SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI Głogów oferta pracy Nieruchomości Krzysztof Bajer
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klienta. Pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości.
Data publikacji: 2020-09-23
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: Nieruchomości Krzysztof Bajer
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Starowałowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klienta. Pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane posiadanie własnego samochodu.
Nazwa pracodawcy: Nieruchomości Krzysztof Bajer
danePracodawcy_nip: 6930004946
danePracodawcy_regon: 390777321
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Starowałowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: głogowski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0203
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Głogów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082
Ulica pracodawcy: Starowałowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 23.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10aef62e31d8c3dbb1ef0611177a3ea8
Podobne oferty pracy
* SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE LIST PŁAC* ROZLICZANIE CZASU PRACY*SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DO ZUS, US, GUS, PFRON* RAPORTOWANIE W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Pniewy (wielkopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2020-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych ZUS, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
- obsługa zamówień - obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)
obsluga klienta także zagranicznego, obsluga portali społecznościowych, przygotowanie ofert firmy w jęz. rosyjskim, ukraińskim oraz angiekskim, możliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Białystok (podlaskie)
- Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klientów. Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami. Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy. Bezpośrednia współpraca z działami PR i marketingu. Przygotowywanie ofert oraz materiałów prasowych. Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych i materiałów promocyjnych. Przeprowadzanie wywiadów oraz organizacja konferencji prasowych. Wizyty handlowe u klientów oraz reprezentacja firmy na eventach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia (700 do 1000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe: Dziennikarstwo lub Nauki Społeczne lub Marketing lub Politologia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów z przedstawicielami zarządów spółek i władzami samorządu. Umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji, swobodne formułowanie myśli i redagowania tekstów promocyjnych. Wymagana wysoka kultura i prezencja, umiejętność negocjacji, wysoka odporność na stres. Umiejętność kreatywnego myślenia ze zmysłem estetycznym. Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach pod presją czasu. Posiadanie wysokich umiejętności perswazji. Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
Pełnienie funkcji ASI, ochrona systemów i sieci, zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN, administrowanie stroną internetową, prowadzenie BIP, zarządzanie serwerem domeny, wsparcie techniczne pracowników. Okres zatrudnienia do 6 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-09-11 - Słupsk (pomorskie)
Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2020-11-24 - Ryki (lubelskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY,ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEN LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS,PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w języku chorwackim i angielskim. - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów. - Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów. - Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. - Zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko. - Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)
sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
-ustalanie zapotrzebowania na surowce pod dane zamówienie,-stałe i bieżące aktualizowanie informacji dotyczących zamówień,-negocjacje warunków z nowymi dostawcami,-obsługa i zgłaszanie reklamacji do dostawców,-prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,-nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)
-koordynowanie procesu legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców-kontakt z Urzędem Pracy i Urzędem Wojewódzkim-przygotowywanie dokumentów w j. polskim, rosyjskim i ukraińskim-poszukiwanie kandydatów i przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Kraków (małopolskie)
modelowanie, wdrażanie i wspieranie procesów zarządzania w produkcji oraz w systemachzapewnienia jakości w oparciu narzędzia Lean Management oraz standard ISO 9001
MAZURSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - BUDOWLANE J.W "ŚLEPSK" JÓZEF WISZNIEWSKI - 2016-01-14 - Augustów (podlaskie)
Obsługa kadrowa- płacowa pracowników i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, sprawozdanie GUS PEFRON, współpraca z urzędami ZUS, skarbowymi, sporządzanie ofert zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.
Z.P.H.U WA-BIS Waldemar Wata - 2019-05-14 - Tarnawa (świętokrzyskie)
Bieżąca ewidencja operacji księgowych; księgowanie wyciągów; wystawianie faktur; uzgadnianie sald kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
VICTORIA ANNA ROZMUS - 2019-05-20 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jarosław (podkarpackie)
Negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami firmy, poszukiwanie nowych dostawców
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wymagane umiejętności w zawodzie, może być osoba po szkole do przyuczenia1 zmiana: 10-18wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa
Salon Fryzjersko Kosmetyczny Justyna Hodyra - 2017-08-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż biżuterii w sklepie jubilerskim
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
montaż sprzętu elektronicznego
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2020-03-20 - Lubin (dolnośląskie)
kalkulacja ofert ubezpieczenbiowych, obsługa klienta, wystawianie polis oraz prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Oława (dolnośląskie)
nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i filią firmy w Izraelu. Przygotowanie ofert sprzedaży wyrobów hutniczych i materiałów do przemysłu lotniczego.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Mysłowice (śląskie)
Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)