SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 300 PLN
Zakres obowiązków: - opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Data publikacji: 2020-11-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2021
Data zakończenia pracy: 31.03.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Excel
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_3: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami) 3 lata doświadczenia zawodowego w zarządzaniu nieruchomościami, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych tym Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach Publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych), znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, umiejętność pracy w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia ze stresem.Obowiązki:- opiniowanie dokumentów nadesłanych- sporządzanie notatek- korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT- prowadzenie i aktualizacja ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.)- przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami wewnętrznymi- archiwizacja dokumentacji technicznych[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
danePracodawcy_nip: 5270206300
danePracodawcy_regon: 012122900
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244003
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.11.2020
Oferta pracy ważna do: 30.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ab31d0d15ab6c06ed36d8a5f17f8a9fc
Podobne oferty pracy
koszenie trawników, przycinanie krzewów, przycinanie drzew, zakładanie i pielęgnacja trawników i rabat, grabienie liści
kontakt przez PUP - 2021-04-13 - Tarnów (małopolskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Lubaczów (podkarpackie)
Koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy,Poszukiwanie i pozyskiwanie nieruchomości do zakwaterowania pracowników na terenie całej Polski,Wsparcie w tłumaczeniu z języka polskiego na ukraiński/rosyjski -badania medycyny pracy i szkolenia BHP,obsługa pracowników z Ukrainy, opieka nad pracownikami i pomoc w załatwianiu formalności;Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami;bieżące prace biurowe.Praca na czas określony: do 3 latGodziny pracy 8:00 - 16:00
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie. Sprzedaż materiałów eklsploatacyjnych, biurowych i urządzeń drukujacych. Wynagrodzenie + premia. Zakres obowiązków: obsługa klienta, utrzymywanie dobrych relacji z klientem. Kontakt telefoniczny lub e-mailowy: biuro (at) amdruk24.pl.
AMDRUK SC - 2019-10-25 - Jejkowice (śląskie)
Utrzymanie kontaktów z partnerami Anglii, Holandii, Belgi w zakresie sprzedaży domków holenderskich.Poszukiwanie nowych rynków zbytu, korespondencja obcojęzyczna.Delegacje-sporadycznie.Prace montażowe-prezentacje(preferowani mężczyźni ze względu na charakter pracy).
Niko Stawecki Jerzy - 2018-03-06 - Gołaszyn (lubuskie)
1. Telefoniczna organizacja usług medycznych dla ubezpieczonych2. Obsługa dedykowanego systemu informatycznego3. Obsługa korespondencji elektronicznej z klientami
SALTUS TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH - 2020-02-21 - Sopot (pomorskie)
monitorowanie, obsługa i odbiory zadań inwestycyjnych realizowanych przez Szpital, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi inwestycjami,prowadzenie korespondencji z dostawcami, wykonawcami, urzędami,tworzenie raportów, sprawozdań, zestawień, prezentacji, analiz.Pracodawca zapewnia pełne wprowadzenie do pracy, pracę w nowoczesnych obiektach
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2020-11-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo i sprzedaż części do samochodów ciężarowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2018-03-15 - Żary (lubuskie)
wstępne wdrażanie nowych technologii u klienta z uwzględnieniem kalkulacji procesów mycia i dezynfekcji, analiza rynku, prezentacja ofert firmy
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Doruchów (wielkopolskie)
Brak danych
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO Marcin Liszewski - 2018-01-15 - Kłobuck (śląskie)
Obsługa klientów, prowadzenie profili firmowych w social mediach, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Siedlce (mazowieckie)
prace biurowo administracyjne
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie techniczne w obsłudze nieruchomości m.in. w następującym zakresie: prowadzenie spraw technicznych związanych z eksploatacją lokali mieszkalnych, udział w przygotowywaniu planów remontów i modernizacji zasobów mieszkaniowych, lokali użytkowych, koordynacja i nadzór nad realizacją prowadzonych remontów i modernizacji, udział w komisjach technicznych, odbiorowych i okresowych przeglądów budynków, wykonywanie bieżących przeglądów placów zabaw, nadzór nad naprawami gwarancyjnymi, prowadzenie czynności związanych z przekazywaniem oraz odbiorem lokali mieszkalnych, użytkowych i garaży,przygotowywanie specyfikacji zamawianych robót, współudział w likwidacji szkód w majątku GTBS,przeprowadzanie oględzin miejsc, w których ujawniono wady, w szczególności budynków i małej architektury, sporządzanie stosownych raportów z oględzin oraz przygotowywanie projektów pism/zgłoszeń do podmiotów właściwych do usunięcia wad.
Gdańskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp.z o.o. - 2020-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
realizacja czynności związanych z organizacją bezpieczeństwa i ochroną danych osobowych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, m.in. zapewnienie przetwarzania danych osobowych zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami oraz nadzór nad ich bezpieczeństwem; nadawanie i anulowanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych; kontrola działań komórek wewnętrznych pod względem zgodności przetwarzania danych z obowiązującymi przepisami; koordynowanie prac związanych z planowaniem oraz przeprowadzaniem procesu samooceny kontroli zarządczej; sporządzanie rejestru ryzyka do zamiaru, planu działalności oraz półrocznego przegląduWYMIAR ETATU: 0,5OFEROWANE WYNAGRODZENIE: wynagrodzenie zasadnicze 1806 zł plus 10 % premii regulamin + dodatek za wysługę lat
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2021-06-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie klientów, promocja firmy wizyty handlowe reprezentowanie firmy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Mława (mazowieckie)
Obsługa klienta w dziale sprzedaży biura podróży, przygotowywanie oferty, prezentacja, sprzedaż oferty, kontakt z klientami, marketing, kontakt i poszukiwanie klientów korporacyjnych
SUN TRAVEL BIURO PODRÓŻY DOROTA CHABOWSKA - 2016-03-25 - Piła (wielkopolskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kotlin (wielkopolskie)
Bieżąca współpraca z partnerami zaangażowanymi w projekt, zpewnienie bieżącego przepływu informacji w projekcie, współpraca ze specjalistą ds. promocji w zakresie treści umieszczanych na portalach społecznościowych, czuwanie nad prawidłowym funkcjonowaniem programu google suit.
Puławski Park Naukowo - Technologiczny Sp. z o.o. - 2019-12-19 - Puławy (lubelskie)
-Tworzenie i kowersja istniejących modeli finansowych będących częścią produktu Refinitiv;-automatyzacja istniejących modeli przy użyciu VBA oraz skomplikowanych obliczeń matematycznych;-praca przy projektach ściśle powiązanych z rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2019-07-04 - Gdynia (pomorskie)
sprawdzanie dat ważności, mycie półek, prace pomocnicze, wykladanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-02-01 - Andrespol (łódzkie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji.
HLT sp. z o.o. - 2016-04-15 - Głuchołazy (opolskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2018-01-12 - Kościan (wielkopolskie)
-OBSŁUGA KLIENTA,-CZYNNA SPRZEDAŻ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO,-OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO I ZNANYCH PORTALI AUKCYJNYCH,-KONTAKT TELEFONICZNY ORAZ MAILOWY Z KLIENTAMI,-DBANIE O CZYSTOŚĆ I WIZERUNEK MIEJSCA PRACY.STATUS STUDENTA LUB OSOBY UCZĄCEJ SIĘ - MILE WIDZIANE
kontakt przez PUP - 2020-08-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
organizacja zajęć kulturalno-oświatowych, imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Firma zajmuje się produkcją kabli PVC, silikonowych i budowlanych, wiązek elektrycznych. Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu. Zakres obowiązków: efektywna sprzedaż produktów, realizacja planów i strategii firmy, zdobywanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi, tworzenie ofert dla klientów. Kontakt z pracodawca: finanse (at) basoglu.pl lub 713438047
BASOGLU POLAND CABLE AND PROFILE SPÓŁKA Z O.O. - 2016-04-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Przyjmowanie i rejestracja zamówień, przyjmowanie dostaw i sprzedaż, inkasowanie należności, sporządzanie faktur, paragonów.
Przedsiębiorstwo "TIM" TARTAK - SKŁAD DREWNA - 2020-02-24 - Góra (pomorskie)