SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-10-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia: 2000-3000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU CZESKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
czeski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: Wykształcenie średnie, Bardzo dobra znajomość języka czeskiego, Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, Mile widziane 3 miesięczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, Swobodne posługiwanie się komputerem, Sumienność, odpowiedzialność.Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w ww. języku, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie systemem zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy.Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny współpracy, Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SOK/SE/2018 (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe).
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 17.10.2018
Oferta pracy ważna do: 29.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Katowice (śląskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Współpraca z serwisami, zlecanie napraw na zewnątrz, współudział przy weryfikacjach maszyn, ocena stanu technicznego maszyn, wprowadzanie danych
BMTI Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Komorniki (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-05-09 - Gostyń (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiemstosunku pracy, sporządzanie deklaracji podatkowych zwiazanych ze stosunkiem pracy, sporządzanie deklaracji PEFRON, kontrolowanie terminów szkoleń okresowych oraz badań lekarskich
Mycela S.A Nowa Wiśniewka - 2016-01-25 - Nowa Wiśniewka (wielkopolskie)
Oferowanie usług w zakresie mechaniki i elektroniki.Dobór części.Sprzedaż części i akcesoriów samochodowych.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Józefów (mazowieckie)
Prowadzenie biura Stowarzyszenia, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów i usług oferowanych przez salon, obsługa procesów magazynowych (załadunek, rozładunek, kompletowanie wysyłek), utrzymanie porządku w magazynie oraz na sklepie i w jego otoczeniu, rozwożenie towaru do klientów i oddziałów.Miejsce pracy: Bochnia lub Brzesko
Tomasz Górka Firma Handlowo - Usługowa BEATUS - 2018-10-18 - Brzesko (małopolskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, wprowadzanie produktów do sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Dziemięrzyce (małopolskie)
nadzór nad eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, prowadzenie spraw związanych z pracą maszynistów i innych pracowników kolejowych, rozliczanie faktur, nadzór nad umowami z zarządcami infrastruktury i innymi podmiotami, sporządzanie kalkulacji
PROTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-11 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg. umowy
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Radomsko (łódzkie)
odpwoiedzialnośc za dobre funkcjonowanie administracji spółki, realizacja zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk i raportów, zestawień, dokumentów finansowych, prowadzenie danych agentów; dbałość o wysoką jakość i terminowość w wykonywaniu projektów;
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Legnica (dolnośląskie)
specjalista w Krajobrazowym Parku Krajoznawczym
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kłopot (lubuskie)
Przygotowywanie dokumentacji dotyczącej papierów wartościowych; procesowanie transakcji; identyfikowanie i rozwiazywanie technicznych problemow w trakcie pracy na systemach; wdrażanie obostrzeń od regulatorów finansowych w codziennie obowiązki; pogłębianie wiedzy na temat derywatyw oraz papierów wartościowych. Praca jednozmianowa w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
planowanie i kontrola realizacji produkcji na bazie zapotrzebowań klientów, kontrola dostępności materiałów bezpośrednio i pośrednio produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych oraz ich optymalizacja zgodnie z polityką firmy, nadzór nad prawidłowością przebiegu procesów produkcyjno-logistycznych, kontakty z klientami i dostawcami, współpraca z pozostałymi działami w firmie, sporządzanie raportów dla bezpośredniego przełożonego.
"GEBRUEDER PEITZ POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Żory (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa spółki, zatrudnienie i zwalnianie pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, bieżąca aktualizacja, kontrola i archiwizacja, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych pracowników, sporządzanie zestawień na potrzeby PFRON, sprawozdań GUS oraz zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, sporządzanie raportów i zestawień kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, monitorowanie nieobecności pracowników, przygotowanie i konsultacje w zakresie zagadnień prawnych zw. Z zatrudnieniem pracowników we współpracy z radcą prawnym, obsługa umów cywilnoprawnych; Szpital Powiatowy w Zambrowie, tel.862763604
SZPITAL POWIATOWY W ZAMBROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Zambrów (podlaskie)
Kontrola miedzyoperacyjna na produkcji, nadzór i ocena działań korygujących, raportowanie, legalizacja sprzętu k-p, uczestnictwo w procesach kontroli jakości. Wymagania: wykształcenie min średnie, kierunek techniczny, praca przy komputerze, obsługa Ms Office, Open Office.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Bolszewo (pomorskie)
Staż organizowany przez GUP.Wsparcie przy organizacji wydarzeń dla studentów zagarnicznych, pomoc przy wprowadzeniu danych do systemu, pomoc w procesie rekrutacji cudzoziemców, pomoc w archiwizacji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie stronami www, dbanie o wizerunek firmy w Internecie, obsługa sklepu internetowego, tworzenie kampanii reklamowych, Adwords, fb, raportowanie Google Analitics, przygotowywanie newsletterów i e-mailingu
BOOMGAARDEN MEDIEN SP. Z O.O. - 2017-04-14 - Ruszków Drugi (wielkopolskie)
dostarczanie pizzy pod wskazany adres
"POPARAZZI" Radosław Szlędak - 2016-09-06 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
Wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja akcji promocyjnych, redagowanie tekstów marketingowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-03-02 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
•Zamawianie i sprowadzanie materiałów,•Sporządzanie ofert z uwzględnieniem długiego cyklu, zapasów magazynowych oraz zapasów nadmiernych,•Szczegółowa analiza ofert na materiały oraz negocjacja ich cen z uwzględnieniem jakości,•Utrzymywanie ciągłych kontaktów z dostawcami oraz zdobywanie nowych dostawców,•Kontrolowanie terminowości dostaw i ocena dostawców,•Prowadzenie rejestru zamówień, reklamacji, otrzymywanych atestów,•Prowadzenie analizy cen w celu obniżenia kosztów materiałowych,•Dysponowanie materiałów zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Zamet Industry Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - 2018-07-11 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wprowadzanie danych do programów.Praca od pon.do pt. od 7:00-15:00
Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE - 2018-10-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
praca przy budowie drogi ekspresowej S- 5 odcinek Głuchowo- Wrończyn
TOTO S.p.A COSTRUZIONI GENERALI S.A. ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-28 - Strykowo (wielkopolskie)
praca w branży recyklingu tworzyw sztucznych/praca na terenie kraju
REPLAST TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-01 - Lisewo Kościelne (kujawsko-pomorskie)
• prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki,• przygotowywanie umów cywilno-prawnych i porozumień, przygotowywanie imiennych upoważnień i pełnomocnictw,• aktualizacja dokumentów rejestrowych spółki – odpis KRS i KW,• obsługa organizacyjno – techniczna władz Spółki i okresowych narad i posiedzeń, • prowadzenie rejestru aktów normatywnych Spółki tj. Zarządzenia, Uchwały – ich ewidencjonowanie, przechowywanie, aktualizacja, • udzielanie współpracownikom porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa związanych z realizowanymi zadaniami.
BUSZREM S.A. - 2017-01-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)