SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Gdańsk oferta pracy State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 563,5 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. Obsługi Klienta wykonuje zadania pod zwierzchnictwem kierownika zespołu ds. obsługi klienta. Dostarcza on usługi i zadania na zlecenie klientów wewnętrznych, managerów ds. Inwestycji oraz centralnych zespołów ds. obsługi klienta, upewniając się, że zadania są wykonane terminowo i bezbłędnie, a ewentualne problemy rozwiązywane na bieżąco.
Data publikacji: 2021-03-10
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 409, 80-309 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. Obsługi Klienta wykonuje zadania pod zwierzchnictwem kierownika zespołu ds. obsługi klienta. Dostarcza on usługi i zadania na zlecenie klientów wewnętrznych, managerów ds. Inwestycji oraz centralnych zespołów ds. obsługi klienta, upewniając się, że zadania są wykonane terminowo i bezbłędnie, a ewentualne problemy rozwiązywane na bieżąco.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 563,5 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2261
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk pracy
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 563,5 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2021
Data zakończenia pracy: 18.03.2024
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), informatyczne, kierunek: IT/inżynieria
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
minimum 2 lata pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta w międzynarodowej firmie, biegła obsługa komputera, znajomość programów Microsoft Excel i Word, umiejętność wykonywania zadań pod zwierzchnictwem kierownika zespołu, umiejętność pracy w zespole, terminowe i bezbłędne wykonywanie zadań
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2
Nazwa pracodawcy:
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce
danePracodawcy_nip: 1060004083
danePracodawcy_regon: 122964108
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Podgórska 36, 31-536 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Kraków
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kraków
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
Ulica pracodawcy: Podgórska
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242301
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
pozostaleDane_udostepnionoDoEURES: 1
Data dodania oferty pracy: 10.03.2021
Oferta pracy ważna do: 15.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3d957c5be39cf636b75191f95b86adf8
Podobne oferty pracy
jw.
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Rekrutacja i koordynacja pracowników zagranicznych (obcokrajowców)
kontakt przez PUP - 2020-10-21 - Świebodzin (lubuskie)
Oferta dla osoób do 30 roku życia. Obsługa klienta, tworzenie ofert handlowych, cenników, ofert promocyjnych, analiza rynku i ofert konkurencji, serwisowanie urządzeń elektronicznych (np. kamery CCTV, czujki, rejestratory).
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Łódź (łódzkie)
-edycja i porządkowanie zamówień w e-sklepie ; -kontakt z Klientami (e-mail i telefon) ; -przygotowywanie zamówień do wysyłki ; -obsługa zwrotów i reklamacji ; -bieżąca analiza stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Zielonki (małopolskie)
przyjmowanie zamówień,doradztwo, fakturowanie, znajomość technologii produkcji masy betonowej
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2017-06-27 - Księżyno (podlaskie)
Bezpośredni kontakt z klientem, utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i doradztwo, realizacja planów sprzedażowych. Sprzedaż aparatury laboratoryjnej i materiałów pomocniczych oraz odczynników chemicznych do analiz chemicznych. Miejsce pracy: teren Polski.
Labindex Spółka Cywilna - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim- Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole - po szkoleniu istnieje możliwość pracy zdalnejKontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Zapewnienie wysokiego poziomu wsparcia funkcjonalnego i technicznego w celu rozwiązywania problemów aplikacji SAP ERP zgłaszanych przez SAP Key User, identyfikowanie, rozwiązywanie problemów związanych z SAP, wspieranie testowania systemu i transferu serwisowego, wspieranie procesu zarządzania zmiana poprzez: gromadzenie wymagań od Key Users. Projektowanie, dokumentowanie i budowanie nowych funkcjonalności, zapewnienie komunikacji pomiędzy Key Users i IT cencept owners. Obserwowanie potrzeb szkoleniowych oraz gromadzenie informacji zwrotnych.
Kemira Gdańsk Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Gdańsk (pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy.
DROB-BOGS ZAKŁADY DROBIARSKIE BOGUSŁAWSKI JACEK - 2015-11-26 - Kaleń (łódzkie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
w/zakresu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Opole (opolskie)
sporządzanie raportów, budowanie długofalowych relacji biznesowych z kandydatami wewnetrznymi, analizy na podstawie danych, tworzenie i dystrybucja ogłoszeń rekrutacyjnych, budowanie bazy kandydatów, bieżąca obsługa pracowników, mile widziana komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego, praca na umowę na czas nieokreslony, praca w niepełnym wymiarze czasu pracy na 1/2 etatu, praca na jedną zmianę w godzinach od 8:00 do 12:00, proponowany okres zatrudnienia: 3 lata, oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad przestrzeganiem standardów jakości, nad rzetelnością i terminowością badań, pomiarów i dokumentacji jakościowej, prowadzenie nadzoru nad pracą kontrolerów jakości, nadzór nad procesem reklamacji, wdrażania działań zapobiegawczych i korygujących- udzielanie wsparcia w zakresie rozwiazywania problemów jakościowych, nadzór nad systemem ISO 9001, tworzenie wymogów jakościowych dla nowych procesów i produktów, zarządzanie podległym zespołem-motywowanie, delegowanie zadań, rozwój kompetencji
BAPRO-MET Sp. z o.o. - 2020-05-05 - Błotnica (lubuskie)
układanie posadzek żywicznych
PROFITECH PLUS Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Jaworzno (śląskie)
Wykonywanie pomiarów oraz instalacja sieci komputerowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-16 - Kraków (małopolskie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie na stanowiski min. 6 miesięcy, umiejętność negocjacjizakres obowiązków: negocjacje z klientem, pozyskiwanie klientów
D&K Technology Sp. z o.o. - 2018-07-18 - Wróżewy (wielkopolskie)
Doradztwo, utrzymywanie pozytywnych relacji, realizacja celów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych klientów. Reprezentowanie firmy na targach zagranicznych.
"WAN" Sp.z o.o. - 2017-03-21 - Grzybno (pomorskie)
prowadzenie procesu rekrutacji, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, przygotowywanie dokumentacji w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji personalnej, wprowadzanie i analiza danych w systemie kadrowo-płacowym, nadzorowanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy,pomoc przy naliczaniu wynagrodzeńwynagrodzenie do uzgodnienia
Kelvion Machine Cooling Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Świebodzice (dolnośląskie)
sporządzanie dokumentacji sprzedazowej, praca przy obsłudze wagi samochodowej
KOMPANIA GÓRNICZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Piława Górna (dolnośląskie)
- Obsługa techniczna imprez (m.in. nagłośnienie, oświetlenie),- Współudział w organizacji imprez- Wykonywanie konserwacji i naprawy sprzętu
Chocianowski Ośrodek Kultury - 2017-01-23 - Chocianów (dolnośląskie)
ustalanie grafików szkoleń, dopasowanie kursów i szkoleń do potrzeb klientów, przygotowanie materiałow i prezentacji, dostosowanie oferty do potrzeb rynkowych
kontakt przez PUP - 2020-10-14 - Wieliczka (małopolskie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, koordynowanie przygotowywania audytów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- porwadzenie zajęć animacyjnych i plastycznych dla dzieci i młodzieży,- współpraca ze świetlicami w zakresie organizacji wakacji dla dzieci "Wesołe Lato 2018",- udział w konkursach gminnych i powiatowych, organizacja wydarzeń kulturalnych w gminie Krypno.
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Krypno Wielkie (podlaskie)
Uczestniczenie w prowadzeniu prac rozwojowych realizowanych przez Ośrodek. Wykonywanie zadań wynikających z działalności Ośrodka. Uczestniczenie w pracach terenowych na obiektach badawczych. uczestniczenie w seminariach i konferencjach. Przygowowywanie publikacji naukowych, wniosków w konkursach o dofinansowanie badań. Uczestniczenie w pracach organizacyjnych macierzystego Ośrodka.Praca od stycznia 2020 roku.
INSTYTUT TECHNOLOGICZNO-PRZYRODNICZY - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientami z Indii, prowadzenie negocjacji, prowadzenie rozmów handlowych;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
j.w.
Axa Polska S.A - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy pracach ogólnobudowlanych-wykończeniowych
PERCZYŃSKI KRZYSZTOF PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE - 2017-10-24 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Opis stanowiska:realizacja dotychczasowych kontraktów handlowych w eksporcie i imporcie,przygotowywanie dokumentacji handlowej,pozyskiwanie nowych zagranicznych partnerów handlowych, Wymaganiabiegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,dyspozycyjność,silna motywacja do działania,znajomość podstawowych technik sprzedaży,samodzielność i konsekwencja w działaniu, Oferujemy: atrakcyjne stałe wynagrodzenie oraz premie,umowę o pracę na czas nieokreślony,dużą samodzielność pracy,praca w siedzibie firmy w Rzeszowie, Wymagane umiejętności: umiejętność efektywnej komunikacji,umiejętność pracy w zespole,umiejętność efektywnego planowania i wykorzystywania czasu,
TECHLAMPS S.C. - 2019-10-08 - Rzeszów (podkarpackie)
-prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarczym korzystaniem ze środowiska-prowadzenie całokształtu spraw związanych z prowadzeniem składowisk odpadów,naliczanie w ustawowo określonych terminach opłat -prowadzenie dokumentacji podstawowej w zakresie realizacji wymogów ochrony środowiska na biologicznej oczyszczalni ścieków w Mroczy - prowadzenie ewidencji umów na odprowadzanie wód opadowych oraz umów naodprowadzanie ścieków- prowadzenie ewidencji odpadów wytworzonych na oczyszczalni ścieków- sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki odpadami- obsługa administracyjna związana z realizacją umowy usługowego prowadzenia gminnego składowiska odpadów komunalnych na rzecz Gminy, umowy z zakresu odbioru i zagospodarowania zmieszanych i zebranych selektywnie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy- przygotowanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z przepisami Ustawy- przygotowanie ofert przetargowych- wystawianie faktur VAT za usługi odbioru nieczystości stałych, płynnychWięcej informacji : www.zgk.mrocza.net zakładka aktualności
kontakt przez PUP - 2019-05-07 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)