SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. ANG.) K/M Warszawa oferta pracy MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. ANG.) K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-29
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obozowa 43, 01-161 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia, opieka medyczna, świadczenia socjalne
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. ANG.) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość MS Office (Word, Excel), odporność na stres, komunikatywność. Doświadczenie zawodowe: 1 rok. Znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym.Ogólny zakres obowiązków: obsługa codziennych kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami Spółki, obsługa zgłoszeń i reklamacji, informowanie klientów Spółki o zmianach w harmonogramie odbioru odpadów, przyjmowanie i przekazywanie do realizacji zgłoszeń od klientów odnośnie odpadów wielkogabarytowych i zielonych, obsługa klientów w zakresie sugerowania rozwiązań związanych z gospodarowaniem odpadami oraz udzielanie odpowiedzi na zapytania, wprowadzanie bieżących zgłoszeń od klientów do systemu X-track, współpraca z działem ODN w zakresie otrzymywanych zgłoszeń i reklamacji, pozyskiwanie od klientów Spółki informacji, uwag i sugestii dotyczących możliwości podniesienia jakości świadczonych usług. Praca w godz. 7.00-15.00/8.00-16.00.Zgłoszenia: ul. Obozowa 43, Warszawa, tel. 22 391 01 00, e-mail: rekrutacja (at) mpo.com.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Obozowa 43, 01-161 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.mpo.com.pl
Ulica pracodawcy: Obozowa
Numer budynku pracodawcy: 43
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw obsługi posprzedażowej
Data dodania oferty pracy: 29.08.2018
Oferta pracy ważna do: 15.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 29.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zamówienie transportów
ULTRA PLUS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Rusko (dolnośląskie)
Zadania:- poszukiwanie i wdrażanie nowych produktów prowadzących do rozwoju firmy- nawiązywanie nowych kontaktów - bieżąca analiza konkurencyjnego rynku- analiza potrzeb rynkowych Wymagania:- wykształcenie wyższe- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office- znajomość języka angielskiego- kreatywność, komunikatywność- gotowość do wyjazdów służbowych, prawo jazdy kat.B.Oferujemy:- pracę w młodym i dynamicznym zespole- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę- atrakcyjne wynagrodzenie
BMP Sp. z o. o. Spółka Komandytowa - 2018-08-08 - Racibórz (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kruszyn Krajeński (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Warszawa (mazowieckie)
Metrix Metal Sp. z o.o. Tczewzatrudni:SPECJALISTĘ DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKAWymagania :- Wykształcenie wyższe kierunkowe,- Praktyczna znajomość przepisów i zagadnień z zakresu ochrony środowiska i BHP,- Znajomość wamgań normy ISO 14001,- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane,- Umiejętność pracy w zespole,- Bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność,- Dobra znajomość pakietu MS Office,- Dobra znajomość języka angielskiego.Oferujemy:- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, gwarantującą stabilizację, poczucie bezpieczeństwa,- Stałe, terminowe wynagrodzenie i premie uznaniowe (płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji),- Dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- Uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- Bogaty pakiet socjalny: bilety do kina, na basen.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-10-17 - Tczew (pomorskie)
Obsługa szlifierki krawędziowej
ZAKŁAD STOLARSKI ZBIGNIEW MYSZKO - 2017-07-25 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
realizacja planów naborowych, bieżaca obsługa słuchaczy szkoły, wydawanie i przyjmowanie dokumentów zaświadczeń itp.
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Kraków (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
praca w zamku na wodzie w Wojnowicach, promocja restauracji, noclegów, konferencjii innych ewentów
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Wojnowice (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, aktywna sprzedaż (ofertowanie, negocjacje, zawieranie umów). Budowanie dobrych relacji z odbiorcami.Pełna odpowiedzialność za relacje z klientami (zarządzanie korespondencją handlową).Realizowanie założonych planów oraz przygotowywanie raportów sprzedażowych
"SOKPOL" Sp.z o.o. - 2016-09-15 - Myszków (śląskie)
.
PPHU "LARUS" KRZYSZTOF ADAMKIEWICZ - 2016-03-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
Skuteczne pozyskiwanie klientów. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa klienta. Prowadzenie procesu sprzedaży. Organizacja logistyki.
Zakład Obróbki Kamienia Budowlanego Kazimierz Rogala - 2017-05-05 - Stara Bukówka (mazowieckie)
Wsparcie Dyrektora Oddziału w kwestiach administracyjnych oraz organizacyjnych, obsługa biura w szczególnosci w zakresie obsługi firmowej poczty tradycyjnej oraz elektronicznej. dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów w firmie. Pomoc w organizowaniu spotkań i podrózy słuzbowych pracowników, ewidencja i rozliczanie delegacji. Organizowanie spotkań Dyrektora Oddziału, współpraca z innymi działami w firmie. Pomoc w zadaniach realizowanych przez specjalistę ds. kadrowych, dbanie o wizerunek pracodawcy i estetyke biura. Praca w godzinach 7-15.
CONTROLTEC sp. z o.o. - 2017-03-07 - Płock (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie wszelkich prac posadzkarskich ( posadzki żywiczne ) i porządkowych na budowiedbałość o sprzęt budowlany. Istniej możliwośc przytuczenia osób chętnych do pracy fizycznej (i myślących)
RAMIK BOCIAN KRZYSZTOF - 2016-04-11 - Zielonki (mazowieckie)
uczestniczenie w negocjacjach, uzgodnieniach zapisów umownych z podwykonawcami na budowie,weryfikacja i opiniowanie umów podwykonawczych zawieranych z dalszymi podwykonawcami,kompletowanie dokumentów niezbędnych do akceptacji umów przez Zamawiającego, zgłaszanie firm podwykonawczych jako oficjalnych podwykonawców do Zamawiającego,przygotowanie propozycji korespondencji pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym w kwestiach spornych dotyczących wykonawstwa robót, interpretacji zapisów Kontraktu, umów podwykonawczych, zgłoszeń podwykonawców, prowadzenie korespondencji z podwykonawcami, kontrahentami oraz dostawcami usług i materiałów,kontrola prawidłowości realizacji umów podwykonawczych, a zwłaszcza kwestii spornych, prowadzenie rejestru i archiwizacja umów na budowie, wsparcie pracowników technicznych budowy w zakresie interpretacji norm, przepisów i umów.
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-29 - Bogatynia (dolnośląskie)
przyjmowanie towarów do magazyny (odbiór jakościowy i ilościowy), składowanie, przygotowywanie i wydawanie towarów zgodnie z zasadami obowiązującymi w firmie, kontrolowanie stanów magazynowych, utrzymywanie czystości i porządku na magazynie, sprawdzanie kompletności dostaw z dokumentami W-Z (informowanie pracowników działu sprzedaży o nadejściu dostawy i dostarczanie załączonej do dostawy dokumentacji), przygotowanie towaru wg., specjalizacji do wywozu i sprawdzanie kompletności przygotowanego towaru zgodnie z dokumentami.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Tarnów (małopolskie)
sprzedaż internetowa artykułów elektrotechnicznych, narzędzi, art. sanitarno-grzewczych, BHPdodawanie produktów i kształtowanie oferty sklepu internetowego analiza dostępności i konkurencyjnosci towarów marketing internetowy koordynowanie dostaw wysoki poziom bieżącej obsługi klientów
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-02-01 - Rzeszów (podkarpackie)
rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
budowanie sieci odbiorców i partnerów biznesowych (sklepy ze zdrową żywnością i sklepiki szkolne), budowanie i utrzymywanie stałych, telefonicznych kontaktów handlowych z klientami, wysyłanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów o ofertę, telefoniczne pozyskiwanie zamówień, informowanie klientów o nowościach i promocjach, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, dbałości o kompletność i aktualność baz danych klientów
Stewiarnia sp. z o.o. - 2016-01-11 - Chylice (mazowieckie)
-promowanie produktów i usług firmy;-prowadzenie analiza rynku; przygotowanie raportów-wyzanczanie i monnitorowanie tras przewozu towarów-monitorowanie realizacji zadań spedycynych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa maszyn, szpachlowanie podłóg
"TARFOR" STANISŁAW GUZIK - 2017-01-26 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Obsługa zagranicznych kontrahentów, pozyskiwanie i nawiązywanie trwałych relacji z klientami na rynku japońskim, przeprowadzanie procesu sprzedaży, udział w tworzeniu i realizacji strategii eksportowej.
TRENA Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Macierzysz (mazowieckie)
Obsługa klientów sklepu zgodnie z przyjętymi standardami firmy, aktywne zaangażowanie w prawidłowe funkcjonowanie działu, dbanie o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów,doradztwo techniczne i współpraca z klientami, współpraca z innymi działami.Praca w godz. 7-15, 10-18 oraz w soboty 8-18 w Kołobrzegu.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-04-26 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
przygotowywanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kosztorysów, przygotowywanie, nadzór i realizacja zamówień i umów, współpraca z kierownikami budów
EKO STAL Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klientów, instytucji w zakresie doradztwa finansowego, porównywanie ofert finansowych, ubezpieczeniowych, praca w Lubinie i Głogowie
FINANCIAL SOLUTIONS TOMASZ IWANIEC - 2017-12-06 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie napraw, prac montażowych i demontażowych, wymiana płynów eksploatacyjnych, wycena napraw, wymiana wadliwych i zniszczonych części
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Zabrze (śląskie)
KIEROWNIK SKLEP-KIEROWNIE ZESPOŁEM-PRZYJMOWANIE I WPROWADZANIE FAKTUR-NADZÓR NAD SKLEPEM
PRZEDSIĘBIORSTWO "SAMRES ERG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W STRZYŻOWIE - 2016-06-15 - Jodłowa (podkarpackie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów w celu optymalizacji ilości i struktury towarów bieżący kontakt z magazynami i działem handlowym, wysyłki i przesuwanie pomiędzy magazyny i salony towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Kraków (małopolskie)