIMEX SP.Z.O.O - 2015-12-09 - Goliany (mazowieckie)
Uruchomienie działu sprzedaży. Budowa stoku oferty, pozyskiwanienowych partnerów biznesowych b2c,b2b, kontakty zagraniczne,rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoring rynkubranżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-12-07 - Opole (opolskie)
obsługa klienta, uzupełnianie towaru, kontrole terminiu przydatności do spożycia (GCP KOniecpol)
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Koniecpol (śląskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad wykonywaniem połączeń elektrycznych pomiędzy urządzeniami automatyki przemysłowej, montaż szaf elektrycznych, pulpitów, skrzynek sterowniczych, wykładanie tras kablowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-13 - Lubin (dolnośląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie min. średnie, wymagana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość gospodarki magazynowej oraz zagadnień księgowych, znajomość programu Excel (tworzenie tabel przestawnych), osoba aplikująca na ww. stanowisko powinna posiadać umiejętności matematyczne, zdolność analitycznego myślenia i samodzielnie rozwiązywać napotkane problemy, 1 zmiana: 8-16
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2017-02-27 - Odolanów (wielkopolskie)
wg stanowiska
Biuro Rachunkowe Chuda Danuta - 2017-05-08 - Gniezno (wielkopolskie)
odśnieżanie, koszenie, podlewanie, drobne prace konserwacyjne w budynku i na posesji
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Białystok (podlaskie)
jw.
EASY SELECT J. Iskra, B. Gostyńska s.c. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów z rynku francuskiego
IGOPAK Sp. z O. O. Sp. Komandytowo- Akcyjna - 2016-02-23 - Świdnica (dolnośląskie)
Negocjowanie spłaty zobowiązań finansowych, poszukiwanie kontaktu z dłużnikami, realizowanie założonych planów odzyskiwania należności, rejestracja pozyskanych informacji w systemach informatycznych
COW "CROSS" Sp. z o. o. - 2017-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie diagnostyki w gabinecie, wykonywanie zabiegów trychologicznych w salonie fryzjerskim, pozyskiwanie nowych klientów
KLINIKA ZDROWEGO WŁOSA KATARZYNA BEDNARZ - 2019-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zapytań dotyczących zobowiązań i należności, klasyfikacja zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w dziedzinie księgowości, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami oraz klientami w języku niemieckim, rosyjskim i angielskim, koordynowanie linii wsparcia wraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi księgowo-finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowywanie oraz analiza raportów.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Gdańsk (pomorskie)