SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI Racibórz oferta pracy Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI
Wynagrodzenie: od 1 500 PLN
Zakres obowiązków: Oferta ważna do: 13 grudnia 2019 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Data publikacji: 2019-11-25
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Oferta ważna do: 13 grudnia 2019 r. Wymiar etatu: 0,5 (pół) Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Racibórz Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami.WARUNKI PRACY: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 i 15.30 na podstawie harmonogramu, praca przed monitorem ekranowym; wymuszona pozycja ciała; - miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; - możliwość poruszania się po budynku: odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Oferujemy: - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-stkę"; system nagród motywacyjnych; świadczenia socjalne (zapomogi, dofinansowanie do urlopu, dofinansowanie do wypoczynku dzieci, pożyczki mieszkaniowe); działalność kasy zapomogowo pożyczkowej; możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz pakietu medycznego na preferencyjnych warunkach; - możliwość korzystania z sali gimnastycznej i siłowni po godzinach pracy; - stabilne zatrudnienie; - możliwość rozwoju i nauki od specjalistów; - możliwość korzystania z parkingu, w tym dla rowerów. ZAKRES ZADAŃ: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej,w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.WYMAGANIA NIEZDBĘDNE: - wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego; - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE"; - posiadanie obywatelstwa polskiego; - korzystanie z pełni praw publicznych; - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. WYMAGANIA DODATKOWE: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ WYDZIAŁU KONTROLI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Nazwa pracodawcy:
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: 1. CV i list motywacyjny; 2. kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia; 3. kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2018. 412 tekst jednolity wraz z późn. zm.); 4. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 5. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; 6. oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: 1. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów/tek, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów/tek; 2. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.3. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie doświadczenia zawodowego.TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: - Dokumenty należy złożyć w terminie: 25 listopada 2019 r.- 13 grudnia 2019 r. - Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. - Miejsce składania dokumentów: Śląski Oddział Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2 47 400 RacibórzDANE OSOBOWE KLAUZULA INFORMACYJNA: Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych, nie będzie możliwy udział w naborze. Administratorem danych jest Komendant Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 40 00; e-mail: slaski (at) strazgraniczna.pl. Inspektor ochrony danych: Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji Śląskiego Oddziału Straży Granicznej ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz, Tel. (32) 414 47 12; e-mail: woi.slaski (at) strazgraniczna.pl. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w grupie stanowisk pomocniczo obsługowych. Okres przechowywania danych: 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom danych, nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Kandydat ma prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, prawo do przeniesienia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; Kandydat ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli stwierdzi, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób, który spowoduje zautomatyzowane podjęcie decyzji, w tym również nie będą podlegały profilowaniu.INNE INFORMACJE: - W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. - Proponowane wynagrodzenie brutto: 1500,00 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 41-39, (32) 414 43-42. Śląski Oddział Straży Granicznej w Raciborzu jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozpatrywane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: raciborski
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
Adres strony pracodawcy: www.sm.strazgraniczna.pl
Ulica pracodawcy: Dąbrowskiego
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Bezpieczeństwo państwa, porządek i bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony przeciwpożarowej
Data dodania oferty pracy: 25.11.2019
Oferta pracy ważna do: 13.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dbef2ba35e6ee0b918865e8aeff18021
Podobne oferty pracy
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
koordynowanie wysyłki, wystawianie wysyłki: faktura, paragon, listy przewozowe, rozliczanie pojemników z tras, wprowadzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Prowadzenie księgi głównej uczniów i księgi absolwentów oraz pełnej ewidencji i dokumentacji uczniowskiej (zakładanie i likwidacja teczek osobowych), załatwianie wszystkich spraw związanych z przyjęciem i odejściem uczniów ze szkoły (wystawianie im potrzebnych dokumentów, w tym legitymacji szkolnych, skierowań na badania lekarskie, itp.), terminowe i zgodne z przepisami sporządzenie odpowiedniej dokumentacji związanej z przystąpieniem uczniów do egzaminu, terminowe przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do zespołu szkół, sporządzenie odpisów arkuszy ocen, przygotowywanie arkuszy ocen do oprawy, prowadzenie rejestrów i ksiąg wynikających z potrzeby funkcjonowania szkoły (rejestr świadectw dojrzałości, ukończenia szkoły itp.), prowadzenie rejestru druków legitymacji (czystych i wydanych) oraz wydawanych zaświadczeń, przygotowywanie i weryfikacja list uczniów poszczególnych klas, przyjmowanie i terminowe załatwianie korespondencji oraz innych spraw dotyczących uczniów, terminowe sporządzenie sprawozdań dla jednostek nadrzędnych, prawidłowe i zgodne z aktualną instrukcją kancelaryjną i archiwalną przygotowywanie i przekazywanie dokumentów do archiwum zakładowego. zaopatrywanie (wg potrzeb) sekretariatu w odpowiednie druki codziennego użytku, w druki ścisłego zarachowania oraz materiały piśmienne.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2019-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
- wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT- koordynowanie przyjętych zgłoszeń
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozwijanie współpracyi kontrahentami krajowymi i zagranicznymi, poszukiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, koordynowanie procesów eksportowych, przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji, udział w targach branżowych, budowanie strategii eksportowej firmy, realizacja planów sprzedaży.
PPH Simpla s.c. A. Murawski, R. Polak - 2016-03-07 - Nysa (opolskie)
Rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych;Specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne;Rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi;Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne);Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej;Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego;Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych;Realizacja założonych planów sprzedażowych;Cykliczne analizy realizacji ustalonych planów;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-06 - Chorzów (śląskie)
-zaangażowanie i sumienność w wykonywaniu zleceń-pro-aktywne podejście oraz umiejętność radzenia sobie z napotkanymi trudnościami-punktualność oraz wywiązywanie się z powierzonych zadań w wyznaczonym przedziale czasowym-właściwe podejście do klientów firmy oraz estetyka pracy-odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie zleconych prac
Usługi Montażowe Paweł Niewiadomski - 2020-09-18 - Suwałki (podlaskie)
Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i realizacją zadań inwestycyjnych w Spółce,Współpraca z Pionami Spółki, w planowaniu, realizacji i rozliczaniu zadań inwestycyjnych,Wybór w ramach obowiązujących procedur dostawców i usług związanych z zadaniami inwestycyjnymi w Spółce i nadzór nad wykonawcami,Opracowywanie planów i harmonogramów inwestycji,Realizacja umów inwestycyjnych z wykonawcami, protokołów odbiorów,Prowadzenie obowiązującej dokumentacji i sprawozdawczości w zakresie inwestycji,Opracowywanie budżetów i jego kontrola w zakresie zadań inwestycyjnych obiektów w Spółce.
Uzdrowiska Kłodzkie S.A.- Grupa PGU - 2019-04-25 - Polanica-Zdrój (dolnośląskie)
Obsługa klienta przez telefon w języku rosyjskim. Odpowiedzialność za przetwarzanie złożonych zamówień przez odpowiednie systemy. Rozliczanie i realizacja zamówień. Poprawa wrażenia klientów poprzez dotrzymanie terminowości dostarczania usług i osiągnięcie gwarantowanego czasu realizacji, w oparciu o uzgodniony produkt/proces, oraz skrócenie czasu rozwiązania z uzgodnioną jakością w przypadku złożonych wniosków.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Gdynia (pomorskie)
sprzedaż paliw
Firma Handlowo-Usługowa "WIOLA" Wioleta Operacz - 2016-10-03 - Sandomierz (świętokrzyskie)
PRACE ROZBIÓRKOWE, SZPACHLOWIE, TYNKOWANIE ITP.
NEW TECH INVESTMENTS POLSKI FUNDUSZ SP. AKCYJNA - 2018-11-29 - Maciejewo (zachodniopomorskie)
Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie m.in.: kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowo - kadrowej (akta osobowe, umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia, aneksy, itp.); naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników; sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS; sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych; sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowo – płacowej; zatrudnianie cudzoziemców, sporządzanie A1
KANCELARIA PODATKOWA PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Charzynie.
Nordfish Foodmark Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Charzyno (zachodniopomorskie)
jw.
Private Corporate Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Sanok (podkarpackie)
Sprzątanie wewnątrz budynków
ECO-PLAN SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-14 - Choszczno (zachodniopomorskie)
wg zakresu obowiązków
PHUP "Duet" w Człuchowie Sp. J. Jolanta Kucharska i Henryk Kaszuba - 2016-01-29 - Człuchów (pomorskie)
Obsługa bezpośrednia klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii Galena w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Jaworzno (śląskie)
- przygotowywanie i konfigurowanie produktów do wdrożeń w bankach, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów, również wyjazdowe, - organizacja i kierowanie projektami. Praca w godzinach 8-16. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: malgorzta.malczak (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-01-03 - Wrocław (dolnośląskie)
dbałość o stanowisko pracy, obsługa klienta, wysyłka, odbiór towaru
Molton Styl Sp. z o.o. - 2015-12-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Wykładanie towaru na półki, obsługa komputera, przyjmowanie zamówień przez Internet, obsługa poczty.
PHU Jacek Zawada - 2017-08-07 - Łęczyca (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów zagranicznych (odbiorców płodów rolnych)
WS-TRADE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Puławy (lubelskie)
Komunikacja pomiędzy przedstawicielami rynków dystrybucji w Rosji Ukrainie Francji i innych: tłumaczenie i controlling planów marketingowych i dystrybucyjnych; prowadzenie spotkań roboczych od strony statystycznej i raportowej; prowadzenie bieżącej bazy kontaktów w krajach EMEA sporządzanie zestawień i raportów marketingowych. Kolekcja danych, sporządzanie wyciągów tematycznych dla właściwych Zarządów Spółki i spółek zależnych, archiwizacja danych, monitoring realizacji strategii marketingowej w podległych Centrali jednostkach, asysta w obsłudze wizyt zagranicznych kontrahentów. Przygotowywanie materiałów merytorycznych, pomoc w logistyce wizyt, tłumaczenia rozmów, przygotowanie prezentacji merytorycznych, tworzenie routing map wizyt(wymagana znajomość business savoir vivre),biegłość w obsłudze mediów społecznościowych i digital marketing. Prowadzenie na bieżąco fan page i innych aktywności marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Linkedin, Instagram, portale branżowe). Koordynacja współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi. Analiza i raportowanie raportów skuteczności działalności reklamowej.
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientem i zespołem w jęzuku angielskim i hiszpańskim- koordynacja i nadzór prac danego zespołu pracowników w firmie- wyznaczanie bieżących oraz długotrwałych zadań i celów dla poszczególnych członków zespołu
kontakt przez PUP - 2021-04-06 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta. Monitorownie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem. Powadzenie dokumentacji merytorycznej-terapeutycznej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-03-26 - Gostynin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)