SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Świebodzin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: - szkolenie bhp i ppoż.,- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji,- obsługa klienta,- pozyskiwanie nowych klientów,- obsługa biura,- sporządzanie dokumentacji biurowej, umów z klientami,- przygotowywanie ofert handlowych,
Data publikacji: 2020-03-20
Lokalizacja: Świebodzin (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- szkolenie bhp i ppoż.,- zapoznanie z całokształtem funkcjonowania przedsiębiorstwa/instytucji,- obsługa klienta,- pozyskiwanie nowych klientów,- obsługa biura,- sporządzanie dokumentacji biurowej, umów z klientami,- przygotowywanie ofert handlowych,
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.4
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świebodzin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 08
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świebodziński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0808
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2020
Data zakończenia pracy: 14.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość podstawowych zasad księgowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 9271510657
danePracodawcy_regon: 080043085
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Adres pracodawcy:
Studencka 8, 66-200 Świebodzin, powiat: świebodziński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 08
Powiat pracodawcy: świebodziński
danePracodawcy_kodPowiatu: 0808
Gmina pracodawcy: Świebodzin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Świebodzin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0988626
Ulica pracodawcy: Studencka
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243304
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 24.03.2020
Oferta pracy ważna do: 23.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b283a800b2f7c9fa110f5cf4287eeb79
Podobne oferty pracy
Księgowanie dokumentów dot. należności praac z klientem angielskojęzydcznym oraz hiszpańskojęzycznym. Wymagany kontakt bezpośredni, telefoniczny i pisemny z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Łódź (łódzkie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie na stanowiski min. 6 miesięcy, umiejętność negocjacjizakres obowiązków: negocjacje z klientem, pozyskiwanie klientów
D&K Technology Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Wróżewy (wielkopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2017-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
- prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawii, Gruzji, Rosji- prowadzenie dokumentacji w języku rosyjskim i ukraińskim- sporządzanie dokumentów w języku rosyjskim i ukraińskim- praca w bazie danych w języku rosyjskimUmowa zlecenie na okres 1 roku
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:1. Opracowywanie planów przekazywania sprzętu służby żywnościowej do Agencji Mienia Wojskowego.2. Prowadzenie, aktualizowanie i weryfikowanie bazy JIM (jednolity indeks materiałowy) w zakresie sprzętu służby żywnościowej.3. Wprowadzanie zmian w systemie finansowym LBPP.4. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji szkoleniowej w zakresie Szefostwa Służby Żywnościowej.5. Prowadzenie rejestru oraz przechowywanie i aktualizacja przepisów, rozkazów, zarządzeń, rozporządzeń, decyzji, wytycznych i innych dokumentów normatywnych dotyczących służby żywnościowej w zakresie normowania i gospodarki sprzętem.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Obsługa klientów salonu sprzedaży sieci komórkowej Orange- sprzedaż produktów i usług Orange- podpisywanie umów- raportowanie wyników pracy do przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sanok (podkarpackie)
- Przyjmuje zamówienia od klienta i monitoruje ich realizację- Koordynuje plan wysyłek oraz obsługuje dokumenty wysyłkowe- Utrzymuje i pielęgnuje relacje z klientem zagranicznym- Wspiera Key Account Managerów w ich pracy na rynkach całego świata- Współpracuje ze wszystkimi komórkami w ogranizacji
HTL - Strefa S.A. - 2016-11-09 - Łęczyca (łódzkie)
Obliczanie i sporządzanie list płac nauczycieli i pracowników niepadagogicznych, prowadzenie dokumentacji ZUS, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych, wychowawczych, sporządzanie deklaracji ZUS, raportów imiennych, miesięcznych. Obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań o wynagrodzeniu i zatrudnieniu, ewidencja i rozliczanie podatku dochodowego pracowników oraz sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, przygotowywanie danych i wprowadzanie ich do programu SIO. Wynagfrodzenie zgodnie z Regulaminem wynagradzania i kwalifikacjami.
Centrum Kształcenia Praktycznego - 2016-07-13 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Rydzyny (łódzkie)
prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zgierz (łódzkie)
Specjalista administracji publicznej- staż EFS POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
wyważanie kól samochodów ciężarowych, osobowych i terenowych, montaż, demontaz kół
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
programowanie aplikacji i systemów, tworzenie dokumentacji systemów komputerowych, analiza wymagań systemowych, kieruje działaniami zespołu, nadzoruje wsparcie produkcji
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Zabierzów (małopolskie)
Programowanie sterowników PLC. Tworzenie dokumentacji elektrycznej P8. Uruchamianie maszyn.
ZATOKA-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Puck (pomorskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i rosyjskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Józefów (mazowieckie)
-obsługa i utrzymanie relacji z obecnymi klientami,-pozyskiwanie nowych klientów -wsparcie dla klientów w zakresie systemów zabezpieczeń-prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych-prowadzenie szkoleń i prezentacji z zakresu systemów zabezpieczeń
DOROTA KISIELEWSKA DPK SYSTEM - 2017-09-06 - Wieliczka (małopolskie)
•TWORZENIE I ZAMYKANIE ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH ORAZ KOOPERACYJNYCH.•TWORZENIE TECHNOLOGII, ZLECEŃ, DOKUMENTÓW MAGAZYNOWYCH ZWIĄZANYCH Z PRODUKCJĄ PRZEMIAŁÓW, DEMONTAŻEM, POPRAWAMI.•ROZLICZANIE I ANALIZA ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH M.IN. POD WZGLĘDEM POPRAWNEGO ZUŻYCIA MATERIAŁÓW.•WYJAŚNIANIE RÓŻNIC POMIĘDZY RZECZYWISTYM A „WIRTUALNYM” ZUŻYCIEM MATERIAŁÓW.•ROZLICZANIE I ANALIZA STANÓW MATERIAŁOWYCH MAGAZYNU PRODUKCYJNEGO •ANALIZA I KONTROLA STANÓW MATERIAŁOWYCH ORAZ ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW
ZMM MAXPOL SPÓŁKA ZOO - 2018-12-24 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
FILIAGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych,weryfikacja i selekcja kandydatów i umawianie spotkań,realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczebla,udzielanie informacji o projektach rekrutacyjnych,tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń o pracę,działania administracyjne związane z procesem rekrutacji
kontakt przez OHP - 2019-05-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Prace biurowe związane z ochroną środowiska, prowadzenie dokumentacji. Praca jednozmianowa w godzinach od 07:00 do 15:00.
Greentech Krzysztof Korczowski - 2018-06-14 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
Telefoniczna obsługa użytkowników platformy finansowej oraz obsługa kampanii internetowcyh - sprzedaz produktów finansowych i bankowych.
FINANSOWY SUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Regularne przygotowywanie raportów dotyczących analiz biznesowych w oparciu o obowiązki poszczególnych departamentów i planów pracy. Tłumaczenie na j. chiński dokumentów, raportów oraz tłumaczenie symultaniczne w związku z realizacją w/w zadań. Nadzorowanie kluczowych projektów operacyjnych Liugong Dressta Machinery Sp. z o.o. w oparciu o wzorce korporacji chińskich w ścisłej współpracy z jednostką dominującą: Guangxi LiuGong Machinery, Liuzhou - Chiny.
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Marynowanie mięsa do szaszłyków i pieczenie szaszłyków według receptury ormiańskiej. Praca na umowę zlecenie, ok. 160 godzin miesięcznie; praca przez 5 dni w tygodniu, wg grafiku, dyspzoycyjność w godz.: 11:00-23:00. Oferta dostępna w sali G
kontakt przez PUP - 2019-10-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawdzanie portfela inwestycyjnego funduszy private equity i real estate funds w oparciu o dokumentacje Sprawdzanie przepływów na kontach dla funduszy private equity i real estate Wykonywanie kontroli wynikających z zadań depozytariusza zgodnie z dyrektywami i regulacjami Przygotowywanie raportów, kontakt z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami Badanie niezgodności i dbanie o wewnętrzne kontrole Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i innymi akcjonariuszami Tworzenie raportów w celu zmierzenia jakości wykonywanych procesów (KPIs) Uczestniczenie w rozwoju departamentu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług firmy, reprezentowanie firmy w postępowaniach przetargowych, pozyskiwanie nowych klientów
NIRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji, pozyskiwanie kontrachentów, prowadzenie ewidencji
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Końskowola (lubelskie)
- odbieranie zamówień od klientów i inżynierów serwisu w zakresie części zamiennych - obsługa kontrahentów angielskojęzycznych, francuskojęzycznych i arabskojęzycznych- przetwarzanie zamówień w systemie, które kończy się automatycznym zgłoszeniem do działu transportu- zarządzanie sporami dotyczącymi faktur na żądanie klienta w tym wystawianie faktur kredytowych i debetowych- informowanie klientów o opóźnieniach i przerwach w dostawie- zarządzanie zapytaniami klientów o części zamienne np. zapytaniami o cenę lub śledzenie statusu zamówienia- obliczenia dotyczące zapotrzebowania klientów na płatne usługi serwisowe i naprawy- doraźne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów- korekta i aktualizacja wyceny na podstawie faktycznej pracy wykonanej przez inżyniera serwisu terenowego- równoważenie sprzecznych wymagań w zakresie zobowiązań biznesowych- przyjmowanie, monitorowanie, opracowywanie i wysyłanie zleceń prac serwisowych oraz przydzielanie odpowiednich inżynierów serwisu terenowego- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-02-19 - Łódź (łódzkie)