SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Myjomice oferta pracy TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i indywidualna klienta. Wymagana dobra znajomość komputera oraz pakietu Office, a także umiejętność języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Data publikacji: 2020-09-16
Lokalizacja: Myjomice (wielkopolskie)
Pracodawca: TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:63-600 Myjomice 36, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa telefoniczna i indywidualna klienta. Wymagana dobra znajomość komputera oraz pakietu Office, a także umiejętność języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Myjomice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 30
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3008
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kępno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.09.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy:
TOMPOL KĘPNO SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 6192050906
danePracodawcy_regon: 385170330
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Adres pracodawcy:
63-600 Myjomice 36, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 30
Powiat pracodawcy: kępiński
danePracodawcy_kodPowiatu: 3008
Gmina pracodawcy: Kępno
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Myjomice
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0199800
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kępnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.09.2020
Data dodania oferty pracy: 16.09.2020
Oferta pracy ważna do: 14.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?653002d2a136a53c2861d9a8451aaa71
Podobne oferty pracy
prowadzenie dokumentacji i akt osobowych pracowników, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
WORK 365 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Brzeg (opolskie)
Utrzymywanie porządku, sprzątanie biur, budynków socjalnych.
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Katowice (śląskie)
Sprawne, terminowe i prawidłowe wykonywanie zadań z ustalonego dla Działu Utrzymania Ruchu i Inwestycji zakresu działań z uwzględnieniem współpracy z pozostałymi komórkami w zakładzie; nadzór nad dokumentacją techniczną maszyn i urządzeń w tym dozorowych, diagnoza oraz ewentualna pomoc w naprawach maszyn i urządzeń w zakresie elektrycznym i elektronicznym wymagających uprawnień SEP; prowadzenie rejestrów zamówień zewnętrznych, pism dotyczących Działu Utrzymania Ruchu; obsługa komputerowych programów MS Word, MS Excel, MS PowerPoint; prowadzenie rejestru numeracji i paszportyzacji maszyn, urządzeń oraz wartości niematerialnych i prawnych w Centrum Produkcyjnym Pneumatyki Prema; nadzór nad infrastrukturą Centrum Produkcyjnym Pneumatyki Prema S. A. ( budynkami, budowlami, sieciami: ciepłowniczą, wodno-kanalizacyjną i sprężonego powietrza)
CENTRUM PRODUKCYJNE PNEUMATYKI "PREMA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-10-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowejhttps://bip.biblrac.pl/pliki/oferta_pracy_do_pup_kadry_place-03-09-2020.pdf
Miejska i Powiatowa Biblioteka Publiczna im. Ryszarda Kincla w Raciborzu - 2020-09-07 - Racibórz (śląskie)
Zakres obowiązków:- opracowywanie danych oraz przygotowywanie analiz, raportów, kalkulacji i zestawień;- analizowanie kosztów;- weryfikacja formalno-rachunkowa dokumentów księgowych;- bieżące wspomaganie administracji i księgowości;- kontrola obiegu dokumentów;- udział w procesie zamknięcia okresów sprawozdawczych, uzgadnianie i weryfikacja kont księgowych;- aktywny udział w usprawnieniu procesów, realizowaniu projektów.Oczekiwania:- wykształcenie ekonomiczne;- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym szczególnie Excel;- znajomość języka obcego mile widziana;- chęć podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju;- zdolność analitycznego myślenia, skrupulatność, sumienność i dokładność;- dodatkowym atutem będzie znajomość systemu sprzedaży subiekt GT.Pracodawca oferuje:- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;- możliwość stałego rozwoju;- atrakcyjne wynagrodzenie;- pracę w przyjaznej atmosferze.
FEROCITY Ewelina Kampik-Nowak - 2018-12-21 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Pomoc przy budowie alta, huśtawek, schodów. Pomoc przy obróbce drewna. Pomoc przy budowie domów drewnianych.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Wyryki-Połód (lubelskie)
Nauczyciel przedmiotów zawodowych ekonomicznych
POWIATOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W PUCKU - 2020-03-27 - Puck (pomorskie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych
Astop spj - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
1) Rozliczanie bieżących wydatków na remonty, eksploatację i utrzymanie nieruchomości odrębnie dla każdej nieruchomości. 2) Współpraca z bezpośrednim przełożonym pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych w zakresie rozliczania czasu pracy tych pracowników z podziałem na poszczególne nieruchomości i rodzaje zadań wraz z rozliczeniem materiałowym. 3) Sporządzanie dokumentów do wystawienia rachunków wewnętrznych i zewnętrznych (faktur, PT wz). 4) Uczestnictwo w komisjach przetargowych - protokołowanie. 5) Comiesięczne uzgadnianie stanów wydatków na poszczególne nieruchomo6ci z działem księgowości. 6) Kontrola zrównoważenia wpływów i wydatków funduszu remontowego zasobów mieszkaniowych dla poszczeg6lnych nieruchomościach w zakresie środków finansowych gromadzonych osiedlami. 7) Analizowanie kosztów remontów i konserwacji oraz wybór najbardziej efektywnych form ich prowadzenia. 8) Współdziałanie w opracowywaniu planów rzeczowo - finansowych remontów i konserwacji. 9) Ewidencja wykonania plan6w gospodarczych oraz opracowywanie sprawozdań i informacji o ichrealizacji. 10) Opracowywanie sprawozdań o realizacji zgłoszeń i usterek zgłaszanych przez lokatorów. 11) Przyjmowanie i kontrola załatwiania zgłoszeń (interwencji) od mieszkańców w sprawach uszkodzeń.usterek, wadliwego funkcjonowania urządzeń i instalacji oraz elementów budynków i kontrola terminowości ich wykonania. 12) Ewidencja korespondencji wpływającej do działu oraz kontrola terminowości odpowiedzi. 13)Współpraca ze St. Sp. Ds. technicznych w zakresie zaopatrzenia i comiesięcznego uzgadniania stanu materiałowego magazynu. 14) Obsługa poczty elektronicznej, maszynopisanie i wykonywanie kserokopii dla potrzeb działu. 15) Archiwizacja dokumentów dla potrzeb działu oraz dokumentacji technicznej, eksploatacyjnej zasobów mieszkaniowych. 1 6) Wykonywanie innych doraźnych czynności na polecenie przełożonego. 17) Należyta dbałość o powierzony sprzęt i mienie spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "PIAST" W BARLINKU - 2019-02-04 - Barlinek (zachodniopomorskie)
sprzedaż części do pojazdów samochodowych
PW AUTOS sp. z o.o. - 2018-04-14 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
rekrutacja, selekcja i zatrudnianie pracowników, koordynowanie pracy zatrudnionych pracowników
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Poznań (wielkopolskie)
Organizowanie transportu , zamawianie towaru dla kilku inwestycji na terenie kraju. Praca na terenie całej Polski- podpisane kontrakty.
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Bytom (śląskie)
- naliczanie wynagrodzenia- znajomość Kodeksu Pracy
RZEŹNICTWO-WĘDLINIARSTWO J. S. i J. MARYNIAK Spółka Jawna - 2017-02-06 - Namysłów (opolskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - bieżąca obsługa klienta, - pozyskiwanie nowych klientów, - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, - kształtowanie dobrego wizerunku firmy,
kontakt przez PUP - 2019-06-25 - Ozimek (opolskie)
Kontrola Jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych, Nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji, Analizowanie systemów pomiarowych, Audyt wyrobów gotowych, Prowadzenie dokumentacji jakościowych, Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych, Wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Ruda Śląska (śląskie)
•KREOWANIE RYNKU CZYNNIKÓW CHŁODNICZYCH W PODLEGŁYM OBSZARZE (RZESZÓW, LUBLIN I OKOLICE)•MONITOROWANIE RYNKU I ODPOWIEDNIE REAGOWANIE NA JEGO ZMIANY•BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁEJ RELACJI ZE STRATEGICZNYMI KLIENTAMI; WSPARCIE MERYTORYCZNE PARTNERÓW BIZNESOWYCH•REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH U OBSŁUGIWANYCH KLIENTÓW ORAZ PRACA NAD ROZWOJEM SPRZEDAŻY U OBECNYCH I POTENCJALNYCH KLIENTÓW; •RELACYJNA I SKUTECZNA WSPÓŁPRACA Z ODDZIAŁAMI; •PRZYGOTOWYWANIE, RAPORTOWANIE I PREZENTACJA WYNIKÓW SPRZEDAŻOWYCH•REALIZACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH ZWIĘKSZAJĄCYCH SPRZEDAŻ•UDZIAŁ W TARGACH BRANŻOWYCH•BUDOWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU FIRMY
SCHIESSL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta, projektowanie i realizacja aranżacji okiennych, zarządzanie dokumentacją kadrowo księgową
DEKORACJE NA MIARĘ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie reklamacji, współpraca z klientem, dostawcami i producentami, raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej, częste wyjazdy do klientów. Praca w godzinach 8-16.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
negocjacje handlowe z dostawcami krajowymi i handlowymi, realizacja planów zakupowych, organizacja i kontrola dostaw, pozyskiwanie nowych źródeł zaopatrzenia, sporządzanie zestawień
MEBLOFORM sp.z o.o. - 2017-04-27 - Kalwaria Zebrzydowska (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesów rekrutacji, tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, organizacja i przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z kandydatami, prowadzenie aktywnych działań rekrutacyjnych zgodnych z planami zatrudnienia
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Skoczów (śląskie)
Stowarzyszenie Centrum PISOP w ramach realizacji projektu przyznaje dotacje inwestycyjne (22tys./osobę); zadaniem pracownika będzie szczegółowe rozliczenie wydatkowania tej dotacji. Szczegółowy zakres: - przygotowanie wzorów dokumentów dot. umów na przyznanie dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego; - odpowiedzialność za złożenie wszystkich niezbędnych dokumentów przez uczestników (komplet umów, zabezpieczeń, załączników);- przygotowanie i prowadzenie działań niezbędnych do rozliczenia dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- kontrola podmiotów w zakresie wykorzystania dotacji inwestycyjnej;- przygotowanie zestawień do płatności dotacji inwestycyjnej oraz wsparcia pomostowego;- organizacja szkoleń zawodowych dla PS;- stały kontakt z doradcami kluczowymi i biznesowymi;- współpraca z zespołem finansowo-księgowym.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Realizacja założonych planów sprzedaży, budowanie długofalowych relacji z Klientami B2B, pozyskiwanie nowych klientów poprzez aktywne działanie w terenie, koordynacja działań marketingowych, pomoc przy obsłudze sklepu internetowego. Praca w godz. 8-16.
Prima Green Sp. z o.o. - 2018-07-10 - Bodzanów (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem greckiegoFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka greckiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem.
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-07-05 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Opis stanowiska: analiza uwarunkowań rynków zagranicznych, rozwijanie i umacnianie współpracy z klientami zagranicznymi; przygotowywanie ofert handlowych; obsługa i koordynacja pozyskanych zamówień; utrzymanie bezpośrednich kontaktów z Klientami; sporządzanie zestawień i analiz sprzedażowych. . Wymagania: warunek konieczny: bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie dobrą, umożliwiająca swobodną komunikację; bardzo dobra znajomość obsłu
Lars Laj - 2018-02-27 - Dobra (zachodniopomorskie)
Opracowywanie technologii dla produktu, przygotowywanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów.; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
Szczegółowe informacje na stronie Sądu Okręgowego http://szczecin.so.gov.pl/oferty-pracy,m,m2,168WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA
SĄD OKRĘGOWY W SZCZECINIE - 2018-02-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- pozyskiwanie nowych klientów- rozwój usług ochrony- koordynowanie pracy podległych pracowników- analiza sytuacji rynkowych ochrony
Spółdzielnia WULKAN w Olsztynie - 2020-08-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)