SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH (UMDOP/20/0004) Zajączkowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH (UMDOP/20/0004)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, orgaizowanie pracy biura, fakturowanie (pracodawca zobowiązuje sie preszkolić każdorazowo skierowaną osobę bezrobotną w ramach obsługi programu księgowego).
Data publikacji: 2020-03-09
Lokalizacja: Zajączkowo (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zajączkowo, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, orgaizowanie pracy biura, fakturowanie (pracodawca zobowiązuje sie preszkolić każdorazowo skierowaną osobę bezrobotną w ramach obsługi programu księgowego).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNYCH (UMDOP/20/0004)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zajączkowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Data zakończenia pracy: 08.03.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: fakturowanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
pracodawca zobowiązuje sie preszkolić każdorazowo skierowaną osobę bezrobotną w ramach obsługi programu księgowego, język angielski konieczny, staż pracy min. 3 lata
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Al. Solidarności 14a, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Ulica pracodawcy: Al. Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 14a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2020
Data dodania oferty pracy: 09.03.2020
Oferta pracy ważna do: 08.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9cf9b5c45f91a071b6e755e4ae4cd582
Podobne oferty pracy
prowadzenie wszystkich spraw kadrowych firmy, bezpośredni kontakt z pracownikami ukraińskimi, tłumaczenie dokumentów, prowadzenie spraw urzędowych dla pracowników z Ukrainy
SA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku niderlandzkiego, kontakt z klientami z rynku niderlandzkiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania: • Kompleksowa obsługa klientów czeskich, • Doradztwo handlowe w zakresie oferty firmy, • Nadzór nad prawidłową realizacją zamówień sklepu internetowego KOTLY.COM i obiegiem dokumentacji, • Udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów. Pracodawca oferuje: • Pracę stacjonarną w stabilnej Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym), • Możliwość zwiększania kwalifikacji poprzez szkolenia produktowe i zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych, • Atrakcyjny system wynagrodzeń, premie, nagrody jubileuszowe, ZFSŚ.
PROSAT Fojcik Sp. Jawna - 2019-02-04 - Krzyżanowice (śląskie)
Prace porządkowe na terenie miasta i gminy Muszyna
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Muszyna (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kozienice (mazowieckie)
Inwentaryzacja akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wprowadzanie danych do baz danych pracodawcy, obsługa archiwum, wsparcie przy przygotowywaniu dokumentacji pracowniczej, przygotowanie zestawień i pism, udział w innych pracach działu personalnego w zakresie administracyjnym.
kontakt przez PUP - 2020-04-16 - Grabki Duże (świętokrzyskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Informacja w BIP: http://www.cuwo.lodz.pl/Nabory/Specjalista/Ogloszenie_o_naborze_Specjalista_ds_ksiegowosci.pdf
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-27 - Łódź (łódzkie)
Specjalista terapii uzależnień
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Choszczno (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- przygotowanie wycen i udzielanie informacji o produktach firmy- obsługa zamówień ze sklepu internetowego- budowanie długofalowych relacji z Klientami firmowymi (B2B)
AGENCJA REKLAMOWA BILLY BOARD - 2019-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
•kontakt telefoniczny z klientem w celu wyjaśnienia przyczyn opóźnień w płatności•windykacja telefoniczna - doprowadzenie do jak najszybszej wpłaty należności•codzienny monitoring spłaty należności•kontrola wpłat należności po terminie zapłaty,•raportowanie działań•prowadzenie działań monitoringowych/windykacyjnych i kontrolnych zgodniez ustalonymi procedurami,•kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem,•współpraca z działem kontroli kredytowej i siecią handlową
"AGROCHEM PUŁAWY" Sp. z o.o. O/Człuchów - 2017-06-07 - Człuchów (pomorskie)
Współpraca z kontrahentami z Ukrainy zainteresowanymi artykułami medycznymi, w tym sprzętem medycznym, sporządzanie ofert handlowych, realizacja sprzedaży eksportowej, utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami i pozyskiwanie nowych kontrahentów, wyjazdy zagraniczne (oddelegowanie). Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
TERIA ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów na targowisku/bazarach, zaopatrywanie się w hurtowniach na Ukrainie, prowadzenie rozliczeń z utargów dziennych i miesięcznych.
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Kuźnice (świętokrzyskie)
rekrutacja i selekcja kandydatów z Ukrainy, koordynacja procesu zatrudniania cudzoziemców, relokacja, nadzór nad miejscami zamieszkania, współpraca z partnerem ukraińskim w zakresie pozyskiwania pracowników, współpraca z oddziałami firmy w zakresie pozyskiwania pracowników z Ukrainy, raportowanie wyników oraz współpraca z przełożonym, wprowadzanie danych do systemu kadrowo płacowego - w razie potrzeby i na wyraźne polecenie, współpraca z instytucjami rynku pracy, wspomaganie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów z Polski, zatrudnianie pracowników w ramach umowy o pracę tymczasową, umowę cywilnoprawną, naliczanie wynagrodzeń i tworzenie zestawień do faktury, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem, zaświadczeń dla pracowników, dokumentów do ZUS
kontakt przez PUP - 2020-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
DYSPONENET GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ
Trumpf Mauxion Chocolates Sp. z o.o. Zakład Produkcyjny w Tucznie - 2016-10-27 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-10-18 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa maszyn lub p[odzespłów maszyn do produkcji opakowań przy dużych zamówieniach
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Mieleszyn (łódzkie)
jw
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Nestor Krzysztof Bieniek - 2018-11-14 - Warszawa (mazowieckie)
Analiza cen materiałów, usług, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie cen materiałów, opracowanie zamówień oraz organizacja i dostawa materiałów na budowę, rozliczanie materiałowe budów
P.P.H.U. "BUDOMIX" Czesław Iłyszyn - 2015-12-10 - Zawiercie (śląskie)
prowadzenie szkoleń bhp, konsultacje i doradztwo bhp, opracowywanie oceny ryzyka zawodowego, obsługa firm z poza Częstochowy, przeprowadzanie dochodzenia powypadkowego, kontrole bhp
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Przygotowanie profilów potencjalnych kandydatów ze wschodu do zatrudnienia; Wykonanie analiz aktualnego stanu rynku pracy; Stworzenie w języku rosyjskim baz uczestników projektów; Stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów z Rosji, Ukrainy, Białorusi; Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika z Rosji, Ukrainy, Białorusi - określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.- Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto miesięcznie (nie mniej niż 30 złotych brutto za godzinę). Praca na umowę o dzieło od 15.07.2019 r. do 14.07.2022 r. Dzieło wykonywane 20 godzin tygodniowo.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe: min. rok w zawodzie w dziedzinie HR. Wymagane umiejętności: obsługa programu WORD oraz Excel. Wymagana znajomość języka rosyjskiego w stopniu C1 w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Katowice (śląskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku bengalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą bengalskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca na terenie Raciborza.Redaktor odpowiada za opracowanie i korektę informacji o programie telewizyjnym stacji niemieckojęzycznych, opracowanie tekstów i opisów, przygotowanie do druku poszczególnych magazynów telewizyjnych we współpracy z redakcjami zagranicznych koncernów medialnych.Wymagania: bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie, sumienność, dokładność, dyspozycyjność, biegła obsługa komputera.
MEDIA-PRESS.TV Sp. z o.o. - 2015-12-28 - Racibórz (śląskie)
Szycie m.in. artykułów dla dzieci, pościeli, obrusów. Praca w godzinach 07.00-15.00.Od 13,00 zł brutto/godzinę. Mile widziane osoby z orzeczeniem o stopniu nepełnosprawności.
Konrad Wiśniewski KoVis&Guziczek - 2017-06-16 - Siedlce (mazowieckie)
KONTAKT Z ODBIORCAMI TJ. HURTOWNIAMI, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH W SAP, SEGREGOWANIE I ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH.DEKLARACJA ZATR. UMOWA O PRACĘ NA MIN. 3 M-CE, PEŁEN ETAT
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Pruszków (mazowieckie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Kicin (wielkopolskie)
Sprzedaż internetowa art. ogrodniczo- rolniczych, tworzenie aukcji internetowych, przygotowanie towaru do wysyłki: Praca w godz.9.00-17.00; Kontakt z pracodawcą osobisty wtorek- środa w godz. 11.00-13.00
NEXT 24 GABRIELA CIEŚLAK - 2017-02-09 - Zaleskie (pomorskie)