SPECJALISTA DS OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ Szymanów oferta pracy Maczfit Foods Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny z klientem, obsługa zamówień mailowych, koordynacja e-sklepu, prace administracyjne w obrębie planowania diet
Data publikacji: 2019-05-16
Lokalizacja: Szymanów (mazowieckie)
Pracodawca: Maczfit Foods Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-532 Szymanów 9D, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt telefoniczny z klientem, obsługa zamówień mailowych, koordynacja e-sklepu, prace administracyjne w obrębie planowania diet
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS OBSŁUGI POSPRZEDAŻOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szymanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Góra Kalwaria
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oferta aktualna do 16/08/2019 Język angielski nie wymagany ale mile widzianyPraca w godzinach: 10-18Praca : Szymanów 9D, 05-532 Góra Kalwaria
Nazwa pracodawcy: Maczfit Foods Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
05-532 Szymanów 9D, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, aneta.maj (at) maczfit.pl, 532620811
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Góra Kalwaria
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szymanów
Numer budynku pracodawcy: 9D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 20.05.2019
Oferta pracy ważna do: 16.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 20.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d5284a4652bbf810d4bdf876bb36a976
Podobne oferty pracy
przygotowywanie i oklejanie towarów handlowych
"OAZA" Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Codzienna obsługa klientów w szczególności rosyjskojęzycznych, pozysykiwanie nowych klientów z Rosji i Ukrainy.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie szkoleń firmowych, pozyskiwanie nowych klientow
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNE "UNIROL"-SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-09 - Uciechów (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji przy zatrudnieniu pracowników, zakładanie akt osobowych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS przy pomocy programu PŁATNIK, dokonywanie zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie dokumentacji przy rozwiązaniu umowy o pracę.
ADVOKATUS Kancelaria Prawa Gospodarczego i Podatkowego spółka z o.o. - 2017-02-14 - Białystok (podlaskie)
-Pomoc przy prowadzeniu podatkowej księgi przychodów i rozchodów,-Pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- Analiza poprawności dokonywanych zapisów,- Pomoc w porządzaniu zeznań podatkowych - kadry i płace.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i tarminalu, przyjmowanie reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Montaż, naprawa i konwersacja sieci trakcyjnej w tym: montaż fundamentów, konstrukcji wsporczych, osprzętu, podwieszeń, aparatury elektromechanicznej.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Dęblin (lubelskie)
redagowanie tekstów,obsługa strony internetowej,pozyskiwanie reklamodawców,promocje wydarzeń
CENTRUM KULTURY I SPORTU W SKAWINIE - 2018-03-24 - Skawina (małopolskie)
prowadzenie kadr i płac w firmie szwalniczej.
NORTH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Suwałki (podlaskie)
Obsługa platformy logistycznej, monitorowanie stanów magazynowych, kontakt z dostawcami, monitorowanie dostaw, obsługa platformy zakupowej, prowadzenie dokumentacji firmy, pozyskiwanie klientów, sprzedaż materiałów.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie ksiąg firmy z różnych branż gospodarczych, prowadzenie rozliczeń podatkowych,analiza otrzymanych dokumentów,bezpośredni kontakt z prowadzącymi działalność gospodarczą,, rzetelność sumienność, odpowiedzialność, poufność
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Staż
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
Suder plus sp. z o.o. - 2016-01-22 - Stare Bielice (zachodniopomorskie)
przygotowywanie pism procesowych i opinii, doręczanie korespondencji do organów, uczestniczenie w rozprawach, obsługa biurowa, praca z dokumentami, porządkowanie akt, obsługa programów prawniczych
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Tarnów (małopolskie)
Tworzenie planów na przyszłość zawierających m.in. zagadnienia mieszkaniowe, finansowe, prawne, zdrowotne,koordynacja specjalistycznego doradztwa dla rodzin i samorządu na poziomie lokalnym (np. prawnego, finansowego, socjalnego),tworzenie osobistych profili osoby z NI, praca z rodziną nad zagadnieniem usamodzielnienia osoby z NI, w zakresie adekwatnym do jej możliwości,wsparcie rodziny w tworzeniu kręgu wsparcia, ścisła współpracuje ze specjalistą ds. kręgów wsparcia i specjalistą ds. testowania modelu,współtworzenie ruchu samopomocy i wzajemnego wsparcia rodzin osób z niepełnosprawnością intelektualną,koordynacja ogólnodostępnych usług w lokalnym środowisku w ramach sekcji środowiskowej,tworzenie sekcji środowiskowych, przekazywanie sprawozdań z prowadzonych działań według wzoru przekazanego przez pracodawcę.Wymagania: wykształcenie wyższe, (praca socjalna, psychologia, pedagogika, socjologia i pokrewne) minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z rodzinami, ambicja i zaangażowanie, nastawienie na współpracę, kompetencje interpersonalne.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2019-03-21 - Jarosław (podkarpackie)
Reprezentowanie firmy jako pierwszy i kluczowy kontakt dla klientów w sprawie zapytań związanych z HR SSC i HR. Przejmowanie kompleksowej odpowiedzialność za przychodzące wnioski obejmujące koordynację i regularne działania następcze od innych zainteresowane stron i zespołów zaangażowanych w rozpatrywanie wniosku, jak również dostarczanie klientowi końcowego rozwiązania. Obsługiwanie przydzielonych rynków koordynując i wykonując różne czynności związanych z cyklem pracowników zgodnie z wytycznymi PMI, wewnętrzne kontrole standardów, a także praktyki i procesy charakterystyczne dla danego kraju, z wykorzystaniem wspierania systemów HR oraz w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA. Przejęcie kompleksowego rozliczania wszystkich przychodzących zapytań, w tym: - koordynacja i działania następcze z klientami i wewnętrznymi stronami (inne zespoły HR SSC, HR Local Services, HR Managers, People Managers,Strony trzecie itd.) - dochodzenie i eskalacja spraw wyjątkowych i niestandardowych, rozwiązywać niespójności i / lub problemów systemowych dla odpowiednich zespołów - informowanie klienta o statusie wniosku - dostarczanie klientom kompletnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, praktykami i procesami, w ramach kluczowych wskaźników KPI i SLA oraz wydajnego korzystania z zasobów ludzkich narzędzia i systemy. - szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów SSC HR Uruchamianie, przygotowywanie i zapewnianie raportów ad-hoc i standardowych raportów SAP HR dla klientów i wewnętrznych interesariuszy w dokładnie i terminowo. Konsolidacja informacji dostarczanych przez inne zespoły działu usług HR aby dostarczyć raport końcowy klientom.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Kraków (małopolskie)
-Koordynowanie procesu projektowania opakowań,-współpraca z agencjami graficznymi oraz drukarniami w procesie tworzenia opakowań,-stały nadzór nad ilością opakowań w celu realizacji planu produkcyjnego,-tworzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej opakowań,-śledzenie rynku opakowaniowego,-współpraca głównie z działem jakości. praca w godzinach od 08.00-16.00
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-16 - Cmolas (podkarpackie)
Sprzedaż produktów, prowadzenie biura, delegacje do klientów, udział w targach krajowych i zagraniczych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bytów (pomorskie)
PSpecjalista do spraw kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Karabela-Małopolska Sp. z o. o. - 2019-02-18 - Tarnów (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak - 2019-05-14 - Dębica (podkarpackie)
Planowanie i prowadzenie syntez z zakresu chemii organicznej, opracowywanie technologii, ocena i badanie właściwości produktów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
STAŁY NADZÓR NAD OBIEKTEM ZA POMOCĄ SYSTEMU WIZYJNEGO (WEWNĄTRZ, ZEWNĄTRZ); ZAWIADAMIANIE ODPOWIEDNICH SŁUŻB; OBSŁUGA I KONSERWACJA SPRZĘTU MONITORUJĄCEGO
ANKRIS PHU ZPCHR A. KURZAK - 2017-09-26 - Ustka (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : min. średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, selekcja napływających aplikacji; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw techniczno-handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-04 - Chorzów (śląskie)
Samodzielne prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów,tworzenie i wdrażanie narzędzi oceny na potrzeby rekrutacji i rozwoju np.zadań rekrutacyjnych,kreowanie oraz wdrażanie rozwiązań w zakresie employer brandingu w tym obszarze social media.Współpraca z uczelniami, organizacjami studenckimi,szkołami i instytucjami rynku pracy, które mogą byc źródłem pracowników.Prowadzenie szkoleń wewnętrznych. Udział lub samodzielne opracowywanie,inicjowanie i wdrażanie projektow HR,w tym zakresie budowania zaangażowanie pracowników,mentoringu,zarządzenie talentami i wiedzą,budowanie profili i zarządzanie kompetencjami.Przygotowywanie raportów i analiz.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-11-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista ds. technicznych, prace manualne związane z elektryka/ elektroniką, montaż, obsługa komputera, opieka nad klientem, prace serwisowe.
"EKO-MOTO " Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Częstochowa (śląskie)
koordynowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji magazynami i dystrybucji w branży spożywczej, utrzymanie i kontrola zapasów
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Lorenki (łódzkie)