SPECJALISTA DS. MARKETINGU Dębica oferta pracy ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Dębica (podkarpackie)
Pracodawca: ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KOLEJOWA 18, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
OBSŁUGA KLIENTA BIURA TŁUMACZEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: m.Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY BIUROWEJ I OBSŁUDZE KLIENTA - SUMIENNOŚĆ, CHĘĆ DO PRACY, ODPOWIEDZIALNOŚĆ- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA OBCEGO
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ALEMANNIA Centrum Tłumaczeń Aleksandra Kułak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
KOLEJOWA 18, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV NA EMAIL: aleksandrakulak (at) alemannia.pl, SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: KOLEJOWA
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z tłumaczeniami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 30.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c1605a08c9570a46b6e3999f6016cc46
Podobne oferty pracy
obsługa klientów
BYTOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-05 - Tarnowskie Góry (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-12-17 - Warszawa (mazowieckie)
zastępowanie Prezesa w rozmowach z kontrahentami i dostawcami chińskimi, przygotowywanie, negocjowanie i podpisywanie umów handlowych w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-DOKUMENTACJA WYNIKÓW OCENY RYZYKA-PROWADZENIE PROCESU CERTYFIKACJI, AUDYTÓW W ZAKRESIE OCENY ZGODNOŚCI MASZYN Z DYREKTYWAMI
AUTOPROCES Bogdan Mazur - 2016-09-14 - Dębica (podkarpackie)
montowanie instalacji hydraulicznych
"UBIR" CELESTYN KWIECIEŃ - 2016-11-25 - Rawicz (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedazy, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
jw.
Zespół Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. K. Szymanowskie - 2017-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, odpowiedzialność za realizowanie budżetu sprzedaży, przygotowanie kalkulacji, opracowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie pozytywnej relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-04-01 - Poznań (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż, doradzanie klientom, kompleksowa obsługa klienta, obsługa programu WG-MAG, dbanie o powierzoną grupę produktów, składanie zamówień, obsługa urzadzen biurowych, inne prace biurowe
Tarti s.c., R. Tartanus, I. Osial - 2018-08-31 - Żyrardów (mazowieckie)
Pozyskiwanie wiedzy w zakresie zarządzania ryzykiem przetwarzania informacji oraz udział w opracowywaniu dokumentacji bezpieczeństwa informacji. Sporządzanie okresowych analiz i szacowanie ryzyka.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa kadrowo- płacowa (w tym naliczanie wynagrodzeń itp.), sporządzanie dokumentów ZUS, PIT, GUS, PFRON.
DEWIZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Piła (wielkopolskie)
Reintegracja zawodowa prowadzeniazajęć, podwyższanie kwalfikacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Małomice (lubuskie)
j.w.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie rzedstawicieli handlowych, realizowanie zatwierdzonych zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, kontrola stanów magazynowych, koordynacja procesów logistycznych, uzupełnianie i dbanie o pełną dokumentacją
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kluczbork (opolskie)
Prace ogólnobudowlane na terenie Wielkopolski.Umowa na okres próbny 1 miesiąc (docelowo na czas nieokreślony).
BELLA CASA GWL Grażyna Lankiewicz - 2018-02-06 - Czmoń (wielkopolskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-04-03 - Łódź (łódzkie)
Praca w terenie - Powiat Średzki.
Agencja Reklamowo Medialna ART. - 2019-02-22 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Utrzymanie czystośvi na terenie Gminy i Miasta Stawiszyn, prace przy zieleni.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Stawiszyn (wielkopolskie)
aktualizacja oprogramowania aplikacji LAS; administrowanie zasobami, udostępnianie zasobów SILP pracownikom uprawnionym przez kierownika jednostki z wykorzystaniem dostępnych w poszczególnych aplikacjach funkcji administracyjnych, poprzez: zarządzanie użytkownikami poszczególnych aplikacji, przygotowanie do akceptacji w SILP Web, autoryzacji uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych, autoryzację uprawnień użytkowników do poszczególnych funkcji aplikacji oraz zasobów baz danych w aplikacjach nie posiadających mechanizmu w SILP Web; zabezpieczenie pracowników w karty kryptograficzne i certyfikaty kwalifikowane, prowadzenie ewidencji certyfikatów; administrowanie innymi serwerami lokalnymi, w tym serwerami aplikacji i danych np. serwer antywirusowy, serwer wymiany danych, itp.; administrowanie i eksploatacja delegacjami aplikacji posadowionymi na serwerach w jednostkach nadrzędnych w zakresie określonym przez WZI w RDLP; administrowanie siecią lokalną komputerami oraz innym sprzętem komputerowym: nadzór nad stanem technicznym sprzętu i sieci lokalnej, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, konfigurowanie komputerów do pracy w sieci, instalacja i bieżąca aktualizacja oprogramowania zainstalowanego na komputerach, w szczególności systemu operacyjnego i programów ochrony antywirusowej, nadzorowanie wykorzystania systemów komputerowych w jednostce z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa oaz ochrony antywirusowej, konfigurowanie kont pocztowych na komputerach użytkowników, administrowanie urządzeniami i użytkownikami telefonii IP z wyłączeniem systemu bilingowego; zabezpieczanie funkcjonowania SILP na poziomie leśnictwa: administrowanie rejestratorem leśniczego oraz innymi urządzeniami komputerowymi, bieżący nadzór nad stanem technicznym sprzętu komputerowego, wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń co najmniej raz w roku, instalowanie i bieżące konserwowanie systemów operacyjnych, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, instalowanie i aktualizacja oprogramowania użytkowego, dotyczy komputerów z systemem operacyjnym Microsoft Windows, konfigurowanie parametrów transmisji danych pomiędzy rejestratorem leśniczego i SILP, konfigurowanie urządzeń komputerowych do pracy w sieci, udzielanie leśniczym instruktażu w zakresie obsługi technicznej urządzeń komputerowych, konfigurowanie kont pocztowych; koordynacja i organizacja procesów zakupu urządzeń komputerowych, oprogramowania, konserwacji i napraw urządzeń komputerowych; prowadzenie dokumentacji pracy administratora w tym: ewidencja protokołów instalacji, ewidencja dokumentacji legalności oprogramowania, ewidencja dokumentacji uprawnień dostępu do systemu i baz danych; ewidencja ingerencji w bazy danych oraz protokołów z tych czynności; nadzór nad ochroną praw autorskich w odniesieniu do użytkowanego oprogramowania, w tym przeprowadzania audytu legalności oprogramowania nie rzadziej niż raz na rok; pomoc pracownikom oraz niezbędny instruktaż w podstawowej obsłudze sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz informowanie ich o wprowadzonych zmianach; stałe podnoszenie swoich kwalifikacji poprzez samokształcenie oraz udział w odpowiednich kursach, szkoleniach, na które zostanie skierowany przez pracodawce. Umowa na 3 miesiące, docelowo na czas nieokreślony; wynagrodzenie według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu zbiorowego Pracy dla Pracowników Państwowego gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe z dnia 29 stycznia 1998 r, z późniejszymi zmianami
Nadleśnictwo Warcino - 2019-02-13 - Kępice (pomorskie)
wykształcenie min. średnie,staż pracy min. 1 rok,znajomość podstaw rachunkowości i programu Symfonia,odpowiedzialność, rzetelność, dyspozycyjność,ewidencja i księgowanie dokumentów,bieżące wsparcie zespołu księgowego.
Auto Partner Garcarek Spółka Jawna - 2015-12-15 - Ociąż (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie deklaracji ZUS PIT PRFON, uprawnienia BHP, Obsługa programu Płatnik, Mile widziana znajomość programu Comarch Optima
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-05-17 - Adamówka (podkarpackie)
Główne obowiązki na stanowisku specjalisty ds. nadzoru zapobiegawczego sprawowanie zapobiegawczego nadzoru w zakresie wymagań zdrowotnych przy zajmowaniu stanowisk na poszczególnych etapach realizacji inwestycji, opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, projektów budowlanych itp. , udział w procedurach dopuszczania do użytkowania obiektów.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-01-22 - Chojnice (pomorskie)
Analiza dokumentów technicznych oraz przetargowych, przygotowanie wycen oraz ofert, przygotowywanie dokumentów związanych z realizacją inwestycji.
Firma Handlowo Usługowa RD-PROFESSIONAL Robert Dziedzic - 2018-11-30 - Brzesko (małopolskie)
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji obsługa programu GlobalWag System, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Wilków (dolnośląskie)
- Planowanie i koordynacja imprez i przedsięwzięć planowanych we wszystkich obiektach Muzeum;wspieranie sprzedaży produktów i usług oferowanych przez Muzeum; budowanie wizerunku Muzeum i budowanie więzi między Muzeum a odbiorcami oferty muzealnej, rozpowszechnianie i promowanie działalności Muzeum; kontakt i współpraca z mediami; współpraca z działami Muzeum w zakresie przygotowywania materiałów prasowych Muzeum oraz treści druków promocyjnych i ich opracowywanie i wydawanie; analiza działalności Muzeum m.in. frekwencji odbiorców oferty muzealnej; koordynacja zakupu oraz innych form pozyskiwania zewnętrznej powierzchni reklamowej (reklama outdoorowa); zlecanie i produkcja materiałów promocyjnych, pamiątek i handlowej oferty muzealnej; dystrybucja materiałów reklamowych zgodnie z założeniami promocyjnymi; prowadzenie imprez wizerunkowych oraz eventów Muzeum; pozyskiwanie sponsorów i darczyńców na rzecz Muzeum nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami zewnętrznymi; koordynowanie elementów oferty komercyjnej Muzeum.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony do 1 roku, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku oraz jedna niedziela w miesiącu (6 godz.). Wymagania: potwierdzone wykształcenie wyższe, najlepiej o kierunku PR, marketing, dziennikarstwo lub pokrewne, doświadczenie pracy w promocji lub marketingu (preferowana znajomość specyfiki działań placówki kultury), biegłe posługiwanie się pakietem MS Office (m.in. Excel i Word); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu profilem instytucji/marki w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter); mile widziane doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych (system zarządzania treścią Word Press); łatwość w tworzeniu i redagowaniu tekstów, znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego (mile widziany poziom C1); inne: zaangażowanie w powierzone zadania i kreatywność; bardzo dobra organizacja pracy; dokładność i systematyczność, samodzielność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania, priorytetów; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne; wysoka kultura osobista oraz zdolność do motywowania innych, znajomość historii i kultury Górnego Śląska; znajomość mowy śląskiej.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-07-17 - Bytom (śląskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
kelner; staż w godz. 11.00-19.00, 15.00-23.00, również w niedziele i święta
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Baranów Sandomierski (podkarpackie)
Kontakt telefoniczny z dłużnikami w celu ustalenia terminu spłaty należności oraz wyjaśnianie nieścisłości na fakturach. Sporządzanie szczegółowych notatek z dyskusji i uzgodnień oraz przesyłanie wymaganych informacji w postaci raportów. Osiąganie wyznaczonego celu i dbanie by ustalony poziom usługi był zachowany lub przekroczony. Eskalacja problemów zgodnie z polityką eskalacji. Eskalacja problemów wysokiej rangi zgodnie z wytycznymi. Proaktywność i innowacyjność w ciągłym ulepszaniu procesów, usług i produktów związanych z gromadzeniem danych dla klienta. Odzyskiwanie nadpłat odkrytych podczas audytu. Rozpatrywanie skarg dotyczących procesu zbierania należności związanych ze skargami i problemami klientów Uzgadnianie kont. Uczestniczenie/wsparcie spotkań z klientami w celu omówienia wydajności pracy dłużnika i rozwiązywanie problemów w razie potrzeby.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)