SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY B2B ORAZ B2C St Julian's oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY B2B ORAZ B2C
Wynagrodzenie: od 1 500 EUR
Zakres obowiązków: Utrzymanie i rozwój relacji handlowych z klientami, utrzymywanie kontaktów z klientami (telefonicznie, mailowo), pozyskiwanie nowych klientów głównie drogą telefoniczną, e-mail, czy social media, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, prezentacja ofert i negocjowanie warunków współpracy
Data publikacji: 2021-03-25
Lokalizacja: St Julian's ()
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: St Julian's, MaltaRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie i rozwój relacji handlowych z klientami, utrzymywanie kontaktów z klientami (telefonicznie, mailowo), pozyskiwanie nowych klientów głównie drogą telefoniczną, e-mail, czy social media, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, prezentacja ofert i negocjowanie warunków współpracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 500 EUR
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY B2B ORAZ B2C
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: St Julian's
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Malta
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 500 EUR
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: polski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność pracy pod presją czasu, wielozadaniowość, umiejętność budowania relacji, bardzo dobre zdolności komunikacji pisemnej i werbalnej oraz prezentacji, wydajność, terminowość, entuzjazm, umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na cele, silna osobowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Małopolska Wojewódzka Komenda
Adres pracodawcy:
Al. J.Słowackiego 44, 30-018 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: angielski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Szczegółowe CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: E-mail do doradccy EURES
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Al. J.Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 44
Profil działalności pracodawcy: Finanse i sprzedaż
Dodatkowe informacje dotyczące aplikowania:
Pracodawca zapewnia pomoc w znalezieniu zakwaterowania, zwrot kosztów biletu lotniczego po trzech miesiącach pracy, po trzech miesiącach zniżki do kawiarni i restauracji w pobliżu biura, jeśli kandydat zarekomenduje osobę, która rozpocznie pracę w firmie, to wówczas otrzyma on 200 Euro nagrody. W sytuacji trwającej epidemii spowodowanej koronawirusem SARS-CoV-2 decyzja o podjęciu pracy za granicą wiąże się z ryzykiem zarażenia się. Ostateczna decyzja związana ze skorzystaniem z niniejszej oferty pracy należy do osoby ubiegającej się o zatrudnienie za granicą. MRPiPS, WUP, PUP oraz OHP nie ponoszą odpowiedzialności za skutki jakie niesie ze sobą ryzyko zarażenia się w związku z podjęciem pracy za granicą. Zaleca się skorzystanie z informacji KE: https://reopen.europa.eu/pl oraz MSZ: https://www.gov.pl/…/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych
Oferta zgłoszona przez: Małopolska Wojewódzka Komenda
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243302
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2021
Data dodania oferty pracy: 25.03.2021
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 18.02.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
zagranicznaEures: 1
rodzajOferty_1: EURES
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?99aeee43f85fc39cf39598a2cb353259
Podobne oferty pracy
•Wprowadzanie i uzgadnianie faktur w systemie magazynowym•Sprawdzenie zamówionego towaru z fakturą•Kontrola zamówień sporządzanych przez dział gastronomii•Kontrola cen i jakości dostarczanego do Hotelu towaru•Rozliczenie i uzgodnienie magazynów w systemie magazynowym•Przygotowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia comiesięcznej inwentaryzacji•Przeprowadzanie co miesiąc inwentaryzacji w gastronomii•Rozliczenie inwentaryzacji•Wprowadzanie receptur do systemu magazynowego•Sporządzanie sprawozdań z działalności gastronomicznej, wyliczenie Food Cost
LAKE HILL HOTEL SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2020-08-24 - Sosnówka (dolnośląskie)
PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MAKRO DYSTRYBUTORÓW, KONTAKT Z KLIENTEM I ROZPATRYWANIE PROŚB KLIENTÓW OTRZYMANYCH ZA POŚREDNICTWEM POCZTY ELEKTRONICZNEJ, INTERNETU LUB TELEFONU ZGODNIE Z UZGODNIONYMI POZIOMAMI USŁUG I STANDARDAMI USŁUG. - PIERWSZY PUNKT KONTAKTOWY DLA MENEDŻERA KONTA, DYSTRYBUTORA I WYSTĘPOWANIE JAKO WŁAŚCICIEL E2E W KWESTIACH OPERACYJNYCH. PROAKTYWNE ZAPEWNIANIE DOSKONAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI. AKTYWNE INFORMOWANIE KLIENTA I REALIZOWANIE ZOBOWIĄZAŃ. OBSŁUGA SZEROKIEGO ZAKRESU ZAPYTAŃ KLIENTÓW W PIERWSZEJ LINII W RAMACH UZGODNIONEGO PRZETWARZANIA I SPOSOBÓW PRACY ORAZ ROZWIĄZYWNIE ZAPYTAŃ NA ŻYWO. ESKALOWANIE PROBLEMÓW NATYCHMIAST, JEŚLI TO KONIECZNE.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kraków (małopolskie)
ocena klienta pod względem zdolności kredytowej, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych, księgowanie faktur, sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
Kontakt z klientem zagranicznym głównie ze Stanów Zjednoczonych. Odpisywanie na zapytania od klienta i wysyłanie zapytań ofertowych w języku angielskim. Wymiar czasu pracy: 160h miesięcznie.
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Kraków (małopolskie)
w/g stanowiska
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ Polskiego Związku Niewidomych w Kielcach - 2021-03-29 - Kielce (świętokrzyskie)
DBANIE O STANOWISKO PRACY, NAUKA NOWYCH UMIEJĘTNOŚCI, WYKONYWANIE WYMIENIONYCH ZABIEGÓW, UMAWIANIE WIZYT
kontakt przez PUP - 2021-05-17 - Sopot (pomorskie)
pobieranie towaru, pakowanie zamówień, przyjmowanie towaru, zapewnienie zgodności stanów magazynowych; miejsce wykonywania pracy: Kołbaskowo
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż turnusów sanatoryjnych i rehabilitacyjnych, pobytów komercyjnych, obsługa kontraktów z NFZ. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2016-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku sprzedawcy w sklepie ogrodniczym.
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Wygoda (mazowieckie)
bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, negocjowanie warunków spłaty zadłużeni,a wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności, przygotowywanie wezwań do zapłaty, monitorowanie spłaty należności , przekazywanie spraw do KRD prowadzenie ewidencji spraw sądowo- komorniczych oraz KRD, współpraca z kancelarią Radcy Prawnego przy przekazywaniu spraw na drogę postępowania sądowego oraz egzekucyjnego, prowadzenie korespondencji wyjaśniającej , raportowanie wyników z prowadzonych działań windykacyjnych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kasy fiskalnej, komputera. Obsługa klientów prowadzenie rejestrów sprzedaży
CENTRALA TECHNICZNA PRZEDSIĘBIORSTWO OBROTU ARTYKUŁAMI TECHNICZNYMI HURTOWNIA KAWCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2021-05-11 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Sporządzanie raportów oraz zestawień, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, prowadzenie ewidencji klientów, archiwizacja dokumentów oraz ich prawidłowe przechowywanie
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Gdańsk (pomorskie)
praca w serwisie komputerowym, naprawa i instalacje programów księgowych oraz handlowo magazynowych RAKS SQL. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, wynagrodzenie 2000 zł brutto + premia
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Brwinów (mazowieckie)
jw.
Przedsiębiorstwo Turystyczno-Handlowe Janter - 2018-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych, ,świadczeń opiekuńczych, świadczenia wychowawczego i innych, dot. merytorycznie ŚŚR, wprowadzanie danych do programu komputerowego, prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców), przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych, współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do ww. świadczeń, przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do ww. świadczeń lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustaw, sporządzanie sprawozdań, tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych jw. świadczeń, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-11-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-rozkładanie leków do kasetek na okres 7 dni dla mieszkańców, zgodnie z zaleceniem lekarz, zapotrzebowanie na końcące się leki, utrzymanie porządku w szafkach z lekami sprawdzanie dat ważnosci leków.
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "OSTOJA" - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
organizacja i zarządzanie procesami zakupowymi od fazy planowania poprzez negocjacje i renegocjacje zawieranych umów, zarządzanie relacjami z dostawcami, ocena współpracy oraz dobór dostawców, negocjowanie oraz przygotowywanie umów i kontraktów zakupowych, zamawianie towarów i materiałów do produkcji, kontrola zgodności dostaw
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2016-01-20 - Łuków (lubelskie)
praca biurowa w dziale obsługi konsumenta, mailowy, telefoniczny kontakt z konsumentem w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2020-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
- kontakty mailowe i telefoniczne z przedstawicielem producenta- zapewnienie realizacji dostaw z zagranicy- przygotowanie dokumentacji dopuszczenia dostaw do obrotu- monitorowanie stanów magazynowych- sporządzanie raportów- przyjmowanie i procedowanie reklamacji- inne zlecone zadania związane z powyższymi obszarami działań.
kontakt przez PUP - 2020-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Ofertowanie, negocjacje, pozyskiwanie nowych dostawców, koordynacja dostaw
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2019-01-14 - Zawadzkie (opolskie)
NAUKA: OBSŁUGI KASY FISKALNEJ, OBSŁUGI URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU KAWIARNI, OBSŁUGI KLENTÓW, PRZYGOTOWYWANIA DESERÓW I KAWY
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Ślesin (wielkopolskie)
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Obsługa procesów płacowych,kontrola poprawności naliczeń listy płac, weryfikacja, ewidencja dokumentów płacowych, zapewnienie zgodności z przepisami prawa pracy, ustawami podatkowymi oraz ubezpieczenia społecznego, przygotowanie raportów płacowych oraz deklaracji dla ZUS, US, GUS, PFRON, współpraca z zespołem kadr.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-22 - Gdańsk (pomorskie)
1) udział w procesie budżetowania i raportowania2) sporządzanie raportów i analiz finansowych, analiza opłacalności inwestycji3) prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków unijnych4) przygotowywanie: zapytań ofertowych, wniosków o płatność, harmonogramów płatności, rozliczeń5) nadzór nad prawidłowością realizacji projektów
"CHM" Sp. z o.o. - 2020-02-26 - Lewickie (podlaskie)
Branża budowlana. Praca w delegacjach, praca na wysokości pow. 3 m.Miejsce wykonywania pracy; Łódź + delegacje
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
obsługa klientów, wykonywanie czynności biurowych, budowanie relacji i bieżące wsparcie klientów ubiegających się o dofinansowanie, wyszukiwanie informacji dotyczących możliwości oraz kryteriów uzyskania dotacji, przygotowywanie oraz rozliczanie projektów (wniosków) realizowanych ze środków unijnych, praca w godz.
Eurosilesia.pl Sp.z o.o - 2017-02-20 - Opole (opolskie)
- prowadzenie kadr - sprawy osobowe,- naliczanie wynagrodzeń,- obsługa Płatnika - ZUS,- znajomość programów kadrowo - płacowych,- sporządzanie sprawozdań GUS.Początkowo umowa na okres próbny , później umowa na czas określony. Praca w systemie jednozminanowym.Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel: 71 352 79 91, lub 71 352 84 12.
DZIENNY OŚRODEK PSYCHIATRII I ZABURZEŃ MOWY DLA DZIECI I MŁODZIEŻY - 2019-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Inicjowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Współpraca z działem Obsługi Klienta i Marketingu. Praca w biurze.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ,,MDM" Marzenna Stolarczyk - 2021-04-06 - Maliniec (łódzkie)
Kompleksowe, operacyjne procedowanie zamówień od klientów, terminów i miejsc dostaw, fakturowanie. Dbałość o dokumentację handlową i prawidłowy obieg dokumentów. Dbanie o dobry wizerunek firmy i dobre relacje z klientami firmy.
POLIFARB KALISZ SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-05-18 - Kalisz (wielkopolskie)