SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI Głogów oferta pracy Nieruchomości Krzysztof Bajer

Stanowisko: SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Obsługa klienta. Pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości.

Data publikacji: 2020-09-23

Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)

Pracodawca: Nieruchomości Krzysztof Bajer

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Starowałowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Obsługa klienta. Pozyskiwanie i sprzedaż nieruchomości.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. POZYSKIWANIA I SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0203

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głogów

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 23.09.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B

wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane posiadanie własnego samochodu.

Nazwa pracodawcy: Nieruchomości Krzysztof Bajer

danePracodawcy_nip: 6930004946

danePracodawcy_regon: 390777321

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Adres pracodawcy:
Starowałowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: głogowski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0203

Gmina pracodawcy: Głogów

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Głogów

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954082

Ulica pracodawcy: Starowałowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 23.09.2020

Oferta pracy ważna do: 22.12.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 23.09.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 23.09.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?10aef62e31d8c3dbb1ef0611177a3ea8

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 3 500 PLN

* SAMODZIELNE SPORZĄDZANIE LIST PŁAC* ROZLICZANIE CZASU PRACY*SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI DO ZUS, US, GUS, PFRON* RAPORTOWANIE W ZAKRESIE WYNAGRODZEŃ
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2018-03-30 - Rzeszów (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Pniewy (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 5 000 PLN

CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2020-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW( RYNEK AZJATYCKI) - od 2 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: znajomość rynku azjatyckiego (rekrutacja pracowników), mile widziane prawo jazdy kat. B, doświadczenie zawodowe: min. 6 miesięcy, znajomość j. angielskiego, hindi w stopniu komunikatywnym. Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, nadzór nad dokumentami firmowymi oraz ich odpowiednie zabezpieczenie. Pozyskiwanie kontrahentów (prowadzenie naboru pracowników z rynku azjatyckiego- weryfikacja uprawnień oraz umiejętności zawodowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC-53 - 2 900 - 3 100 PLN

sporządzanie list wynagrodzeń pracowników, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych ZUS, sporządzanie i wysyłanie deklaracji ZUS.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-11 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

- obsługa zamówień - obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa)
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSLUGI KLIENTA - od 1 125 PLN

obsluga klienta także zagranicznego, obsluga portali społecznościowych, przygotowanie ofert firmy w jęz. rosyjskim, ukraińskim oraz angiekskim, możliwa praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2019-08-20 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMY I WIZERUNKU - od 1 850 PLN

- Zbieranie informacji oraz badanie potrzeb potencjalnych klientów. Aktywne poszukiwanie i nawiązywanie kontaktu z nowymi klientami. Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy. Bezpośrednia współpraca z działami PR i marketingu. Przygotowywanie ofert oraz materiałów prasowych. Pomoc w przygotowaniu kampanii marketingowych i materiałów promocyjnych. Przeprowadzanie wywiadów oraz organizacja konferencji prasowych. Wizyty handlowe u klientów oraz reprezentacja firmy na eventach.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia (700 do 1000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane wykształcenie wyższe: Dziennikarstwo lub Nauki Społeczne lub Marketing lub Politologia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów z przedstawicielami zarządów spółek i władzami samorządu. Umiejętność budowania i utrzymywania stałych relacji, swobodne formułowanie myśli i redagowania tekstów promocyjnych. Wymagana wysoka kultura i prezencja, umiejętność negocjacji, wysoka odporność na stres. Umiejętność kreatywnego myślenia ze zmysłem estetycznym. Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i radzeniem sobie w trudnych sytuacjach pod presją czasu. Posiadanie wysokich umiejętności perswazji. Wymagana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu bardzo dobrym w mowie i piśmie.
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. INFORMATYCZNYCH - od 3 500 PLN

Pełnienie funkcji ASI, ochrona systemów i sieci, zarządzanie serwerem FTP, kontami pocztowymi, siecią LAN, administrowanie stroną internetową, prowadzenie BIP, zarządzanie serwerem domeny, wsparcie techniczne pracowników. Okres zatrudnienia do 6 m-cy. Godz. pracy 7.30-15.30.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku - 2018-09-11 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY / HANDLOWIEC - od 2 200 PLN

Aktywne pozyskiwnie klientów biznesowych i profesjonalna obsługa stałych i nowych klientów, sprzedaż materiałów eksploatacyjnych - etykiet i taśm termotransferowych oraz realizowanie planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientem i dostawcami, aktualizowanie informacji w systemie CRM i magazynowym, reportowanie wyników. Wymagane wykształcenie min.średnie, doświadczenie 2 lata, prawo jazdy kat. B., dobra znajomość obsługi komputera, komunikatywność, doświadczenie w sprzedaży B2B, znajomość technik sprzedaży i negocjacji, wysoka kultura osobista, zaangażowanie.
HYPROTECH POLSKA - 2017-02-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 600 PLN

Utrzymywanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi oraz pozyskiwanie nowych klientów.
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2020-11-24 - Ryki (lubelskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY,ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEN LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS,PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SP. Z O.O. - 2017-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 4 500 PLN

- Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania w języku chorwackim i angielskim. - Przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów. - Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów. - Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. - Zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko. - Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTASEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA NADODRZAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAZY GRANICZNEJ W KROŚNIE ODRZAŃSKIM - od 2 816,38 PLN

sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 3 000 - 6 000 PLN

-ustalanie zapotrzebowania na surowce pod dane zamówienie,-stałe i bieżące aktualizowanie informacji dotyczących zamówień,-negocjacje warunków z nowymi dostawcami,-obsługa i zgłaszanie reklamacji do dostawców,-prowadzenie odpowiedniej dokumentacji,-nadzór nad stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Korpele (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 900 PLN

- Prowadzenie dokumentacji związanej z administracją. Organizacja i realizacja poziomu zakupów. Prowadzenie spraw związanych z mieniem przedsiębiorstwa. Zarządzanie majątkiem ruchomym i nieruchomym.- Praca w biurze w Katowicach i/lub Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto + premia do 50%. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymaganie wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na pododbnym stanowisku. Wymagana biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych. Wymagana bardzo dobra znajomość Pakietu Office. CV + list motywacyjny przesłać na adres e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ADMINISTRACJI - od 3 000 PLN

-koordynowanie procesu legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców-kontakt z Urzędem Pracy i Urzędem Wojewódzkim-przygotowywanie dokumentów w j. polskim, rosyjskim i ukraińskim-poszukiwanie kandydatów i przeprowadzanie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA PROCESAMI - 3 000 - 4 000 PLN

modelowanie, wdrażanie i wspieranie procesów zarządzania w produkcji oraz w systemachzapewnienia jakości w oparciu narzędzia Lean Management oraz standard ISO 9001
MAZURSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - BUDOWLANE J.W "ŚLEPSK" JÓZEF WISZNIEWSKI - 2016-01-14 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

Obsługa kadrowa- płacowa pracowników i zleceniobiorców, naliczanie wynagrodzeń, sprawozdanie GUS PEFRON, współpraca z urzędami ZUS, skarbowymi, sporządzanie ofert zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS.
Z.P.H.U WA-BIS Waldemar Wata - 2019-05-14 - Tarnawa (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH - 1 440 PLN

Bieżąca ewidencja operacji księgowych; księgowanie wyciągów; wystawianie faktur; uzgadnianie sald kont księgowych.
kontakt przez PUP - 2020-09-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 250 PLN

do uzgodnienia
VICTORIA ANNA ROZMUS - 2019-05-20 - Rzeszów (podkarpackie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 100 PLN

Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - 2 500 - 3 500 PLN

Negocjowanie cen oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z potrzebami firmy, poszukiwanie nowych dostawców
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2016-01-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)

FRYZJER/KA - od 2 000 PLN

wymagane umiejętności w zawodzie, może być osoba po szkole do przyuczenia1 zmiana: 10-18wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa
Salon Fryzjersko Kosmetyczny Justyna Hodyra - 2017-08-08 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż biżuterii w sklepie jubilerskim
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

MONTAŻYSTKA - od 2 600 PLN

montaż sprzętu elektronicznego
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2020-03-20 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH (DLA OSÓB BEZROBOTNYCH DO 30 ROKU ZYCIA ZAREJESTROWANYCH W PUP) - od 2 100 PLN

kalkulacja ofert ubezpieczenbiowych, obsługa klienta, wystawianie polis oraz prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Oława (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW - od 3 000 PLN

nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientami i filią firmy w Izraelu. Przygotowanie ofert sprzedaży wyrobów hutniczych i materiałów do przemysłu lotniczego.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Mysłowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:• aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• realizowanie założonych planów sprzedażowych• pozyskiwanie nowych członków Kasy• współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,- liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje- samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-04-24 - Racibórz (śląskie)


Wybierz powiat