SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 5 450 PLN
Zakres obowiązków: Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
Data publikacji: 2018-12-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów, monitorowanie własnej pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 5 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Data zakończenia pracy: 02.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe niewymagane, umiejętnośc pracy w grupie, komunikatywność, znajomośc języka hiszpańskiego na poziomie native speaker, języka angielskiego C1-C2
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.12.2018
Oferta pracy ważna do: 28.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.12.2018
Podobne oferty pracy
Zgodny z programem stażu zawartym we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Mysłowice (śląskie)
wyk.średnie, 3 lata doświadczenia na stanowisku szkoleniowca koni rasy polo, uk. kurs jeździectwa, szkoleniowiec koni rasy polo, znajomość j . angielskiego w stopniu średnim, j. hiszpański w stopniu zaawansowanym.Zakres obowiązków: Opieka oraz pielęgnacja koni polo.Prowadzenie szkoleń dla koni polo. Współpraca z trenerem gry w polo. Przygotowywanie koni do udziału w turniejach. Miejsce pracy ŚLIWNIKI gmina Nowe Skalmierzyce, powiat ostrowski.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Śliwniki (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Informacja w BIP: http://www.cuwo.lodz.pl/Nabory/Specjalista/Ogloszenie_o_naborze_Specjalista_ds_ksiegowosci.pdf
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-07-27 - Łódź (łódzkie)
realizacja zamówień, kontakt z klientem telefoniczny i e-mailowy, obsługa komputera
Ceramika KOŃSKIE Sp. z o.o. - 2018-12-03 - Końskie (świętokrzyskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Wyrów (wielkopolskie)
-nadzorowanie i porządkowanie dokumentów firmowych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Oława (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-01-25 - Katowice (śląskie)
- Obsługa telefoniczna i mail'owa Klienta zagranicznego- Biegła znajomość języka angielskiego- Miejsce pracy Cieplewo,- Kontakt: telefon - 58 682-35-90 lub 695-418-302, e-mail: kubus (at) kkubus.pl
DANA.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-28 - Cieplewo (pomorskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Kolbuszowa (podkarpackie)
w/g potrzeb
PRETORIUS Sp. z.o.o. w Kielcach - 2016-01-11 - Kielce (świętokrzyskie)
zastępca kierownik marketu
Dino Polska S.A. - 2016-05-31 - Mosina (wielkopolskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie rocznych planów wynagrodzeń
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 7 im. M. Kopernika - 2017-07-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych; opracowywanie wniosków na realizację projektów; Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych; Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów;
kontakt przez OHP - 2016-04-13 - Gdańsk (pomorskie)
mailowy oraz telefoniczny kontakt z kontrahentami zagranicznymi w zakresie bieżącej produkcji i realizacji zleceń, pełna obsługa zamówień od przypisanych klientów, sporządzanie dokumentacji sprzedażowej oraz wysyłkowej, monitorowanie terminowej realizacji zamówień, aktywna współpraca z innymi działami w ramach organizacji
ALBEA POLAND Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Baniocha (mazowieckie)
praca na magazynie, kompletacja towaru
PHUP Gniezno Sp. zo.o. Hurtownia sp. k. - 2016-04-05 - Poznań (wielkopolskie)
praca w laboratorium akredytowanym, prowadzenie podstawowych badań laboratoryjnych, prowadzenie zapisów laboratoryjnych, realizacja procesu sprzedaży usług firmy, relacje z klientem indywidualnym i instytucjonalnymrodzaj umowy: um. zlecenie/ um. o pracę
INSTYTUT GENETYKI SĄDOWEJ Jolanta Powierska-Czarny - 2017-06-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; mile widziana znajomość programu Reset2; doświadczenie w obszarze wyliczania wynagrodzeń, praktyczna wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, znajomość programów płacowych, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, odporność na stres jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO - 2017-11-21 - Gliwice (śląskie)
- Alokowanie transakcji; - Manualne i elektroniczne potwierdzanie transakcji z klientem; - Wsparcie dla desku z regionu EMEA; - Wspracie dla klientów z regionu EMEA przez telefon i mailowo; - Raportowanie nieulokowanych transakcji na T + 1; - Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista sprzedaży internetowej:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Nowy Sącz (małopolskie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów, wydawanie świadectw pracy, naliczanie płac, pomoc w wysyłaniu przelewów, księgowanie, dekretowanie, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, itp.
PRES-CON Spółka z o.o. - 2017-10-11 - Kozielice (zachodniopomorskie)
jw.
LANGUAGE SOLUTIONS FOR BUSINESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta zagranicznego firmy droga mailową oraz na portalach internetowych.
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Żory (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office;dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwaosobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-03-08 - Racibórz (śląskie)
BIEŻĄCW WSPARCIE PRACOWNIKÓW W ZADANIACH OPERACYJNYCH, ORGANIZACJA PRZEPŁYWU DOKUMENTACJI SPEDYCYJNEJ, KONTROLA DOKUMENTACJI TRANSPORTOWEJ, PRZYJMOWANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI SPEDYCYJNEJ, WSPÓŁPRACA Z KIEROWCAMI (W TYM Z UKRAINY) W ZAKRESIE POZYSKIWANIA DOKUMENTACJI I WYJAŚNIANIA NIEZGODNOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, ODPORNOŚĆ NA STRES, ASERTYWNOŚĆ, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY, UMIEJETNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z OBCNOKRAJOWCAMI, DOŚWIADCZENIE PRACY W SPEDYCJI, DOSWIADCZENIE PRACY BIUROWEJ ZWIĄZANEJ Z ROZLICZENIEM DOKUMENTACJI, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYM I ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO W STOPNIU BIEGŁYM
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
sprzedaż zapiekanek ( Rzeszów-Plac Dworcowy )
PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNE KRYŃSKI PARTYKA, SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy młodzieży, w ramach dostępnych programów krajowych i międzynarodowych oraz funduszy unijnych;- nawiązywanie współpracy z instytucjami i organizacjami z zagranicy; - przygotowywanie i składanie wniosków aplikacyjnych;- koordynowanie projektów międzynarodowych i lokalnych;- kontrola i rozliczanie budżetów realizowanych projektów;- sporządzanie analiz, raportów i sprawozdań z realizacji projektów.
kontakt przez OHP - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)