SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. S/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. S/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Data publikacji: 2019-08-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 500-2500 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK CHORWACKI) (NR REF. S/HR/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chorwacki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka chorwackiego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą, wWysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne, doskonała organizacja czasu własnej pracy, samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów, motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/HR/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 05.08.2019
Oferta pracy ważna do: 20.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4c72e3d64fc691bcf2900f8a9701a40
Podobne oferty pracy
1.Przygotowywanie zamówień w języku angielskim, rosyjskim, ukraińskim,2.Weryfikacja, potwierdzanie i składanie zamówień, 3.Przyjmowanie reklamacji, przygotowywanie dokumentacji reklamacyjnej, 4.Przygotowywanie logistyki reklamacyjnej, 5.Kontakt z klientami/kontrahentami polskimi oraz zagranicznymi, 6.Kontakt z producentem / fabryką na Ukrainie – składanie zamówień, kontakt z działem serwisu, 7.Kontrolowanie procesu zamówień oraz reklamacji, 8.Przygotowywanie raportów związanych zamówieniami oraz reklamacjami.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Chorzów (śląskie)
obsługa programów projektowych, obsługa projektów
kontakt przez PUP - 2018-10-19 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji firmy oraz bieżąca obsługa administracyjna biura, prowadzenie dok. zakupu, wysyłek, współpraca ze spedytorami, organizowanie transportu, fakturowanie
P.P.U.H. "STATECH" Molenda Stanisław - 2017-02-10 - Klucze (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników. Realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa. Sporządzanie deklaracji do instytucji zewnętrznych: ZUS, US. Przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych. Zatrudnienie na 1/2 etatu z możliwością rozszerzenia na pełny etat.
Majewski Fensterfabrik Sp. z o.o - 2017-04-04 - Nysa (opolskie)
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące wsparcie kierownictwa firmywe wszystkich sprawach związanych z organizacją i logistyką szkoleń, w tym m.in. za: kompleksową koordynację i zarządzanie szkoleniami (również wyjazdowymi), nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami i współpracującymi trenerami, sporządzanie ofert, przygotowywanie treści merytorycznych materiałów promocyjnych, administrowanie dokumentami wewnętrznymi.
ADEPT spółka cywilna - 2017-07-04 - Gdańsk (pomorskie)
Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz zapisywanie ich w przeznaczonym do tego programie. Współpraca z innymi działami.
MANPOWER GROUP SP. Z O.O. - 2016-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedaż kosiarek, pilarek, traktorów, art. ogrodniczych, elektronarzędzi, przyjmowanie i wydawanie sprzętu serwisowanego, zamawianie sprzętu i części zamiennych, dbanie o ład i porządek w sklepe i w obrębie sklepu.
POSTECH A.POSEŁ SPÓŁKA JAWNA - 2019-07-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Tworzenie i przygotowywanie róznego rodzaju materiałów reklamowych, publikacji, ulotki, banery, foldery, plakaty, wizytówki itp. Obsługa ploterów,drukarek. Dbałość o jakość wydruku. Kontakt z klientem, wykonywanie kalkulacji i wyceny proponowanej usługi poligraficznej.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bolszewo (pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa systemów rezerwacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/pracodawcy_przedsiebiorcy/refundacja_kosztow_wyposazenia_lub_doposazenia_stanowisk_pracy.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; obsługa komputera; zakres obowiązków: wykonywanie materiałów marketingowych; obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2019-04-19 - Gliwice (śląskie)
obsługa urzadzen biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczenia reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie drobnych ogłoszeń, raportowanie swoich działań handlowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bełchatów (łódzkie)
.
Ekologiczna Pralnia Chemiczna "Mors" S.C. Tomasz Chodaniewicz, Ewa Hodaniewicz, Roman Hodaniewicz - 2018-01-18 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa, sprzedaż na portalu aukcyjnym allegro, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kompanii promocyjnych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie kadr i obsługa w tym zakresie dokumentacji kadrowej, również pracowników delegowanych do pracy za granicę.
AGENCJA USŁUG I HANDLU "POLTROP" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Częstochowa (śląskie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa klienta w salonie z produktami GARMIN
GPS1.pl Przemysław Pietraszewski - 2019-09-11 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji wpłat od klientów. Bieżące wprowadzanie wyciągów bankowych oraz uzgadnianie stanów kont bankowych. Bieżąca rejestracja faktur w systemie księgowym. Naliczanie odsetek za nieterminowe płatności. Wystawianie faktur sprzedaży. Przygotowywanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach.Przygotowywanie wezwań do zapłaty oraz ugód pozasądowych po uzgodnieniu wysokości rat i terminach spłaty.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-06-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
obsługą procesów logistycznych
Zakład Drzewny "KIMEX" Spółka Jawna Elżbieta Urbańska-Buda, Grzegorz Buda - 2018-11-22 - Nadrzecze (lubelskie)
PRACA BIUROWA. OPIEKA NAD ZAGRANICZNYMI KLIENTAMI FIRMY.
BLUXCOSMETICS SP. Z.O.O - 2017-02-08 - Trzciana (podkarpackie)
-kontrola surowców, półproduktów i wyrobów gotowych pod względem fizykochemicznym,-weryfikacja zgodności otrzymanych wyników z normami oraz wymaganiami specyfikacji,-wypełnianie raportów jakościowych i wprowadzanie danych do systemów informatycznych oraz tworzenie dokumentacji jakościowej, -udział w rozwiązywaniu problemów jakościowych pojawiających się w trakcie kontroli dostaw, zleceń wewnętrznych zgodnie z harmonogramem badań, -kontrola nad odczynnikami niezbędnymi do wykonywania prac laboratoryjnych,-uczestnictwo w inspekcjach, kontrolach, audytach oraz szkoleniach obejmujących zakres kontroli jakości
"MOKATE" Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Żory (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
Naliczanie w prawidłowej wysokości wynagrodzenia należnego pracownikom Centrum i terminowe sporządzanie list płac, prowadzenie kartotek zarobkowych pracowników oraz kartotek zasiłków chorobowych, prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem zasiłków rodzinnych i chorobowych pracowników Centrum, gromadzenie danych związanych z ubezpieczeniem pracowników w systemie PŁATNIK, obliczanie nagród jubileuszowych i innych wypłat należnych pracownikom zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem Wynagradzania Centrum, wystawianie pracownikom zaświadczeń o wysokości zarobków obecnych oraz innych zgodnie z wymaganymi przepisami, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości wymaganej przez GUS, Urząd Marszałkowski oraz inne jednostki nadrzędne, sporządzanie analiz w zakresie wydatkowanych środków na wynagrodzenia w określonych grupach pracowniczych wg bieżących potrzeb, prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i członków ich rodzin oraz załatwianie wniosków dotyczących przejścia pracowników na rentę lub emeryturę. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 334 95 28, e-mail: d.erdmanska (at) dcchp.pl, g.dabrowska (at) dcchp.pl.
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu - 2019-08-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem - umowa na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż ubezpieczeń , obsługa po sprzedażowa
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Puck (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa zamówień klientów, wspólpraca za działem produkcji, planowania i logistyka w celu kontroli procesu realizacji zamówienia klienta, prowadzenie codziennej komunikacji z klientami, tworzenie indywidualnych ofert handlowych
"DALIAN TALENT POLAND" Sp. z o. o. - 2017-01-27 - Żabno (małopolskie)
-1/2 etatu
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "LECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)