SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA Katowice oferta pracy "CONART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Do zakresu obowiązków pracownika będzie należało: kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska (outsourcing), prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie i organizacja szkoleń z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie dokumentacji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca analiza ryzyka i zagrożeń w obszarze ochrony środowiska.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Data publikacji: 2020-06-18
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: "CONART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Barbary 21, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Do zakresu obowiązków pracownika będzie należało: kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska (outsourcing), prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie i organizacja szkoleń z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie dokumentacji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca analiza ryzyka i zagrożeń w obszarze ochrony środowiska.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2469
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, preferowane studia z zakresu ochrony środowiska. Mile widziane wykształcenie z zakresu bhp. Wymagane doświadczenie zawodowe min 1 rok w pracy na stanowisku specjalisty ds. ochrony środowiska. Wymagana bardzo dobra znajomość przepisów prawnych w zakresie ochrony środowiska. Wymagana dokładność, skrupulatność. Wymagane prawo jazdy kat. B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
"CONART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6342250387
danePracodawcy_regon: 273749380
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: conart (at) conart.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Katowice
danePracodawcy_kodPowiatu: 2469
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Katowice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0937474
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE. POZOSTAŁA DZIAŁALNOŚĆ POCZTOWA I KURIERSKA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|213303
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2020
Data dodania oferty pracy: 17.06.2020
Oferta pracy ważna do: 18.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?16ad266acad47cb80b8fc29662d49803
Podobne oferty pracy
Wykonywanie ćwiczeń rehabilit. wg. zaleceń, wykonywanie zabiegów fizjoterapeutycznych.
Polskie Stowarzyszenie Na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym KOŁO w Chojnicach Warsztaty Terapii Zajęciowej - 2020-02-24 - Chojnice (pomorskie)
obsługa klienta w salonie sprzedaży oknoplast w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumenty magazynowe, protokoły) utrzymywanie dobrych relacji z klientem, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Obsługa i nadzór nad maszynami szyjącymi artykułów skórzanych i/lub PVC. Praca w branży motoryzacyjnej: szycie elementów kokpitu. Dobieranie odpowiednich igieł i nici zgodnie z przeznaczeniem, regulowanie mechanizmu oraz regulowanie długości ściegu; kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, mechanizmu transportu materiału i tworzonego ściegu. Nadzór nad jakością szytych elementów. Nadzór nad pracą zespołu szwaczek oraz innych pracowników szwalni. Szkolenia szwaczek: poprawa techniki pracy, jakości szytych elementów. Odpowiedzialność za pracę zespołu. Realizacja zadań powierzonych przez przełożonego. Praca od poniedziałku do piątku, jednozmianowa.Miejsce pracy Czechy, Hodonin.
INTER.EXPERT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Wrocław (dolnośląskie)
• opracowanie zamówień klientowskich od zapytania do dostawy• fachowe doradztwo i obsługa naszych niemieckojęzycznych klientów • opracowanie zamówień specjalnych• zadania łączące procesy między działem handlowym, produkcją a logistyką• współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz sterowanie planowaniem.Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość języka niemieckiego, działanie zorientowane na klienta, odpowiedzialność, umiejętność organizacji własnej pracy, dobra znajomość komputera, doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane.
DKK Klose Kollektion, Gościcińska Fabryka Mebli Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gościcino (pomorskie)
Bieżące prowadzenie i rozliczanie realizowanych projektów; przygotowywanie wybranych analiz, raportów i prognoz; terminowe i poprawne wystawianie faktur
START TRAVEL Sp. z o.o. - 2020-11-18 - Dosłońce (małopolskie)
Brak danych
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,organizacja procesu sprzedaży,przygotowanie ofert handlowych,budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj konferencje, targi, itp.Miejsce pracy: Wrocaw ul. Poleska 37 Praca na 1/2 etatu , w godz 8-16 - zatrudnienie na 3 lata Oferta w sali: C
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Naprawa, konserwacja, przeglądy sprzętu medycznego.
Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o. - 2018-10-26 - Kraków (małopolskie)
Ochrona obiektu w Śliwicach
EKOTRADE Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Śliwice (kujawsko-pomorskie)
Praca w dziale zaopatrzenia.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych - 2016-07-07 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie obowiązków wynikających ze służb BHP
kontakt przez PUP - 2019-11-18 - Legnica (dolnośląskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2020-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)
Przygotowanie profilów potencjalnych kandydatów ze wschodu do zatrudnienia;wykonanie analiz aktualnego stanu rynku pracy;stworzenie w języku rosyjskim baz uczestników projektów.Umowa o dzieło, 20 h/tydzień, wynagrodzenie 2400 zł brutto miesięcznie (nie mniej niż 30 zł. brutto za godzinę
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Kraków (małopolskie)
Kosztorysowanie prac budowlanych
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. - 2016-09-06 - Przemyśl (podkarpackie)
Planowanie i prowadzenie akcji e - marketingowej. Obsługa strony internetowej, Facebooka, Instagrama w branży odzieżowej. Wyszukiwanie, negocjowanie i współpraca z dostawcami zewnętrznymi. Opracowanie i relacja działań promocyjnych, reklamowych i wizerunkowych.
TAG - SPEZIALTRANSPORTE & PROJEKTLOGISTIK PATRICIA WIESIOLLEK-TKOCZ - 2020-05-29 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-01-10 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prowadzenie rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz przepisami podatkowymi;- Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych;- Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników i osób na podstawie umów cywilno-prawnych;- Rejestracja w systemie ZUS osób nowo zatrudnionych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS.
EUROBUD CHAJEWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-26 - Starogard Gdański (pomorskie)
Serwisant sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Pilczyca (świętokrzyskie)
Sprzedaż ubezpieczeń oraz pomoc w prowadzeniu biura
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
zamawianie i organizowanie odbiorów zamówionych wyrobów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI, HANDLU I USŁUG"JANEX'SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-05 - Norki (warmińsko-mazurskie)
przewóz różnych towarów na terenie Starachowic
SEBAG TRANS - 2016-08-23 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa sprzedaży internetowej oraz sprzedaży poprzez portale zakupowe, prowadzenie dokumentacji związanej z procesem zakupu i sprzedaży, organizowanie procesów posprzedażowych, dtukowanie i wysyłanie dokumentów, opracowywanie opisów produktów i treści promocyjnych, wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Tychy (śląskie)
- Koordynowanie współpracy z kontrahentami w zakresie składania zamówień, realizacji dostaw towarów handlowych, komisowych i agencyjnych, ustalanie terminu odbioru zwracanych towarów, a także wyjaśnienie wszelkich nieprawidłowości bądź reklamacji,- Współudział w typowaniu placówek poczotwych do SSH,- Koordynacja prac związanych z uruchamianiem SSH, w tym nadzór nad pierwszym zatowarowaniem,- Szkolenie pracowników UP w zakresie ekspozycji towarów handlowych w SSH,- Monitorowanie poprawności rozmieszczania toawarów wraz z cenami oraz innych materiałów graficznych w SSH,- Monitorowanie i raportowanie poprawności ekspozycji towarów handlowych w urzędach pocztowych (UP),- Monitorowanie terminowości nadsyłania zamówień na towary handlowe przez UP,- Przygotowywanie w systemnie ehandel dokumentów MM -na podstawie zamówień z UP,-Optymalizacja poziomu zatowarowania w SSH,-Realizacja koncepcji wprowadzenia do sprzedaży w SSH nowych towarów handlowych,- Inicjowanie działań zmierzających do poprawy wyników sprzedaży towarów w SSH,-W porozumieniu z innymi jednostkami organizacyjnymi PP S.A. realzaicja działań w zakresie sprzedazy towarów handlowych, komisowych i agencyjnych SSH,- Współudział w określaniu priorytetów sprzedażowych wśród towarów handlowych w UP,- Analiza stanu zapasów towarów znajdujących sie w magazynie oraz w UP oraz podejmowanie działąń mających na celu utrzymanie wskaźników rotacji )stanów magazynowych).
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Rozliczanie Przewoźników ze zrealizowanych tras, na podstawie dostarczonych dokumentów. Archiwizacja dokumentów Działu, kontrola bilansu palet. Nadzór nad dokumentacją oraz całością procesu transportowego. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych, długofalowych relacji z Klientami. Ścisła współpraca z Działem Obsługi Klienta w Czechach i na Słowacji, oraz z Przewoźnikami. Przygotowanie raportów i analiz.Obsługa reklamacji
M-Logistic Sp. z o.o. - 2018-05-17 - Tychy (śląskie)
Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, prowadzenie kadr, sporządzanie sprawozdań, analiz, umów najmu.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM STEFANA BANACHA W ŻAGANIU - 2019-03-29 - Żagań (lubuskie)
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej, przygotowanie i koordynacja działań promocyjnych, tworzenie kampanii reklamowych, analiza rynku i konkurencji, redagowanie materiałów na serwisach branżowych, aktualizacja strony internetowej i profili kont branżowych i społecznościowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów firmy na rynek krajowy. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Katowice (śląskie)