SPECJALISTA DS. POMIARÓW Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy Eksperckie Biuro Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy Paweł Lisowski
Stanowisko: SPECJALISTA DS. POMIARÓW
Wynagrodzenie: od 2 150 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie pomiarów środowiska pracy, prowadzenie dokumentacji pomiarowej
Data publikacji: 2018-10-22
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: Eksperckie Biuro Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy Paweł Lisowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sandomierska 40, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie pomiarów środowiska pracy, prowadzenie dokumentacji pomiarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 150 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. POMIARÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 150 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Nazwa pracodawcy:
Eksperckie Biuro Zarządzania Bezpieczeństwem Pracy Paweł Lisowski
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Al. 3 Maja 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skirowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Al. 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 36
Profil działalności pracodawcy: Doradztwo i szkolenia BHP.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Paweł Lisowski
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostały średni personel ochrony środowiska, medycyny pracy i bhp
Data dodania oferty pracy: 22.10.2018
Oferta pracy ważna do: 26.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-01-25 - Legnica (dolnośląskie)
realizacja zadań rynku pracy dotycząca: pośrednictwa pracy (pozyskanie ofert pracy, prowadzenie rejestru osób poszukujących pracy, realizacja ofert, kontakty z pracodawcami)
Małopolska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-01-23 - Niepołomice (małopolskie)
sporządzanie i kompletowanie dokumentów przewozowych,wyszukiwanie klientów, tworzenie ofert handlowych, prowadzenie rozmów i obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, zawieranie kontraktów
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Chełm (lubelskie)
Wykształcenie wyższe lub techniczne, kierunek: logistyka i transport. Doświadczenie minimum rok, prawo jazdy kat. B, wielozadaniowość. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt osobisty z pracodawcą.
F.U.H.B. MARBUD EUGENIUSZ MARCOL - 2016-11-18 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych. Obsługa kontrahentów z rynku wschodniego i skandynawskiego.
ECOPARTNER Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
poznanie ogólnych zasad prawa środowiskowego, procedury przeprowadzania kontroli,wpowadzanie danych do systemu Woda-excel, sporzadzanie projektów decyzji i ocen wody na podstawie sprawozdań, współpraca z innymi oddziałami
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Kutno (łódzkie)
Przyjmowanie dostaw towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym. Rozliczanie dostaw zawnętrznych/ przyjęć na magazyn oraz kontrola realizacji dostaw własnych. Informowanie o warunkach sprzedaży. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta. Sprawna realizacja zamówień składanych przez nabywców. Przygotowywanie dokumentów i druków oraz ich wypełnienie. Wystawianie dokumentów magazynowych oraz dokumentów sprzedaży. Współpraca w przygotowaniu oferty sprzedaży (oferty towarowe, cenniki). Dokonywanie rozliczeń kierowców, inkasowanie gotówki z tytułu rozliczeń z kontrahentami. Wystawienie dowodów wpłaty (KP) dla wpław z wszelkich przychodów, Dokonywanie wypłat gotówki z kasy (KW) na podstawie źródłowych dowodów uzasadniających wypłatę, tj. faktur, rachunków, list wypłat wynagrodzeń, własnych źródłowych dowodów kasowych. Sporządzanie i kontrola dobowych raportów kasowych i stanu zgodności gotówki. Przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży. Prowadzenie dokumentów GHP, HCCP.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Płock (mazowieckie)
Sprzedaż powierzchni wystawienniczej na organizowanych targach, pozyskiwanie polskich i zagranicznych partnerów, bieżący kontakt oraz budowanie relacji z klientami firmy.
kontakt przez OHP - 2018-03-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
KAREN COMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Profesjonalna obsługa klienta, nadzorowanie procesówkasowych, monitorowanie pracy kasjerów, rozwiązywanie problemów klientów.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Gdańsk (pomorskie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- ustalenie procesów wspierających zagraniczne lokalizacje banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowego oraz:- wykonywanie analiz kredytowych- przygotowywanie dokumentacji prawnej- Doradztwo Inwestycji Kredytowych- wykonywanie analiz strat
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabierzów (małopolskie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-01-27 - Opole (opolskie)
Prace związane z segregacją aluminium.
FIRMA KŁOS-TRANS - 2016-10-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Tworzenie baz danych. Dystrybucja materiałów reklamowych i prpmocyjnych. Udział w targach i eventach. Bieżąca analiza rynku. Monitorowanie ofert w internecie. Wspieranie sprzedaży. Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Gdańsk (pomorskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż imprez turystycznychzapoznanie się z systemem rezerwacyjnymobsługa urządzeń biurowychobsługa klientaprowadzenie korespondencji biurowej
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gdynia (pomorskie)
szwaczka-praca przy taśmie
Zakład Produkcji Odzieży "EXELLENT" Kowalski Jan - 2017-05-19 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe
INSTAL-FILTER SA Przemysłowe Systemy Ochrony Powietrza - 2016-08-23 - Kościan (wielkopolskie)
Dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-03-17 - Lębork (pomorskie)
Stanowisko Specjalista usytuowane jest w Sekcji Nadzoru Inwestorskiego Wydziału Budownictwa. Specjalista podlega bezpośrednio Kierownikowi Sekcji (NIS OW001000800010).Specjalista odpowiada za:1) realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;2) przyjmowanie dokumentacji od jednostek projektowych, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem oraz formy projektu dokumentacji odpowiednio do właściwych przepisów;3) przekazywanie dokumentacji do ODBW, celem zaewidencjonowania;4) prowadzenie ewidencji uzgadnianej dokumentacji projektowej;5) realizację zatwierdzonych przez Szefa RZI wniosków zgłaszanych przez inspektorów nadzoru na protokołach konieczności, o uzupełnienie dokumentacji projektowej;6) opracowywanie opinii fachowych do spraw arbitrażowych bądź wynikłych z kontroli różnych organów;7) przestrzeganie zasad ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i służby, przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz ochrony środowiska w zakresie pełnionych zadań i obowiązków;8) utrzymanie we właściwym stanie powierzonego mienia.Do obowiązków specjalisty należy:1) znajomość i przestrzeganie przepisów prawa związanych z realizowanym zakresem czynności;2) zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz systematyczne i bezzwłoczne wnoszenie ewentualnych uwag do koordynatora;3) udział w posiedzeniach KOPI i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach;4) przygotowanie materiałów formalno - prawnych, celem uzyskaniu decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy;5) przygotowywanie materiałów formalno - prawnych dla Projektanta, celem uzyskania pozwolenia na budowę;6) zdawanie do ODBW, po zakończeniu zadań remontowych lub inwestycyjnych, teczek z dokumentami zadania;7) udział w naradach technicznych, naradach i konferencjach organizowanych przez biura projektowe oraz organizowanych przez kompetentne instytucje wojskowe;8) wykonanie analizy niewykorzystanej dokumentacji projektowej i dalsze postępowanie zależne od przydatności opracowań;9) sprawdzania na bieżąco ewidencji rozliczeniowej zadań projektowych;10) wysyłania interwencji do wykonawców dokumentacji projektowej i ich organów założycielskich w przypadku opóźnień w realizacji, złej jakości prac projektowych;11) uczestniczenie w naradach i szkoleniach organizowanych przez RZI i przełożonych wyższego szczebla;12) Bieżąca aktualizacja ZKZ wg następujących etapów realizacji procesu inwestycyjnego:a) po opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej;b) po przetargu;c) po wystąpieniu robót dodatkowych;d) po zakończeniu i rozliczeniu zadania;13) właściwe postępowanie z dokumentacją stanowiącą materiałyarchiwalne i dokumentacją niearchiwalną zgodnie ustawą z dnia14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.Specjalista jest uprawniony do:1) występowania o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne informacji niezbędnych dla terminowej realizacji przydzielonych zadań;2) kontaktowania się z użytkownikami oraz właściwymi wojskowymi i cywilnymi instytucjami, w celu uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji, akceptacji i zatwierdzeń związanymi z zadaniami realizowanymi przez sekcję.Specjalista współuczestniczy w:1) rozpatrywaniu opracowań projektowych w oparciu o Regulamin ZUD RZI;2) przygotowywaniu materiałów wyjściowych i propozycji doplanowania budżetu na rok następny w zakresie zadańinwestycyjnych i remontowych;3) tworzeniu propozycji planu na rok następny przy współpracyz użytkownikami;4) zlecaniu nadzorów autorskich i zawieranych umów na robotybudowlane;5) zlecaniu i uzyskiwaniu pomiarów geodezyjnych lub wtórników planów sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych;6) uzyskiwaniu decyzji środowiskowych i o lokalizacji inwestycji celu publicznego;7) uzyskiwaniu warunków technicznych dostawy wody, ciepła, gazu, energii elektrycznej oraz odprowadzenia ścieków od dostawców dla realizowanych inwestycji i remontów,8) zlecaniu do biur projektów lub innych wyspecjalizowanych firm badań geologicznych, inwentaryzacji, opinii technicznych, raportów oddziaływania na środowisko itp.;9) zlecaniu opinii i ekspertyz technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja założonych celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i prowadzenie spotkań handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy, konieczność wyjazdów służbowych. Praca w godz. 8:00-16:00. Kontakt osobisty lub e-mailowy: wojciech.smaza (at) cmc.net.pl
C.M.C. Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Andrychów (małopolskie)
Załadunek i rozładunek samochodów
Zakład Przemysłu Mięsnego"Biernacki" Sp. z o.o. - 2016-05-06 - Golina (wielkopolskie)
Obsługa e-mailowa, telefoniczna klientów
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-04-04 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa sprzedaży internetowej. Wystawianie i wstawianie produktów na aukcjach i w sklepie internetowym.
F.H.ORIS - 2017-06-07 - Puławy (lubelskie)
organizacja pracy kawiarni, dbanie o wizerunek i rozwój firmy, wyszukiwanie i obsługa kluczowych klientów, organizowanie imprez i promocji,
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
1.Serwisowanie oraz przeglądy konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego tym:wykonuje lub zleca okresowe badania techniczne elementów, np. wymianę oleju bądź elementów uszkodzonychdba o sprawność i odpowiednie warunki składowania elementów i części zamiennychdba o zabezpieczenie elementów naprawczych do układów hydraulicznych poprzez wyprzedzające składanie zamówień do Działu Zakupów2.Wsparcie techniczne w tym: wspomaga w czasie montażu i rozruchu układów hydraulicznych na budowach uczestniczy w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań. 3.Nadzoruje i kontroluje:dba o odpowiednie oznaczenie elementów w celu zapobiegania pomyłkom w czasie wydawania sprzętu na budowęuczestniczy w rozruchu układów hydraulicznych na realizowanych kontraktachusuwa ewentualne usterki powstałe podczas realizacji kontraktów4.Prowadzi dokumentację potwierdzającą przeglądy okresowe urządzeń hydraulicznych oraz UTB
ULMA CONSTRUCCION POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-05-10 - Brwinów (mazowieckie)
Uczestnictwo w terapii grupowej i indywidualnej w charakterze obserwującego i współprowadzącego. Prowadzenie dokumentacji medycznej (wpisy do historii chorób).
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Otwock (mazowieckie)