SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ ZAMÓWIEŃ Piotrków Trybunalski oferta pracy BUSINESS SOLUTIONS
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ ZAMÓWIEŃ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - Koordynacja zapotrzebowania materiałowego, sporządzanie zamówień.- Współpraca z dostawcami i kooperantami.- Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie.- Przygotowywanie analiz i raportów.- Kontrola stanów magazynowych.- Aktywna współpraca z działem handlowym.
Data publikacji: 2017-11-09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Pracodawca: BUSINESS SOLUTIONS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witosa 38, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Koordynacja zapotrzebowania materiałowego, sporządzanie zamówień.- Współpraca z dostawcami i kooperantami.- Wprowadzanie oraz aktualizacja danych w systemie.- Przygotowywanie analiz i raportów.- Kontrola stanów magazynowych.- Aktywna współpraca z działem handlowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TECHNICZNEJ ZAMÓWIEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Piotrków Trybunalski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piotrków Trybunalski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel), Umiejętność pracy pod presją czasu.Znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, Dokładność i precyzja w zakresie wykonywanych obowiązków, Samodzielność w organizacji pracy
Nazwa pracodawcy: BUSINESS SOLUTIONS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Adres pracodawcy:
WITOSA 38, 97-300 Piotrków Trybunalski, powiat: m. Piotrków Trybunalski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny, e-mailowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Piotrków Trybunalski
Gmina pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piotrków Trybunalski
Ulica pracodawcy: WITOSA
Numer budynku pracodawcy: 38
danePracodawcy_nrKraz: 3891
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piotrkowie Trybunalskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 09.11.2017
Oferta pracy ważna do: 30.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres czynności:- obsługa administracyjna i logistyczna realizowanych projektów,- sporządzanie, dbanie o kompletność, poprawność i właściwe oznakowanie dokumentacji,- weryfikowanie wniosków o płatność, raportów i zestawień,- współpraca z pracownikami działu zakupów oraz finansów.Opis stanowiska:Główną funkcją osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie wspieranie kierownika projektu w codziennej realizacji projektu badawczo-rozwojowego. Zakres oczekiwanego wsparcia obejmuje obowiązki: monitoringowe, sprawozdawcze i kontrolne procesów projektowych. Celem projektu jest finansowanie rozwiązań problemów społeczno-gospodarczych zgłaszanych przez podmioty publiczne. Projekt współfinansowany jest przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, Oś III Cyfrowe kompetencje społeczeństwa, Działanie 3.3. e-Pionier wsparcie uzdolnionych programistów na rzecz rozwiązywania zidentyfikowanych problemów społecznych lub gospodarczych (http://excento.pl/e-pionier/).
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc przy montażu stoalrki otworowej.
Łacek Zbigniew Zakład Stolarski Budowlano Meblowy ZBYDREW Usługi Transportowe ZK - 2017-12-14 - Chocznia (małopolskie)
CHARAKTERYSTYKA ZAWODUSpecjalista ds. zamówień publicznych jest osobą odpowiedzialną za przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z założeniami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Do jego obowiązków należy również koordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postępowania przetargowego. Specjalista ds. zamówień publicznych zajmuje się również prowadzeniem, uzupełnianiem i archiwizacją dokumentacji przetargowej.WYMAGANIASpecjalista ds. zamówień publicznych powinien legitymować się wyższym wykształceniem (prawniczym, administracyjnym lub ekonomicznym). Atutem są ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych oraz szkolenia podwyższające posiadane kwalifikacje. Mile widziane jest posiadanie kilkuletniego doświadczenia w obszarze zamówień.
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2018-02-20 - Rokocin (pomorskie)
prowadzenie zajęć z zakresu doradztwa zawodowego, praca z uczniami kl. VII
STOWARZYSZENIE EDUKACYJNE "ŻAK" - Ciechanki Łęczyńskie - 2017-08-10 - Ciechanki Łęczyńskie (lubelskie)
1.Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej(sporządzanie list płac, akt osobistych, aneksów, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rozliczeń PIT do Urzędów Skarbowych 2. Rozliczanie umów cywilno-prawnych, (umów zlecenia, o dzieło)3. Sporządzanie sprawozdań do GUS 4. Załatwianie wszelkich spraw związanych z dokumentacją kadrowo płacową.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-01-17 - Częstochowa (śląskie)
Nadzór nad bieżącą działalnością w zakresie prawidłowego funkcjonowania instalacji sanitarnych w zasobach Sp-ni oraz pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad pracami remontowymi na instalacjach.Praca na okres próbny : początkowo okres próbny, docelowo czas nieokreślonyKontakt kandyadtów z pracodawcą: 71 356-48-08, biuro (at) smnowydwor.com.plSala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nowy Dwór" - 2018-02-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie obowiązków wynikających z odrębnych decyzji prezesa Sądu Okręgowego w Lublinie. Przeprowadzanie na zlecenie sądu wywiadów w sprawach nieletnich oraz prowadzenie poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. Sporządzanie opinii dla sądów i prokuratorów w obszarze właściwości sądu okręgowego.
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2016-06-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
OSOBA ZATRUDNIONA BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA NAWIAZANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z UKRAINĄ I ROSJĄ ORAZ ZA NADZOROWANIE PRZEBIEGU TRANSKCJI HANDLOWYCH DO MOMENTU DOSTARCZENIE I ODPRAWIENIA TOWARU W POLSCE.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Bielicha (mazowieckie)
zapoznanie się z ofertą Spółki Domno i konkurencji, opracowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, inne zadania związane ze sprzedażą, marketingiem i logistykąos. kontaktowa, chęci do pracy, mile widziana znajomość języków
DOMINO INTERNATIONAL S.A. - 2016-10-28 - Sroczyn (wielkopolskie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
Dbanie o poprawny wygląd salonu. Dbanie o klienta. Mile widziane również osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosparwnosci.
Super Optyk - 2018-04-26 - Bolszewo (pomorskie)
-prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych ze stałymi klientami sieci T-mobile
kontakt przez OHP - 2016-02-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
DZIAŁANIA MARKETINGOWE FIRMY: PROMOWANIE PRODUKTÓW I USŁUG Z OFERTY FIRMY REALIZOWANIE PROJEKTÓW MARKETINGOWYCH POSZUKIWANIE I OCENIANIE POTENCJALNYCH SZANS RYNKOWYCH DLA SPRZEDAŻY TOWARÓW LUB USŁUG PROWADZENIE ANALIZ I BADAŃ RYNKU – W TYM DZIAŁAŃ KONKURENCJI, I INNYCH DZIAŁAŃ MAJĄCYCH WPŁYW NA WIZERUNEK FIRMY, REDAGOWANIE I PRZYGOTOWYWANIE OPRAWY GRAFICZNEJ MATERIAŁÓW INFORMACYJNYCH, PROMOCYJNYCH I REKLAMOWYCH, UTRZYMYWANIE KONTAKTU Z MEDIAMI I AGENCJAMI REKLAMOWYMI W ZAKRESIE REALIZACJI OKREŚLONYCH PROJEKTÓW, POMOC W REALIZACJI PROGRAMÓW SPRZEDAŻOWYCH I PROMOCYJNYCH, ORGANIZACJA TARGÓW I INNYCH IMPREZ WYSTAWIENNICZYCH, OBSŁUGA STRONY WWW, PORTALI SPOŁECZNOŚCIOWYCH, ITP.
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2017-10-31 - Rogoźnica (podkarpackie)
sporządzanie list płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych, nagród uznaniowych itp.;naliczanie wypłat wynagrodzeń chorobowych i zasiłków chorobowych, macierzyńskich; naliczanie wypłat świadczeń socjalnych; sporządzanie i wysyłanie przelewów do banku ewidencjonowanie i sprawdzanie pod względem rachunkowym faktur i delegacji przygotowywanie zapotrzebowania na płace ,podatek, ZUS i inne; prowadzenie kartotek zarobkowych i zasiłkowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu ZUS RP-7; sporządzanie sprawozdań rocznych do Urzędu Skarbowego (PIT-y); wystawianie zaświadczeń o dochodach pracowników na żądanie osoby zainteresowanej; rejestrowanie i wyrejestrowanie pracowników w ZUS; tworzenie miesięcznego rozliczenia z ZUS (składki od wynagrodzeń); sporządzanie sprawozdań do GUS, SIO i Starostwa Powiatowego archiwizowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; koordynowanie działań i realizacja powierzonych zadań kontroli zarządczej
Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie - 2017-04-26 - Głogów (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg.zawodu
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-07-14 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiedzialna za:- Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia)- Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie- Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz monitorowanie zgłoszeń użytkowników)- Praca w systemie zmianowym w biurze w Bydgoszczy
EMA PARTNERS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów zagranicznych oraz krajowych, kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami, promowanie usług firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Wiązowna (mazowieckie)
prowadzenie ewidencji kosztów Spólki/faktury zakupu,leasingowe,import usług/
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2018-04-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykonywanie odwiertów cylindrycznych o dowolnej średnicy:pod dowolnym kątem w stosunku do podłoża.Cięcie betonu zbrojonego na dowolną grubość i głębokość.Cięcie ścian, stropów, grubych podłoży betonowych, otwory pod okna i drzwi.Stosowanie techniki diamentowej.Stosowanie techniki diamentowej.
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2018-04-05 - Minkowice (pomorskie)
prowadzenie sesji indywidualnych i grupowych, przygotowanie oraz prowadzenie dokumentacji medycznej
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
•WDRAŻANIE I ROZWIJANIE NORM PN-EN 1090 ORAZ PN-EN ISO 3834•PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI TECHNOLOGICZNEJ•NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PROWADZONYCH PRAC SPAWALNICZYCH•KONTROLA JAKOŚCI W TOKU REALIZACJI ROBÓT •PRZEPROWADZANIE BADAŃ WIZUALNYCH POWIERZCHNI ZŁĄCZY SPAWANYCH
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-23 - Rzeszów (podkarpackie)
pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)
Przyjmowanie, rejestracja i segregacja korespondencji. Wykonywanie wykazów i pokwitowań. Umieszczanie ofert firmy na portalach informacyjnych. Wysyłanie ofert do firm transportowych. Kontrola płatności klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Tomisław (dolnośląskie)
rozbiór, obróbka i porcjowanie mięsa, wyrabianie wędlin
UBOJNIA Z MASARNIĄ Patrycja Koryś - 2018-02-05 - Kłoczew (lubelskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analiztycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
kontakt z klientami; rozpatrywanie reklamacji klientów - wymiana i korekta reklamacyjna; tworzenie reklamacji do dostawców; tworzenie zestawień zwrotów ilościowych - raportów reklamacyjnych; przygotowanie i pakowanie paczek z reklamacjami dla klienta; wyjaśnianie braków zgłaszanych przez klientów; kontaktowanie się z działem handlowym w sprawach reklamacji; inne zadania zlecone;
TelForceOne S.A. - 2018-06-12 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie i prowadzenie pracy wychowawczej i opiekuńczej na terenie placówki
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Żary (lubuskie)