SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BANKOWOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BANKOWOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ
Wynagrodzenie: od 6 400 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzenie czy profile klientów zostały wypełnione zgodnie z największą starannością, w oparciu o obowiązujące procedury i z względnieniem nadanej klientowi kategorii ryzyka.Sprawdzeniu podlegają m. in. dokumenty, analizując które Specjalista jest w stanie stwierdzić, czy w poprawny sposób zostały zidentyfikowane i zweryfikowane osoby fizyczne i prawne związane z danym klientem.
Data publikacji: 2019-04-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawdzenie czy profile klientów zostały wypełnione zgodnie z największą starannością, w oparciu o obowiązujące procedury i z względnieniem nadanej klientowi kategorii ryzyka.Sprawdzeniu podlegają m. in. dokumenty, analizując które Specjalista jest w stanie stwierdzić, czy w poprawny sposób zostały zidentyfikowane i zweryfikowane osoby fizyczne i prawne związane z danym klientem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BANKOWOŚCI MIĘDZYNARODOWEJ
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Data zakończenia pracy: 01.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia wyższe (w tym licencjat), kierunek wykształcenia: N/D, doświadczenie zawodowe: min. 10 letnie doświadczenie zawodowe w międzynarodowej instytucji finansowej / banku w szczególności w obszarze sprzedaży detalicznej i zarzadzania, umiejętności: umiejętność pracy i organizacji w zespole; zdolność planowania, organizaji i priorytetowania powierzonych zadań, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, interpersonalne oraz komunikacyjne, umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku, elastyczność i gotowość na zmiany, znajomość języków obcych angielski, francuski poziom znajomości biegle w mowie i piśmie niezbędne w celu współpracy z biurami zagranicznymi oraz klientami
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 02.04.2019
Oferta pracy ważna do: 12.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2019
Podobne oferty pracy
nadzór nad funkcjonowaniem oczysczalni ścieków, wodociągów, prowadzenie remontów zasobów lokalowych
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Bisztynek (warmińsko-mazurskie)
Analiza zasad zatrudniania na terytorium Niemiec
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2016-12-08 - Łódź (łódzkie)
Obsługa urządzeń produkcyjnych: spawalniczych, szlifierskich, ślusarskich. Wypełnianie obowiązującej na stanowisku dokumentacji. Dbałość o produkty oraz narzędzia powierzone do realizacji zadań. Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Dbanie o jakość prowadzonego procesu produkcji przy jednoczesnym zachowaniu wydajności pracy.
kontakt przez OHP - 2018-05-16 - Przeworsk (podkarpackie)
tworzenie i realizowanie założonych planów sprzedażowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientaem, koordynowanie procesu sprzedaży produktów, organizacja szkoleń branżowych i fryzjerskich, obsługa strony internetowej oraz sklepu internetowego, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa ocecnych i przyszłych klientów.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
WSPÓŁUDZIAŁ W TWORZENIU I REALIZACJI PLANU MARKETINGOWEGO,KOORDYNACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W INTERNECIE, PRZYGOTOWYWANIE INFORMACJI HANDLOWYCH DLA KIENTÓW, TWORZENIE KATALOGÓW, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH PROMOCYJNYCH PLACÓWKI, ADMINISTROWANIE STRONĄ INTERNETOWĄ ORAZ PROFILAMI FIRMY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, OPRACOWYWANIE TREŚCI ZAMIESZCZANYCH NA STRONIE I W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH, MONITOROWANIE DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH KONKURENCJI I TRENDÓW NA RYNKU, ORGANIZACJA I WSPARCIE AKCJI PROMOCYJNYCH, AKTYWNY UDZIAŁ W BUDOWANIU I ROZWOJU OFERTY, MONITORING RYNKU I DZIAŁAŃ KONKURENCJI, DEFINIOWANIE POTRZEB W ZAKRESIE MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, NADZÓR NAD ICH PRZYGOTOWANIEM I ZAMAWIANIE ORAZ ROZDYSPONOWANIE WŚRÓD KONTRAHENTÓW, DBANIE O JEDNOLITY WIZERUNEK FIRMY ZGODNY Z WYTYCZNYMI I STRATEGIĄ MARKETINGOWO-PROMOCYJNĄ
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Sporządzanie kalkulacji kosztorysowej robót budowlanych na podstawie dokumentacji technicznej lub przedmiarów robót Sprawdzenie poprawności przedmiarów robót na podstawie dokumentacji technicznejSprawdzanie kompletności i poprawności dokumentacji technicznej. Tworzenie zestawień i analiz rentowności robót budowlanych. Sporządzanie budżetów kosztów budów. Sporządzanie zapytań ofertowych Prowadzenie korespondencji formalno-prawnej z inwestorem i podwykonawcami. Analiza dokumentów formalno- prawnych w prowadzonych postępowaniach przetargowych Ś cisła współpraca z Kierownikiem Budowy przy obsłudze formalnej budowy, Współpraca z Kierownikiem Budowy w kompletowaniu wymaganych dokumentów odbiorowych
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o - 2019-04-09 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa zagadnień technicznych, nadzór nad robotami konserwatorskimi, przeglądy itp.Rozkład czasu pracy: pn 9.30-17.30; wt-pt 7.30-15.30
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-12-06 - Sopot (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Lipsko (mazowieckie)
-obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Świebodzin (lubuskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu. Zakres obowiązków: sprzedaż, prowadzenie rozmów i budowanie relacji handlowych, sprzedaż wyrobów tartacznych tj. desek, palet, kantówek. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, prawo jazdy kat. B, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, dyspozycyjność, zaangażowanie.{ kontakt z pracodawcą tel: 713898150 }
Enforest Sp.zo.o - 2015-12-02 - Wińsko (dolnośląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
doradztwo techniczno - handlowe z zakresu stolarki otworowej, przygotowanie ofert handlowych
STOLBUD Pszczyna S. A. - 2018-10-03 - Pszczyna (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa telebimu, tworzenie prostych animacji na telebim, obsługa zawodów pływackich telebimem
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
projektowanie części, modeli systemów cieplnych, systemów termotechnologii, symulacji z dziedziny mechaniki i przepływów w programie ANSYS, projektowanie instalacji w programie Autocad
LAHMA Sp. zo.o. - 2017-06-12 - Niepołomice (małopolskie)
Określenie zakresu i planu projektu, zaplanowanie, wdrożenie, koordynacja i kontrola wszystkich zadań związanych z projektem, kontrola zysków i kosztów realizowanego projektu. Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe, mile widziany staż pracy, dobra znajomośc j. niemieckiego, komunikatywność, podejmowanie decyzji, odpornośc na stres, organizacja pracy własnej i innych.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Dębogórze (pomorskie)
Organizowanie szkoleń - doskonalących, kwalifikacyjnych, branżowych. Prowadzenie dokumentacji szkoleń. Działania promocyjne i reklamowe, kontakt z klientem, nawiązywanie współpracy z organizacjami szkoleniowymi i pracodawcami. Bezpośredni kontakt z uczestnikami kursów i szkoleń.
Centrum Edukacyjne Technik S.C Henryk Szyc, Bożena Musznicka - 2016-01-19 - Słupsk (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej, płacowej, obsługa programu PŁATNIK, programu kadrowego STREAMSOFT, prowadzenie dokumentacji związanej z PFRON
P.P.U.H. "BARBARA" Kurzelewscy i Niedźwiedź Sp.J. - 2015-12-28 - Człuchów (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Różańsko (zachodniopomorskie)
- Praca laboratoryjna (z elementami administracji laboratorium), polegająca w głównej mierze na rejestracji próbek dostarczanych do laboratorium, archiwizacji danych, przygotowywaniu dokumentacji (certyfikaty analiz, sprawozdaniu z badań, raportowanie danych statystycznych), zgodnie w wymaganymi normy PN-EN ISO 17025:2005, mailowym kontakcie z klientami, przesyłaniu wyników analiz oraz ofert wraz z cennikami analiz, przygotowywaniu próbek do analiz poprzez ich homogenizację, przygotowywanie roztworów kalibracyjnych, opracowywaniu wyników analiz.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 36 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie średnie chemiczne lub wykształcenie wyższe chemiczne albo techniczne.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
Organizacja pracy w oddziale , sprawdzenie prawidłowości działania maszyn i urządzeń , kontrola stanu sanitarnego pomieszczenia pracy, sporządzanie grafiku pracy dla podległego personelu, rozliczanie miesięczne karty pracy podległych pracowników, kontrola identyfikacji towarów, współpraca z mistrzami innych oddziałów oraz menadżerami.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO-MIĘSNE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-26 - Karczew (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z partnerami.
FHU ATUS Barnaś Leszek - 2016-08-16 - Sadkowa Góra (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie i analiza raportów finansowo - ekonomicznych, budżetowanie, kontrola kosztów.
MOSTOSTAL WECHTA Sp. z o.o. - 2018-05-14 - Słupca (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Specjalista ds. Jakości zarządza procesem jakości poprzez nadzór na systemami, procedurami i instrukcjami.Szczegółowe obowiązki:-Opracowanie Programu Zarządzania Jakości (PZJ);-Weryfikacja laboratorium, materiałów i jakości dokumentacji (WWIORB, …);-Kontrole wykonywanych robot i wbudowywanych materiałów na budowie;-Nadzór nad procedurami niezgodności produktów i materiałów;-Pomoc przy sprawdzaniu jakości dokumentów i rysunków w projekcie wykonawczym.
Impresa Pizzarotti & C. S. p. a. Spółka Akcyjna Oddział w Polsce - 2017-05-23 - Białystok (podlaskie)
- tłumaczenie ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka rosyjskiego lub ukrainskiego na j. polski,- tłumaczenia ustne i pisemne dokumentów oraz rozmów z języka polskiego na język rosyjski lub ukraiński,- bierząca obsługa pracowników z Ukrainy i Białorusi,- praktyczna znajomość procedur związanych z pobytem i zatrudnieniem oraz otrzymaniem wizy w celu zatrudnienia cudzoziemców z Ukrainy i Białorusi i obowiązujących oraz praktyczne zajmowanie się wszelkimi obowiązkami z tego wynikajacymi, osobisty i telefoniczny kontakt z urzędami,- przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej oraz związanej z pobytem i zatrudnieniem cudzoziemca,- kontakt z agencjami zatrudnienia na terenie Ukrainy i Białorusi,- pomoc w tłumaczeniu spraw związanych ze spedycją i transportem w relacji spedytor kierowca, sprawozdawczość wewnętrzna, inne polecenia wykonywane na polecenie pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Świebodzin (lubuskie)
współtworzenie i realizacja polityki personalnej zgodnej z przyjętą strategią firmy, realizacja działań w obszarze HR, takich jak: rekrutacja, doradztwo w sprawach personalnych, realizacja zadań w zakresie funkcjonowania administracji kadrowej, współpraca i komunikacja z osobą odpowiedzialną za płace, przygotowywanie wszelakich analiz, raportów, sprawozdawczości na potrzeby jednostek organizacyjnych firmy, nadzór nad realizacją umów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
"Anatol" Sp. z o.o. - 2019-02-28 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
•podejmowanie wszelkich inicjatyw programowych służących aktywizacji społecznej, zawodowej i edukacyjnej młodzieży,•opracowanie i wdrażanie programów skierowanych do młodzieży, dofinansowanych ze środków UE,•planowanie, realizacja i koordynacja współpracy zagranicznej,•organizowanie dla uczestników zajęć z zakresu edukacji europejskiej, również przy udziale partnerów,•uczestnictwo w szkoleniach w zakresie współpracy z zagranicą, możliwości i zasad korzystania z funduszy europejskich,•prowadzenie działalności promocyjnej i informacyjnej w zakresie realizowanych działań
Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Dobieszkowie - 2017-06-13 - Dobieszków (łódzkie)