SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie - ok. 2800 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat/magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie - min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami. Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty). Obowiązki: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 22.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
marketing internetowy i inny w hoteluwymagane 2 lata doświadczenia zawodowegozanjowość języków: j.niemiecki, j.angielski
ZAKŁAD ODZIEŻOWY "LEDER" LESŁAW DERBIS - 2018-08-14 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
j.w.
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Dwa Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie i ewidencja zamówień, fakturowanie sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie dokumentów dostawy, przygotowywanie zestawień do księgowości, przygotowywanie raportów sprzedażowych, obsługa klientów, obsługa reklamacji (zgłoszenia, monitoring), stała kontrola magazynów.
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Zabrze (śląskie)
promowanie mazowieckiego i podkarpackiego rynku w Gudźaracie w ramach zawartego porozumienia (MOU), zachęcanie inwestorów z Indii do inwestowania w Polsce, głównie w województwie mazowieckim i podkarpackim
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Piaseczno (mazowieckie)
-tworzenie i zatwierdznie planu produkcyjnego w porozumieniu z działem zakupów-aktualizowanie planów długoterminowych raz w tygodniu lub przy zmianach prognoz oraz rozsyłanie informacji o zmianach działom zainteresowanym,-dystrybucja danych o szacunkowym zużyciu materiałów-tygodniowe wyznaczanie stanów ilości pracowników w porozumieniu z działem produkcji-tworzenie danych sumarycznych z postępu wdrożenia,gromadzenie wszelkich danych związanych z nowymi modelami we współpracy z innymi działami-przekazywanie aktualizacji danych działom powiązanym po wewętrznej weryfikacji-wykonywanie zadań będąchych w zakresie obowiązków osoby zastępowanej-szkolenie pracowników niższego szczebla oprocedurach działowych i obiegu dokumentacji-prezentacja rezultatóww cyklu tygodniowych spotkań-wykonywanie innych powierzonych zadań w ustalonym czasie
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Bielawa (dolnośląskie)
Sprzedaż farb, lakierów, złomów kolorowych. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej oraz w delegacjach na terenie całego kraju.
MERCURY HM SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2016-10-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zamawiane surowców na produkcję
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FLEISCH MANNSCHAFT Polska Sp. z o.o. - 2017-12-05 - Świdwin (zachodniopomorskie)
(Import export węgla kokosowego do fajek wodnych). Bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrahentami arabskojęzycznymi, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Łódź (łódzkie)
zarządzanie kadrami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślonyoferta dostepna w sali Eoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Monitorowanie statusu projektów, zadań, itp.Obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektuGromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łódź (łódzkie)
Zarządzanie procesem wynajmu pojazdów, budowa i rozwój strukturywynajmu w segmencie B2B, zarządzanie stokiem pojazdów, aktywnymarketing, praca wgodz. 9-17
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
-bieżaca realizacja planów sprzedazy-zbieranie zamówień i monitorowanie realizacja umów- utrzymywanie kontaktów telefonicznych z klientamiGCP Koniecpol
GRUPA INCO S.A. - 2018-04-04 - Koniecpol (śląskie)
ewidencjonowanie i wpisywanie do systemu informatycznego zawartch transakcji ubezpieczeniowych, rozliczanie do Zakładów Ubezpieczeń i rozliczanie prowzji dla Agentów, kalkulacja składek i wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
m.in.: udział w bieżących kontrolach budynków mieszkalnych i terenów zewnętrznych, przygotowywanie dokumentów, przygotowanie obmiarów robót remontowych, prowadzenie ewidencji zużycia mediów
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Łaziska Górne (śląskie)
Budowanie bazy potencjalnych Klientów, budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami, bezpośredni kontakt z potencjalnym klientem. Praca w systemie CRM oraz innych systemach informatycznych obowiązujących w organizacji. Przygotowywanie oraz modyfikacja ofert handlowych, rozsyłanie informacji handlowych, współpraca z Działem Marketingu, udział w spotkaniach Marketingowych, dążenie do realizacji założonego planu kontaktów z klientem i planu sprzedaży, raportowanie wyników sprzedaży.Proponowane wynagrodzenie2800 - 2900 zł brutto.Pracodawca oferuje: Ciekawą pracę z możliwością realizacji ambicji zawodowych, stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pracę w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku, możliwość szkoleń branżowych oraz zdobycie wartościowego doświadczenia.
Zamek Kliczków Sp. z o.o. - 2017-03-09 - Kliczków (dolnośląskie)
-Współtworzenie rejestrowanie,prowadzenie,weryfikacja,aktualizacja dokumentacji HACCP.- Kontrola procesów technologicznych zgodnie z procedurami HACCP.
Döner King Andrzej Burczyk - 2018-03-27 - Koteże (pomorskie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Częstochowa (śląskie)
Wypisywanie dokumentów sprzedażowych,obsługa klienta na hali, wprowadzaniezakupów, rozpatrywanie reklamacji,prowadzenie dokumentacji
"IKA" Kamiński Krzysztof - 2016-05-23 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Staż dla os. powyżej 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Prowdzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2016-07-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i wyszukiwanie ofert hotelowo-restauracyjnych i turystycznych.
EKRAN - Ewa Kruk - 2019-01-31 - Sitaniec-Wolica (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych. Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Kraków (małopolskie)
wdrażanie i nadzorowanie funkcjonowania systemów ISO w firmie celem zapewnienia maksymalnej wydajności prowadzonej przez nią działalności, nadzorowanie działań związanych ze stosowaniem systemów jakości i weryfikacja dokumnetacji związanej z tymi działaniami
"Scatman" - Paweł Regulski - 2016-04-05 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
monitorowanie i rozliczanie wydatków, sporządzanie sprawozdawczości finansowej, przygotowywanie i korekta wniosku o płatność w części finansowej, opisywanie dokumentów księgowych, dokonywanie płatności, archiwizowanie dokumentów
REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W LUBLINIE - 2016-02-03 - Lublin (lubelskie)
przekazanie procedury BHP podwykonawcy, inspekcje BHP, sporządzanie raportów BHP, prowadzenie dokumentacji BHP
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Lubin (dolnośląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Kruszyn Krajeński (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa, rekrutacja do pracy za granicę ( Niemcy, Austria), umieszczanie ogłoszeń na internecie itp., opieka i utrzymywanie długoterminowych relacji z pracownikiem, prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej.
HERZOG Sp.z o.o.- Oddział w Koszalinie - 2018-07-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wczytywanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, sprawdzanie poprawności danych, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Częstochowa (śląskie)
transport towarówoferta pracy realizwana w ramach prac interwencyjnych dla osób bezrobotnych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Ruda Śląska (śląskie)