SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - 1256 Komorów oferta pracy DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - 1256
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
Data publikacji: 2019-10-30
Lokalizacja: Komorów (dolnośląskie)
Pracodawca: DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Komorów 42 D/4, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - 1256
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Komorów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne ( ekonomia, zarządznie, finanse), język angielski.
Nazwa pracodawcy: DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Komorów 42 D/4, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Komorów
Numer budynku pracodawcy: 42 D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 30.10.2019
Oferta pracy ważna do: 30.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?37f5c2337caf4e3ec76bcdaa68fbb16b
Podobne oferty pracy
Obsługa Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie dokumentacji Wspólnot Mieszkaniowych. Praca w godz. 08:00-16:00
PEGAZ Anna i Antoni Dulian Spółka Jawna - 2016-07-21 - Opole (opolskie)
prowadzenie badań psychologicznych osób zgłaszających chęć pełnienia służby wojskowej, zgodnie z obowiązującymi zasadami i metodyką, diagnozowanie kandydatów, wykonywanie opracowań statystycznych i analiz
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2015-11-12 - Czerwieńsk (lubuskie)
Obsługa zamówień eksportowych, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z partnerami handlowymi, promocja i sprzedaż produktów firmowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, oraz profesjonalna ich obsługa, realizowanie planów sprzedażowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
PUF SP.ZO.O. - 2019-03-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Działania związane z marketingiem, w tym pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy marketingowe, PR, przygotowywanie ofert handlowych. Miejsce pracy: Wrocław ul. Baciarellego 54 Kontakt kandydatów z pracodawcą telegoniczny: 71 37-05-118 lub 071 347-79-15Oferta znajduje się w sali: C,B
ELDOS Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wrocław (dolnośląskie)
UKŁADANIE I WPINANIE FAKTUR SPRZEDAŻY DO SEGREGATORÓW. PROWADZENIE EWIDENCJI ANALIT. I SYNTET. ŚRODKÓW TRWAŁYCH. NALICZANIE COMIESIĘCZNYCH ODPISÓW AMORTYZACYJNYCH. ROZLICZANIE PRODUKCJI. PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY. NALICZANIE WYNAGRODZEŃ.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "MATEO" STANISŁAW CABAJ - 2019-04-25 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej (akt osobowych) pracowników zatrudnionych w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, prowadzenie ewidencji kadrowej (absencje, zwolnienia, przyjęcia), przygotowywanie trzymiesięcznego rozliczenia czasu pracy pracowników w siedzibie GBPiZS na ul Limanowskiego 23, ul. Konwiktorskiej 7, wprowadzanie szkoleń do programu kadrowego QUORUM, wprowadzanie na bieżąco zmian w zakresie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie listy obecności dla pracowników Biblioteki, prowadzenie ewidencji delegacji służbowych pracowników Biblioteki, przygotowanie miesięcznego zestawienia pracowników objętych opieką medyczną, obsługa ubezpieczenia grupowego pracowników, sporządzanie i przesyłanie sprawozdań określonych przez odpowiednie przepisy prawa do GUS oraz PFRON, przygotowanie miesięcznego zestawienia opieki medycznej pracowników Biblioteki, monitorowanie badań lekarskich, szkoleń BHP.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2019-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
program
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Krasnystaw (lubelskie)
Sprzedaż bezpośrednia na Facebooku (transmisja na żywo).Obsługa sklepu internetowego.Wprowadzenie artykułów do sklepu internetowego. Obsługa zamówień i zwrotów. Podtrzymywanie kontaktów z klientami.
NEZILLO Michał Puto - 2019-05-07 - Końskie (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich i zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2016-01-08 - Grójec (mazowieckie)
- prowadzenie dokumentacji jakościowej- kontrola dostaw pod względem zgodności z zamówieniem- wypełnianie przyjętych formularzy wewnętrznych- nadzór nad obiegiem dokumentów- kompletacja dokumentów jakościowych- prowadzenie ewidencji magazynowej
Jakusz Sp. z o.o. - 2018-01-31 - Kościerzyna (pomorskie)
wpisywanie wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów z terenu firmy
ANHED Andrzej Hedrych - 2017-02-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Warszawa (mazowieckie)
- sporządzanie raportów prod.,- kontakt z klientami,- analiza usterek i wydajności;
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Grójec (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów w rozmowie telefonicznej, opieka nad stałymi klientami, obsługa specjalistycznego programu
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Oława (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska różnego szczeblaWspółtworzenie projektów budujących zaangażowanie oraz integrację zespołówWspółpraca z kadrą zarządzającą w zakresie obszaru miękkiego HR, kreowanie polityki personalnej, podnoszenia satysfakcji pracownikówWspółudział w projektowaniu i wdrożeniu systemów systemów ocen pracowniczychWspółpraca z firmami doradztwa peronalnego, portalami rekrutacyjnymi, instytucjami rynku pracy oraz udział w Targach PracyOrganizacja spotkań integracyjnych oraz szkoleń dla pracownikówWspółudział w tworzeniu i organiozwaniu programów wdrożeniowych dla nowych pracowników
Seaking Poland LTD Sp. z o. o. Czarnków - 2019-06-17 - Czarnków (wielkopolskie)
- nauka realizowania i koordynowania działań w zakresie wsparcia sprzedaży;- budowanie wizerunku firmy i marki na rynku;- projektowanie kampanii sprzedażowych i promocyjnych;- pozyskiwanie nowych klientów dla firmy;- budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy;- budowanie bazy klientów;- realizowanie planów sprzedażowych;- przygotowywanie ofert handlowych;- prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji;- uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych;- przygotowywanie raportów z wykonywanych działań;- analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej;- współtworzenie strategii rozwoju firmy;
kontakt przez PUP - 2019-11-12 - Ruda Śląska (śląskie)
nauczanie dzieci w przedszkolu w Ścinawie, wynagrodzenie wg KN
Zespół Placówek Oświatowych w Ścinawie - 2018-01-22 - Ścinawa (dolnośląskie)
obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-08-30 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)
remont budynków komunalnych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów (sprzedaż) obsługa wyświetlacza led, kalkulacja cen, towarów dostępnych w ofercie
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Mysłowice (śląskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
współpraca z obecnymi dostawcami, zakup towarów, analiza zapasów magazynowych, poszukiwanie dostawców, kontrola dostaw;
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa sprzedażowa klienta litewskiego, ścisła współpraca z litewskim dealerem na terenie Litwy, analiza rynku sprzedażowego, budowanie długofalowych relacji z klientem, realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2019-03-27 - Narew (podlaskie)
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych z eksportem produktów poza granice kraju. Monitorowanie rynku , poszukiwanie potencjalnych zagranicznych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-06 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za posprzedażową obslugę klienta, głównie zagranicznego, opracowywanie analiz i raportów na potrzeby zespołu, udział w uzgadnianiu i wdrażaniu nowych produktów i procedur
KARES ŚWIĘTOCHOWSCY Sp. j. - 2016-05-20 - Węgrów (mazowieckie)
- bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta- sprzedaż ofert turystycznych- realizacja planów sprzedażowych- godzina zakończenia pracy : 17:00- praca na okres próbny : 3 miesiące- poszukiwani kandydaci z miłą aparycją, bez nałogów- do wynagrodzenia podstawowego prowizja od sprzedaży
Ararat Travel sp z o.o. - 2018-10-29 - Łódź (łódzkie)
Przyjmowanie i wydawanie z magazynu, prowadzenie odpowiedniej dokumentacji magazynowej, zabezpieczenie towaru przed uszkodzeniem, czynny udział w inwentaryzacji.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
wg przogramu stazu
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Złotów (wielkopolskie)
1.Nadzór i czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego Komendzie OHP oraz w jednostkach podległych.2.Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach informatycznych.3.Czuwanie nad bezpieczeństwem systemu informatycznego.4.Dbanie o odpowiednią ochronę przed utratą danych zapisanych w poszczególnych jednostkach.5.Instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego oraz bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego.6.Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej Podkarpackiej WK OHP.7.Okresowe przeprowadzanie prac konserwacyjnych nad programami (archiwizacja, kompresacja, tworzenie katalogów, kopiowanie, uruchomienie programów antywirusowych itp.).8.Okresowe testowanie jakości nośników informacji (dyski twarde, dyskietki) za pomocą programów narzędziowych. 9.Konfigurowanie systemu komputerowego PC zgodnie z zainstalowanymi urządzeniami i ich uruchamianie.10.Okresowe testowanie za pomocą odpowiednio dobranych programów narzędziowych wszystkich urządzeń systemu komputerowego. 11. Obsługiwanie urządzeń peryferyjnych systemu komputerowego (drukarki, plotery, skanery itp.).12. Usuwanie uszkodzeń powstających w obszarach logicznych dysków systemowych w skutek działania wirusów lub niewłaściwej eksploatacji.13.Usuwanie prostych uszkodzeń mechanicznych wykrytych w czasie okresowych przeglądów.14.Prowadzenie konserwacji programów systemowych i aplikacyjnych.15.Prowadzenie okresowych testowań wszystkich podzespołów systemu komputerowego PC.16.Przeprowadzanie okresowych przeglądów programów systemowych i aplikacyjnych na obecność wirusów komputerowych, instalowanie i uruchamianie programów aplikacyjnych.17.Nadzór nad bieżącą eksploatacją sprzętu komputerowego, wdrażanie nowych programów.18.Szkolenie i pomoc pracownikom w zakresie eksploatacji i obsługi sprzętu komputerowego.19.Sprawowanie nadzoru technicznego dotyczącego prowadzenia witryny internetowej.
OCHOTNICZE HUFCE PRACY PODKARPACKA WOJEWÓDZKA KOMENDA - 2019-09-04 - Rzeszów (podkarpackie)