SPECJALISTA DS. PRODUKCJI CHEMICZNEJ Częstochowa oferta pracy PW "Ekotop" Renata Kazibudzka
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI CHEMICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie prac marketingowo - biurowych; nadzorowanie procesu technologicznego wytwarzania preparatów biobójczych.
Data publikacji: 2020-04-20
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: PW "Ekotop" Renata Kazibudzka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jaracza 4, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie prac marketingowo - biurowych; nadzorowanie procesu technologicznego wytwarzania preparatów biobójczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
możliwe krótkotrwałe delegacje na terenie kraju np. wyjazdy jednodniowe, kilkugodzinne do innych miast
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI CHEMICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2464
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: chemik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: chemia
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształczenie minimum średnie (chemia), preferowane wyższe o kierunku chemia ogólna lub chemia związana z procesami chemicznymi
Nazwa pracodawcy: PW "Ekotop" Renata Kazibudzka
danePracodawcy_nip: 9490347192
danePracodawcy_regon: 151598300
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny 600 885 925
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
danePracodawcy_kodPowiatu: 2464
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0930868
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Nazwisko osoby zgłaszającej: Tadeusz Kazibudzki
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|211301
Zawód wykonywany przez pracownika: chemik
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 21.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ce1050ea9c8c138cc073d39f1ec97a7e
Podobne oferty pracy
Terminowe przygotowanie raportów i analiz dot. wyników sprzedazy. Dokonywanie bieżących analiz sprzedaży.
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2019-02-18 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zadań graficznych, reklamowych w pełnym zakresie.
Firma Usługowa INTEX Tomasz Kardaczyński - 2016-05-04 - Racibórz (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, doświadczenie zawodowe min. 2 lata, znajomość prawa budowlanego, znajomość kosztorysowania, uprawnienia kierownika budowy mile widziane; zakres obowiązków: przygotowanie i realizacja produkcji, miejsce pracy Gliwice
REMINSTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-04 - Gliwice (śląskie)
Zapoznanie z zasadami opracowywania planów urlopów pracowników i inne
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-11-02 - Łódź (łódzkie)
pisanie oraz rozliczanie projektów z WRPO /wniosków inwestycyjnych /RPO, ZUS Prewencja, pożyczki unijne, praca biurowa
A&S Golden Grant Sp. z o.o. - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientami, organizacja szkoleń, wysyłanie ofert na szkolenia
EKSPERT s.c. Robert Owczarek, Paweł Hodorski - 2019-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
obowiązki: obsługa zamówień od moment wpłynięcia zamówienia do wysyłki, koordynowanie pracy magazynu, ścisła współpraca z magazynem, terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży, współpraca z firmami spedycyjnymi
Warmińsko-Mazurski Klaster Meblowy Sp. z o.o. - 2017-04-05 - Smolniki (warmińsko-mazurskie)
KONTAKT Z KLIENTAMI I KOOPERANTAMI Z POLSKI I EUROPY, PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH Z NAPRAWAMI TABORU KOLEJOWEGO, PROWADZENIE STATYSTYK I ANALIZ DOTYCZĄCYCH AWARII WAGONÓW; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE TECHNICZNE LUB TECHNICZNO EKONOMICZNE KIERUNEK: TRANSPORT/ LOGISTYKA (PREFEROWANA SPECJALIZACJA Z ZAKRESU TRANSPORTU KOLEJOWEGO), PODSTAWOWA WIEDZA TECHNICZNA Z ZAKRESU BUDOWY I EKSPLOATACJI ŚRODKÓW TRANSPORTU LĄDOWEGO, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU MIN. PODSTWOWYM, PRAKTYCZNA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, OPROGRAMOWANIA BIUROWEGO I NARZĘDZI INTERNETOWYCH, PRAWO JAZDY KAT. B (OD MINIMUM 3 LAT, CZYNNIE WYKORZYSTYWANE),UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY TRANSPORTU KOLEJOWEGO, DOŚWIADCZENIE W PRACY W SPÓŁCE TRANSPORTOWEJ, UMIEJĘTNOŚĆ NEGOCJACJI Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI, ZNAJOMOŚĆ SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ (ISO,SMS, MMS), UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH; UMIEJĘTNOŚĆ INTERPERSONALNE: ANALITYCZNEGO MYŚLENIA, SAMODZIELNOŚĆ, ENERGICZNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ I OTWARTOŚĆ W KONTAKTACH INTERPERSONALNYCH, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I KREATYWNOŚĆ, ŁATWOŚĆ PRZYSWAJANIA NOWEJ WIEDZY, WYSOKA KULTURA OSOBISTA; CV + LIST MOTYWACYJNY NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila: amatejska (at) tankwagon.pl LUB PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES: 70-205 SZCZECIN, UL. ŚW. DUCHA 5A/12;
TANKWAGON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów reklamowych będących w ofercie firmy
"AUTOBOX ADVERTISING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca 1 - 2 godziny dziennie 10 godzin tygodniowoI. Zakres wykonywanych czynności w ramach umowy:1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia , w tym zwłaszcza:1) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania , motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,2) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia.3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j. t. Dz. U z 2015r. Poz. 581 z późn. zm.)4. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy w ilości 10 godzin tygodniowo.II. Niezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać, co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno -edukacyjno - wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;2) kształtowanie nawyków celowej aktywności;3) prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku III. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność skutecznego komunikowania się.2. Spostrzegawczość , podzielność uwagi.3. Zrównoważenie emocjonalne.4. Odporność na trudne sytuacje i stres.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Osoba musi być dyspozycyjna , przygotowana do pracy w terenie oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. List motywacyjny i CV, dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.4. Oświadczenie osoby , że nie była skazana prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, własnoręcznie podpisane.5. Oświadczenie osoby , że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane.6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru własnoręcznie podpisane:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru Ośrodka Pomocy Społecznej w Harasiukach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 20 lutego 2017r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37- 413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-02-16 - Harasiuki (podkarpackie)
kontakt z klientami, zarządzanie stronami internetowymi oraz promocjami. koordynowanie procesu sprzedaży, marketing
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe; zakres obowiązków: realizacje celów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, obsługa klientów w salonie sprzedaży, sporządzanie ofert, dbanie o wizerunek i portfolio firmy w punktach sprzedaży, raportowanie bieżących wyników; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice
KAPICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-29 - Przyszowice (śląskie)
- Przygotowywanie wniosków na zbieranie, przetwarzanie odpadów, pozwoleń na emisję do powietrza, operaty wodno-prawne. Przygotowywanie sprawozdań środowiskowych. Prowadzenie ewidencji. Kontakt z klientami w trakcie postępowań i kontroli.- Wynagrodzenie: 3500 - 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Umiejętność przygotowywania wniosków o wydanie decyzji środowiskowych. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie lub języka niemieckiego w stopniu średnio zaawansowanym B1 w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (Tel.: 503-342-759) w godzinach 9:00-14:00 lub e-mail: ewelina.michalik (at) amber-eco.pl
"AMBER ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opoczno (łódzkie)
Sporządzanie sprawozdań finansowych firmy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; sporządzanie bilansu zysków i strat; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów; bieżące rozliczanie z instytucjami finansowymi; uzgadnianie sald z partnerami biznesowymi; rozliczanie podatku VAT; wystawianie oraz księgowanie faktur; rozliczanie i odprowadzanie składek ubezpieczeniowych dla pracowników firmy do Zakładu Ubezpieczeń społecznych; wypłacanie wynagrodzeń pracowniczych, a także rozliczanie premii i innych dodatków do wynagrodzenia.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Warszawa (mazowieckie)
praca jako operator koparki
F.H.U. "TRANS-KOP BIS" Maria Łątka - 2017-07-27 - Dąbrówka Tuchowska (małopolskie)
- Obsługa zapytań graczy (głównie graczy online) w języku portugalskim. Obsługa zapytań graczy z Portugalii i Brazylii. Praca na komputerze w systemie ticketowym. Obsługa zapytań z czatu, e-maila, for internetowych oraz social media.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-09 - Katowice (śląskie)
SPRZEDAWCA NA TARGOWISKU, PERFUMERIA-DROGERIA;OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, WYKŁADANIE TOWARÓW, PAKOWANIE I WYSYŁKA, SPRZEDAŻ KOSMETYKÓW, DORADZTWO KLIENTOM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, PREFEROWANE ŚREDNIE, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
FIRMA HANDLOWA IMPULS JEWGIENIJ SIRENKO - 2016-08-11 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów, zdobywanie nowych, utrzymywanie stałych relacji z klientami.
F.U.H. LaMente ILONA MOTYL - 2017-10-18 - Zawiercie (śląskie)
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet;obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta.Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych dotyczących użytkowania bankomatów sieci Euronet; Obsługa połączeń przychodzących brak akcji sprzedażowych;Rejestrowanie wszystkich zgłoszeń w systemach projektu zgodnie z procedurami klienta;
Teleperformance Polska Sp. z o. o. - 2016-10-20 - Siedlce (mazowieckie)
- obsługa infrastruktury (kotłownia, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia),- utrzymywanie maszyn i urządzeń w ruchu na zmianach produkcyjnych,- przezbrajanie linii,- remonty oraz konserwacje maszyn i urządzeń,- współpraca z działem projektów i inwestycji,- nadzór nad stanem technicznym urządzeń,- opracowywanie specyfikacji technicznych,- organizacja, prowadzenie montażu i uruchomień linii produkcyjnych oraz innych obiektów
Dr Oetker-Dekor Sp. z o.o. - 2016-09-30 - Płock (mazowieckie)
- utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami ,- aktywna sprzedaż produktów z oferty handlowej firmy, - pozyskiwanie nowych klientów,- przygotowywanie ofert handlowych.WYMAGANIA: - co najmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze handlowej klienta - warunek konieczny, - wyksztacenie wyższe, preferowane techniczne,- znajomość języka angielskiego, - predyspozycje do pracy w handlu, - umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, - prawo jazdy kat. "B".
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2017-10-26 - Racibórz (śląskie)
Obsługa klienta niemieckiego poprzez udzielanie informacji telefonicznie i mailowo, administrowanie bazą danych klientów, przyjmowanie zamówień, nadzorowanie planu transportowego przy dostawach, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej: faktury, windykacje, weryfikacja płatności kontrahentów itp. oraz utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientem.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Gnojnik (małopolskie)
praca w biurze przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Poznań (wielkopolskie)
5.Sporządzanie pism związanych ze zmianą wynagrodzenia,6.Kompletowanie wniosków dla pracowników szkoły przechodzących na emeryturę lub rentę.7.Prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań profilaktycznych,8.Nadzór nad dopuszczeniem pracownika do pracy,9.Prowadzenie ewidencji obecności pracowników administracyjno – obsługowych,10.Rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych,11.Sporządzanie sprawozdań do GUS,12.Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej,13.Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS,14.Rzetelne, prawidłowe i terminowe przygotowanie, sporządzanie list wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy,15.Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych,16.Archiwizowanie dokumentó
Szkoła Podstawowa nr 1 w Jaworze - 2019-12-23 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Dostarczanie towaru do klienta - lokalnie
GŁĄB SYLWESTER "TRANS-WOD" - 2018-09-06 - Namysłów (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, pozyskiwanie ofert, prowadzenie postępowań, prowadzenie negocjacji z podwykonawcami.
Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane "TOR" Sp. z o. o. - 2018-03-14 - Mysłowice (śląskie)