SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO
Wynagrodzenie: od 5 300 PLN
Zakres obowiązków: - procesowanie codziennych działań dotyczących przeprowadzanych transakcji w celu dostosowania ich do odpowiednich wymiarów SLA/KPI- terminowe odpowiadanie na zapytania kierowane przez wewnętrznych i zewnętrznych klientów albo zainteresowane grupy- zapewnianie transparentności procesów transakcyjnych- zachowywanie aktualnych procedur operacyjnych, przestrzeganie ustandaryzowanych poziomów procesów- terminowe identyfikowanie potencjalnych problemów i przeprowadzanie odpowiednich eskalacji- zapewnienie zgodności operacyjnej ze wszystkimi regulacjami, wytycznymi wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wspieranie działań audytowych- wspieranie innych członków zespołu i zespołów zgodnie z wyznaczoną strukturą- zapewnienie prawidłowego transferu wiedzy i wiadomości- dbanie o kontrolowanie, dokumentowanie i wykonywanie bieżących procesów- dbanie o zgodność wszystkich operacji ze wskazanym standardem- przeprowadzanie transferu wiedzy w danej lokalizacji utrzymywanie relacji z klientami w Azerbejdżanie, bezpośrednia obsługa, również na miejscu- inicjowanie procesów usprawnień, proaktywne i kreatywne uczestniczenie w doskonaleniu usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskim
Data publikacji: 2020-09-17
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- procesowanie codziennych działań dotyczących przeprowadzanych transakcji w celu dostosowania ich do odpowiednich wymiarów SLA/KPI- terminowe odpowiadanie na zapytania kierowane przez wewnętrznych i zewnętrznych klientów albo zainteresowane grupy- zapewnianie transparentności procesów transakcyjnych- zachowywanie aktualnych procedur operacyjnych, przestrzeganie ustandaryzowanych poziomów procesów- terminowe identyfikowanie potencjalnych problemów i przeprowadzanie odpowiednich eskalacji- zapewnienie zgodności operacyjnej ze wszystkimi regulacjami, wytycznymi wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz wspieranie działań audytowych- wspieranie innych członków zespołu i zespołów zgodnie z wyznaczoną strukturą- zapewnienie prawidłowego transferu wiedzy i wiadomości- dbanie o kontrolowanie, dokumentowanie i wykonywanie bieżących procesów- dbanie o zgodność wszystkich operacji ze wskazanym standardem- przeprowadzanie transferu wiedzy w danej lokalizacji utrzymywanie relacji z klientami w Azerbejdżanie, bezpośrednia obsługa, również na miejscu- inicjowanie procesów usprawnień, proaktywne i kreatywne uczestniczenie w doskonaleniu usług- komunikacja wewnątrz firmy odbywa sie w języku angielskim
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZEWNĘTRZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- staż pracy: minimum 1 rok doświadczenia zawodowego- bardzo dobra znajomość systemu SAP i obsługi programów pakietu Microsoft Office (zwłaszcza Excel, Word i Outlook)- umiejętności analityczne i organizacyjne- znajomość języka azerskiego - poziom biegły - w mowie i w piśmie - jest konieczny- znajomość języka angielskiego - poziom płynny - w mowie i piśmie - jest konieczny- znajomość języka rosyjskiego - poziom płynny - w mowie i w piśmie - jest pożądany- orientacja na działanie- umiejętność pracy w zespole- dobre umiejętności komunikacyjne- odporność na stres- umiejętność optymalizowania procesów pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7252155390
danePracodawcy_regon: 365657303
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.09.2020
Oferta pracy ważna do: 01.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e0ad4c1973ceeabec9cf41fb79f83d55
Podobne oferty pracy
Opieka nad chorym w domu.
ODDZIAŁ REJONOWY POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA - 2016-11-23 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie oferty sprzedażowej szkoły językowej.Monitorowanie systemu nadzorującego pracę szkoły.Pomiar opłacalności poszczególnych zajęć.Monitorowanie pracy lektorów.Aktywne poszukiwanie nowych partnerów biznesowych.Przygotowywanie eventów promocyjnych.Przygotowywanie materiałów reklamowych.Prowadzenie kont social media (facebook, instagram).Przygotowywanie raportów statystycznych (stosując program Excel lub podobne) na temat opłacalności narzędzi reklamowych, stosowności wdrożenia określonych narzędzi marketingowych.Organizowanie i kontrolowanie pracy zespołu.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Legionowo (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Transportowe S.C. - 2017-03-21 - Ludwina (wielkopolskie)
planowanie produkcji w zespole, ustalanie terminów realizacji zleceń, kontrola i optymalizacja działań odnośnie wydajności i jakości, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, monitorowanie procesów produkcyjnychpraca w godz. 8-16
SCHOLLGLAS Polska Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wydawanie, przyjmowanie towarów, obsługa komputera;
TEXPOL Sp. z o.o. Zakład Pracy Chronionej - 2016-11-28 - Borkowice (łódzkie)
obsługa klientów, wypełnianie dokumentacji, praca w Legnicy, istnieje możliwość zwrotu kosztów za ewentualne dojazdy
DOM POGRZEBOWY FENIX - 2021-06-18 - Legnica (dolnośląskie)
strzyżenie i modelowanie
GABINET KOSMETYCZNY BEATA KORPAL-BREITENBACH - 2016-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie dań, obróbka mięsa
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw dotyczących opracowań oraz aktualizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego miasta, przygotowanie odpowiednich uchwał w tych sprawach oraz publikowanie treści uchwalonych planów. 2. Nadzór nad realizacją ustaleń studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 3. Współudział w przygotowywaniu decyzji o warunkach zabudowy zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji. 4. Współdziałanie z instytucjami administracji rządowej i samorządowej w sprawach z zakresu planowania przestrzennego i budownictwa. 5. Naliczanie opłaty planistycznej. 6. Współdziałanie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku w zakresie ochrony obiektów zabytkowych. 7. Opiniowanie wstępnych projektów podziału terenu, co do ich zgodności z ustaleniami miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. 8. Kontrola zgodności projektów budowlanych oraz ich realizacji z wydanymi decyzjami o warunkach zabudowy. 9. Współdziałanie z Inspektorami Nadzoru Budowlanego w zakresie zwalczania samowoli budowlanej. 10. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu terenów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz wypisów i wyrysów z tych planów. 11. Uzgodnienia lokalizacji projektów urządzeń, tablic i reklam we współpracy ze stanowiskiem GKN i GKK. 12. Troska o właściwą estetykę i kolorystykę miasta. 13. Prowadzenie spraw dotyczących remontów budynków komunalnych. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych stanowiących własność komunalną. 15. Bieżące współdziałanie ze stanowiskami pracy ds. geodezji i nieruchomości gminnych oraz gospodarki komunalnej i inwestycji. 16. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. ochrony środowiska podczas jego nieobecności w pracy (GKS). 17. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych. 18. Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym, a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy radcy prawnego. 19. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przepisanych obowiązków. 20. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska. 21. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji środowiskowych. 22. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza, Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza.
Urząd Miasta Krynica Morska - 2018-12-17 - Krynica Morska (pomorskie)
wykształcenie mile widziane zawodowe mechaniczne lub średnie techniczne, ale nie koniecznieuprawnienia MIG-MAGchęci do pracyMontaż urządzeń i konstrukcji pod urządzenia. Prace spawalnicze. Montaż instalacji przemysłowej.1 zmiana: 7-15wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premiapraca również w delegacji
FP SPOMAX Spółka Akcyjna - 2019-06-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Białogóry (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
montaż urządzeń (żurawie, suwnice, wózki widłowe), naprawa urządzeń mechanicznych, dbanie o jakość montowanych urządzeń
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2016-07-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
wstępna obróbka artykułów spożywczych używanych do przygotowania dań i posiłków, utrzymanie w czystości naczyń, narzędzi, sprzętu mechanicznego, mebli, pomieszczeń kuchennych i zaplecza gastronomicznego, utrzymanie porządku na stanowisku pracy i przestrzeganie zasad bhp i p.poż., sanitarno-higienicznych, przewidywany okres zatrudnienia/wykonywania pracy: praca na umowę na czas określony - 3 lata poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, równoważny czas pracy od 8:00 do 16:00, praca od poniedziałku do soboty, oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2019-12-06 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- organizacja stanowiska pracy- znajomość zasad higieny w salonie- zabiegi na stopy oraz dłonie- henna, stylizacja rzęs
Salon Urody Lejdis Beata Szymczak - 2018-06-29 - Łódź (łódzkie)
- utrzymanie porządku i czystości na terenie Gminy Zbąszynek
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zbąszynek (lubuskie)
Rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Kraków (małopolskie)
- szkolenie bhp i ppoż.,- zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji,- zapoznanie z funkcjonowaniem Wydziału Budownictwa i Ochrony Środowiska,- przygotowanie dokumentów do archiwizacji,- przepisywanie pism, kserowanie dokumentów,- przygotowanie dokumentów do wysyłki,- obsługa urządzeń biurowych (faksów, kserokopiarki),- wykonywanie innych czynności poleconych przez Naczelnika Urzędu
kontakt przez PUP - 2020-09-09 - Świebodzin (lubuskie)
Dostarczanie towaru do klienta.
"Austropol -Aqua" Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Strzeszów (dolnośląskie)
klasyfikacja złomu i sortowanie złomu.
"TOM" SP. Z O. O. - 2018-11-05 - Żarów (dolnośląskie)
obsługa klienta - przyjmowanie zamówień klienta, przyjmowanie oraz obsługa rezerwacji, odbieranie telefonów oraz odpisywanie na e-maile od klientów zagranicznych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla klienta rosyjskiego
BAR PRZYSTAŃ Kaniewscy & Juszczakiewicz Spółka Cywilna - 2016-09-21 - Sopot (pomorskie)
NAPRAWA, SERWIS SAMOCHODÓW I WÓZKÓW WIDŁOWYCH
KMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Sprzedaż
DELIKATESY ADAMS Łukasz Adamski - 2018-01-22 - Kołaczkowo (wielkopolskie)
opracowywanie jadłospisów dekadowych z uwzglednieniem nozm żywieniowych wagowych i ilościowych produktów, przygotowywanie posiłków dbanie o ich wartość odżywczą i energetyczną zgodną z normami żywienia, pobieranie produktów spożywczych z magazynu, utrzymanie czystości stanowiska pracy
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-03-24 - Siemionki (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych, obsługa urządzeń biurowych
HENRYK BATYRA MASZYNY ROLNICZE - 2016-03-03 - Lublin (lubelskie)
Obsługa pojazdów samochodowych w zakresie ekploatacji, serwisowania i napraw
DVCARS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-07 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Jedna zmiana 08.30 - 16.30. Zatrudnienie od maja 2017r.
BANK SPÓŁDZIELCZY W CHODZIEŻY - 2017-05-17 - Kaczory (wielkopolskie)
obsługa klientów
ZAJAZD POD DĘBAMI Grzegorz Switek, Piotr Meszek, Grzegorz Hyla - 2017-09-21 - Zawidza (świętokrzyskie)
-przyjmowanie dokumentów zagranicznych, - zgłaszanie odprawy celnej, - rejestracja pojazdów w Wydziale Komunikacji, - wydawanie dokumentów i tablic
PROTECT UBEZPIECZENIA JACEK BŁOCH - 2018-08-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁEM PRZEDSZKOLNYM IM. JAKUBA KANI W DOMARADZU - 2018-11-29 - Domaradz (opolskie)