SPECJALISTA DS. MONTAŻU MECHANICZNEGO Lubin oferta pracy MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MONTAŻU MECHANICZNEGO
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
Data publikacji: 2019-03-13
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MONTAŻU MECHANICZNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik mechanik*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: czytanie rysunków technicznych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie techniczne, doświadczenie w zawodzie, praktyczna umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej, podstawowa znajomość układów hydraulicznych i pneumatycznych, podstawowa znajomość układów przekształtników (prostowniki, falowniki), mile widziana znajomość j. rosyjskiego lub j. angielskiego, pełna dyspozycyjność (możliwość wykonywania pracy w delegacji na terenie całej Polski wg zleceń), dodatkowym atutem będzie posiadanie uprawnień osoby dozoru górniczego o specjalności mechanicznej
Nazwa pracodawcy:
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Wójta Henryka 47, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Wójta Henryka
Numer budynku pracodawcy: 47
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data dodania oferty pracy: 13.03.2019
Oferta pracy ważna do: 27.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- realizacja zamówień publicznych, - prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi;
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-07-21 - Gdańsk (pomorskie)
kasjer-sprzedawca
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE MOLĘDA EWA - 2016-08-09 - Poznań (wielkopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, przygotowywanie produktów na promocje, metkowanie produktów.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Łódź (łódzkie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca oraz specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
STUDIO-COPY BARBARA KRÓL - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)
Do obowiązków będzie należało przygotowanie listów przewozowych, odpisywanie na maile np. z informacją o statusie przesyłki pomaganie przy przygotowanie i wydawanie paczek oraz przygotowaniu aukcji internetowych. Rejestracja zwrotów lub wymian. Odbieranie telefonów i kontakt z klientem. Zapraszamy osoby ambitne, odważne, z nowatorską myślą, które chciałby pracować w młodym kreatywnym zespole.
Multi -Trade Joanna Lehmann - 2018-03-28 - Zasutowo (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wystawianie faktur.
PHU "DORMAX" D. Klemczak - 2018-08-16 - Opalenica (wielkopolskie)
- Aktywna sprzedaż ofert usług branży turystycznej- Pozyskiwanie nowych Klientów oraz wzmacnianie relacji z obecnymi Klientami- Realizacja planów sprzedaży- Sporządzanie raportów, analiz i prognoz dotyczących sprzedaży- Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert i koordynacja ich realizacji- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług
AMW REWITA Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Wymiana uszkodzonych elementów w paletach drewnianych.
GRAMET S.C. Waldemar Grzęda, Mirosław Grzęda - 2018-02-12 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
obsługa klientów,projektowanie szalunków i rusztowań
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Trzebinia (małopolskie)
Rozmowy z klientami i pozyskiwanie nowych, pisanie faktur.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Elizówka (lubelskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Białogard (zachodniopomorskie)
utrzymywanie danych SAP HR2U w należytym porządku oraz ich kontrolowanie zgodnie z wewnętrznymi i zewnętrznymi procedurami -działa jako ekspert rynku i punkt odniesienia dla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywanie złożonych wniosków i uczestnicząc we wspólnych inicjatywach aby zapewnić klientom kompletne, dokładne i terminowe odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi oraz poprzez efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR -odpowiada za wszystkie przychodzące zapytania oraz współpracę z różnymi zespołami; regularnie informuje klientów o statusie; doradza klientom i wewnętrznym interesariuszom na temat procesów i systemów HR -współpraca z managerami i liderami w kwestiach identyfikacji możliwości usprawnienia procesów; -zastępuje lidera zespołu podczas jego / jej nieobecności. -kontrolowanie i przeprowadzanie koniecznych zmian poprzez analizowanie struktury firmy , przygotowywanie raportów; -dbanie o poprawność dokumentów zgodnie z przyjętymi standardami, -aktywne monitorowanie Kluczowych Wskaźników Efektywności (KPI) zespołu w celu określenia przyczyny opóźnienia i / lub błędów oraz proponowania ulepszeń -wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi poprzez uczestnictwo w działaniach zarządzania zmianą -przygotowywanie kompleksowych raportów zawierających kalkulacje dotyczące wynagrodzeń i świadczeń w celu wspierania działu wynagrodzeń i świadczeń;
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie w/g rozporządzenia RM z 2.IX.1997 w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, doświadczenie mile widziane, znajomość przepisów, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespoleZakres obowiązków: kontrola warunków pracy oraz przestrzegania zasad bhp, szkolenia wstępne pracowników w zakresie bhp i p/poż., prowadzenie ewidencji przydziału odzieży i obuwia roboczego, prowadzenie dokumentacji powypadkowej, rejestrów, opracowań oceny ryzyka zawodowego
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE - 2018-03-12 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykonywanie prac biurowych, obsługa urządzeń biurowych. obsługa klientów, praca związana z handlem i wyrobami, wykonywanie ofert handlowych, praca w godz. 8-16
Hydrosolar Sp. z o.o. - 2018-10-15 - Opole (opolskie)
prace murarskie
Grzegorz Wasilewski DACHY - 2016-06-23 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
-poznanie struktury urzędu oraz zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej ( administracja zespolona ) w tym poznanie obowiązujących przepisów prawa w Inspekcji Handlowej,-obsługa administracyjna mediacji- opracowywanie dokumentów dotyczących postępowań mediacyjnych,-archiwizacje dokumentów.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W SZCZECINIE - 2016-08-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)
- MIN. 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA RÓWNORZĘDNYM STANOWISKU - ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE- PRAWO JAZDY KAT. B- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- J. NIEMIECKI LUB ROSYJSKI BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM- WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
GLOBINIT SPÓŁKA Z O. O. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych. Raportowanie i monitorowanie produkcji.
ALWERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Hecznarowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Nysa (opolskie)
wykonywanie makijażu permamentnego
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Chorzów (śląskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników (naliczanie wynagrodzeń)
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki: wykonywanie specjalistycznych badań lekarskich funkcjonariuszy, pracowników cywilnych i kandydatów do pracy i służby w zakresie medycyny pracy: badań okresowych, wstępnych, kontrolnych oraz innych wynikających z przepisów medycyny pracy; wykonywanie badań kierowców; dokumentowanie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami w niezbędnej dokumentacji medycznej: książki przyjęć pacjentów, karty szczepień, karty zdrowia badań okresowych, karty obiegowe; udział w planowaniu oraz przeprowadzanie szczepień ochronnych funkcjonariuszy i pracowników; przeprowadzanie zajęć realizowanych w ramach programu szkoleń sanitarnych i medycznych dla funkcjonariuszy i pracowników; organizacja i prowadzenie zabezpieczeń medycznych; dokonywanie przyjęć ambulatoryjnych osób uprawnionych wg harmonogramu; orzekanie o stanie zdrowia osób zatrzymanych; wytwarzanie i przechowywanie dokumentacji medycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe rozliczanie się i archiwizacja posiadanych dokumentów.Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań; praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; niekorzystne czynniki psychospołeczne miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe medyczne (tytuł zawodowy lekarza) oraz tytuł specjalisty lub specjalizacja I stopnia.Wymagania niezbędne: uprawnienia do wykonywania zadań służby medycyny pracy określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 5 stycznia 2012 r. w sprawie służby medycyny pracy (Dz.U.2012.53.); umiejętności: konsultacji kwestii wrażliwych, asertywność, łatwość uczenia się, analityczne myślenie, komunikatywność; minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w zawodzie lekarza; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających wymaganych obowiązującymi przepisami na danym stanowisku pracy przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji lub posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: przeszkolenie w jednostce badawczo rozwojowej w dziedzinie medycyny pracy w zakresie badań profilaktycznychpracowników narażonych na działanie promieniowania jonizującego; uprawnienia do badań lekarskich osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami i kierowców; kwalifikacje do przeprowadzania obowiązkowych szczepień ochronnych określone w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie obowiązkowych szczepień ochronnych (Dz.U.2016.849 j.t.)
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-12-01 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dzieckim w wieku 3-5 lat z autyzmem, realizacja podstaw programowych wychowania przedszkolnegoPRACA: punkt przedszkolny w Piwodzie.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe pedagogiczneKONTAKT: biuro (at) osrodkiprzedszkolne.pltel.16 640 13 73
INSTYTUT KOMEŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-17 - Zarzecze (podkarpackie)